Restorānu tīkls Tex-Mex Republic šopavasar ievieš jaunu ēdienkarti, kuras izstrāde prasījusi divus gadus
Sākumā uzņēmums digitalizējis virtuvi, ieviešot vienotu sistēmu, kā uzskaitīt pārdoto un dažādas sagataves.
«Gribējām izdarīt, lai tā būtu neliela, bet revolūcija iekšējos procesos. Digitalizāciju veicām, lai klients varētu saņemt ātrāk ēdienu, jo ēdājs, kurš saņem maltīti ātrāk, ir divreiz apmierinātāks. Svarīgākais – ātrums. Kad klients pasūta maltīti, virtuvē uz monitora parādās attēls, kādam ēdienam jāizskatās, un tālāk darbs ir pavāram. Arī katram produktam jābūt sagrieztam noteiktos gabaliņos, lai pavāram vieglāk strādāt. Tagad sagataves taps savlaicīgāk, un tas arī ļaus veicīgāk strādāt pavāram. Viss pārdotais tiek uzskaitīts un redzams jaunajā sistēmā,» atklāj GMG Restaurants valdes priekšsēdētājs Uldis Stepanovs. Tāpat izveidota sistēma, kā dažādus produktus vislabāk uzglabāt. Pie jaunās tehnoloģijas jau gadu strādājusi topošā zinātņu doktore, Tex-Mex Republic pārtikas tehnoloģe Aija Ruzaiķe.
Pasaulē labi zināmais Teksasas un Meksikas virtuves piedāvājums vairāk pielāgots pašmāju klientiem – tas nav tik ass kā oriģinālpiedāvājumā, bet ir pikants, saldāks, ar dažādu garšas buķeti.
Visu rakstu Digitalizē virtuvi lasiet 26. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness.