Tehnoloģiju uzņēmumu “Wolt” Baltijā tagad vadīs uzņēmuma līdzšinējais pārdošanas vadītājs Baltijā Mantas Lomsargis.
Kā norāda M. Lomsargis, “Wolt” mērķis ir kļūt par digitālu iepirkšanās centru, kas pieejams katra iedzīvotāja kabatā. Šogad uzņēmums strauji paplašinājies vairāk nekā 10 Latvijas pilsētās, kā arī izstrādājis virkni jaunu pakalpojumu gan privātpersonām, gan uzņēmumiem.
““Wolt” Baltijas tirgū ienāca pirms vairāk nekā sešiem gadiem. Šajā laika periodā mums ir izdevies izveidot lojālu klientu bāzi, turklāt platformas lietotāju skaits ik dienas paplašinās. Esmu gandarīts par iespēju vadīt mūsu uzņēmumu Baltijas valstīs, koncentrējoties uz piegādes servisa kvalitāti kā mūsu pamatdarbību, kā arī turpinot paplašināties arvien jaunās pilsētās,” stāsta “Wolt” Baltijā vadītājs Mantas Lomsargis.
Kā norāda M. Lomsargis, Baltijas valstu iedzīvotāji “Wolt” sniegtos pakalpojumus augstu novērtē, kas uzņēmuma dod pārliecību turpināt iesākto un paplašināt platformas darbību aizvien jaunās pilsētās. “Šogad Baltijā esam uzsākuši darbību 15 jaunās pilsētās, kopumā savu pakalpojumu piedāvājot jau 30 dažādās Latvijas, Lietuvas un Igaunijas pilsētās. Attīstot savu pakalpojumu arī mazākās pilsētās, varam nodrošināt ērtu tiešsaistes tirdzniecību vietējiem uzņēmējiem, sniegt iespēju iedzīvotājiem gūt ienākumus kā kurjerpartneriem, kā arī atvieglot pilsētas viesu un iedzīvotāju ikdienu,” papildina Mantas Lomsargis.
Tāpat jaunais uzņēmuma vadītājs Baltijā uzsver, ka “Wolt” strauji paplašina arī savu mazumtirdzniecības piedāvājumu un klientiem piedāvā aizvien jaunus biznesa virzienus. "Mūsu mērķis ir kļūt par iepirkšanās centru, kas pieejams katra kabatā. Izmantojot mūsu platformu, viss, kas agrāk prasīja došanos uz tirdzniecības centru, tagad ir pieejams mazāk kā stundas laikā sev ērtā vietā un laikā. “Wolt” vairs nav uzņēmums, kas piedāvā tikai kurjeru pakalpojumus no restorāniem un pārtikas veikaliem. Šobrīd piedāvājumu esam paplašinājuši tā, lai iedzīvotāji var iegādāties teju visu sev nepieciešamo, piemēram, preces mājdzīvniekiem, ziedus un skaistumkopšanas produktus," teic M. Lomsargis.
M. Lomsargis min arī virkni jaunus biznesa virzienus, ko “Wolt” attīstījis pēdējo gadu laikā. Piemēram, “Wolt Drive”, kas ļauj jebkuram mazumtirgotājam vai tirgotājam izmantot “Wolt” kurjeru tīklu neatkarīgi no tā, vai tie savas preces pārdod izmantojot “Wolt” lietotni vai savu internetveikalu. Tāpat izstrādāta arī uzņēmuma lojalitātes programma Wolt+, kas lietotājiem sniedz iespēju veikt pasūtījumus par fiksētu summu un bez papildus piegādes maksas. Viena no jaunākajām iespējām uzņēmējiem platformā ir Wolt Ads pakalpojums, kas tirgotājiem lietotnē ļauj reklamēt savu uzņēmumu, iegūstot lielāku atpazīstamību un līdz ar to arī veicinot pārdošanas apjomus.
M. Lomsargis pateicas par paveikto darbu līdzšinējai uzņēmuma vadītājai Baltijā Līsai Ristalai: "Līsa ne tikai īstenoja "Wolt" darbības uzsākšanu visās trīs Baltijas valstīs, bet arī palīdzēja tam augt un attīstīties līdz tādam uzņēmumam, kādu to redzam šodien. Viņas ieguldījums “Wolt” attīstībā ir neatsverams." teic M. Lomsargis.
Kā skaidro Līsa Ristala, viņai ir pienācis laiks doties pretī jauniem izaicinājumiem. "Es no sirds pateicos visai “Wolt” Baltijas komandai, ar kuru mēs pierādījām, ka platformas uzņēmums var būt ne tikai rentabls, bet arī tirgus līderis savā nozarē. Šodien “Wolt” no straujas izaugsmes posma ir iegājis jaunā attīstības fāzē, kļūstot par biržā kotētu uzņēmumu, kas darbojas desmitiem dažādās valstīs. Jaunuzņēmumi (startup), kā arī komandu un procesu veidošana ir daļa no mana DNS, tāpēc ir pienācis laiks nodot stafeti un pievērsties jauniem izaicinājumiem," skaidro Līsa Ristala.