Finanses

Rimi baltic grupas veikalu pārdošanas apjoms no 2007. gada janvāra līdz jūnija beigām

,10.07.2007

Jaunākais izdevums

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjoms, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli, no 2007. gada janvāra līdz jūnija beigām sasniedza 553.1 miljonus eiro. Salīdzinot ar iepriekšējā gada tādu pašu periodu, tas ir pieaudzis par 23%.

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjomi no 2007. gada janvāra līdz jūnija beigām katrā valstī atsevišķi, neieskaitot PVN:

Miljoni eiro Izmaiņas, %

Rimi Eesti Food 175.0 5%

Rimi Latvia 259.8 33%

Rimi Lietuva 118.3 33%

Rimi Baltic grupa, kopā 553.1 23%

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjomi 2007. gada jūnijā katrā valstī atsevišķi, neieskaitot PVN:

Miljoni eiro Izmaiņas, %

Rimi Eesti Food 32.3 3%

Rimi Latvia 48.3 35%

Rimi Lietuva 21.3 35%

Rimi Baltic grupa, kopā 101.9 23%

Izmaiņas, % norāda procentuālās izmaiņas salīdzinājumā ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu.

Lai iegūtu salīdzināmus datus, tika izmantots fiksētais valūtas maiņas kurss.

Kompānija Rimi Baltic vada 207 veikalus Baltijā, no kuriem 64 atrodas Igaunijā, 90 - Latvijā un 53 - Lietuvā.

Papildus informācija:

Merike Mikk

AS Rimi Eesti Food

Sabiedrisko attiecību vadītāja

Tālrunis: +372 6059430

Zane Eniņa

SIA Rimi Latvia

Mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja

Tālrunis: +371 7045526

Raminta Stanaityte - Cesnuliene

SIA Rimi Lietuva

Sabiedrisko attiecību vadītāja

Tālrunis: +370 52461053

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar Rimi Latvia valdes priekšsēdētāju Valdi Turlo

Lelde Petrāne,17.10.2014

Pērn augustā, kāpjot lejā no Kilimandžāro, kas ir augstākais punkts Āfrikā un sniedzas 5895 metrus virs jūras līmeņa. Fonā ceļojuma gids Leonards.

Foto: no personīgā arhīva

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild Rimi Latvia valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais. Rimi vada trīs veikalu tīklus jeb formātus: Rimi hipermārketus, Rimi lielveikalus un zemo cenu veikalus Supernetto – šobrīd kopumā 113 veikalus Latvijā. Rimi Latvia ir starp 10 lielākajiem darba devējiem, nodrošinot 5400 darba vietas. Rimi Latvia veikalos ik nedēļu iepērkas ap 1,7 miljoniem pircēju.

- Kāpēc Jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirgotājs Rimi piesaka sevi arī e-komercijas tirgū – oktobrī internetveikals tiks atklāts Latvijā, nākamā gada pirmajā ceturksnī Lietuvā, bet otrajā ceturksnī arī Igaunijā.

To Rimi jaunās izaugsmes stratēģijas prezentācijā otrdien pastāstīja Rimi Latvia valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais. Viņš uzsvēra, ka kompānijas ieskatā tieši tagad ir īstais brīdis uzņēmuma digitalizācijai, jo tam ir gatavi visi – gan tehnoloģijas, gan pircēji. Cilvēkiem kļūstot aizvien aizņemtākiem, nepieciešamība ērti iepirkties jebkurā laikā un vietā pašlaik sasniegusi teju vai maksimumu, tāpat kā tehnoloģiju attīstība un pieejamība.

Uzņēmuma digitalizācijā ieguldīti 7,7 miljoni eiro (2016.gadā 1,8 miljoni, 2017.gadā 2,6 miljoni, bet pērn 3,3 miljoni eiro) – gan tirgus un patērētāju, viņu paradumu izpētē, gan mobilās aplikācijas izstrādē, kas darbojas jau kopš 2018.gada decembra, elektronisko cenu zīmju ieviešanā, mobilo pakalpojumu un pašapkalpošanās skeneru ieviešanā, informēja «Rimi Baltic» grupas mārketinga un biznesa attīstības direktors Gustavs Fernstroms.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Rimi" e-veikalā pasūtītos pirkumus "Rimi Ozols" un "Rimi Spice" būs iespējams saņemt 24 stundas diennaktī.

