SIA Venden Mineral Water četros gados sasniedz 6% tirgus daļu veikalos; turpmāko attīstību uzņēmuma īpašnieki saskata kafijas segmentā, ceturtdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
SIA Venden Mineral Water ir kāpinājis apgrozījumu no 132 tūkst. eiro 2012. gadā līdz 1,6 milj. eiro 2015. gadā. Pērn saražoto vienību skaits sasniedza 8,5 miljonus, bet šogad prognozēts sasniegt 10 miljonus pudeļu. Uzņēmuma straujā izaugsme ir ļāvusi tam iekļūt DB un Lursoft veidotajā strauji augošu kompāniju jeb Gazeļu sarakstā. «2015. gadā veiktais Nielsen pētījums liecina, ka Latvijā tika pārdots 100 milj. litru ūdens, un Venden Mineral Water aizņēma 6% tirgus daļas. Ambīcijas visiem tirgus dalībniekiem ir lielas, arī mums. Četros gados esam sasnieguši labu rādītāju,» teic SIA Venden un SIA Venden Mineral Water izpilddirektors Aldis Škutāns. Ambīciju ziņā tā ir starta līnija; investīcijas ļauj atsperties un ražot vairāk.
SIA Venden Mineral Water ietilpst Venden uzņēmumu grupā. Saistītā SIA Venden pirms 18 gadiem sāka «ūdens» biznesu – piecu galonu (jeb 18,9 litru) pudelēs pildītā avota ūdens piegādāšanu birojiem, viesnīcām un restorāniem «2011. gadā Venden ražotnē uzstādījām PET līniju un 2012. gadā nodibinājām jaunu uzņēmumu, kas ir Venden Mineral Water zīmola īpašnieks. Tas iepērk produktu no SIA Venden un tā telpās veic ražošanu. Jaunā uzņēmuma uzdevums ir attīstīt zīmola stratēģiju un strādāt ar produkta virzību tirdzniecības vietās,» skaidro A. Škutāns.
Visu rakstu Sadala olas pa vairākiem groziņiem lasiet 21. janvāra laikrakstā Dienas Bizness.