Jaunākais izdevums

Vorobjovs Racing ekipāža rallijā Talsi 2010 startēs ar jaunākās paaudzes Mitsubishi Lancer Evo X automašīnu.

«Ideja iegādāties Mitsubishi Lancer Evo X automašīnu bija jau vasarā, bet reāli to nopirkām tikai vēlā rudenī,» saka ekipāžas stūrmanis Guntars Zicāns. «Šī ideja radās pēc tam, kad paskatījāmies, ka vadošie Somijas N4 grupas braucēji jau pagājušajā gadā brauca un ar Evo X cīnījās par vadošajām vietām. Nolēmām, ka arī mums ir jāpamēģina braukt ar šādu automašīnu, jo neviens jau nebrauks bezgalīgi ilgi ar Evo VII vai Evo IX. Iegādājāmies parasto RS versiju. Pēc tam tā automašīna tika vesta uz Somiju, kur tai tika taisīts dzinējs un strādāts pie regulējumiem. Karkasu, apšuvumu un citas lietas montējām jau pie mums, Latvijā.»

«Nesen pabeidzām pēdējos darbus, tāpēc pēdējās dienās varējām jauno modeli izmēģināt arī trasē. Gan vakar, gan aizvakar normālā režīmā pa slēgtu trasi aizvadījām divu dienu testus, pēc kuriem var teikt, ka mašīna iet labi un nekādu problēmu tai nav, tikai vēl ir jāpiešaujas.Potenciāli šī mašīna ir ātrāka par Evo IX. Protams, tai pirmajā gadā varbūt visādas bērnu slimības, taču, ņemot vērā to, ka somi pie šīm automašīnām ir strādājuši ļoti daudz un, ka somu ātrākie N4 grupas braucēji brauc ar Evo X, nolēmām, ka ir jāmēģina. Šis modelis ir jaunā paaudze un agri vai vēlu uz to būtu jāpāriet. Nezinu, vai tieši šis auto ir labāks par mūsu iepriekšējo, bet potenciāli viņam ir jābūt labākam.»

Rallisti atzīst, ka vadāmības ziņā šis modelis stipri atšķiras no Evo VII, Evo VIII vai Evo IX. Arī Jānis Vorobjovs saka, ka ir grūti pierast pie šī modeļa vadāmības, jo pirms tam viņam nebija nekādu problēmu braukt ar iepriekšējās paaudzes Mitsubishi Lancer automašīnām. Taču esam spēruši šādu soli un ceram, ka mums izdosies attaisnot mūsu cerības un, ka mašīna būs pietiekami ātra un spēcīga, lai Talsu rallijā mēs varētu cīnīties par visaugstākajām vietām.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japāņu Mitsubishi jaunais kompaktais pilsētas apvidus auto Eiropā sauksies Mitsubishi ASX. Pirmo reizi jauno modeli, kuram būs jākrusto šķēpi ar Nissan Qashqai, VW Tiguan, Ford Kuga, ieraudzīsim Ženēvas autoizstādē.

Pavisam nesen ziņojām, ka japāņu Mitsubishi atslepenoja informāciju par kompakto visurgājēju, kurš pašmāju tirgū tika prezentēts ar nosaukumu RVR.

Eiropas versijai ir izvēlēta cita trīs burtu kombinācija, atklājot arī to, ka 4.3 metrus garais piecvietīgais ASX būs bruņojies ar taupīgu un videi draudzīgu 1.8 litru dīzeļmotoru, kurš strādās tandēmā ar sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu. Bez tam, dzinēja komplektācijā ietilps modernā Automatic Stop & Go sistēma.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mitsubishi Eclipse Cross ir vēl viens talantīgs plašpatēriņa krosovers ar «jancīgāku» izskatu nekā pārējiem, toties ar ļoti pārdomātu un gardu «pildījumu»