Piedāvājot arvien daudzveidīgākas iepirkšanās iespējas un ātrāku "Rimi" e-veikalā veikto pirkumu saņemšanu, tiešsaistē pasūtītos pirkumus "Rimi Ozols" un "Rimi Spice" būs iespējams saņemt 24 stundas diennaktī. Savus pirkumus visu diennakti "Rimi Ozols" varēs saņemt "Rimi Drive", kurā pircēji var ierasties ar savu auto un saņemt e-veikalā veikto pasūtījumu tieši automašīnā. Savukārt "Rimi Spice" pirkumus visu diennakti varēs saņemt "Saņem veikalā" punktā pie "Rimi Spice" Informācijas centra, kur, ievadot speciālā terminālī pasūtījuma PIN kodu, "Rimi" darbinieks izsniegs sakomplektēto pirkumu grozu.

"Aicinām ikvienu šajā laikā būt atbildīgiem pret sevi un citiem – ne vien ievērot drošības un piesardzības noteikumus veikalos, bet arī plānot savus pirkumus, gatavot iepirkumu sarakstus, uz veikalu doties tikai nepieciešamības gadījumā. Savukārt, lai nodrošinātu ātrāku pirkumu saņemšanu "Rimi" e-veikalā, esam uzsākuši darbu nakts maiņās un sākuši testēt "Rimi" vēsturē pirmo nakts pasūtījuma saņemšanas projektu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirgotājs «Rimi Latvia» pamazām atteiksies no «Supernetto» zīmola veikaliem, aizstājot tos ar «Rimi Mini», sacīja «Rimi Latvia» valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.

«Jau jūlijā intensīvi sāksim īstenot programmu, kuras rezultātā nākamā gada laikā veikali ar «Supernetto» zīmolu Latvijā vairs nebūs un notiks pakāpeniska šo veikalu pāreja uz «Rimi Mini» zīmolu,» teica Turlais.

Viņš norādīja, ka līdz šim jau vairāki «Supernetto» veikali ir pārveidoti par «Rimi Mini» veikaliem. «Pēdējo trīs vai četru gadu laikā mēs ļoti lēnā tempā esam pārveidojuši kādus desmit [«Supernetto» veikalus], tostarp Ventspilī, Siguldā, Daugavpilī, Rīgā. Daudzi vienkārši to nav pamanījuši, jo dažādas pārveides no viena formāta uz citu savā veikalu tīklā veicam regulāri. Tā, piemēram, kāds supermārkets var pārtapt par hipermārketu, ja redzam pircēju pieprasījumu konkrētajā pilsētā,» stāstīja «Rimi Latvia» vadītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Papildināts - No Rimi, iespējams, mēģina izkrāpt pusmiljonu latu

Sandra Dieziņa, Ingrīda Drazdovska,12.10.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Rimi Latvia saskārusies ar, iespējams, bezbailīgu un apjomīgu krāpšanas mēģinājumu.

Daugavpils t/c SOLO platību īpašnieks un bijušais iznomātājs no uzņēmuma, iespējams, mēģina izkrāpt gandrīz pusmiljonu latu, Trīs gadu laikā Rimi Latvia neesot izdevies atrast dzirdīgas ausis Latvijas tiesībsargājošās instancēs un panākt, lai lieta tiktu izmeklēta un skatīta pēc būtības, informē Rimi mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja Zane Eniņa.

Z. Eniņa skaidro, ka iespējamās krāpšanas pirmsākumi meklējami 2008.gada sākumā, kad Rimi Latvia no uzņēmuma SIA Pellston nami - iznomātājas un t/c SOLO īpašnieces, sāka saņemt ievērojami lielākus ikmēneša komunālo pakalpojumu rēķinus. SIA Rimi Latvia aizdomas par krāpšanu radīja tas, ka konkrētā Rimi hipermārketa komunālo pakalpojumu izmaksas par 200% un vairāk pārsniedza citu līdzīgu veikalu izmaksas. SIA Pellston nami vadība ignorējusi atkārtotus Rimi Latvia lūgumus piestādītos rēķinus pamatot un nedeva iespēju iepazīties ar komunālo pakalpojumu sniedzēju organizāciju izrakstītajiem rēķiniem, kaut arī to paredzēja savstarpēji noslēgtais nomas līgums.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Rimi Purvciems svin 10 gadu jubileju

