Pasaulē lielākā patēriņa preču kompānija Procter & Gamble paziņojusi par finanšu gada otrā ceturkšņa rezultātiem, kas pārspējuši analītiķu prognozes, raksta Bloomberg.
Rezultātus uzlabot palīdzēja produktu cenu paaugstināšana un izmaksu samazināšana.
Patlaban kompānija, kuras jaunais vadītājs ir Deivids Teilors, velta uzmanību, lai uzlabotu peļņas maržu un samazinātu izdevumus, tādējādi tiekot galā ar spēcīgā dolāra negatīvo efektu. Valūtas kursa svārstības ir samazinājušas uzņēmuma ienākumus ārvalstīs – iepriekšējā ceturksnī pārvēršot 2% pieaugumu 9% lielā kritumā.
Kompānijas ienākumi otrajā ceturksnī sasniedza 1,04 dolārus par akciju. Analītiķi prognozēja, ka tie sasniegs 98 centus.
Kompānija prognozē, ka valūtas negatīvais efekts ienākumus šajā gadā samazinās par 37 centiem uz akciju jeb par 10%.
Pēc rezultātu paziņošanas Procter & Gamble akcijas cena pieauga par 2,8% līdz 79 dolāriem par akciju. Pērn akcijas cena samazinājās par 13%.