Vasarā viens radio klausītājs radio ir klausījies vidēji 268 minūtes jeb 4.5 stundas dienā, kas ir par 7 minūtēm vairāk nekā 2008.gada pavasara periodā, liecina TNS Latvia radio auditorijas pētījuma rezultāti.
Populārākā radio klausīšanās vieta 2008. gada vasarā līdzīgi kā iepriekšējos periodos ir mājas, kur radio klausījušies 54% no vidējās radio klausītāju auditorijas. Otrā un trešā populārākā radio klausīšanās vieta attiecīgi ir darbs (28%) un mašīna (12%).
Vasarā Latvijā kopumā vismaz reizi nedēļā radio ir klausījušies vidēji 76% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem, bet vismaz reizi dienā radio ir klausījušies vidēji 57% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem.
Vismaz reizi nedēļā radio 2008.gada vasaras periodā aktīvāk klausījušies šādu sociāli–demogrāfisko grupu pārstāvji: latvieši (81%), iedzīvotāji, kuru ģimenes ienākumi uz vienu ģimenes locekli ir vairāk nekā 300 LVL (85%), zemgalieši (80%) un laukos dzīvojošie iedzīvotāji (80%).
Saskaņā ar jaunākā radio auditorijas pētījuma rezultātiem, 2008. gada vasaras periodā Latvijā kopumā visklausītākā radiostacija ir nacionālās apraides radiostacija Latvijas Radio 2, kurai radio klausītāji veltījuši 28% no kopējā radio klausīšanās laika. Otrajā vietā ierindojusies radiostacija Latvijas Radio 1, kuras klausīšanās laika daļa 2008. gada vasarā bijusi 11%, bet trešajā vietā ierindojusies radiostacija Radio SWH ar 8 % klausīšanās laika daļu. Desmit Latvijā klausītāko radiostaciju vidū ir arī tādas radiostacijas kā RadioSkonto (6 %), 96.2 – Krievijas Hiti (Russkoje Radio) (5 %), European Hit Radio (5%), Latvijas Radio 4 (5%), Star FM (4 %), SWH+ (4%), Radio 88.6 – Jumor FM (3%).