Jaunākais izdevums

Lietuvas kompānija Pigu, kas kontrolē internetveikalu pigu.lt, iegādājusies Latvijas internetveikalu 220.lv un plāno tajā investēt vienu miljonu litu (204 tūkstošus latu).

«Tīkla tirdzniecības attīstība kopā ar 220.lv mums šķiet lietderīga, jo abi uzņēmumi ir ļoti līdzīgi piedāvātā sortimenta ziņā. Izmantojot Pigu.lt pieredzi un zināšanas, mēs centīsimies vēl vairāk nostiprināt 220.lv pozīcijas Latvijas tirgū. Jau šogad mēs plānojam investēt internetveikala 220.lv darbības pilnveidošanā vienu miljonu litu,» paziņojumā presei norāda pigu.lt ģenerāldirektors Daiņus Ļulis.

Sarunā ar aģentūru BNS viņš sacīja, ka 220.lv iegādes darījumu finansēja Pigu akcionāri, taču summu nosaukt atteicās.

Saskaņā ar darījumu, kas noslēgts piektdien, 220.lv Latvijā turpmāk darbosies kā Pigu meitasuzņēmums, saglabājot līdzšinējo nosaukumu. Uzņēmumu apgrozījums šogad plānots 55 miljoni litu (aptuveni 11 miljoni latu).

220.lv direktors Andris Bajārs sacīja, ka darījums ir izdevīgs abiem biznesa partneriem. «Mēs uzskatām, ka ar tādu spēcīgu stratēģisko partneri, kāds ir pigu.lt mēs varēsim Latvijā vēl vairāk paplašināt interneta tirdzniecības tirgu,» viņš teica.

2010.gadā pigu.lt apgrozījums bija 24 miljoni litu (4,9 miljoni latu) - par 60% lielāks nekā 2009.gadā. Savukārt 220.lv apgrozījums pērn palielinājās par 74% - līdz 3,4 miljoniem latu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Pigu uzņēmumu grupa ieiet arī Igaunijā un Somijā

Lelde Petrāne,05.04.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pigu uzņēmumu grupa turpina ekspansiju un līdz ar Dlb Trading OÜ kontrolpaketes iegādi, uzsāk darbību arī Igaunijā un Somijā. Līdz šim Pigu uzņēmumu grupa strādāja 2 valstīs – Lietuvā un Latvijā, liecina medijiem sniegtā informācija.

UAB Pigu valdes priekšsēdētājs Dainius Liulys skaidro: «Kontrolpaketes iegāde ir nozīmīga ne tikai Dlb Trading OÜ attīstībā, bet arī Latvijas un Lietuvas e-komercijas tirgus līderu 220.lv un Pigu.lt attīstībā, jo divu papildus tirgu apgūšana sniegs jaunas sinerģijas un sadarbības iespējas.»

Lai pilnībā noslēgtu Latvijas e-komercijas tirgus līdera – interneta veikala 220.lv – integrāciju Pigu uzņēmumu grupā, martā ir mainīts arī uzņēmuma oficiālais nosaukums uz SIA Pigu Latvia. Nosaukuma maiņa ir saistīta ar faktu, ka kopš 31.01.2013. interneta veikala 220.lv vienīgais īpašnieks ir Lietuvas e-komercijas tirgus darbonis - Pigu.lt. Izmaiņas skar tikai interneta veikala 220.lv oficiālo nosaukumu, interneta vietnes adrese 220.lv paliek nemainīga.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Pigu Grupas platformai pievienojušās jau 1100 kompānijas

Anda Asere,30.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar tiešsaistes tirdzniecības platformas "marketplace" ieviešanu "Pigu Grupas" internetveikalu sortiments paplašinās par desmit tūkstošiem vienību mēnesī.

