Jaunākais izdevums

Japāņu Mitsubishi jaunais kompaktais pilsētas apvidus auto Eiropā sauksies Mitsubishi ASX. Pirmo reizi jauno modeli, kuram būs jākrusto šķēpi ar Nissan Qashqai, VW Tiguan, Ford Kuga, ieraudzīsim Ženēvas autoizstādē.

Pavisam nesen ziņojām, ka japāņu Mitsubishi atslepenoja informāciju par kompakto visurgājēju, kurš pašmāju tirgū tika prezentēts ar nosaukumu RVR.

Eiropas versijai ir izvēlēta cita trīs burtu kombinācija, atklājot arī to, ka 4.3 metrus garais piecvietīgais ASX būs bruņojies ar taupīgu un videi draudzīgu 1.8 litru dīzeļmotoru, kurš strādās tandēmā ar sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu. Bez tam, dzinēja komplektācijā ietilps modernā Automatic Stop & Go sistēma.

Visticamāk, ka jaunā Mitsubishi ASX cenas uzzināsim Ženēvas autoizstādē, kas notiks marta sākumā. Paredzams, ka Mitsubishi ASX auto Eiropā, tostarp arī Latvijā varētu parādīties šī gada jūnijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mitsubishi Eclipse Cross ir vēl viens talantīgs plašpatēriņa krosovers ar «jancīgāku» izskatu nekā pārējiem, toties ar ļoti pārdomātu un gardu «pildījumu»

Iespējams, modeļa nosaukumā piejaucētais vārds «Eclipse», kas paņemts no aizvadītā gadsimta 90. gadu Mitsubishi kulta sporta divdurvju kupejas, bija pamudinājis Mitsubishi izveidot savam krosoveram avangardiskāku un sportiskāku eksterjera dizainu. Eclipse Cross degungals ir līdzīgs kā visiem pārējiem, toties aizmugurējās daļa ir nedaudz ārpus klasiskajiem rāmjiem, kas vienlaikus izceļ Mitsubishi Eclipse Cross personību.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Pretstatā drosmīgajam eksterjera dizainam salonā viss ir gudri un mājīgi iekārtots. Ērta un ergonomiska pilota darba vieta, saprotams un lietošanā ērts multimediju centrs, kas beidzot ir ieguvis Apple Car Play un Android Auto saskarnes. Pirmo reizi Mitsubishi ir ticis arī pie head up displeja. Svarīgi ir uzsvērt, ka Mitsubishi Eclipse Cross neaizstāj pazīstamo Mitsubishi ASX krosoveru. Abi auto spēlē vienā līgā, jo pat riteņu bāzes abiem krosoveriem ir identiskas, taču Eclipse Cross ir lielāks auto, attiecīgi arī salonā vietas būs vairāk. Milzīga priekšrocība, ka Eclipse Cross būs nopērkams gan priekšpiedziņas, gan pilnpiedziņas versijā. Motors būs gan tikai viens, proti, tas būs 163 ZS jaudīgais 1,5 litru turbomotors. Taču tas ir tas, kas visvairāk vajadzīgs šādas klases automobiļiem, jo to varēs sapārot gan ar sešpakāpju manuālo, gan ar CVT variatoru. Cenu politika Eclipse Cross nepazīst skopi aprīkotus modeļus, jo pat starta Invite aprīkojuma līmenī Mitsubishi krosoveram būs automātiskās tālās gaismas, kruīzkontrole, atpakaļskata kamera un citi komforta un drošības labumi. Līdz ar to pieticīgākais Eclipse Cross maksās, sākot no 24 900 eiro. Pilnpiedziņas modifikācija, bet jau ar augstāka līmeņa Instyle Plus aprīkojumu un tikai kombinācijā ar CVT variatoru, – sākot no 29 800 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

PSA Peugeot un Mitsubishi Motors Corporation ir informējis, ka sadarbojas jauna, kompakta pilsētas džipa modeļa izstrādei. Abas puses ir panākušas vienošanos par kompakta pilsētas džipa izstrādi uz Mitsubishi ASX platformas bāzes un pielāgošanu PSA Grupas abām markām.

Katram no PSA Grupas markas pilsētas džipiem, kurus 2012. gada sākumā ražos Eiropas tirgum, ir savs dizains, tomēr tai pat laikā tiem ir vairākas kopīgas īpašības ar Mitsubishi modeļiem, ko Japānā sauc par RVR un Eiropā - ASX. Jaunie pilsētas džipi būs pieejami gan ar divu, gan ar četru riteņu piedziņu.

