Izvērtējot SIA 220.lv interneta mājas lapu www.220.lv, PTAC uzdevis uzņēmumam 14 dienu laikā mājas lapu nodrošināt atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Tādējādi uzņēmumam jānodrošina, lai mājas lapā tiktu sniegta informācija par laika posma, kurā ir spēkā konkrētā cena konkrētajai precei, kā arī jānodrošina normatīvajiem aktiem atbilstošas informācijas sniegšanu par atteikuma tiesībām un līguma noteikumu grozīšanu.
PTAC, izvērtējot lietas materiālus, ir konstatējis, ka uzņēmums, izmantojot mājas lapu, patērētājiem piedāvā iegādāties preces ar interneta starpniecību, tādējādi noslēdzot distances līgumu.
Izvērtējot mājas lapu 2009.gada jūlijā, PTAC konstatēja konkrētus normatīvo aktu pārkāpumus. Proti, mājas lapā ir jāsniedz kontaktinformācija, kas nodrošina iespēju ātri sazināties ar pakalpojumu sniedzēju tiešā viedā, ieskaitot e-pasta adresi, bet tā kā mājas lapā ir norādīta tikai saite kā iespēja nosūtīt e-pasta vēstuli, tad mājas lapā sniegtā informācija neatbilst normatīvo aktu regulējumam.
Saskaņā ar Reklāmas likuma - mājas lapas sadaļā Akcijas ievietotos preču piedāvājumus (Izdevīgs pirkums, ISIC atlaides, Philips, Jaunums) nevar uzskatīt par pamatinformāciju, līdz ar to konkrētie piedāvājumi ir uzskatāmi par reklāmu, jo tie atbilst visām minētās normas pazīmēm. Vienlaikus PTAC norāda, ka reklāmās, kurās izteikts speciāls piedāvājums, ir jānorāda datums, kurā speciālais piedāvājums sākas un beidzas.
PTAC nosūtīja 220.lv vēstuli un izteica aicinājumu novērst konstatētos pārkāpumus līdz 2009.gada 10.augustam, bet aplūkojot mājas lapu 2009.gada oktobrī, PTAC konstatēja, ka atkal vairākās sadaļās informācija nav atbilstoša normatīvo aktu prasībām.