Iespējams, modeļa nosaukumā piejaucētais vārds «Eclipse», kas paņemts no aizvadītā gadsimta 90. gadu Mitsubishi kulta sporta divdurvju kupejas, bija pamudinājis Mitsubishi izveidot savam krosoveram avangardiskāku un sportiskāku eksterjera dizainu. Eclipse Cross degungals ir līdzīgs kā visiem pārējiem, toties aizmugurējās daļa ir nedaudz ārpus klasiskajiem rāmjiem, kas vienlaikus izceļ Mitsubishi Eclipse Cross personību.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Pretstatā drosmīgajam eksterjera dizainam salonā viss ir gudri un mājīgi iekārtots. Ērta un ergonomiska pilota darba vieta, saprotams un lietošanā ērts multimediju centrs, kas beidzot ir ieguvis Apple Car Play un Android Auto saskarnes. Pirmo reizi Mitsubishi ir ticis arī pie head up displeja. Svarīgi ir uzsvērt, ka Mitsubishi Eclipse Cross neaizstāj pazīstamo Mitsubishi ASX krosoveru. Abi auto spēlē vienā līgā, jo pat riteņu bāzes abiem krosoveriem ir identiskas, taču Eclipse Cross ir lielāks auto, attiecīgi arī salonā vietas būs vairāk. Milzīga priekšrocība, ka Eclipse Cross būs nopērkams gan priekšpiedziņas, gan pilnpiedziņas versijā. Motors būs gan tikai viens, proti, tas būs 163 ZS jaudīgais 1,5 litru turbomotors. Taču tas ir tas, kas visvairāk vajadzīgs šādas klases automobiļiem, jo to varēs sapārot gan ar sešpakāpju manuālo, gan ar CVT variatoru. Cenu politika Eclipse Cross nepazīst skopi aprīkotus modeļus, jo pat starta Invite aprīkojuma līmenī Mitsubishi krosoveram būs automātiskās tālās gaismas, kruīzkontrole, atpakaļskata kamera un citi komforta un drošības labumi. Līdz ar to pieticīgākais Eclipse Cross maksās, sākot no 24 900 eiro. Pilnpiedziņas modifikācija, bet jau ar augstāka līmeņa Instyle Plus aprīkojumu un tikai kombinācijā ar CVT variatoru, – sākot no 29 800 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Nissan iegādāsies trešdaļu Mitsubishi akciju

LETA,12.05.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas autobūves uzņēmums Nissan Motor Co. ceturtdien paziņoja, ka par 237,36 miljardiem jenu (1,9 miljardiem eiro) iegādāsies trešdaļu skandālā ierautā Mitsubishi Motors Corp. akciju.

Vienošanās paredz, ka Nissan kļūs par lielāko Mitsubishi akcionāru, apsteidzot Mitsubishi Heavy Industries, kam pieder aptuveni 20% autoražotāja akciju.

«Šis darījums rada potenciālu izdevīgumu abām mūsu kompānijām un sola izaugsmes iespējas,» norāda Nissan vadītājs Karloss Gosns. «Mēs esam apņēmušies sargāt un veicināt Mitsubishi zīmolu. Mēs palīdzēsim šim uzņēmumam risināt gaidāmās problēmas, jo sevišķi attiecībā uz patērētāju uzticību.»

Darījums paredz, ka Nissan iegādāsies aptuveni 506 miljonus Mitsubishi akciju, kā arī Nissan būs tiesības iecelt atsevišķus locekļus Mitsubishi valdē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvāko divu nedēļu laikā japāņu kompānija Mitsubishi paziņos, kuru no divām Baltijas valstu ostām izvēlējusies kā stratēģisko partneri kravu piegādei uz savu Austrumeiropas rūpnīcu Kalugā, ziņoja TV3 raidījums Nekā Personīga.

Japāņi nolēmuši trīskāršot auto ražotnes apjomus Krievijā un līdz ar to, piegādājot izejmateriālus, ievērojami palielināt kravu plūsmu. Viņi meklējot jaunu piegādes ceļu uz Krieviju - vai nu caur Rīgu vai arī Tallinu. Ja konkurencē ar Igaunijas galvaspilsētu uzvarēs Rīgas brīvosta, tās konteinerkravu apjoms pieaugšot vismaz par trešdaļu, varbūt pat uz pusi. Tomēr Latvijas ierēdņu neizdarības dēļ, kā arī Rīgas brīvostas darījumu un īpašnieku necaurspīdīgums draud novest pie tā, ka kaimiņi igauņi būs atkal mums priekšā un saņems ievērojamo Mitsubishi pasūtījumu, norādīja raidījuma veidotāji.

