Būve

Restorāna paplašināšanai pilnveidos lokālplānojumu

Agrita Aune - speciāli DB,19.01.2018

Jaunākais izdevums

#Lielupes restorāns 36.līnija vēlas paplašināties, taču likumdošana to liedz.

Lielupes restorāns 36.līnija vēlas paplašināties, taču likumdošana to liedz; Jūrmalas dome cer situāciju atrisināt ar lokālplānojuma pilnveidošanu, piektdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Jūrmalas dome 18. janvārī nolēmusi pilnveidot lokālplānojumu zemesgabalam Lielupē, 36. līnijā, uz kura atrodas SIA Lauris Restaurant Service restorāns 36.līnija. Domei nāksies samērot uzņēmēja un sabiedrības vēlmes un vajadzības.

Pašlaik restorāna ēka atbilst spēkā esošajam teritorijas plānojumam vien kā pagaidu celtne, kas nedod tās īpašniekiem tiesības būvēt patstāvīgas ēkas vai veikt kādas pārbūves. Ne domnieki, ne iedzīvotāji neiebilst pret restorānu kā tādu, taču izsaka bažas, ka, atļaujot to pārveidot par patstāvīgu būvi, neviens nevarēs vairs kontrolēt, ko un kāpēc kāds minētajā zemesgabalā būvē. Jūrmalas domes priekšsēdētāja vietniece Rita Sproģe skaidro, ka lēmums pilnveidot lokālplānojumu ir saistīts ar viena no veiksmīgākajiem Jūrmalas uzņēmumiem attīstību. Viņa uzskata, ka pašvaldībai šādi uzņēmumi ir jāatbalsta, nevis jāliek nevajadzīgi šķēršļi to darbībai. Ja uzņēmums, kas veiksmīgi darbojas jau daudzus gadus, saredz iespējas attīstīt savu darbību, uzlabojot un paplašinot restorānu, tad tas esot jāatbalsta. «Ar šīs dienas domes lēmumu esam uzdevuši uzņēmuma īpašniekiem veikt precizējumus lokālplānojumā. Kad tas tiks izdarīts, lokālplānojums tiks nodots atkārtotai publiskajai apspriešanai un valsts institūciju atzinumu saņemšanai,» par tālāko stāsta R.Sproģe. Lokālplānojuma mērķis ir detalizēt Jūrmalas pilsētas teritorijas plānojuma prasības un pamatot sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu objekta kā pastāvīgas būves izvietojumu 36.līnijā pie jūras. Projektā paredzēta īslaicīgas būves pārbūve par patstāvīgu būvi.

Visu rakstu Restorāna paplašināšanai pilnveidos lokālplānojumu lasiet 19. janvāra laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Restorāna 36.līnija pārvaldnieka apgrozījums pērn sarucis par 64,7%

LETA,03.06.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Restorāna "36.līnija" pārvaldnieks SIA "Lauris Restaurant Service" pagājušajā gadā strādāja ar 1,371 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 64,7% mazāk nekā gadu iepriekš.

Uzņēmums cieta arī 342 843 eiro zaudējumus pretstatā peļņai 2019.gadā, liecina "Firmas.lv" informācija.

Uzņēmuma gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka "Lauris Restaurant Service" darbība pērn bija ietekmēta Covid-19 pandēmijas dēļ. Kompānija pieteicās un saņēma no valsts atbalstu vairākās programmās saistībā ar Covid-19 krīzi.

Vienlaikus "Lauris Restaurant Service" vadības ziņojumā pausta pārliecība, ka, izmantojot valsts atbalsta instrumentus, uzņēmums spēs izdzīvot un saglabāt darbiniekus, lojālos piegādātājus un, turpinot strādāt ar pusi jaudas, arī pastāvīgos klientus. Kompānijas vadība cenšas pielāgoties apstākļiem, un, mainot konceptu, turpina organizēt klientu apkalpošanu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas rajona tiesa restorānu pārvaldītājam SIA "Lauris Restaurant Service" pasludinājusi tiesiskās aizsardzības procesu un apstiprinājusi tiesiskās aizsardzības procesa pasākumu plānu, liecina Maksātnespējas reģistra informācija.

Tiesiskās aizsardzības procesa īstenošanas termiņš kompānijai ir noteikts trīs gadi un pieci mēneši jeb 41 mēnesis.

