Lai palīdzētu Latvijas jaunuzņēmumiem iegūt atpazīstamību pasaulē, 20. un 21. februārī TechChill konferencē ar savu pieredzi dalīsies pasaulē atzīti uzņēmumi un investori.
Attīstoties jaunuzņēmumiem, attīstās arī ar tiem saistītie notikumi, un šobrīd teju katru otro dienu ir kāds nišas pasākums, regulāri notiek konferences, semināri un tīklošanās pasākumi. Nozīmīgākās konferences apmeklē investori, kam ieguldīšana jaunos projekts ir bizness. "TechChill" vadītāja Madara Ermansone uzsver, ka ar investoriem un potenciālajiem runātājiem, kuri uz skatuves dalās savā pieredzē un zināšanās, ir svarīgi strādāt visa gada garumā. Tas palīdz iepazīt investoru vajadzības un intereses un arī konferences auditoriju.
Jaunuzņēmējiem viņa iesaka laikus pieteikties un lejupielādēt konferences tīklošanās aplikāciju. Jo ātrāk organizatori zina, kas konferencē piedalīsies, jo agrāk var sākt komunicēt ar investoriem. "Mēs darbojamies kā starpnieks," norāda M. Ermansone. Tāpat viņa iesaka uztvert konferenci kā darba dienu, kurai jau laikus ir saplānotas tikšanās.
"Turpināsim būt 2000 cilvēku pasākums Rīgā, kas vairāk strādā uz to, lai šeit sanāk pareizie cilvēki, kuriem ir svarīgi satikt vienam otru," norāda M. Ermansone. Viņas skatījumā tas ir apjoms, kas ļauj apmeklētājiem visu paspēt un gan ērti plānot tikšanās, gan noklausīties citu uzņēmumu pieredzes stāstus, gan arī kādā brīvākā uzsākt nejaušu sarunu.
Db.lv jau rakstīja, ka konferences laikā notiks sacensības "Fifty Founders Battle", kurās 50 daudzsološākie un inovatīvākie jaunuzņēmumi no Baltijas, Ziemeļvalstīm, Centrālās un Austrumeiropas valstīm prezentēs savas idejas investoriem, potenciālajiem klientiem, medijiem un citiem konferences dalībniekiem. Tajā piedalīsies agrīnas stadijas jaunuzņēmumi, lai sacenstos par galveno balvu desmit tūkstošu eiro apmērā, kā arī iespēju iegūt ceļazīmi uz lielākajām jaunuzņēmumu sacensībām pasaulē "Startup World Cup 2020" Sanfrancisko. Iepriekšējo gadu "TechChill" jaunuzņēmumu konkursa uzvarētāju vidū ir tādi Baltijas veiksmes stāsti kā "Infogr.am", "Edurio", "Nordigen", "Sprayprinter", kā arī pagājušā gada uzvarētājs "Precision Navigation Systems".
"TechChill" konferenci organizē tāda paša nosaukuma bezpeļņas organizācija, kas visa gada garumā rīko aktivitātes, lai palīdzētu Latvijas jaunuzņēmumiem veidot starptautiskus kontaktus, iegūt jaunas zināšanas un veicinātu Latvijas jaunuzņēmumu atpazīstamību pasaulē.
Bezpeļņas organizācija "TechChill" ir Latvijas jaunuzņēmumu vides pārstāvju iniciatīva. Tās mērķis ir veicināt tehnoloģiju un jaunuzņēmumu ekosistēmas attīstību, starptautisko atpazīstamību un investīciju piesaisti. Organizācijas nozīmīgākais ikgadējais notikums ir tās organizētā starptautiskā konference "TechChill", kas šī gada 20. un 21. februārī norisināsies jau devīto reizi.