,28.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 30. augusta līdz 2. septembrim Rimi lielveikals Purvciemā, Nīcgales ielā 2, atzīmēs apaļo 10 gadu jubileju. Vēloties dāvāt svētku sajūtu arī saviem klientiem, Rimi pircējiem sarūpējis virkni patīkamu pārsteigumu četru dienu garumā: bērniem tiks dāvināti baloni un Rimi konfektes "Gotiņa", būs iespēja rotaļāties piepūšamajā atrakcijā "Balbiino ledus māja", kā arī aprunāties ar draudzīgu trollīti. Visi pircēji "laimīgo stundu" laikā saņems pārsteiguma dāvaniņas.

1997. gada februārī tirdzniecības centrā Dole tika atvērts pirmais Rimi veikals, bet jau augustā durvis vēra Rimi Purvciems, kas ir otrs vecākais Rimi lielveikals. Kā trešais 10 gadu jubileju šoruden svinēs Rimi Galerijā Centrs.

Rimi lielveikalu tīkla direktore Gunita Ķelle - Ķiesnere stāsta, ka pirms desmit gadiem, kad tika atvērts šis veikals, tā bija īsta sensācija šī rajona iedzīvotājiem, pie veikala durvīm pulcējās lieli iepirkties gribētāju pūļi: "Vislielākais prieks ir par to, ka šis joprojām ir viens no labākajiem mūsu veikaliem, kurā strādā cilvēki ar augstu atbildības sajūtu, kam rūp savs darbs. Šogad veikala vadītāja Sandra Malnace saņēma arī goda zīmi konkursā "Latvijas labākais tirgotājs". Atzīmējot apaļo jubileju, vēlos izcelt un teikt īpašu paldies par ieguldīto darbu tiem septiņiem darbiniekiem, kas veikalā strādā jau kopš tā atklā��anas. Tie ir preču speciālistes Maija Andže un Iveta Ķēniņa, kasieres - pārdevējas Valentīna Lovina, Jeļena Rokjāne un Larisa Skurvide, vecākā kasiere Sandra Rulle un pārdošanas vadītāja Baiba Rutko."

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjoms, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli, no 2007. gada janvāra līdz novembra beigām sasniedza 1030.7 miljonus eiro. Salīdzinot ar iepriekšējā gada tādu pašu periodu, tas ir pieaudzis par 20%, informē Rimi Baltic.

Rimi Eesti Food 326,2

Rimi Latvia 484,2

Rimi Lietuva 220,3

Rimi Baltic grupa, kopā 1030,7

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjomi 2007. gada novembrī katrā valstī atsevišķi, neieskaitot PVN:

Rimi Eesti Food 30,7

Rimi Latvia 48,0

Rimi Lietuva 21,0

Rimi Baltic grupa, kopā 99,7

Kompānija Rimi Baltic vada 212 veikalus Baltijā, no kuriem 65 atrodas Igaunijā, 92 – Latvijā un 55 – Lietuvā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Rimi Latvia visveiksmīgākais no Rimi Baltic grupas

,08.10.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjoms, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli, no 2007. gada janvāra līdz septembra beigām sasniedzis 834,8 miljonus eiro. Salīdzinot ar iepriekšējā gada tādu pašu periodu, tas ir pieaudzis par 20%, liecina SIA Rimi Latvia sniegtā informācija medijiem.

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjomi no 2007. gada janvāra līdz septembra beigām katrā valstī atsevišķi, neieskaitot PVN:

Miljoni eiro, Izmaiņas, %

Rimi Eesti Food 265,3 4%

Rimi Latvia 391,1 29%

Rimi Lietuva 178,4 30%

Rimi Baltic grupa, kopā 834,8 20%

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjomi 2007. gada septembrī katrā valstī atsevišķi, neieskaitot PVN:

Miljoni eiro, Izmaiņas, %

Rimi Eesti Food 28,2 4%

Rimi Latvia 41,8 20%

Rimi Lietuva 19,1 25%

Rimi Baltic grupa, kopā 89,1 16%

Izmaiņas, % norāda procentuālās izmaiņas salīdzinājumā ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Rimi pārdošanas apjomi jūlijā auguši par 21%

,07.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjoms, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli, no 2007. gada janvāra līdz jūlija beigām sasniedza 650.6 miljonus eiro. Salīdzinot ar iepriekšējā gada tādu pašu periodu, tas ir pieaudzis par 21%, informē Rimi.