«Jāizdara brīnums», lai kravas plūstu nevis caur Tallinu, bet Rīgu, decembrī laikrakstam Dienas bizness sacīja DB Schenker Latvia direktors Aivairs Tauriņš. Dažu simtu eiro izmaksu pieaugums, salīdzinot ar Rīgu, japāņus diezin vai atbaidīšot. Viņaprāt, Rīga ir nr. 2 šajās sacensībās, un tikai tad, ja igauņiem kaut kas noiet greizi, Latvija var izmantot savu iespēju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Mitsubishi ievērojami palielina zaudējumu prognozi biznesa gadam

LETA,28.10.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas autobūves uzņēmums Mitsubishi Motors Corp. piektdien būtiski paaugstināja zaudējumu prognozi šim biznesa gadam, šādu lēmumu skaidrojot ar ražošanas apturēšanu un vērienīgiem kompensāciju izdevumiem saistībā ar degvielas ekonomijas testu manipulēšanas skandālu.

Mitsubishi prognozē, ka zaudējumi biznesa gadā, kas noslēgsies martā, veidos 239,6 miljardus jenu (2,09 miljardus eiro), nevis 145 miljardus jenu (1,2 miljardus eiro), kā tika lēsts pirms trīs mēnešiem.

Tikmēr biznesa gada otrajā ceturksnī, kas noslēdzās septembrī, uzņēmums strādājis ar 89,9 miljardu jenu zaudējumiem, salīdzinot ar 28,1 miljarda jenu peļņu attiecīgajā laika periodā pirms gada.

Mitsubishi tirdzniecības apjoms šajā periodā sarucis par 23,4% - līdz 436,1 miljardam jenu.

Japānas autobūves uzņēmums Nissan Motor Co. pagājušajā nedēļā pabeidza 34% Mitsubishi akciju iegādi par 237 miljardiem jenu.

Darījums arī paredz, ka Nissan vadītājs Karloss Gosns kļūs par Mitsubishi padomes priekšsēdētāju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Mitsubishi par diviem gadiem atliek Japānas jaunās pasažieru lidmašīnas komerciālo piegādi

LETA,23.01.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas kompānija Mitsubishi Heavy Industries pirmdien paziņoja, ka par diviem gadiem atliks tās ilgi gaidītās jaunās reaktīvās pasažieru lidmašīnas komerciālo piegādi, un brīdināja, ka pieaug lidmašīnas izstrādes izmaksas.

Šī ir piektā reize, kad kompānija ir atlikusi vairāk nekā 50 gadu laikā Japānas pirmās vietējā ražojuma pasažieru lidmašīnas Mitsubishi Regional Jet (MRJ) laišanu tirgū.

Sākotnēji bija plānots, ka lidmašīna tirgū nonāks 2018.gada vidū, bet tagad Mitsubishi prognozē, ka tas notiks 2020.gada vidū. Iepriekš Japānas plašsaziņas līdzekļi vēstīja, ka lidmašīnai ir jāveic konstrukcijas izmaiņas, lai garantētu, ka tā ir droša.

Problēma ir saistīta ar noteikta elektroniskā aprīkojuma izvietošanu, vēstīja lietišķais laikraksts Nikkei un citu Japānas plašsaziņas līdzekļi.

Mitsubishi paziņoja, ka strādā pie elektriskās konfigurācijas konstrukcijas izmaiņām, lai tā atbilstu jaunākajiem drošības standartiem, kas saistībā ar pieaugošajiem terorisma draudiem kļūst arvien stingrāki.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Papildināts - Jaunais Mitsubishi Eclipse Cross ceļā uz Eiropu

Lelde Petrāne,05.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japāņu auto ražošanas uzņēmums Mitsubishi Motors informē, ka ir izsūtījis Eiropas valstīm jauno, mazo apvidus jeb SUV automobili - Eclipse Cross.

Plānots, ka pavisam 50 000 Eclipse Cross automobiļu nonāks Eiropā no šā gada decembra līdz 2018.gada 31.martam.

Ražots Mitsubishi Motors rūpnīcā Japānas pilsētā Okazaki, jaunais Eclipse Cross papildina jau esošo Mitsubishi SUV līniju, kurā ietilpst ASX, Outlander un Outlander PHEV.

«Mitsubishi Motors turpina ražot mazās klases automašīnu – Mitsubishi Space Star, taču tās galvenie pārdošanas reģioni ir ārpus Eiropas,» skaidrojot to, kāpēc autoražotājs pievērsies lielāka izmēra automašīnām, biznesa portālam db.lv sacīja SIA MML Imports pārstāve Aija Baltraite. «Colt modeļa ražošanu Mitsubishi Motors pārtrauca jau pirms vairākiem gadiem, kas saistīts ar modeļu nomaiņu dzīves cikla beigu dēļ un uzņēmuma stratēģijas maiņu, koncentrējoties uz apvidus un pick-up tipa automašīnu ražošanu.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

PSA Peugeot un Mitsubishi Motors Corporation ir informējis, ka sadarbojas jauna, kompakta pilsētas džipa modeļa izstrādei. Abas puses ir panākušas vienošanos par kompakta pilsētas džipa izstrādi uz Mitsubishi ASX platformas bāzes un pielāgošanu PSA Grupas abām markām.

