Neraugoties uz pēdējos gados piedzīvoto apgrozījuma kritumu un miljonu Ls lielajiem zaudējumiem, peripetijām ap jauno vilcienu iepirkuma konkursu, RVR īpašnieki neplāno mest plinti krūmos.
To sarunā ar DB apliecina a/s Rīgas vagonbūves rūpnīca valdes priekšsēdētājs un līdzīpašnieks Valērijs Igaunis un līdzīpašnieks Lazars Raizbergs. Viņi gan norāda, ka šobrīd dažādu apsvērumu dēļ nav gatavi publiski klāstīt RVR nākotnes attīstības plānu gadījumā, ja tomēr šā gada 2. aprīlī noslēgtais līgums starp konkursā uzvarējušo CAF un a/s Pasažieru vilciens (PV) tiek izbeigts vai lauzts.
«Nenoliedzami, ka ekonomiskā krīze ir novilkusi sava veida robežu, kura citos apstākļos būtu izplūdusi un vairāki procesi, visticamāk, notiktu pakāpeniski,» tā, atskatoties uz iepriekšējo gadu salīdzinoši nelielo neto apgrozījumu un arī zaudējumiem, secina V. Igaunis. Savukārt L. Raizbergs norāda, ka uzņēmuma lielais neto apgrozījums 2005. - 2008. gadā ir saistīts ar lielajiem pasūtījumiem no Latvijas un ārzemēm. «Septiņu gadu laikā Baltkrievijai saražojām kopumā 17 jaunu vilcienu (gan ar sešiem, gan ar trīs vagoniem) kopumā ar 87 vagoniem,» norāda L. Raizbergs. Kā otrs RVR lielā apgrozījuma stūrakmens tika minēts PV pasūtījumu iegūšana uz veco pasažieru vilcienu renovāciju un kapitālo remontu.