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjomi no 2007. gada janvāra līdz jūlija beigām katrā valstī atsevišķi, neieskaitot PVN:

Miljoni eiroIzmaiņas (%)
Rimi Eesti Food206.64%
Rimi Latvia305.231%
Rimi Lietuva138.831%
Rimi Baltic grupa, kopā650.621%

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjomam +20%

,08.11.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjoms, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli, no 2007. gada janvāra līdz oktobra beigām sasniedzis 931 miljonu eiro. Salīdzinot ar iepriekšējā gada tādu pašu periodu, tas ir pieaudzis par 20%, informēja SIA Rimi Latvia Mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja Zane Eniņa.

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjomi no 2007. gada janvāra līdz oktobra beigām katrā valstī atsevišķi, neieskaitot PVN:

Miljoni eiro, Izmaiņas (%)

Rimi Eesti Food 295,5 5%

Rimi Latvia 436,2 28%

Rimi Lietuva 199,3 30%

Rimi Baltic grupa, kopā 931,0 20%

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjomi 2007. gada oktobrī katrā valstī atsevišķi, neieskaitot PVN:

Miljoni eiro, Izmaiņas (%)

Rimi Eesti Food 30,2 9%

Rimi Latvia 45,1 22%

Rimi Lietuva 20,9 26%

Rimi Baltic grupa, kopā 96,2 19%

Izmaiņas % norāda procentuālās izmaiņas salīdzinājumā ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Rimi Baltic pārdošanas apjoms pieaudzis par 15%

,08.07.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjoms, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli, no 2008. gada janvāra līdz jūnija beigām sasniedza 636.7 miljonus eiro.

Salīdzinot ar iepriekšējā gada tādu pašu periodu, tas ir pieaudzis par 15%, Db.lv informē Zane Eniņa, SIA Rimi Latvia Mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja.

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjomi no 2008. gada janvāra līdz jūnija beigām katrā valstī atsevišķi, neieskaitot PVN:

Miljoni eiro Izmaiņas, %

Rimi Eesti Food 190.6 9%

Rimi Latvia 312.2 20%

Rimi Lietuva 133.8 13%

Rimi Baltic grupa, kopā 636.7 15%

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjomi 2008. gada jūnijā katrā valstī atsevišķi, neieskaitot PVN:

Miljoni eiro Izmaiņas, %

Rimi Eesti Food 35.1 9%

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirgotāja "Lidl Latvija" ienākšana Latvijā ir uzlabojusi konkurences situāciju mazumtirdzniecībā, pauda "Luminor" ekonomists Pēteris Strautiņš.

Taujāts par pašreizējo konkurences raksturojumu mazumtirdzniecības tirgū Latvijā, Strautiņš minēja, ka atbildēt uz šādu jautājumu var palīdzēt pārtikas cenu salīdzinājums ar Lietuvu, jo pārtikas cenas Latvijā ilgstoši ir bijušas apmēram par desmito daļu augstākas nekā attiecīgajā kaimiņvalstī. Piemēram, 2021.gadā pārtikas cenu līmenis Latvijā bija 97,6% no ES vidējā, bet Lietuvā 88,7% no ES vidējā līmeņa.

Viņš uzsvēra, ka to nevar izskaidrot algu izmaksu līmenis - tas ir ļoti līdzīgs, arī ne nodokļi, to dēļ pārtika Latvijā varētu būt pat nedaudz lētāka, jo Latvijā ir pievienotā vērtības nodokļa (PVN) samazinātā likme augļiem un dārzeņiem, kamēr Lietuvā tādas nav.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjoms, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli, no 2008. gada janvāra līdz maija beigām sasniedza 521.9 miljonus EUR. Salīdzinot ar iepriekšējā gada tādu pašu periodu, tas ir pieaudzis par 16%, Db.lv informēja SIA Rimi Latvia Mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja Zane Eniņa.

