Starptautiskās kompānijas Subway sabiedrisko attiecību krīze un nespēja tikt līdzi tirgus tendencēm ir tikai aisberga redzamā daļa kompānijas problēmām, raksta Business Insider.
Franšīzes ņēmēji norāda, ka kompānijas vadība ir pārāk lēni inovāciju ieviešanā un ir pieņēmuši lēmumus, kas nogalina biznesu. Trīs franšīzes ņēmēji Business Insider norādījuši, ka uzskata, ka uzņēmumam jānomaina augstākā vadība, tajā skaitā, vadītāja Sjūzena Greko, kas ir tīkla līdzdibinātāja Freda Delukas jaunākā māsa.
Vairāki uzņēmumam tuvu stāvoši cilvēki norādījuši, ka kompānijas pārdošanas apjomi un citi rādītāji pērn ir pasliktinājušies, tādējādi Subway pārdošanas apjomi sarūk jau ceturto gadu. Kompānijas veikalu skaits ASV sarucis par 909, zaudējot gandrīz trīsreiz tirdzniecības vietu nekā gadu iepriekš, un kāds franšīzes ņēmējs lēš, ka aptuveni trešdaļa Subway tirdzniecības vietu varētu būt zaudējumus nesošas.
Uzņēmums patlaban nespēj piesaistīt klientus, sekojot veselīga uztura tendencēm, taču tiek uzsvērts, ka būtiskas problēmas rada arī iekšējie uzņēmuma konflikti. Rezultātā franšīzes ņēmēji uzskata, ka kompānijā nepieciešamas būtiskas pārmaiņas, tajā skaitā, jauns vadītājs.