Katram no PSA Grupas markas pilsētas džipiem, kurus 2012. gada sākumā ražos Eiropas tirgum, ir savs dizains, tomēr tai pat laikā tiem ir vairākas kopīgas īpašības ar Mitsubishi modeļiem, ko Japānā sauc par RVR un Eiropā - ASX. Jaunie pilsētas džipi būs pieejami gan ar divu, gan ar četru riteņu piedziņu.

Gada laikā plānots saražot 50 000 eksemplāru katra zīmola automobiļu. Saskaņā ar vienošanos PSA Grupa šiem jaunajiem modeļiem izmantos savu 1,6 litru HDi dīzeļdzinēju. Šī dzinēja CO2 emisija, salīdzinot ar citiem šī tipa modeļiem, ir īpaši zema – divu riteņu piedziņas modeļa gadījumā 123 g/km, un degvielas patēriņš ir mazāks par 4,7 litriem uz 100 km.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neskatoties uz to, ka valdībā pieņemti grozījumi Rīgas un Ventspils brīvostas nolikumos, padarot ostas caurskatāmākas, neoficiālā informācija rāda, ka Rīgas brīvosta zaudējusi Tallinas ostai cīņā par Mitsubishi kravu pārkraušanu.

Tā vēsta raidījums Nekā Personīga. Jau iepriekš ziņoja, ka japāņi izlēmuši trīskāršot auto ražotnes apjomus Krievijā, bet līdz šim nevarēja izšķirties caur kuru no Baltijas valstu ostām vest auto ražotnei nepieciešamās detaļas.

Raidījuma rīcībā esošo informāciju apstiprina arī Satiksmes ministrija, kas arī saņēmusi ziņas, ka japāņi sliecas par labu Tallinai. Vai izšķirošais bijis pārkraušanas cenu jautājums, nav zināms.

Kā viens no galvenajiem apsvērumiem varētu būt igauņu jau pērn izteiktais piedāvājums iegādāties vairāk nekā 500 Mitsubishi elektromašīnas. Arī Latvijas amatpersonas redzot, ka igauņi ir aizsteigušies priekšā, solīja, ka sadarbība ar kravu pārkraušanu vien nebeigšoties. Apmaiņā pret CO2 izmešu kvotām, arī Latvija apsvēra iespēju iegādāties desmitus elekotrauto.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

No Mitsubishi modeļiem Latvijā populārākais - Outlander

Lelde Petrāne,08.09.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mitsubishi Motors tirdzniecības rādītāji Eiropā, salīdzinot ar pagājušā gada pirmo pusgadu un šā gada pirmajiem sešiem mēnešiem, ir pieauguši par 45%, liecina medijiem sniegtā informācija.

Pieaugums daļēji saistīts ar vispārējo ekonomikas attīstību Eiropā, norāda automašīnu ražotājs. Par vienu no pārdotākajiem Mitsubishi modeļiem Eiropā šā gada pirmajos sešos mēnešos atzīts Outlander – kopumā pārdoti teju 26 tūkstoši automobiļu (no kuriem apmēram 14 tūkstoši ar hibrīda versiju jeb PHEV). Tam seko ASX ar aptuveni 25 tūkstošiem pārdotiem automobiļiem un Space Star ar 22 901 vienībām.

Vislielākais pieprasījums pēc Mitsubishi automobiļiem 2015. gada pirmajā pusgadā bijis Vācijā, Anglijā, Izraēlā un Spānijā.

Savukārt, Latvijā iecienītākie Mitsubishi modeļi 2015. gada pirmajā pusgadā ir bijuši Outlander, L200 un Pajero. Jaunais L200 un Outlander Latvijā nonāks šā gada nogalē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Francijas kompānija Peugeot Citroen veic sarunas ar Japānas kompāniju Mitsubishi Motors par iespējamo sadarbības paplašināšanu, kas varētu izvērsties stratēģiskā aliansē, ziņo Financial Times.

