Atsaucoties uz otrdien, 10. jūnijā žurnālā Privātā Dzīve izplatīto reklāmu, kurā, tā vietā lai izpildītu Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) 30.04.2008 lēmumu Nr. 21 – 06/3783 par negodīgu komercpraksi, uzliekot par pienākumu uzņēmumam atsaukt Slim Complex revolucionāras notievēšanas(citāts) līdzekļa reklāmu, uzņēmums publicējis informāciju, kas ir pilnīgā pretrunā ar PTAC lēmumu, un turpina maldināt patērētājus.
30.04.2008. PTAC ir pieņēmis lēmumu, kurā atzīst SIA Direct Office sniegto SlimComplex reklāmu par negodīgu komercpraksi un uzliek pienākumu nekavējoties atsaukt reklāmu, kurā pausta negodīga komercprakse. Publicētajā atsaukumā ir jābūt skaidri un nepārprotami norādītai informācijai, ka iepriekš izplatītā reklāma (komercprakse) tiek atsaukta, jo tajā tika sniegta maldinoša informācija par produkta SlimComplex spējām samazināt svaru atbilstoši reklāmā sniegtajai informācijai. Turpretim – 10. jūnijā izplatītajā informācijā, tā vietā, lai atsauktu maldinošu komercpraksi, ir publicēta reklāma, kurā redzams slaids sievietes stāvs un SlimComplex attēls tuvplānā, kas turpina maldināt patērētāju, kā arī Direct Office viedoklis par PTAC lēmuma nepamatotību.
Jāuzsver, ka PTAC saistībā ar maldinošām un nepatiesām reklāmām pret SIA Direct Office jau ir pieņēmis vairākus lēmumus, kas liecina, ka komersants nodarbojas ar sistemātiskām patērētājus maldinošām darbībām, ignorējot likumdošanas aktus, tādējādi ļaunprātīgi izmantojot patērētāju uzticēšanos un ietekmējot to ekonomisko rīcību. Reaģējot uz minētā lēmuma ignoranci, PTAC nosoda šādu uzņēmējdarbības praksi, kā arī veiks tālākās darbības un sankcijas, lai nodrošinātu lēmuma izpildi un reklāmas atsaukšanu, piemērojot piespiedu izpildes mehānismus.
PTAC pieņemtā lēmuma argumentācija
2008. gada janvārī PTAC pēc savas iniciatīvas uzsāka izvērtēt preses izdevumos izplatītās SlimComplex reklāmas atbilstību normatīvajiem aktiem. Tika pieprasīts atzinums no kompetentas iestādes - Pārtikas un veterinārā dienesta (PVD), kā arī pierādījumi reklāmā paustajiem apgalvojumiem no komercprakses veicēja SIA Direct Office. PVD atzinumā norādīts, ka reklāmā minētie apgalvojumi, piemēram, ''.. pilieni 8 stundu laikā noēd līdz pat 600 g tauku'', ''..ir īsti tauku rijēji, 5 dienu laikā palīdz atbrīvoties vidēji no 3,5 kg liekā svara utt.'' neatbilst patiesībai un uzskatāmi par negodīgu komercpraksi. Uz PTAC pieprasījumu iesniegt ticamus pierādījumus reklāmā paustajiem apgalvojumiem, SIA Direct Office iesniedza SlimComplex pētījumu - aptauju, ko PTAC vērtēja kritiski, jo tajā bija ietverta no franču valodas tulkota informācija par nezināmu cilvēku viedokļiem par šo produktu, taču konkrētā gadījumā izvērtēšanas priekšmets bija SlimComplex sastāva īpašības un iespējas panākt reklāmā deklarēto efektu.