Šajā ziemā vismaz reizi nedēļā radio ir klausījušies vidēji 76 % Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem, liecina mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras TNS Latvia radio auditorijas pētījuma rezultāti par 2009. gada ziemas periodu.
Regulārāk – vismaz vienu reizi dienā radio klausījušies vidēji 59 % Latvijas iedzīvotāju aptaujātajā mērķa grupā. Kopumā var secināt, ka radio klausītāju skaits ir saglabājies nemainīgs, salīdzinot ar 2008. gada rudens periodu.
TNS Latvia mediju un patēriņa pētījumu projektu vadītāja Elīna Krūze norāda, ka 2009. gada ziemā ir pieaudzis radio klausīšanās laiks, ko vidēji viens radio klausītājs velta šim medijam.. Viens radio klausītājs radio ir klausījies vidēji 288 minūtes jeb 4 stundas un 48 minūtes dienā, kas ir par 22 minūtēm dienā vairāk nekā 2008. gada rudenī.
2009.gada ziemas periodā Latvijā kopumā visklausītākā radiostacija ir nacionālās apraides radiostacija Latvijas Radio 2. Otro vietu pēc klausīšanās laika sadalījuma ieņem Latvijas Radio 1. Savukārt Radio Skonto un Latvijas Radio 4 ieņem trešo un ceturto vietu.
Nacionālais mediju pētījums Radio, Ziema 2009 tika veikts laika periodā no 2008. gada 3. novembra līdz 2009. gada 8. februārim.