Jāatzīmē, ka Francijas kompānija plašāku informāciju nesniedz, piebilstot, ka patlaban tā ir tikai diskusija. Kompānija arī neapstiprina plānus iegādāties Mitsubishi Motors akcijas.

Savukārt Financial Times norāda, ka Peugeot Citroen jau nonācis pārrunu pēdējā posmā, lai pārņemtu Japānas autoražotāju. Portāls arī prognozē, ka Francijas kompānijas īpašumā varētu nonākt apmēram 50% Mitsubishi Motors akciju.

Financial Times arī norāda, ka šis darījums «pavērtu durvis» Francijas kompānijai uz Japānas tirgu, kā arī iegūtu savā īpašumā Mitsubishi Motors zināšanas elektrisko automašīnu izstrādē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japāņu Mitsubishi ir atslepenojusi kompaktā pilsētas apvidus auto Mitsubishi RVR pirmos oficiālos fotoattēlus. Precīzāka informācija sekos nedaudz vēlāk, taču jau tagad ir skaidrs, ka viens no jaunā modeļa tiešajiem konkurentiem būs Nissan Qashqai.

Īsajā preses vētījumā ir atklāts, ka Mitsubishi RVR garums sasniegs 4.3 metrus, un tā pamatā tiks izmantota Mitsubishi Lancer platforma. Jaunais auto būs pieejams gan priekšpiedziņas, gan arī pilnpiedziņas izpildījumā. Paredzams, ka Mitsubishi RVR auto Eiropā, tostarp arī Latvijā varētu parādīties jau nākamā gada jūnijā.

picturegallery.bcad21cc-5405-46d4-a35c-24718f7838da

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas autoražotājs Mitsubishi, ņemot vērā videi draudzīgo automašīnu pieaugošo popularitāti, uzsācis i-MiEV elektromobiļa tirdzniecību Eiropā, ziņo AFP.

Autoražotājs i-MiEV - Mitsubishi Innovative Electric Vehicle - elekroautomobili Eiropai ražojot kopš oktobra, un līdz šim piegājādis aptuveni 2500 automašīnas.

Mitsubishi sācis pārdot automašīnu 15 valstīs, ieskaitot Lielbritāniju, Spāniju, Zviedriju, Dāniju, Franciju un Beļģiju, un drīzumā tirdzniecība tiks sākta vēl četrās valstīs.

«Laikam ejot, i-MiEV tiks secīgi ieviesta Mitsubishi Motors Eiropas teritorijā,» kompānija norādījusi paziņojumā.

Mitsubishi šo automašīnu Japānā laida klajā 2009.gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas auto ražotājs Mitsubishi Motors pārtrauks ražošanu tā vienīgajā rūpnīcā Rietumeiropā, ziņo BBC.

Mitsubishi automašīnu rūpnīcā Bornā, Nīderlandē ražošanas apjomi sarukuši līdz vien 50 tūkstošiem automašīnu, kas saistīts ar straujo pārdošanas apjomu kritumu Eiropā.

Konkrētā rūpnīca nodarbina 1500 darbiniekus, kuri ražo Colt un Outlander modeļus.

Mitsubishi automašīnas Eiropā tiks importētas no Japānas un Taizemes, kur uzņēmums būvē jaunu ražotni.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Globalizācijas laikmetā japāņu autoražotājs Mitsubishi tuvāko piecu gadu laikā ir nolēmis uz pusi samazināt modeļu skaitu.

Pēc Mitsubishi amatpersonu plāniem kompānijas uzdevums ir izveidot globālajam tirgum paredzētu modeļu gammu. Salīdzinājumam var minēt, ka 2008. gadā Mitsubishi modeļu klāstā bija 38 modeļi, no tiem lielākā daļa bija tikai un vienīgi atsevišķiem tirgiem mērķēti produkti. 2015. gadā Mitsubishi modeļa klāstā būšot tikai 18 modeļi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas autobūves uzņēmums Mitsubishi Motors Corp. otrdien atzina, ka tas izmantojis nepiemērotu degvielas ekonomijas testēšanas metodi 25 gadus, tādējādi paplašinot datu falsificēšanas skandālu, kas kompānijai radījis jaunu krīzi.

«Iekšzemes tirgum mēs esam izmantojuši šo metodi kopš 1991.gada,» preses konferencē norādīja uzņēmuma viceprezidents Rjugo Nakao. «Taču mēs nezinām ietekmēto modeļu skaitu.»