Gada laikā plānots saražot 50 000 eksemplāru katra zīmola automobiļu. Saskaņā ar vienošanos PSA Grupa šiem jaunajiem modeļiem izmantos savu 1,6 litru HDi dīzeļdzinēju. Šī dzinēja CO2 emisija, salīdzinot ar citiem šī tipa modeļiem, ir īpaši zema – divu riteņu piedziņas modeļa gadījumā 123 g/km, un degvielas patēriņš ir mazāks par 4,7 litriem uz 100 km.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Nissan iegādāsies trešdaļu Mitsubishi akciju

LETA,12.05.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas autobūves uzņēmums Nissan Motor Co. ceturtdien paziņoja, ka par 237,36 miljardiem jenu (1,9 miljardiem eiro) iegādāsies trešdaļu skandālā ierautā Mitsubishi Motors Corp. akciju.

Vienošanās paredz, ka Nissan kļūs par lielāko Mitsubishi akcionāru, apsteidzot Mitsubishi Heavy Industries, kam pieder aptuveni 20% autoražotāja akciju.

«Šis darījums rada potenciālu izdevīgumu abām mūsu kompānijām un sola izaugsmes iespējas,» norāda Nissan vadītājs Karloss Gosns. «Mēs esam apņēmušies sargāt un veicināt Mitsubishi zīmolu. Mēs palīdzēsim šim uzņēmumam risināt gaidāmās problēmas, jo sevišķi attiecībā uz patērētāju uzticību.»

Darījums paredz, ka Nissan iegādāsies aptuveni 506 miljonus Mitsubishi akciju, kā arī Nissan būs tiesības iecelt atsevišķus locekļus Mitsubishi valdē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvāko divu nedēļu laikā japāņu kompānija Mitsubishi paziņos, kuru no divām Baltijas valstu ostām izvēlējusies kā stratēģisko partneri kravu piegādei uz savu Austrumeiropas rūpnīcu Kalugā, ziņoja TV3 raidījums Nekā Personīga.

Japāņi nolēmuši trīskāršot auto ražotnes apjomus Krievijā un līdz ar to, piegādājot izejmateriālus, ievērojami palielināt kravu plūsmu. Viņi meklējot jaunu piegādes ceļu uz Krieviju - vai nu caur Rīgu vai arī Tallinu. Ja konkurencē ar Igaunijas galvaspilsētu uzvarēs Rīgas brīvosta, tās konteinerkravu apjoms pieaugšot vismaz par trešdaļu, varbūt pat uz pusi. Tomēr Latvijas ierēdņu neizdarības dēļ, kā arī Rīgas brīvostas darījumu un īpašnieku necaurspīdīgums draud novest pie tā, ka kaimiņi igauņi būs atkal mums priekšā un saņems ievērojamo Mitsubishi pasūtījumu, norādīja raidījuma veidotāji.

«Jāizdara brīnums», lai kravas plūstu nevis caur Tallinu, bet Rīgu, decembrī laikrakstam Dienas bizness sacīja DB Schenker Latvia direktors Aivairs Tauriņš. Dažu simtu eiro izmaksu pieaugums, salīdzinot ar Rīgu, japāņus diezin vai atbaidīšot. Viņaprāt, Rīga ir nr. 2 šajās sacensībās, un tikai tad, ja igauņiem kaut kas noiet greizi, Latvija var izmantot savu iespēju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Papildināts - Jaunais Mitsubishi Eclipse Cross ceļā uz Eiropu

Lelde Petrāne,05.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japāņu auto ražošanas uzņēmums Mitsubishi Motors informē, ka ir izsūtījis Eiropas valstīm jauno, mazo apvidus jeb SUV automobili - Eclipse Cross.

Plānots, ka pavisam 50 000 Eclipse Cross automobiļu nonāks Eiropā no šā gada decembra līdz 2018.gada 31.martam.

Ražots Mitsubishi Motors rūpnīcā Japānas pilsētā Okazaki, jaunais Eclipse Cross papildina jau esošo Mitsubishi SUV līniju, kurā ietilpst ASX, Outlander un Outlander PHEV.

«Mitsubishi Motors turpina ražot mazās klases automašīnu – Mitsubishi Space Star, taču tās galvenie pārdošanas reģioni ir ārpus Eiropas,» skaidrojot to, kāpēc autoražotājs pievērsies lielāka izmēra automašīnām, biznesa portālam db.lv sacīja SIA MML Imports pārstāve Aija Baltraite. «Colt modeļa ražošanu Mitsubishi Motors pārtrauca jau pirms vairākiem gadiem, kas saistīts ar modeļu nomaiņu dzīves cikla beigu dēļ un uzņēmuma stratēģijas maiņu, koncentrējoties uz apvidus un pick-up tipa automašīnu ražošanu.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

No Mitsubishi modeļiem Latvijā populārākais - Outlander

Lelde Petrāne,08.09.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mitsubishi Motors tirdzniecības rādītāji Eiropā, salīdzinot ar pagājušā gada pirmo pusgadu un šā gada pirmajiem sešiem mēnešiem, ir pieauguši par 45%, liecina medijiem sniegtā informācija.

