Sākot 9. februāri SIA Rīgas Piensaimnieks paplašina piena produktu līniju Kārums, apvienojot zem šī populārā zīmola 63 dažādus piena produktus.
Kā informē kompānija, viens no galvenajiem paplašinātās līnijas stratēģiskajiem uzdevumiem ir veicināt Latvijas piena pārstrādes nozares atkopšanos.
Ar vienu nosaukumu Kārums turpmāk tiks ražoti ne tikai saldie sieriņi, bet arī piens, kefīrs, saldais un skābais krējums, sviests, svaigais siers, jogurts, kā arī dažādi deserti. «Laikos, kad krīze skar ne vien ražotājus, bet arī pircējus, mums pietiek drosmes un ticības Kāruma zīmolam. Mēs esam pārliecināti, ka izmaiņas ne vien veicinās piena produktu lietošanu, bet arī palielinās piena iepirkumus tieši no Latvijas piegādātājiem. Kāruma produktus noteikti eksportēsim, kas šobrīd ir tik ļoti svarīgi Latvijas ekonomikai. Šobrīd Kārums ir vienīgais Latvijas zīmols piena produktu segmentā, kuru pazīst un mīl Lietuvā un Igaunijā,» saka Neeme Jōgi, SIA Rīgas Piensaimnieks valdes priekšsēdētājs.
Jaunās sērijas ietvaros Rīgas Piensaimnieks laidīs klajā arī pilnīgi jaunus produktus – Kāruma sāļos biezpiena sieriņus ar zaļumiem un ar garšvielām, kas glazēti ar jaunu sviesta-diļļu glazūru, kā arī pilnīgi jaunus apaļas formas glazētos sieriņus speciāli bērniem.
Kāruma paplašināšanu galvenokārt noteikusi zīmola augstā atpazīstamība un pircēju lojalitāte un atzinība. Ik gadus veiktajā zīmolu vērtējumā, kas tiek veikta pēc DDB Brand Capital metodikas, Kārums arvien ir iekļuvis TOP 20 zīmolu sarakstā un pērn ieņēma augsto 3. vietu starp Latvijas nacionālajiem pārtikas produktu zīmoliem. Runājot par saldajiem sieriņiem, vairāk nekā 90 % Latvijas iedzīvotāju uzreiz piemin Kārumu, norāda uzņēmums.