Tirdzniecības centrā “Spice” noslēgušies teritorijas labiekārtošanas darbi pie A ieejas, ievērojami uzlabojot gājēju un satiksmes drošību. Projekta īstenošanā ieguldīti 537 286 eiro.
Teritorijas labiekārtošanas darbi pie A ieejas ilga sešus mēnešus, vienlaikus veicot arī stikla fasādes izbūvi veikalam “Sportland”.
Pārmaiņu galvenais mērķis bija gājēju un satiksmes drošības uzlabošana. Lai atvieglotu apmeklētāju piekļuvi tirdzniecības centram, ir ievērojami paplašināta gājēju zona. Šo teritoriju no brauktuves norobežo mazas arhitektoniskas formas – soliņi un puķu kastes, radot estētiski pievilcīgu un funkcionālu vidi. Savukārt brauktuves krustojums izbūvēts paaugstinājumā, lai samazinātu transportlīdzekļu braukšanas ātrumu, tādējādi ievērojami uzlabojot gājēju drošību, un, samazinot negadījumu risku.
Teritorijas labiekārtošana un gājēju zonas paplašināšana ne tikai uzlabo tirdzniecības centra “Spice” apmeklētāju pieredzi, bet arī demonstrē uzņēmuma apņemšanos veicināt ilgtspējīgu un atbildīgu uzņēmējdarbību, kas ir saskaņā ar ESG (vide, sociālā joma, pārvaldība) principiem.
“Uzlabojumu galvenais mērķis bija mūsu apmeklētāju drošība un vides labiekārtošana. Projekts tika realizēts saskaņā ar “Spices” ilgtermiņa ilgtspējas attīstības vīziju un mērķiem,” komentē tirdzniecības centra “Spice” un “Spice Home” vadītāja Iveta Priedīte.
Tirdzniecības centra "Spice" pārvaldītājs SIA "Tirdzniecības centrs Pleskodāle" pērn strādāja ar 13,653 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 0,7% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa saruka vairākkārt un bija 2312 eiro.
Gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka pērn tirdzniecības centru "Spice" apmeklēja 5,9 miljoni apmeklētāju, kas ir par 1% vairāk nekā 2022.gadā. Tāpat ziņojumā norādīts, ka veikalu kopējais apgrozījums pērn pieauga par 5% - līdz 147,2 miljoniem eiro bez PVN.
Pērn tirdzniecības centrā veikta veikalu rekonstrukcija 11 454 kvadrātmetru platībā.