Pieaugums daļēji saistīts ar vispārējo ekonomikas attīstību Eiropā, norāda automašīnu ražotājs. Par vienu no pārdotākajiem Mitsubishi modeļiem Eiropā šā gada pirmajos sešos mēnešos atzīts Outlander – kopumā pārdoti teju 26 tūkstoši automobiļu (no kuriem apmēram 14 tūkstoši ar hibrīda versiju jeb PHEV). Tam seko ASX ar aptuveni 25 tūkstošiem pārdotiem automobiļiem un Space Star ar 22 901 vienībām.

Vislielākais pieprasījums pēc Mitsubishi automobiļiem 2015. gada pirmajā pusgadā bijis Vācijā, Anglijā, Izraēlā un Spānijā.

Savukārt, Latvijā iecienītākie Mitsubishi modeļi 2015. gada pirmajā pusgadā ir bijuši Outlander, L200 un Pajero. Jaunais L200 un Outlander Latvijā nonāks šā gada nogalē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Pārdotākais Mitsubishi modelis pērn - Outlander

Lelde Petrāne,28.04.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mitsubishi Motors tirdzniecības rādītāji Eiropā gada laikā pieauguši par 39%. Japāņu auto ražotājam šis ir augstākais tirdzniecības rādītājs kopš 2010. gada. Laika periodā no pagājušā gada 1. aprīļa līdz šā gada 1. martam Eiropā kopumā ir pārdoti teju 154 tūkstoši Mitsubishi automobiļu, liecina medijiem sniegtā informācija.

Visstraujākais pieprasījums pēc šīs markas automobiļiem novērots Lielbritānijā, kur tirdzniecības rādītāji, salīdzinot ar pērno gadu, pieauguši par 91% un kopumā pārdoti apmēram 28 tūkstoši automobiļu un Vācijā – 27 tūkstoši. Mitsubishi Motors tirdzniecības rādītāji Spānijā un Zviedrijā pieauguši par aptuveni 80%, kamēr Polijā un Izraēlā par vidēji 60% un Itālijā par 36%.

Pārdotākais Mitsubishi modelis pērn bijis Outlander – aptuveni 45 tūkstošu pārdotu vienību, no tiem gandrīz 25 tūkstoši bijuši ar hibrīda versiju jeb Outlander PHEV. Tam seko ASX un Space Star.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

(Labots) Eksperta viedoklis: Enerģētika – politiķu jājamzirdziņš bez īpašas izpratnes par realitāti

Ivars Zariņš, Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas vadītāja p.i.,08.12.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Enerģētika kļuvusi par vienu no apspriestākajām tēmām sabiedrībā un arī par daudzu politiķu jājamzirdziņu. Tagad katram, kuram nav slinkums, ir tieksme par to izteikties, atrast ko īpašu - ar ko varētu izcelties, diemžēl, bieži bez īpašas izpratnes par to, kas tiek pateikts: izraujot no konteksta visdažādākos faktus bez spējas tos objektīvi izvērtēt, vai arī apzināti manipulējot ar tiem, lai to iebarotu sabiedrībai ar savtīgu interesi un tādejādi ievāktu sev dividendes - materiālā formā, vai vienkārši, vairojot atpazīstamību un popularitāti.

Tas viss ir radījis diezgan lielu jūkli,par kura ķīlniekiem aizvien vairāk un vairāk pamazām kļūstam mēs visi. Dārgi maksājot par to un riskējot savai tautsaimniecībai uzlikt tādu slogu, ko tā nespēs iznest nezaudējot savu konkurētspēju.

Ar nepārdomātu energopolitiku sabiedrība tiek dzīta tādā saistību jūgā, kas pamazām jau sāk līdzināties tam, ko esam uzņēmušies pret starptautiskiem aizdevējiem. Un tas ir nopietni.

Piemēram, esošajos MK noteikumos "Par elektroenerģijas ražošanu, izmantojot atjaunojamos energoresursus (AER)" paredzēto atbalsta apjomu izmantošana (ja visas noteikumos atvēlētās kvotas tiek izmantotas) nozīmētu valsts garantētu obligāto ikgadējo iepirkumu no realizētajiem AER projektiem aptuveni 180 miljonu latu apmērā, kas pie esošajām elektrības tirgus cenām mūsu tautsaimniecībai nozīmētu ikgadēju papildus maksājumu slogu par elektrību, vairāk kā 130 miljonu LVL apmērā!