"Dažu mēnešu laikā kopš darbojas "marketplace", reģistrācijas procesu pilnībā ir veikušas vairāk nekā 1100 kompānijas no visām trim Baltijas valstīm. Lietuvā ir lielākais tirgus, tāpēc vairāk nekā puse pieteikumu veido Lietuvas uzņēmēji, savukārt otru daļu veido pieteikumi no Latvijas un Igaunijas. Aptuveni 50 tirgotāji jau ir uzsākuši pārdot savas preces interneta veikalā 220.lv, tāpēc paredzam, ka dažu gadu laikā tirgotāju skaits visās trīs valstīs pārsniegs divus tūkstošus," teic Daiņus Ļuļis (Dainius Liulys), "Pigu Grupas" izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

E-komercijas uzņēmuma Pigu Group interneta veikals 220.lv Rīgā, Daugavgrīvas ielā 114 atklājis jaunas noliktavas telpas, kuru izveidē investēti 75 000 eiro, informē uzņēmumā.

Tā ir lielākā interneta veikala noliktava Latvijā, un kopā ar nesen atklāto interneta veikala Pigu.lt noliktavu Lietuvā aizņem 8000 kvadrātmetrus. Līdz gada beigām plānots atklāt arī jaunu veikalu un preču izņemšanas punktu.

Uzņēmuma Pigu Group akciju kontrolpaketi nesen iegādājās investīciju fonds MCI.TechVentures 1.0, sniedzot papildus līdzekļus ieguldījumiem uzņēmuma tālākā attīstībā. Uzņēmuma vadība paudusi apņemšanos tuvākajos sešos gados veikt plašus ieguldījumus Latvijas interneta veikala 220.lv, Lietuvas Pigu.lt un Igaunijas Kaup24.ee attīstībā, nostiprinot Pigu Group pozīcijas kā interneta tirdzniecības līderim visā Baltijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvojoties gada gaidītākajiem svētkiem, lielākais interneta veikals Latvijā 220.lv, turpinot cīņu par labu cenu, pircējiem turpmāk piedāvās labākās cenas garantiju. Tā kā Ziemassvētkos ikvienam no mums aktuāls ir dāvanu jautājums – līdz ar to ieviešot labākās cenas garantiju šajā preču segmentā, interneta veikals 220.lv nodrošina to, ka šo preču cena būs labāka nekā lielākajiem 70 veikaliem Latvijā.

Labākās cenas garantiju mēs nodrošināsim ne tikai starp e-veikaliem, bet arī starp mazumtirdzniecības veikalu ķēdēm, piemēram, Maxima, K-senukai, Douglas u.c. Ja pircējs atradīs identisku preci lētāk – 220.lv kompensēs cenas starpību.

Laika gaitā Latvijas klienti bieži saskarās ar cenu pieaugumu, dažās preču grupās šis pieaugums ir ļoti labi jūtams. Jau no paša sākuma interneta veikals 220.lv akcentēja, ka iepirkties internetā ir izdevīgāk, nekā parastajos veikalos un tieši pirms Ziemassvētkiem ar labākās cenas garantijas palīdzību klientiem ir iespēja iegādāties tūsktošiem preču par labāko cenu tirgū.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nr. 1 interneta veikals Latvijā www.220.lv pasludina atlaižu sezonas ēras beigas un kļūst par pirmo tirgotāju Baltijā, kas klientiem turpmāk piedāvās VIENMĒR LABU GALA CENU.

Latvijas e-komercijas līderis izsludina radikālas izmaiņas preces cenas attēlošanai – klientiem rādīt vienmēr labu gala cenu bez jebkādām atlaidēm. Lēmums mainīt preces cenas attēlošanas veidu un piesaistīt klientus ar vienmēr labu cenu, nevis atlaidēm ir balstīts uz pēdējos 3 gados veiktajām analīzēm, pētījumiem un klientu uzvedības izpēti – informē Laila Snidzāne, interneta veikala 220.lv valdes locekle.

