Latvijas nagu kosmētikas ražotāja SIA Kinetics Nail Systems desmitgades mērķis ir 30 miljonu eiro liels apgrozījums, kas finansiāli ļautu spēkoties ar pasaules šīs jomas līderiem, ceturtdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
SIA Kinetics Nail Systems specializējas roku un nagu kopšanas kosmētikas izgatavošanā. Tas ietver vairākus virzienus – krāsainākais un redzamākais ir nagu lakas, šobrīd profesionālajā tirgū tik populārās gaismā cietējošās lakas, kā arī nagu kopšanas un stiprināšanas produkti, roku un ķermeņa kopšanas līnijas krēmi un losjoni, instrumenti un citi aksesuāri, kas nepieciešami darbam salonā. Šobrīd Kinetics portfelī ir aptuveni 800 produkti, un 90% no tiem uzņēmums ražo pats – izņemot aksesuārus, ko pasūta pie līgumražotājiem. 70% līdz 80% no uzņēmuma produkcijas tiek ražota un izplatīta profesionālajam tirgum – saloniem, speciālistiem, skolām. Tādēļ sortimentā liela daļa ir tādu produktu, kas nav publiski atrodami mazumtirdzniecībā. Piemēram, SolarGel nagu lakas, kas redzamas Douglas veikalu tīklā, ir tikai maza daļa no produkcijas – tā, kas ir interesanta arī gala lietotājiem. «Vērojot, ko mūsu meitenes pašas lieto ikdienā, pirms četriem gadiem pieņēmām lēmumu iet mazumtirdzniecībā un padarīt produkciju plašāk pieejamu,» saka Andžejs Stenclavs, SIA Kinetics Nail Systems vadītājs.
Latvijas tirgus veido mazāk nekā 5% no Kinetics apgrozījuma. «Latvijas tirgus mums ir mīļš. Skatāmies, kā tajā reaģē patērētājs, ko saka klienti, tāpēc tas mums ir nozīmīgs,» saka A. Stenclavs.
Visu rakstu Konkurē ar milžiem lasiet 27. oktobra laikrakstā Dienas Bizness.