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjomi no 2008. gada janvāra līdz maija beigām katrā valstī atsevišķi, neieskaitot PVN:

Miljoni eiro Izmaiņas, %

Rimi Eesti Food 155,5 9%

Rimi Latvia 255,2 21%

Rimi Lietuva 111,2 15%

Rimi Balticgrupa, kopā 521,9 16%

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjomi 2008. gada maijā katrā valstī atsevišķi, neieskaitot PVN:

Miljoni eiro Izmaiņas, %

Rimi Eesti Food 34,7 14%

Rimi Latvia 55,0 22%

Rimi Lietuva 23,6 11%

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Rimi pārsūdzēs KP atļauju atvērt Maxima tirdzniecības centrā Domina Shopping

LETA,26.04.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkurences padomes (KP) atļauja uzņēmumam SIA "Maxima Latvija" atvērt veikalu tirdzniecības centrā "Domina Shopping" ir konkurences kropļošana, tāpēc SIA "Rimi Latvia" šo lēmumu pārsūdzēs, aģentūrai LETA teica "Rimi Latvia" pārstāvji.

"Rimi Latvia" paziņojumā teikts, ka KP lēmums iepriekš aizliegt "Rimi", bet atļaut "Maxima" veikala atvēršanu tirdzniecības centrā "Domina Shopping" esot tik absurds, ka raisa bažas par neiedziļināšanos vai neizprotamu ieinteresētību tirgus pārdalē. Tas esot negodīgs veids, kā tiek kavēta "Rimi" attīstība un stiprinātas "Maxima" tirgus pozīcijas.

"Pieņemtais lēmums ir negodīgs un konkurenci kropļojošs. KP ir ignorējusi, ka "Maxima" un "Rimi" pozīcijas tirgū Rīgā ir līdzvērtīgas, un ar savu lēmumu KP "Maximai" devusi nepamatotas priekšrocības. To, ka KP darbojusies tieši "Maxima" interesēs, apliecina fakts, ka KP jau gada sākumā savā lēmumā, kurā liedza "Rimi" slēgt nomas līgumu, norādīja, ka bez "Rimi" tikai "Maxima" koncepts spētu nodrošināt tirdzniecības centra "Domina" pieprasījumu," teikts uzņēmuma paziņojumā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Rimi Latvia pārdošanas apjoms pērn - 544 miljoni EUR

,10.01.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjoms, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli, 2007. gadā sasniedza 1156,4 miljonus eiro (812,7 miljonus latu). Salīdzinot ar iepriekšējā gada tādu pašu periodu, tas ir pieaudzis par 19%, Db.lv informēja SIA Rimi Latvia mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja Zane Eniņa.

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjomi 2007. gadā katrā valstī atsevišķi, neieskaitot PVN:

Miljoni eiro Izmaiņas, %

Rimi Eesti Food 363,9 5%

Rimi Latvia 544,5 27%

Rimi Lietuva 248,0 28%

Rimi Baltic Group, total 1156,4 19%

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjomi 2007. gada decembrī katrā valstī atsevišķi, neieskaitot PVN:

Miljoni eiro Izmaiņas, %

Rimi Eesti Food 37,7 7%

Rimi Latvia 60,3 20%

Rimi Lietuva 27,7 19%

Rimi Baltic Group, total 125.7 15%

Izmaiņas, % norāda procentuālās izmaiņas salīdzinājumā ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu.

Lai iegūtu salīdzināmus datus, tika izmantots fiksētais valūtas maiņas kurss.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjoms, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli, no 2008. gada janvāra līdz jūlija beigām sasniedza 751.3 miljonus eiro. Salīdzinot ar iepriekšējā gada tādu pašu periodu, tas ir pieaudzis par 15%.

Izmaiņas, % norāda procentuālās izmaiņas salīdzinājumā ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu. Lai iegūtu salīdzināmus datus, tika izmantots fiksētais valūtas maiņas kurss.

Kompānija Rimi Baltic vada 222 veikalus Baltijā, no kuriem 67 atrodas Igaunijā, 95 – Latvijā un 60 – Lietuvā.