"Lauris Restaurant Service" tiesiskās aizsardzības procesa pasākumu plāns paredz maksājumu saistību par pamatparādu samaksas izpildes termiņa sadalīšanu līdz 41 mēnesim, atbilstoši līgumiem un normatīviem kreditoriem maksājamo nokavējuma procentu 100% dzēšanu, kā arī kompānijai piederošās kustamās mantas - mobilās restorāna ēkas - atsavināšanu, lai panāktu kreditoru prasījumu apmierināšanu.

Lēmumu Rīgas rajona tiesa pieņēmusi 2024.gada 19.augustā.

Pēc Valsts ieņēmumu dienesta (VID) datiem, "Lauris Restaurant Service" šogad 26.augustā bija VID administrēto nodokļu parāds 542 552 eiro apmērā, tostarp uz parāda summu 527 984 eiro apmērā ir piemērots tiesiskās aizsardzības process.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Restorāna "Bar&Grill 36.line" pārvaldnieks SIA "Lauris Restaurant Service" pagājušajā gadā strādāja ar 910 797 eiro apgrozījumu, kas ir par 89,2% vairāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus uzņēmums cieta zaudējumus 41 782 eiro apmērā pretstatā peļņai 2021.gadā, liecina "Firmas.lv" publiskotā informācija.

Gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka pagājušā gada rezultātus ietekmēja Covid-19 pandēmija un Krievijas sāktā karadarbība Ukrainā.

Ņemot vērā apgrozījuma kāpumu 2022.gadā, "Lauris Restaurant Service" vadība pauž pārliecību, ka uzņēmums tuvāko divu līdz trīs gadu laikā spēs atgūt 2020.gada rādītājus.

Tāpat vadības ziņojumā minēts, ka 2021.gadā un 2022.gadā "Lauris Restaurant Service" izmantoja virkni atbalsta programmu, tostarp dīkstāves pabalstu, Valsts ieņēmumu dienesta subsidēto algu pabalstu, kā arī saskaņojusi visu kavēto nodokļu apmaksas grafiku pieciem gadiem.

Šogad kompānijas vadība cer ekspluatācijā nodot īpašumu Jūrmalā, kura nomas līgums tika apstrīdēts 2019.gadā. Patlaban tiesvedība ir nonākusi Augstākajā tiesā. Pēc vadības ziņojumā minētā, ja tiesa lems par labu "Lauris Restaurant Service", kompānija šo teritoriju varēs izmantot vēl desmit gadus, kā arī vasaras sezonā izmantot pludmales nogabalu, kur līgums noslēgts līdz 2028.gadam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Uz laiku slēgts restorāns 36.līnija

Zane Atlāce - Bistere, Žanete Hāka,15.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Populārais Jūrmalas restorāns "36.līnija" (SIA Lauris Restaurant Service) ir slēgts, liecina informācija restorāna mājaslapā.

Restorāna īpašnieks Lauris Aleksejevs Db.lv apliecināja, ka restorāns slēgts uz laiku, lai vēlāk atgrieztos turpat un turpinātu darbu.

Viņš uzsvēra, ka risina radušos situāciju, lai restorāns atkal tiktu atvērts.

"Vēlamies informēt mūsu restorāna pastāvīgos viesus, mūsu uzticamos piegādātājus – ar kuriem kopā esam pārdzīvojuši krīzes brīžus, kuri vienmēr ir uzticējušies mums un atbalstījuši katrs kā varējis, lojālos darbiniekus – kuri ir uzticīgi mums līdz pēdējam un nav pametuši mūs šajā situācijā, bez kuriem mēs nekad nebūtu sasnieguši savus panākumus un atzinību no vairāku ārzemju valsts tūrisma ceļvežiem, par apstākļiem, kuru ietekmē esam spiesti pret savu gribu aizvērt restorānu. Gribam vērst Jūsu uzmanību, ka esam kopā ar Jums, risinām esošo situāciju un cīnīsimies par mūsu restorānu, darīsim visu, lai nepieviltu savus mīļos viesus un ilggadīgos piegādātājus, kurus vairāk uztveram kā partnerus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Restorāns 36.līnija atsācis darboties citās telpās

Zane Atlāce - Bistere,18.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tiesvedību un to radīto sarežģījumu dēļ Lielupes apkaimē slēgtais restorāns "36.līnija" atsācis darboties citās telpās – turpat Jūrmalā, Dubultos.

“Nesalaužams! Jūrmala, Dubulti, Baznīcas iela 2b. Katru dienu, no šodienas. P.s. Neiespējamais ir iespējams! Jo tā ir 36.līnija,” savā Facebook kontā raksta restorāna īpašnieks Lauris Aleksejevs.

