Saistībā ar satiksmei bīstamajām avārijas bedrēm uz Salu tilta noteikts ātruma ierobežojums 50 km/h, informē Rīgas domes Satiksmes departaments.
Janvārī uz Rīgas tiltiem un satiksmes pārvadiem kopumā veikti avārijas bedru remontdarbi 497 kvadrātmetru platībā, bet uz Salu tilta kompleksa laikā no 30. janvāra līdz 31. janvārim avārijas bedres saremontētas 190 kvadrātmetru platībā.
Ziemas periodā remontdarbi tiek veikti tikai avārijas bedrēm, kas apdraud satiksmes drošību, informē Satiksmes departamenta pārstāvji.
Ziemā bedres tiek labotas izmantojot aukstā asfaltbetona tehnoloģiju, kas negarantē ilglaicīgu remontdarbu noturību. Iestājoties atbilstošiem laika apstākļiem, kad gaisa temperatūra ir vismaz plus pieci grādi pēc Celsija, tiks veikti visaptveroši bedru remontdarbi izmantojot karsto asfaltbetonu.
Db.lv jau vēstīja, ka pavasarī plānots veikt Salu tilta un citu ielu renovāciju un asfalta seguma maiņu, savukārt 2014. gadā plānots tikta kapitālremonts. Eksperti norādījuši, ka tilta seguma maiņa pirms kapitālremonta nav labākais nodokļu maksātāju naudas tērēšanas veids.
Savukārt biedrības Latvijas ceļu būvētājs vadība un ceļu būves nozares pārstāvji šonedēļ izteicās, ka jau nākamgad autoceļu nozari var piemeklēt finanšu krahs un katastrofas priekšvakarā ir arī autoceļi.