Pārdošanas apjomi neieskaitot PVN:

Miljoni eiro Izmaiņas, %

Rimi Eesti Food 225.5 9%

Rimi Latvia 368.7 21%

Rimi Lietuva 157.1 13%

Rimi Baltic grupa, kopā 751.3 15%

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjomi 2008. gada jūlijā katrā valstī atsevišķi, neieskaitot PVN:

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjomam +18%

,10.03.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjoms, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli, no 2008. gada janvāra līdz februāra beigām sasniedza 194.7 miljonus eiro. Salīdzinot ar iepriekšējā gada tādu pašu periodu, tas ir pieaudzis par 18%, liecina sniegtā informācija medijiem.

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjomi no 2008. gada janvāra līdz februāra beigām katrā valstī atsevišķi, neieskaitot PVN:

Miljoni eiro, Izmaiņas, %

Rimi Eesti Food 57.6, 8%

Rimi Latvia 94.8, 23%

Rimi Lietuva 42.3, 23%

Rimi Baltic grupa, kopā 194.7, 18%

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjomi 2008. gada februārī katrā valstī atsevišķi, neieskaitot PVN:

Miljoni eiro, Izmaiņas, %

Rimi Eesti Food 28.7, 9%

Rimi Latvia 47.6, 26%

Rimi Lietuva 21.2, 24%

Rimi Baltic grupa, kopā 97.5, 20%

Izmaiņas, % norāda procentuālās izmaiņas salīdzinājumā ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Palielinājies ostās pārkrauto kravu apjoms

,29.10.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2007. gada 9 mēnešos Latvijas ostās pārkrauto kravu apjoms, salīdzinot ar iepriekšējā gada attiecīgo laika periodu, ir palielinājies. 2007. gada janvārī – septembrī kravu apgrozība ostās bija 47,2 milj. t kravu, kas ir par 4,1 % vairāk nekā 2006. gada 9 mēnešos, liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati.

No ostām 2007. gada 9 mēnešos nosūtīja 41,4 milj. t kravu, kas ir par 1,7 % vairāk nekā 2006. gada janvārī – septembrī. Pieaudzis no ostām nosūtīto minerālmēslu apjoms. 2007. gada deviņos mēnešos no ostām nosūtīja 4 milj. t minerālmēslu – par 14,7 % vairāk nekā 2006. gada attiecīgā periodā. No ostām nosūtītās jēlnaftas apjoms 2007. gada janvārī – septembrī, salīdzinot ar iepriekšējā gada janvāri – septembri, ir palielinājies 1,5 reizes un tas bija 1 milj. t. Arī no ostām nosūtīto naftas produktu apjoms 2007. gada janvārī – septembrī ir palielinājies un tas bija 16,2 milj. t, kas ir par 4,6 % vairāk nekā 2006. gada janvārī - septembrī. Bez tam 2007. gada 9 mēnešos no ostām nosūtīja arī 3,6 milj. t kokmateriālu, kas ir par 2,8 % vairāk nekā iepriekšējā gada attiecīgajā periodā. No ostām nosūtīto ogļu apjoms 2007. gada 9 mēnešos bija 10,4 milj. t, kas ir par 9,3 % mazāk nekā 2006. gada attiecīgajā periodā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jūnija vidū tika noskaidroti tie septiņi jaunieši, kuri Rimi Baltic praktikantu izaugsmes programmas Talent Lab (latviski Talantu laboratorija) ietvaros septiņu mēnešu garumā apgūs prasmes darbam mazumtirdzniecības jomā visās trijās Baltijas valstīs, saņemot par to konkurētspējīgu atalgojumu, informē uzņēmumā.

Rimi praktikantu programmas Talent Lab ietvaros Rimi Latvia praktizēsies četri dalībnieki – RTU Rīgas Biznesa skolas biznesa vadības programmas absolvents Jānis Neinbergs, Latvijas Universitātes moderno valodu un biznesa vadības programmas absolvente Santa Dzalbe, Passau universitātes Vācijā starptautiskās kultūras un biznesa programmas absolvente Olga Eglīte un RTU Rīgas Biznesa skolas biznesa vadības programmas absolvents Jēkabs Grundmanis. Savas prakses gaitas Rimi viņi sāks augusta beigās. Lietuvā savas profesionālās gaitas augustā sāks divi praktikanti, savukārt Igaunijā – viens jaunietis.

