Viesnīcu tirgus Rīgā ir gana piesātināts, tomēr kā šogad, tā turpmāk ir sagaidāma jaunu viesmīlības objektu, zīmolu ienākšana.
2017. gadā nozare atzīmēja sengaidītu notikumu – viesnīcas Kempinski Grand Hotel Riga atklāšanu. «Tā bija tik ilgi gaidīta, un caur saviem kanāliem daudziem ceļotājiem paver šo galamērķi,» vērtē Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas prezidents Jānis Pinnis (šobrīd pārstāv arī pašmāju kompāniju Mogotel). Viņaprāt, šāda līmeņa viesnīcas un zīmola parādīšanās ietekmē galamērķa prestižu.
Colliers International atzīmē, ka pērn, līdztekus Kempinski, jau pieminētā Mogotel ir nostiprinājusi savu klātbūtni, Vecrīgā atverot Rixwell Domus Hotel kādreizējās viesnīcas Kolonna vietā un Rixwell Hotel Konventa sēta.
Pērc avīzi elektroniski DB HUB vietnē:
https://www.dbhub.lv/raksti/laikraksts-dienas-bizness-2018gada-27septembra-numurs
Savukārt 2018. gada sākumā oficiāli durvis ir vērusi pieczvaigžņu viesnīca Semarah Grand Poet Hotel, kuras izveidē investēti vairāk nekā 30 miljoni eiro. Šā gada beigās pieminētā Mogotel 11. novembra krastmalā plāno atvērt četru zvaigžņu superior līmeņa viesnīcu Well- ton Riverside SPA Hotel, kuras tapšanā ieguldīti 25 milj. eiro.
Šis gads ir zīmīgs ar jaunu projektu virzīšanu un paziņojumiem par jaunu zīmolu parādīšanos mūsu tirgū. Nule kā InterContinental Hotels Group (IHG) informējusi, ka Rīgā, bijušā Preses nama ēkā, tiks izveidota pirmā šīs grupas viesnīca Latvijā. Tā varētu tikt atvēra 2022. gadā. Projekts tiek īstenots sadarbībā ar Lords LB Asset Management. Paredzēts, ka viesnīcā Holiday Inn būs 280 numuri, konferenču/banketu zāle līdz 400 personām, sešas sanāksmju telpas, autostāvvieta, fitnesa centrs u.c.
DB jau vēstīja, ka 2017. gada vasarā AS Latvijas kuģniecība meitas sabiedrība SIA LASCO Investment pārdeva Preses namu SIA PN Project, kuru pārvalda Lietuvas nekustamā īpašuma un privātā kapitāla kompānija Lords LB Asset Management. Darījuma vērtība – 16,8 miljoni eiro.
Nākamgad bijušās viesnīcas Albert vietā tiks atvērta AC Hotel Riga, kas būs Marriott ķēdes viesnīca. Pašlaik ēka tiek atjaunota un pārbūvēta. Tajā būs 239 viesu istabas. Gluži tāpat kā, atverot Kempinski Rīgā, par to uzzina ļoti daudz cilvēku, arī, atklājot Marriott viesnīcu, ziņa par to sasniegs 50 miljonus cilvēku, iepriekš DB izteicās projekta attīstītāja SIA Vastint Latvia rīkotājdirektors Romāns Astahovs.
Tie nebūt nav vienīgie jaunumi, tuvākajos trijos, piecos gados piedāvājumu papildinās arī vairākas citas viesnīcas. Tā, piemēram, pretī Nacionālajam teātrim tiek rekonstruēta ēka, kas kļūs par viesnīcu, pagaidām gan nav zināms tās operators, stāsta J. Pinnis. Savukārt viesnīca Astor iekļausies Radisson ķēdē. Rīgā ir daudz māju, kvartālu, par kuriem ir zināms, ka skiču projektu līmenī tiek apsvērta doma izveidot viesnīcu, viņš vēl piebilst.
Visu rakstu Viesnīcu bums nerimst lasiet ceturtdienas, 27.septembra laikrakstā Dienas Bizness!