Laikraksts Nikkei jau iepriekš vēstīja, ka Mitsubishi nepiemērotu degvielas ekonomijas testēšanas metodi izmantojusi vairākus desmitus gadus.

Šis jaunākais pavērsiens, visticamāk, radīs spekulācijas, ka šie pārkāpumi aptver arī ārvalstīs pārdotās automašīnas un ietekmēto automobiļu skaits palielināsies no vairāk nekā 600 000, par kuriem kompānija jau paziņoja pagājušajā nedēļā.

Mitsubishi pagājušajā trešdienā atzina, ka tas manipulējis ar degvielas ekonomijas testu datiem vairāk nekā 600 000 automašīnu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mitsubishi Motors Ziemeļamerikas importētājs ir nodevis Kalifornijas štatam divus Mitsubishi i-MiEV, lai novērtētu šīs mašīnas priekšrocības ikdienas satiksmē.

Ierosinājums par šo mašīnu izmēģināšanu devis Kalifornijas gubernatora birojs, kas aktīvi meklē iespējas palielināt sava štata autoparku ar elektrotransportu.

24. maijā rīkotajā prese konferencē Mitsubishi i-MiEV tika izrādīti Kalifornijas gubernatoram Arnoldam Švarcnēgeram, kas atzina, ka ar elektrību darbināmas automašīnas varētu palīdzēt risināt transporta problēmas Kalifornijas štatā.

Tuvāko mēnešu laikā notiks aktīva i-MiEV testēšana ikdienas braukšanai, kā arī tiks analizēta nepieciešamā infrastruktūras attīstība, kas nepieciešama elektrotransportam.Mitsubishi i-MiEV tirdzniecībā nonāca 2009. gada jūlijā Japānā. Plānots, ka ASV šo mašīnu tirdzniecība tiks uzsākta 2011. gadā, savukārt Eiropā pirmie i-MiEV pie klientiem nonāk jau 2010. gada nogalē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Mitsubishi nepiemērotus degvielas ekonomijas testus izmantojis gandrīz visos Japānas modeļos

LETA,11.05.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas autobūves uzņēmums Mitsubishi Motors Corp. nepiemērotu degvielas ekonomijas testēšanas metodi izmantojis gandrīz katram modelim, kuru tas pārdevis Japānā pēdējos 25 gados, trešdien vēsta laikraksts Asahi.

Laikraksts norāda, ka kopš 1991.gada ietekmēti vairāki desmiti Japānā pārdotu automašīnu modeļu, tostarp sedani un tādi vieglie apvidus automobiļi kā populārais Pajero modelis.

Tāpat Asahi raksta, ka Mitsubishi veiktos atkārtotos testos atklāts, ka uzņēmums atsevišķu automašīnu degvielas ekonomijas rādītājus pārspīlējis pat par 15%.

Kā vēstīts, Mitsubishi aprīlī atzina, ka tas gadiem izmantojis nepiemērotu degvielas ekonomijas testēšanas metodi, un pagaidām nenosaukti darbinieki manipulējuši ar datiem, lai padarītu atsevišķu automašīnu degvielas patēriņu krietni taupīgāku, nekā tas ir patiesībā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Pārdotākais Mitsubishi modelis pērn - Outlander

Lelde Petrāne,28.04.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mitsubishi Motors tirdzniecības rādītāji Eiropā gada laikā pieauguši par 39%. Japāņu auto ražotājam šis ir augstākais tirdzniecības rādītājs kopš 2010. gada. Laika periodā no pagājušā gada 1. aprīļa līdz šā gada 1. martam Eiropā kopumā ir pārdoti teju 154 tūkstoši Mitsubishi automobiļu, liecina medijiem sniegtā informācija.

Visstraujākais pieprasījums pēc šīs markas automobiļiem novērots Lielbritānijā, kur tirdzniecības rādītāji, salīdzinot ar pērno gadu, pieauguši par 91% un kopumā pārdoti apmēram 28 tūkstoši automobiļu un Vācijā – 27 tūkstoši. Mitsubishi Motors tirdzniecības rādītāji Spānijā un Zviedrijā pieauguši par aptuveni 80%, kamēr Polijā un Izraēlā par vidēji 60% un Itālijā par 36%.

Pārdotākais Mitsubishi modelis pērn bijis Outlander – aptuveni 45 tūkstošu pārdotu vienību, no tiem gandrīz 25 tūkstoši bijuši ar hibrīda versiju jeb Outlander PHEV. Tam seko ASX un Space Star.