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Mitsubishi ievērojami palielina zaudējumu prognozi biznesa gadam

LETA,28.10.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas autobūves uzņēmums Mitsubishi Motors Corp. piektdien būtiski paaugstināja zaudējumu prognozi šim biznesa gadam, šādu lēmumu skaidrojot ar ražošanas apturēšanu un vērienīgiem kompensāciju izdevumiem saistībā ar degvielas ekonomijas testu manipulēšanas skandālu.

Mitsubishi prognozē, ka zaudējumi biznesa gadā, kas noslēgsies martā, veidos 239,6 miljardus jenu (2,09 miljardus eiro), nevis 145 miljardus jenu (1,2 miljardus eiro), kā tika lēsts pirms trīs mēnešiem.

Tikmēr biznesa gada otrajā ceturksnī, kas noslēdzās septembrī, uzņēmums strādājis ar 89,9 miljardu jenu zaudējumiem, salīdzinot ar 28,1 miljarda jenu peļņu attiecīgajā laika periodā pirms gada.

Mitsubishi tirdzniecības apjoms šajā periodā sarucis par 23,4% - līdz 436,1 miljardam jenu.

Japānas autobūves uzņēmums Nissan Motor Co. pagājušajā nedēļā pabeidza 34% Mitsubishi akciju iegādi par 237 miljardiem jenu.

Darījums arī paredz, ka Nissan vadītājs Karloss Gosns kļūs par Mitsubishi padomes priekšsēdētāju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Mitsubishi par diviem gadiem atliek Japānas jaunās pasažieru lidmašīnas komerciālo piegādi

LETA,23.01.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas kompānija Mitsubishi Heavy Industries pirmdien paziņoja, ka par diviem gadiem atliks tās ilgi gaidītās jaunās reaktīvās pasažieru lidmašīnas komerciālo piegādi, un brīdināja, ka pieaug lidmašīnas izstrādes izmaksas.

Šī ir piektā reize, kad kompānija ir atlikusi vairāk nekā 50 gadu laikā Japānas pirmās vietējā ražojuma pasažieru lidmašīnas Mitsubishi Regional Jet (MRJ) laišanu tirgū.

Sākotnēji bija plānots, ka lidmašīna tirgū nonāks 2018.gada vidū, bet tagad Mitsubishi prognozē, ka tas notiks 2020.gada vidū. Iepriekš Japānas plašsaziņas līdzekļi vēstīja, ka lidmašīnai ir jāveic konstrukcijas izmaiņas, lai garantētu, ka tā ir droša.

Problēma ir saistīta ar noteikta elektroniskā aprīkojuma izvietošanu, vēstīja lietišķais laikraksts Nikkei un citu Japānas plašsaziņas līdzekļi.

Mitsubishi paziņoja, ka strādā pie elektriskās konfigurācijas konstrukcijas izmaiņām, lai tā atbilstu jaunākajiem drošības standartiem, kas saistībā ar pieaugošajiem terorisma draudiem kļūst arvien stingrāki.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas autoražotājs Mitsubishi, ņemot vērā videi draudzīgo automašīnu pieaugošo popularitāti, uzsācis i-MiEV elektromobiļa tirdzniecību Eiropā, ziņo AFP.

Autoražotājs i-MiEV - Mitsubishi Innovative Electric Vehicle - elekroautomobili Eiropai ražojot kopš oktobra, un līdz šim piegājādis aptuveni 2500 automašīnas.

Mitsubishi sācis pārdot automašīnu 15 valstīs, ieskaitot Lielbritāniju, Spāniju, Zviedriju, Dāniju, Franciju un Beļģiju, un drīzumā tirdzniecība tiks sākta vēl četrās valstīs.

«Laikam ejot, i-MiEV tiks secīgi ieviesta Mitsubishi Motors Eiropas teritorijā,» kompānija norādījusi paziņojumā.

Mitsubishi šo automašīnu Japānā laida klajā 2009.gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Francijas kompānija Peugeot Citroen veic sarunas ar Japānas kompāniju Mitsubishi Motors par iespējamo sadarbības paplašināšanu, kas varētu izvērsties stratēģiskā aliansē, ziņo Financial Times.

Jāatzīmē, ka Francijas kompānija plašāku informāciju nesniedz, piebilstot, ka patlaban tā ir tikai diskusija. Kompānija arī neapstiprina plānus iegādāties Mitsubishi Motors akcijas.

Savukārt Financial Times norāda, ka Peugeot Citroen jau nonācis pārrunu pēdējā posmā, lai pārņemtu Japānas autoražotāju. Portāls arī prognozē, ka Francijas kompānijas īpašumā varētu nonākt apmēram 50% Mitsubishi Motors akciju.