«Pieteicos Rimi praktikantu programmai Talent Lab, jo tā ir laba iespēja gūt vispārīgu priekšstatu par dažādām profesijām un to, kā strādā viens no lielākajiem Latvijas mazumtirdzniecības uzņēmumiem. Studiju laikā biju praksē Rimi birojā un sapratu, ka vēlos strādāt tieši šajā uzņēmumā lielo izaugsmes iespēju, patīkamās iekšējās vides un draudzīgā kolektīva dēļ,» atklāj Jēkabs Grundmanis, Rimi Talent Lab praktikantu programmas dalībnieks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Novērojam, ka "Rimi" e-veikalā vidējā pirkuma summa ir krietni lielāka nekā tā ir veikalā," biznesa portālam db.lv pastāstīja "Rimi Latvia" e-komercijas formāta direktors Didzis Kirstuks.

Tas, ka vidējā pirkuma summa e-veikalā ir lielāka, skaidrojams ar faktu, ka klienti, iepērkoties e-veikalā, biežāk veic lielāka apjoma pirkumus, kas paredzēti visai nedēļai.

Kā pastāstīja D. Kirstuks, "Rimi" e-veikalam esot jau vairāki tūkstoši regulāro pircēju un klientu skaits ik nedēļu pieaug. Kopumā e-veikala pircēju skaita pieaugums pārsniedzot sākotnējās prognozes.

"Prognozējam šogad "Rimi" e-veikalam strauju klientu pieaugumu un pastāvīgi strādājam pie kapacitātes palielināšanas, jo interese no klientu puses ir ļoti liela. Mūsu mērķis šogad ir kļūt par vienu no lielākajiem pārtikas tirgotājiem interneta vidē Latvijā," sacīja D. Kirstuks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirgotājs «Rimi Latvia» šonedēļ sāk «Rimi» e-veikala platformas publiskos testus produktu piegādēm, informē kompānijas pārstāve Regīna Ikala.

Viņa sacīja, ka šis ir pēdējais e-veikala platformas testēšanas posms un pēc tā noslēguma tuvākajā laikā ikviens pircējs varēs izmantot jauno «Rimi» e-veikalu ikdienas pirkumiem. Testēšanā iesaistīta daļa «Rimi» pastāvīgo klientu, kuriem ir iespēja izmantot produktu piegādes pakalpojumu Rīgas teritorijā.

Ikala piebilda, ka, pārliecinoties par korektu e-veikala sistēmu darbību, lietotāju bāze un pasūtījumu piegādes zona tiks pastāvīgi paplašināta, pakāpeniski palielinot to pircēju skaitu, kuri izvēlas iepirkties internetā.

Pasūtījumu komplektēšana piegādei uz mājām tiek veikta «Rimi» veikalā tirdzniecības centrā «Spice». E-veikalā pieejamas gan pārtikas, gan sadzīves preces.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Ostu darbībā pieaugums

,04.02.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2007. gadā Latvijas ostās pārkrauto kravu apjoms, salīdzinot ar iepriekšējā gada attiecīgo laika periodu, ir palielinājies. 2007. gadā kravu apgrozība ostās bija 62.4 milj. t kravu, kas ir par 4.9 % vairāk nekā 2006. gadā, liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati.

No ostām 2007. gada 12 mēnešos nosūtīja 55.2 milj. t kravu, kas ir par 4 % vairāk nekā 2006. gada janvārī – decembrī.

Pieaudzis no ostām nosūtīto naftas produktu apjoms. 2007. gada janvārī – decembrī no ostām nosūtīja 21.1 milj. t naftas produktu, kas ir par 7.1 % vairāk nekā 2006. gada janvārī – decembrī. No ostām nosūtītās jēlnaftas apjoms 2007. gadā, salīdzinot ar iepriekšējā gada janvāri – decembri, ir palielinājies par 3.4 % un tas bija 1.2 milj. t. Arī no ostām nosūtīto minerālmēslu apjoms ir pieaudzis. No ostām nosūtīja 5.2 milj. t minerālmēslu – par 1.1 % vairāk nekā 2006. gada attiecīgā periodā, kā arī 4.6 milj. t kokmateriālu un 14.6 milj. t ogļu, kuru apjoms palicis 2006. gada līmenī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rimi Baltic grupa noslēgusi līgumu par loģistikas centra būvniecību ar YIT Kausta, liecina mazumtirgotāja sniegtā informācija.