Komentāri

Pievienot komentāru
Investors

Produktu datu falsificēšanas skandāls izraisa strauju Mitsubishi Materials akcijas cenas kritumu

LETA,24.11.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas kompānijas «Mitsubishi Materials» akcijas cena piektdien nokritusies par vairāk nekā 8% saistībā ar ziņām, ka uzņēmuma struktūrvienības falsificējušas produktu datus.

Kompānijas akcijas cena Tokijas fondu tirgū piektdien nokritusies par 8,06% - līdz 3760 jenām (28,53 eiro).

«Mitsubishi Materials» vadītājs Akira Takeuči jau atvainojies par šo skandālu, kas varētu ietekmēt vairāk nekā 250 klientus, tostarp Ķīnas, Taivānas un ASV uzņēmumus.

Taču viņš noraidījis ierosinājumus atkāpties no amata vai samazināt savu atalgojumu, uzstājot, ka viņa pienākums bijis noteikt skandāla iemeslu un īstenot preventīvus pasākumus.

«Mitsubishi Materials» ceturtdien paziņoja, ka starp ietekmētajiem produktiem ir gumijas blīvējuma materiāli, kas tiek bieži izmantoti, lai novērstu šķidrumu vai gāzes noplūdes no caurulēm dažādās nozarēs, tostarp aviācijas un automašīnu ražošanas sektoros, norāda uzņēmums.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz Latvijas tirgum ir nokļuvis jaunais Mitsubishi Outlander PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle) - ar elektrību uzlādējams hibrīdauto, kas tiek piedāvāts testa braucieniem.

Kā informē Skandi Motors, Outlander PHEV darbojas ar divu litru četrcilindru benzīna motoru un diviem elektromotoriem. Tam ir 3 braukšanas režīmi. «Elektriskajā» režīmā tiek izmantoti tikai elektromotori. «Hibrīda sērijas» režīmā degvielas motors, vienlaikus darbojoties elektromotoriem, uzlādē akumulatoru. Taču «paralēlā hibrīda» režīmā, kurš ieslēdzas, braucot pa šoseju, benzīna motors asistēs elektromotoriem, pieslēdzoties diviem priekšējiem riteņiem. Izmantojot tikai akumulatora jaudu, tas spēj veikt 55 km, savukārt kopā spēkrats ar pilnu degvielas bāku var nobraukut 823 kilometrus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nezinot jaunā pikapa Fiat Fullback rašanās vēsturi, šāda tipa auto pārzinātājiem jau pēc pirmā testa nāktos pārsteigumā ieplēst acis un apbrīnot itāliešu zaļknābi, secinot, ka tam jau pirmajā reizē ir iznācis lielisks auto

Izrādās, ka recepte ir gaužām vienkārša. Ņem un nokopē vienu no Eiropai paredzētajiem pikapa žanra spožākajiem eksemplāriem, proti, jaunākās paaudzes Mitsubishi L200, un lieta darīta. Kā zināms, mēģināt izgudrot pašam ir pietiekami sarežģīts un naudietilpīgs process, turklāt negarantē, ka jau pirmais cepiens izdosies nevainojami. Drīzāk otrādi. Sadraudzējoties ar Mitsubishi L200, Fiat komerctransporta divīzija Fiat Proffesional ir vienā rāvienā tikusi pie lieliska produkta.

Atskaitot ārējo dizainu, Fiat Fullback ir precīza Mitsubishi L 200 kopija. Pašmāju tirgū Fiat Fullback priekšroku dos Double Cab versijai kombinācijā ar jaudīgāko 2,4 litru common rail četrcilindru dīzeli, kas sagādās 180 ZS lielu jaudu. Bez motora, ko var sapārot ar sešpakāpju manuālo transmisiju vai piecpakāju automātu Fullback, rīcībā nonāks arī pārējie labumi, ieskaitot izturīgu virsbūves konstrukciju, modernizētu priekšējo piekari un vairāk resorlokšņu aizmugurējā piekarē. Tas viss stiprinās gan automašīnas izturību, gan arī padarīs braukšanu pēc iespējas komfortablāku, cik nu šāda tipa automobilim tas ir iespējams. Uz līdzena ceļa tas brauks patiešam līdzeni un nevainojami, taču uz grambaināka klājuma tas purināsies tikpat jautri kā lielākā daļa šāda tipa auto.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA MML Imports – Mitsubishi Motors importētājs – uzsācis jaunā Mitsubishi Outlander tirdzniecību Latvijā. Mitsubishi Outlander tagad ir jauna priekšas dizaina koncepcija un veikti arī vairāki uzlabojumi, kas skar interjera apdares materiālus, virsbūvi un balstiekārtu.