Financial Times arī norāda, ka šis darījums «pavērtu durvis» Francijas kompānijai uz Japānas tirgu, kā arī iegūtu savā īpašumā Mitsubishi Motors zināšanas elektrisko automašīnu izstrādē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas auto ražotājs Mitsubishi Motors pārtrauks ražošanu tā vienīgajā rūpnīcā Rietumeiropā, ziņo BBC.

Mitsubishi automašīnu rūpnīcā Bornā, Nīderlandē ražošanas apjomi sarukuši līdz vien 50 tūkstošiem automašīnu, kas saistīts ar straujo pārdošanas apjomu kritumu Eiropā.

Konkrētā rūpnīca nodarbina 1500 darbiniekus, kuri ražo Colt un Outlander modeļus.

Mitsubishi automašīnas Eiropā tiks importētas no Japānas un Taizemes, kur uzņēmums būvē jaunu ražotni.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japāņu Mitsubishi ir atslepenojusi kompaktā pilsētas apvidus auto Mitsubishi RVR pirmos oficiālos fotoattēlus. Precīzāka informācija sekos nedaudz vēlāk, taču jau tagad ir skaidrs, ka viens no jaunā modeļa tiešajiem konkurentiem būs Nissan Qashqai.

Īsajā preses vētījumā ir atklāts, ka Mitsubishi RVR garums sasniegs 4.3 metrus, un tā pamatā tiks izmantota Mitsubishi Lancer platforma. Jaunais auto būs pieejams gan priekšpiedziņas, gan arī pilnpiedziņas izpildījumā. Paredzams, ka Mitsubishi RVR auto Eiropā, tostarp arī Latvijā varētu parādīties jau nākamā gada jūnijā.

picturegallery.bcad21cc-5405-46d4-a35c-24718f7838da

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neskatoties uz to, ka valdībā pieņemti grozījumi Rīgas un Ventspils brīvostas nolikumos, padarot ostas caurskatāmākas, neoficiālā informācija rāda, ka Rīgas brīvosta zaudējusi Tallinas ostai cīņā par Mitsubishi kravu pārkraušanu.

Tā vēsta raidījums Nekā Personīga. Jau iepriekš ziņoja, ka japāņi izlēmuši trīskāršot auto ražotnes apjomus Krievijā, bet līdz šim nevarēja izšķirties caur kuru no Baltijas valstu ostām vest auto ražotnei nepieciešamās detaļas.

Raidījuma rīcībā esošo informāciju apstiprina arī Satiksmes ministrija, kas arī saņēmusi ziņas, ka japāņi sliecas par labu Tallinai. Vai izšķirošais bijis pārkraušanas cenu jautājums, nav zināms.

Kā viens no galvenajiem apsvērumiem varētu būt igauņu jau pērn izteiktais piedāvājums iegādāties vairāk nekā 500 Mitsubishi elektromašīnas. Arī Latvijas amatpersonas redzot, ka igauņi ir aizsteigušies priekšā, solīja, ka sadarbība ar kravu pārkraušanu vien nebeigšoties. Apmaiņā pret CO2 izmešu kvotām, arī Latvija apsvēra iespēju iegādāties desmitus elekotrauto.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nezinot jaunā pikapa Fiat Fullback rašanās vēsturi, šāda tipa auto pārzinātājiem jau pēc pirmā testa nāktos pārsteigumā ieplēst acis un apbrīnot itāliešu zaļknābi, secinot, ka tam jau pirmajā reizē ir iznācis lielisks auto

Izrādās, ka recepte ir gaužām vienkārša. Ņem un nokopē vienu no Eiropai paredzētajiem pikapa žanra spožākajiem eksemplāriem, proti, jaunākās paaudzes Mitsubishi L200, un lieta darīta. Kā zināms, mēģināt izgudrot pašam ir pietiekami sarežģīts un naudietilpīgs process, turklāt negarantē, ka jau pirmais cepiens izdosies nevainojami. Drīzāk otrādi. Sadraudzējoties ar Mitsubishi L200, Fiat komerctransporta divīzija Fiat Proffesional ir vienā rāvienā tikusi pie lieliska produkta.

