Noskaidrota «stiprākā kārts» kompāniju spēlē par vistalantīgāko jauno darbinieku piesaisti, un tā ir neierobežota apmaksāta atvaļinājuma piešķiršana, citējot aptaujas datus, raksta Business Insider.
Ask.com veiktā aptaujā 69% norādījuši, ka viņi mainītu kompāniju tādā gadījumā, ja jaunais darba devējs piedāvātu neierobežoti daudz apmaksātu brīvdienu.
Tāpat atklājies, ka šāda veida priekšrocība vairāk interesē neprecētus cilvēkus (42%) nekā tos, kas ir precējušies (30%) vai šķīrušies (27%).
Pašlaik ASV 2% darba devēju piedāvā neierobežoti garu apmaksātu atvaļinājumu. Šo uzņēmumu vidū ir Zynga, Foursquare, Netflix, Ask.com.
«Silīcija ielejas uzņēmumiem ir raksturīgi saviem darbiniekiem piedāvāt neparastus bonusus, piemēram, friziera pakalpojumus darbavietā vai veļas mazgāšanu, kas ir diezgan noderīgi,» stāsta Ask.com personāla daļas viceprezidente Lisa Rosa (Lisa Ross). «Tomēr galu galā amerikāņu darbinieki visvairāk novērtē tos darba devējus, kas rūpējas par viņu veselību un labklājību, un tos, kas aktīvi investē darbinieku vispārējā dzīves kvalitātē,» viņa stāsta.
Ask.com veiktajā aptaujā atklājušies vēl daži interesanti fakti, piemēram, tas, ka gados jaunāki darbinieki (vecumā no 18 līdz 34 gadiem) biežāk darbavietā vēlētos telpu, kur var nosnausties, labprāt izmantotu bezmaksas ķīmiskās tīrītavas un privātā iepirkšanās speciālista pakalpojumu nekā gados vecāki kolēģi.
Aptaujā piedalījās vairāk nekā 2000 darbinieki.