Līguma ietvaros tiks veikta noliktavu telpu renovācija un paplašināšana. Šo telpu kopējā platība būs 59 000 kvadrātmetru, savukārt kopējā jaunā Rimi Baltic loģistikas centra platība būs vairāk nekā 84 000 kvadrātmetru.

Būvniecības darbus plānots uzsākt šā gada nogalē, lai noliktava pilnvērtīgu darbu varētu uzsākt 2020. gada otrajā pusē. Uzsākot šo būvniecības posmu, Rimi Latvia šā gada septembrī pārcēla savas loģistikas operācijas uz pagaidu telpām Ķekavā.

Realizējot loģistikas centra projektu, Rimi noliktavu telpas Augusta Deglava ielā kļūs trīs reizes lielākas, kopumā sasniedzot 84 000 kvadrātmetru, tādejādi kļūstot par centrālo loģistikas punktu Rimi veikalu tīklam visās Baltijas valstīs. No šīs noliktavas tiks veikta preču komplektēšana Latvijas veikaliem, kā arī centrāli iepirkto preču komplektēšana Igaunijas un Lietuvas veikaliem. Šī projekta realizācijā plānots ieguldīt 75 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Rimi turpina hipermārketu modernizāciju; daži Supernetto pārtop par Mini Rimi

Rūta Lapiņa,17.11.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Rimi Latvia» veikalu tīklā būtiskākais fokuss pašlaik ir hipermārketu modernizācijas projekts, savukārt Rīgā un Pierīgā pārmaiņas skārušas arī pa kādam «Supernetto» veikalam, kas pārtapuši par «Rimi Mini», biznesa informācijas portālam db.lv atklāja «Rimi Latvia» mārketinga un sabiedrisko attiecību departamenta vadītāja Kristīne Ciemīte.

«Plānojot «Rimi Latvia» veikalu tīkla attīstību, rūpīgi tiek pētīts tirgus pieprasījums. Katru gadu veicam apjomīgus klientu pētījumus katra veikala līmenī visā Latvijā, pētot klientu viedokli par produktu piedāvājumu un iepirkšanās pieredzi. Atbilstoši tirgus pieprasījumam atsevišķās vietās Rīgā un reģionos, kur ir izteiktāks pieprasījums pēc plašāka produktu sortimenta, pēc rekonstrukcijas ir atvērti «Rimi Mini» veikali, saglabājot arī «Supernetto» pircēju iecienītāko produktu klāstu,» viņa stāsta.

Līdz šim brīdim pēc «Supernetto» rekonstrukcijas ar «Rimi Mini» zīmolu ir atvērti divi veikali – Siguldā un Rīgā, Bauskas ielā 120, savukārt līdz gada beigām plānots atvērt vēl divus «Rimi Mini» – Bauskā un Rīgā, Dzelzavas ielā 86. Šobrīd tiek paplašināts un pārveidots arī Siguldas supermārkets tirdzniecības centrā «Šokolāde», kurš pircēju pieprasījuma dēļ tiek pārveidots pār hipermārketu. Pārveides procesu iecerēts pabeigt šogad.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjoms, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli, no 2008. gada janvāra līdz aprīļa beigām sasniedza 408,6 miljonus EUR. Salīdzinot ar iepriekšējā gada tādu pašu periodu, tas ir pieaudzis par 15%.

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjomi no 2008.gada janvāra līdz aprīļa beigām katrā valstī atsevišķi, neieskaitot PVN:

Rimi Eesti Food 120,8 miljoni EUR, 8%;

Rimi Latvia 200,1 miljoni EUR, 120%;

Rimi Lietuva 87,7 miljoni EUR, 716%;

Rimi Baltic grupa, kopā 408,6 miljoni EUR, 615%.

% - izmaiņas salīdzinājumā ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu.

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjomi 2008.gada aprīlī katrā valstī atsevišķi, neieskaitot PVN:

Rimi Eesti Food 32,5 miljoni EUR 9%;

Komentāri

Pievienot komentāru