Atskaitot ārējo dizainu, Fiat Fullback ir precīza Mitsubishi L 200 kopija. Pašmāju tirgū Fiat Fullback priekšroku dos Double Cab versijai kombinācijā ar jaudīgāko 2,4 litru common rail četrcilindru dīzeli, kas sagādās 180 ZS lielu jaudu. Bez motora, ko var sapārot ar sešpakāpju manuālo transmisiju vai piecpakāju automātu Fullback, rīcībā nonāks arī pārējie labumi, ieskaitot izturīgu virsbūves konstrukciju, modernizētu priekšējo piekari un vairāk resorlokšņu aizmugurējā piekarē. Tas viss stiprinās gan automašīnas izturību, gan arī padarīs braukšanu pēc iespējas komfortablāku, cik nu šāda tipa automobilim tas ir iespējams. Uz līdzena ceļa tas brauks patiešam līdzeni un nevainojami, taču uz grambaināka klājuma tas purināsies tikpat jautri kā lielākā daļa šāda tipa auto.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jauni motori, lielāka kravas kaste un gardāks aprīkojums ir lietas, kas padara jauno Mitsubishi L200 pievilcīgu tiem, kam saimniecībā akūti nepieciešams kārtīgs darba auto

Mitsubishi jau vairāku gadu garumā ir apliecinājis sevi kā šīs klases automobiļu lietpratējs. Izņēmums nav arī jaunākās paaudzes četrvietīgais L200 Double Cab modelis, kas, izanalizējot iepriekšējā modelī pamanītās kļūdas, tās ir novērsis.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Svarīgākā ziņa, neapšaubāmi, ir jaunākās paaudzes 2,4 litru common rail četrcilindru dīzelis ar divām dažādām jaudām, proti 154 ZS un 181 ZS. L200 pazinējiem, kas nereti šķendējās par iepriekšējā modeļa motora zobsiksnu neplānotajām un pēkšņajām maiņām, var paziņot, ka Mitsubishi inženieri zobsiksnas vietā jaunajam motoram ir nolēmuši dot priekšroku ķēdes piedziņai. L200 rāmja konstrukcija ir par 7% izturīgāka pret vērpi, bet virsbūvē izmantojamie augstas izturības vieglie metāli ļaus samazināt lieko svaru. Uzlabojumi ir veikti arī auto priekšējā piekarē, savukārt aizmugurējā resoru piekarē lokšņu atsperu ir kļuvis vairāk, kas veicinās lielāku komfortu uz nelīdzeniem segumiem. Tam visam klāt L200 radītāji piesola veselu lērumu jaunu un modernu elektronisko palīgu armiju, tostarp start/stop sistēmu, joslu maiņas brīdinājuma sistēmu un pat atpakaļskata kameru kravas kastes vākā. Pats galvenais, ka jaunais L200 salons ir kļuvis nesalīdzināmi omulīgāks un glītāks par veco L200. No salona ir aizmēzta garlaicīgā un lietošanā nepraktiskā pelēkā plastmasa, tās vietā vadības panelī ir izmantoti kvalitatīvāki tumšas krāsas plastmasas materiāli, kas atsvaidzināti ar gaišāku toņu plastmasas un hroma elementiem. Atkarībā no pircēja kabatas dziļuma L200 salonu var izdaiļot ar elektriski regulējamiem ādas beņķiem, divzonu klimatkontroli un 7 collu multimediju sistēmu. Nežēlojot naudu, L200 aprīkojuma listē varēs iekļaut bezatslēgas durvju atvēršanas un motora iedarbināšanas sistēmu, LED dienas gaitas diodes un biksenona priekšējos lukturus. Toties pat lētākā L200 pircēji tiks iepriecināti ne tikai ar jauniem un ērtiem priekšējiem krēsliem, bet, salīdzinājumā ar citiem pick-up saimes līdziniekiem, L200 virsbūves konstrukcijas pārbīdes ir sekmējušas to, ka otrās rindas krēsli arī būs negaidīti komfortabli. Tiem atzveltnes leņķis ir tik liels, lai tajos varētu ērti atlaisties, nevis, kā iepriekš, kā alvas zaldātiņiem visu brauciena laiku sēdēt ar taisnu muguru. Vienīgi jāpatur prātā, ka četrvietīgā L200 Double Cab cena kopā ar visiem uzlabojumiem arī ir gājusi uz augšu. Lētākajā izpildījumā ar 154 ZS motoru L200 cena sāksies no 25 990 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Mitsubishi nepiemērotus degvielas ekonomijas testus izmantojis gandrīz visos Japānas modeļos

LETA,11.05.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas autobūves uzņēmums Mitsubishi Motors Corp. nepiemērotu degvielas ekonomijas testēšanas metodi izmantojis gandrīz katram modelim, kuru tas pārdevis Japānā pēdējos 25 gados, trešdien vēsta laikraksts Asahi.

Laikraksts norāda, ka kopš 1991.gada ietekmēti vairāki desmiti Japānā pārdotu automašīnu modeļu, tostarp sedani un tādi vieglie apvidus automobiļi kā populārais Pajero modelis.

Tāpat Asahi raksta, ka Mitsubishi veiktos atkārtotos testos atklāts, ka uzņēmums atsevišķu automašīnu degvielas ekonomijas rādītājus pārspīlējis pat par 15%.