Db.lv jau vēstīja, ka restorānu Lielupē tā īpašniekam uz laiku nācies slēgt pret savu gribu. “Kopš 2015.gada mūs vajā dabas aizstāvji, sniedzot tiesās pretenzijas par prettiesiskiem Jūrmalas pilsētas domes (JPD) pieņemtiem aktiem, kas saistīti ar mūsu restorāna adresi – 36. līnija 1202, Jūrmalā. Saskaņā ar Vides aizsardzības likuma 9.pantu, jebkurš Latvijas pilsonis var apstrīdēt jebkuru pašvaldības izsniegtu aktu, diemžēl ir pilsoņi, kas to izmanto ļaunprātīgi. Ņemot vērā to, ka pēc likumdošanas varam strādāt, jo abām ēkām pārtraukt ekspluatāciju JPD nav tiesiska, bet JPD ir spiesti to darīt, katru dienu uz restorānu tika sūtīta policija kārtējā akta sagatavošanai, un mēs vairs nespējām pasargāt klientus no šī, tika pieņems smags lēmums – uz laiku restorānu aizvērt," skaidroja L.Aleksejevs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 26 restorāniem, kas pagājušajā nedēļā guva pasaulē populārākā restorānu ceļveža "Michelin Guide" atzinību, vairākiem reģistrēts nodokļu parāds, liecina aģentūras LETA apkopotā informācija.

Saskaņā ar Valsts ieņēmumu dienesta (VID) publiskoto informāciju "Michelin Selected Restaurants" ceļvedī iekļautā restorāna "Tauro" īpašniecei SIA "Tauro" 24.novembrī bija VID administrēto nodokļu parāds 47 108 eiro apmērā.

Kā liecina "Firmas.lv" informācija, "Tauro" pērn strādāja ar 332 935 eiro apgrozījumu un 514 703 eiro zaudējumiem. Miljardierim Jurijam Šefleram pastarpināti piederošais uzņēmums ar zaudējumiem strādā kopš 2010.gada. 2022.gadā "Tauro" nodokļos samaksāja 168 630 eiro, savukārt vidējais uzņēmumā nodarbināt skaits bija 16.

SIA "Binvest", kas pārvalda gan konditoreju "Mulberry", gan "Michelin Selected Restaurants" ceļvedī iekļauto restorānu "Chef's Corner", nodokļu parāds 24.novembrī bija 35 754 eiro, bet SIA "Zetop", kas pārvalda "Michelin Selected Restaurants" ceļvedī iekļauto restorānu "Whitehouse", - 61 448 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

FOTO: 36. līnija nav kļuvis par tūristu restorānu

Elīna Pankovska,18.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no restorāniem, kas atrodas prom no Jūrmalas galvenajām ielām un kņadas, ir SIA Lauris Restaurant Service restorāns 36. līnija. Tam šogad ir sācies 11. darbības gads.

Restorāna līdzīpašnieks un šefpavārs Lauris Aleksejevs laikrakstam Dienas Bizness neslēpj, ka sākotnēji, kad viņam piedāvāts veidot kopīgi šeit biznesu, viņš bijis nedaudz skeptiski noskaņots, jo vieta ir tālu no sabiedriskā transporta un šeit nevar ieklīst nejauši garāmgājēji.

«Šobrīd esam izauguši līdz vērā ņemamam restorānam, bet vienotas veiksmes formulas nav. Varu pateikt, ka vienā katliņā ir jāber zināšanas, attieksme, mīlestība pret apkārtējo un daudz emociju, jo bez tām nekas nesanāktu. Mēs sākām strādāt kā izteikti vietējo cilvēku restorāns, un joprojām ir patīkami redzēt un apkalpot tos pašus cilvēkus. Gadiem ejot uz priekšu, restorāns nav kļuvis par tūristu restorānu, jo garām neviens nejauši nepaiet. Šis vairāk ir kā gala mērķis. Redzam vairāk krievu tautības cilvēkus, taču tendence ir tāda, ka arī Latvijas krievvalodīgie uz restorāniem iet vairāk nekā latviski runājošie. Laika gaitā par mums uzzina aizvien plašāks cilvēku loks, un vietējie sāk vest savus draugus un biznesa partnerus no tuvām un tālām ārzemēm. Ziemas sezonā esam izteikti vietējais restorāns, jo iedzīvotāji nāk apēst vienu vai divus ēdienus,» norāda L. Aleksejevs.

Komentāri

Pievienot komentāru