Uzņēmuma Scania Latvia 2014.gada apgrozījums ir 36,145 miljoni eiro, kas ir par 10,7% vairāk nekā 2013.gadā. Peļņa augusi par 22,4% - līdz 1,532 miljoniem eiro, informē uzņēmumā.
Kā norāda Scania Latvia vadītājs Aigars Pušinskis, galvenā pārdošanas apjomu kāpuma atslēga ir pats produkts – Scania Streamline.
Lai arī 2014. gadā jauna komerctransporta ar pilnu masu virs 3,5t reģistrācijas Latvijā ir samazinājušās par 25%, uzņēmums Scania Latvia spējis kāpināt pārdošanas apjomus, palielinot savu tirgus daļu par 11% - no 16,3% 2013. gadā līdz 27,3% pērn.
2015. gadā kravas automobiļu tirgus Latvijā segmentā ar pilnu masu virs 16t tiek prognozēts 900 automobiļu apmērā, kas ir par 16% mazāk ka 2014.gadā. «Tas ir izaicinošs mērķis, tomēr arī šogad plānojam nostiprināt savas pozīcijas tirgū un palielināt Scania kravas automašīnu skaitu Latvijā, » norāda A. Pušinskis.