Kā vēstīts, Mitsubishi aprīlī atzina, ka tas gadiem izmantojis nepiemērotu degvielas ekonomijas testēšanas metodi, un pagaidām nenosaukti darbinieki manipulējuši ar datiem, lai padarītu atsevišķu automašīnu degvielas patēriņu krietni taupīgāku, nekā tas ir patiesībā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Lietoti BMW X sērijas (X1–X6) modeļi. Salīdzinam ietilpību, patēriņu un citas galvenās atšķirības

Reklāmraksts,08.08.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Foto: Unsplash.com/xxkvc

Orientēties BMW “cross country” X sērijas modeļos var būt mulsinoši – X1, X2, X3, X4, X5, X6, kā arī X7 ir radniecīgi modeļi, tomēr tie ir dažādi krosoveri, kas atšķiras ne tikai pēc jaudas un ietilpības, bet arī pēc galvenā “uzdevuma”. Nepāra X modeļus BMW dēvē par “Sports Activity Vehicle” (SAV), kas būtībā ir BMW īpašais nosaukums sporta apvidus automašīnām. Savukārt pāra X modeļus BMW dēvē par “Sports Activity Coupe” (SAC) – tie ir sportiskāki, kā arī dārgāki par iepriekšējiem X nepāra modeļiem.

Lai palīdzētu Tev atrast piemērotāko BMW X sērijas modeli, šajā rakstā esam apkopojuši galvenās atšķirības starp BMW X1–X6 sērijas modeļiem. Turpini lasīt rakstu un uzzini, kā atšķiras dažādo BMW X sērijas modeļu ietilpība, degvielas patēriņš, pieejamība un citi svarīgi aspekti!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz Latvijas tirgum ir nokļuvis jaunais Mitsubishi Outlander PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle) - ar elektrību uzlādējams hibrīdauto, kas tiek piedāvāts testa braucieniem.

Kā informē Skandi Motors, Outlander PHEV darbojas ar divu litru četrcilindru benzīna motoru un diviem elektromotoriem. Tam ir 3 braukšanas režīmi. «Elektriskajā» režīmā tiek izmantoti tikai elektromotori. «Hibrīda sērijas» režīmā degvielas motors, vienlaikus darbojoties elektromotoriem, uzlādē akumulatoru. Taču «paralēlā hibrīda» režīmā, kurš ieslēdzas, braucot pa šoseju, benzīna motors asistēs elektromotoriem, pieslēdzoties diviem priekšējiem riteņiem. Izmantojot tikai akumulatora jaudu, tas spēj veikt 55 km, savukārt kopā spēkrats ar pilnu degvielas bāku var nobraukut 823 kilometrus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Investors

Produktu datu falsificēšanas skandāls izraisa strauju Mitsubishi Materials akcijas cenas kritumu

LETA,24.11.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas kompānijas «Mitsubishi Materials» akcijas cena piektdien nokritusies par vairāk nekā 8% saistībā ar ziņām, ka uzņēmuma struktūrvienības falsificējušas produktu datus.

Kompānijas akcijas cena Tokijas fondu tirgū piektdien nokritusies par 8,06% - līdz 3760 jenām (28,53 eiro).

«Mitsubishi Materials» vadītājs Akira Takeuči jau atvainojies par šo skandālu, kas varētu ietekmēt vairāk nekā 250 klientus, tostarp Ķīnas, Taivānas un ASV uzņēmumus.

Taču viņš noraidījis ierosinājumus atkāpties no amata vai samazināt savu atalgojumu, uzstājot, ka viņa pienākums bijis noteikt skandāla iemeslu un īstenot preventīvus pasākumus.

«Mitsubishi Materials» ceturtdien paziņoja, ka starp ietekmētajiem produktiem ir gumijas blīvējuma materiāli, kas tiek bieži izmantoti, lai novērstu šķidrumu vai gāzes noplūdes no caurulēm dažādās nozarēs, tostarp aviācijas un automašīnu ražošanas sektoros, norāda uzņēmums.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas autobūves uzņēmums Mitsubishi Motors Corp. otrdien atzina, ka tas izmantojis nepiemērotu degvielas ekonomijas testēšanas metodi 25 gadus, tādējādi paplašinot datu falsificēšanas skandālu, kas kompānijai radījis jaunu krīzi.

«Iekšzemes tirgum mēs esam izmantojuši šo metodi kopš 1991.gada,» preses konferencē norādīja uzņēmuma viceprezidents Rjugo Nakao. «Taču mēs nezinām ietekmēto modeļu skaitu.»

Laikraksts Nikkei jau iepriekš vēstīja, ka Mitsubishi nepiemērotu degvielas ekonomijas testēšanas metodi izmantojusi vairākus desmitus gadus.