Jaunā Mitsubishi Outlander priekšas dizaina koncepcija Dynamic Shield (Dinamiskais Vairogs) ir aizgūta no Pajero un Lancer Evolution modeļiem. Priekšas dizaina elementi arī pilda aizsargfunkciju sadursmes gadījumā. Izmantojot melnas krāsas konstrukcijas elementus, izteiksmīgāka ir kļuvusi ne tikai automobiļa priekšējā daļa, bet arī sāni.

Jaunais Outlander būs pieejams septiņās atšķirīgās krāsās, ieskaitot jauno brūno kvarca toni – Quartz Brown Metallic.

Ir palielināta virsbūves stingrība, izmantojot papildu stiprības elementus, kas uzņem lielākas slodzes no balstiekārtas.

Versija ar 6-pakāpju manuālo pārnesumkārbu attīsta 150 ZS lielu jaudu pie 3500 apgr./min. un griezes momentu 380 Nm pie 2500 apgr./min., savukārt versija ar 6-pakāpju automātisko pārnesumkārbu — 150 ZS pie 3500 apgr./min. un griezes momentu 360Nm pie 2750 apgr./min.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Mitsubishi pārdos rūpnīcu par vienu eiro

Jānis Rancāns,11.07.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas kompānija Mitsubishi Motors par vienu eiro pārdos savu Nīderlandes rūpnīcu (NedCar) vietējam autobusu ražotājam VDL Groep. Rūpnīca tiks pārdota ar noteikumu, ka 1,5 tūkstoši tur strādājošo nezaudēs savu darbu.

Rūpnīcas pārdošana ļaušot autobūves kompānijai lielāku uzmanību pievērst attīstības tirgiem, kuros izaugsme tiek paredzēta straujāka nekā attīstītajās valstīs. Japānas kompānija šogad uzsākusi ražošanu Indonēzijā un Taivānā, kā arī nodarbojas ar Ķīnas un Brazīlijas tirgu izpēti, vēsta Reuters.

Darbības gadā, kas beidzās pērnajā martā, Nīderlandes NedCar rūpnīcā Japānas autobūves kompānija saražoja 5% no visām savām automašīnām. Ražošanas apjomi šajā rūpnīcā kritušies no 200 tūkstošiem tās ziedu laikā līdz 50 tūkstošiem. Kompānija norāda, ka Nīderlandes rūpnīcas pārdošanas darījums izraisīs 28 miljonu Japānas jenu (352 miljonus ASV dolāru) lielus zaudējumus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Attiecībā uz kravu plūsmu, kas nāk no Dienvidamerikas un Tālajiem Austrumiem, PSA (Peu­geot un Citroen automobiļu ražotāji) ir izvēlējusies Rīgas ostu. Tikmēr vēl nav izdarīta izvēle Mitsubishi kravu plūsmai, kas virzīsies uz Kalugu Krievijā vai nu caur Rīgu, vai arī Tallinu, DB saka GEFCO Baltic direktors Viljams Le Klērs.

Jāpiebilst, ka PSA piederošā GEFCO grupa pārvalda plašu loģistikas tīklu Eiropā un Dienvidamerikā un ir viena no 10 vadošajām šajā jomā Eiropā. Kalugas projekta sakarā tiek minēti ievērojami pārvadājumu apjomi - līdz pat diviem konteinervilcieniem dienā. Tikmēr attīstās loģistikas projekts, kas paredz piegādāt automobiļu detaļas pilnībā izjauktā veidā PSA-Mitsubishi rūpnīcai Kalugā. «Šobrīd GEFCO nosūta astoņus vilcienus nedēļā no Vezulas Francijā uz Kalugu Krievijā caur Poliju un Baltkrieviju,» tā viņš. Vismaz daļai kravu nākotnē - šogad un nākamgad - visticamāk, tiks izmantota Rīgas osta, īpaši PSA kravu plūsmai. Par citu partneru - japāņu, tostarp, Mitsubishi - kravām skaidrība gaidāma jau šogad.

Komentāri

Pievienot komentāru