Radīta jauna apmācību metode, kas atvieglos mācību procesu, īpaši aktīviem bērniem un bērniem ar mācīšanās grūtībām.
Klīniskā psiholoģe un speciālā pedagoģe Baiba Blomniece-Jurāne ir radījusi jaunu apmācību metodi, kura balstīta kustībā, lai mazinātu stresu un mācīšanos padarītu vieglu. Tagad arī aktīviem bērniem un bērniem ar mācīšanās un uzmanības koncentrēšanas grūtībām mācīšanās ir interesantāka un efektīvāka, sola autore.
Barboletas apmācību metode ļauj bērniem apgūt mācību vielu kustoties. Metodes būtība ir apmācība, izmantojot līdzsvara platformas. Šajā procesā bērniem paaugstinās koncentrēšanās spējas, aktivizējas abas smadzeņu puslodes, samazinās stresa līmenis un mācīties kļūst vieglāk un atraktīvāk, savukārt speciālistiem atvieglo darbu un palīdz bērniem efektīvāk koncentrēt uzmanību, lai uzņemtu jaunu informāciju.
Līdzsvara platformas savā darbā var izmantot logopēdi, speciālie pedagogi, psihologi un jebkurš īpaši apmācīts pedagogs mācību iestādē.
Apmācību procesā lietojot Barboletas līdzsvara platformas, skolēni veiksmīgāk apgūst mācību vielu, paaugstinās darba motivācija, uzmanības noturība un darba atmiņas iesaiste mācību procesā, tiek atvieglots darbs speciālistiem, bērns trenē paškontroles iemaņas un kustībā bērniem ir vieglāk runāt par emocijām, ikdienā notikušajām situācijām, modelēt jaunas situācijas.
Barboletas metodes autore ir attīstības centra «Mācos mācīties» klīniskā psiholoģe un speciālā pedagoģe B. Blomniece-Jurāne, kurai ir ilggadēja pieredze darbā ar bērniem, tajā skaitā bērniem ar funkcionālajiem traucējumiem.