Šis jaunākais pavērsiens, visticamāk, radīs spekulācijas, ka šie pārkāpumi aptver arī ārvalstīs pārdotās automašīnas un ietekmēto automobiļu skaits palielināsies no vairāk nekā 600 000, par kuriem kompānija jau paziņoja pagājušajā nedēļā.

Mitsubishi pagājušajā trešdienā atzina, ka tas manipulējis ar degvielas ekonomijas testu datiem vairāk nekā 600 000 automašīnu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Attiecībā uz kravu plūsmu, kas nāk no Dienvidamerikas un Tālajiem Austrumiem, PSA (Peu­geot un Citroen automobiļu ražotāji) ir izvēlējusies Rīgas ostu. Tikmēr vēl nav izdarīta izvēle Mitsubishi kravu plūsmai, kas virzīsies uz Kalugu Krievijā vai nu caur Rīgu, vai arī Tallinu, DB saka GEFCO Baltic direktors Viljams Le Klērs.

Jāpiebilst, ka PSA piederošā GEFCO grupa pārvalda plašu loģistikas tīklu Eiropā un Dienvidamerikā un ir viena no 10 vadošajām šajā jomā Eiropā. Kalugas projekta sakarā tiek minēti ievērojami pārvadājumu apjomi - līdz pat diviem konteinervilcieniem dienā. Tikmēr attīstās loģistikas projekts, kas paredz piegādāt automobiļu detaļas pilnībā izjauktā veidā PSA-Mitsubishi rūpnīcai Kalugā. «Šobrīd GEFCO nosūta astoņus vilcienus nedēļā no Vezulas Francijā uz Kalugu Krievijā caur Poliju un Baltkrieviju,» tā viņš. Vismaz daļai kravu nākotnē - šogad un nākamgad - visticamāk, tiks izmantota Rīgas osta, īpaši PSA kravu plūsmai. Par citu partneru - japāņu, tostarp, Mitsubishi - kravām skaidrība gaidāma jau šogad.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mitsubishi Motors Ziemeļamerikas importētājs ir nodevis Kalifornijas štatam divus Mitsubishi i-MiEV, lai novērtētu šīs mašīnas priekšrocības ikdienas satiksmē.

Ierosinājums par šo mašīnu izmēģināšanu devis Kalifornijas gubernatora birojs, kas aktīvi meklē iespējas palielināt sava štata autoparku ar elektrotransportu.

24. maijā rīkotajā prese konferencē Mitsubishi i-MiEV tika izrādīti Kalifornijas gubernatoram Arnoldam Švarcnēgeram, kas atzina, ka ar elektrību darbināmas automašīnas varētu palīdzēt risināt transporta problēmas Kalifornijas štatā.

Tuvāko mēnešu laikā notiks aktīva i-MiEV testēšana ikdienas braukšanai, kā arī tiks analizēta nepieciešamā infrastruktūras attīstība, kas nepieciešama elektrotransportam.Mitsubishi i-MiEV tirdzniecībā nonāca 2009. gada jūlijā Japānā. Plānots, ka ASV šo mašīnu tirdzniecība tiks uzsākta 2011. gadā, savukārt Eiropā pirmie i-MiEV pie klientiem nonāk jau 2010. gada nogalē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Mitsubishi pārstāvošo uzņēmumu Latvijā vadīs Dainis Zālītis

Gunta Kursiša,09.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Aura Auto, Mitsubishi oficiālās pārstāves Latvijā, valdē kā vienīgais valdes loceklis iecelts Dainis Zālītis, kas līdz šim ieņēma SIA Nippon Auto valdes locekļa amatu un bija SIA Salimpex Riga direktors un līdzīpašnieks, liecina Lursoft dati.

Tāpat D. Zālītis ir SIA PN īpašumi vienīgais īpašnieks.

Darbu uzņēmuma Aura Auto valdē pametis SIA Ansters līdzīpašnieks Ainars Bašķis.

SIA Aura Auto apgrozījums 2011. gadā bija 2,6 milj. Ls, kas, salīdzinot ar 2010. gadu, ir 52% pieaugums. Tomēr pērno gadu uzņēmums noslēdza ar 44,2 tūkst. Ls zaudējumiem. Tiesa gan, 2010. gadā Aura Auto zaudējumi bija vēl ievērojamāki – 204,3 tūkst. Ls apmērā.

Uzņēmuma 100% pieder SIA Skandi Motors.

Uzņēmums dibināts 2002. gadā, un tā juridiskā adrese ir Brīvības iela 224, Rīga. Uzņēmuma pamatkapitāls ir vairāk nekā 477 tūkstoši Ls.

Komentāri

Pievienot komentāru