Analizējot klientu uzvedību un pirkšanas tradīcijas internetā, mēs skaidri saskatījām tendenci, ka laba cena ir iemesls nr.1 kāpēc iepirkties internetā un labas cenas nozīmība tikai pieaug. 2017. gada maijā veiktais pētījums tikai apstiprina, cik nozīmīga ir Labas cenas ietekme. 60% no respondentiem to minēja kā galveno iemeslu, kāpēc viņi iepērkas internetā vai plāno to darīt nākotnē. Salīdzinājumā ar 2015. gada pētījumiem labas cenas nozīmība ir pieaugusi par 25%. Arī aptaujājot standarta veikalu pircējus un uzdodot jautājumu, kas mudinātu tos iepirkties internetā, atbilde bija skaidra, proti, laba cena mudinātu 32% no aptaujātajiem respondentiem iepirkties internetā pirmo reizi vai iepirkties biežāk.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Par vienīgo 220.lv īpašnieku kļuvis lietuviešu Pigu.lt

Sanita Igaune,01.02.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interneta veikala 220.lv vienīgais īpašnieks kopš 31.janvāra ir Lietuvas e-komercijas Pigu.lt. Tādējādi pilnībā ir noslēgusies Latvijas interneta veikala integrācija Pigu.lt uzņēmumu grupā, kas sākās 2011.gada jūnijā, kad Pigu.lt kļuva par 75% 220.lv daļu īpašnieku.

«2011.gada jūnijā, kad Pigu.lt ieguva 220.lv kontrolpaketi un pārņēma interneta veikala 220.lv ikdienas vadību, 220.lv bija viens no trim lielākajiem Latvijas interneta veikaliem. Mēs pielāgojām Pigu.lt vadības modeli, veicām būtiskus uzlabojumus klientu apkalpošanā un loģistikā, pārskatījām sortimentu,» skaidro 220.lv valdes loceklis Raimondas Zilenas.

2012.gadā Pigu.lt grupas konsolidētās investīcijas Pigu.lt un 220.lv uzņēmumos bija 400 tūkst. Ls, 2013.gadā 220.lv attīstībā ir plānotas 300 tūkst. Ls vērtas investīcijas.

Konsolidētais Pigu.lt grupas apgrozījums 2012.gadā bija 16 milj. Ls, bet 220.lv apgrozījums 6,2 milj. Ls.

Komentāri

Pievienot komentāru
Biznesa tehnoloģijas

220.lv mātesuzņēmums apvienojas ar Polijas e-komercijas līderi

Zane Atlāce - Bistere,14.11.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai stiprinātu e-komercijas uzņēmumu tirgus pozīcijas par apvienošanos paziņojuši interneta veikala «220.lv» īpašniece «Pigu grupa» un Polijas tiešsaistes tirgotājs «Morele.net» informē «Pigu.lt» pārstāve Raimonda Strazdauskaite.

Jaunā partnerība ir balstīta uz sadarbību, kā arī «Pigu» un «Morele» grupas uzņēmumi stiprinās savas pozīcijas, daloties ar zināšanām un labās prakses piemēriem mārketingā, loģistikā, biznesa operācijās un uzņēmējdarbības automatizācijā.

Abu uzņēmumu vadība prognozē, ka nākamo piecu gadu laikā «Pigu» un «Morele» jaunizveidotās grupas kopējais gada apgrozījums sasniegs miljardu eiro. Lai finansētu uzņēmumu izaugsmi, IT sistēmu integrāciju un attīstību, kā arī citus sadarbības projektus, investēs 13 miljonus eiro.

«Pigu» Lietuvā ir internetveikals «Pigu.lt», tās meitasuzņēmums Latvijā «Pigu Latvia» pārvalda internetveikalu «220.lv», bet meitasauzņēmums Igaunijā «DLB Trading» pārvalda internetveikalu «Kaup24.ee».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas interneta mazumtirgotājs «Pigu», kam Latvijā pieder internetveikals «220.lv», pagājušajā finanšu gadā, kas beidzās martā, strādājis ar 1,146 miljonu eiro konsolidētajiem zaudējumiem, kas bijuši par 59,5% mazāki nekā 2017./2018.finanšu gadā.

Par to liecina «Pigu» finanšu gada pārskats, kas iesniegts Lietuvas Reģistru centram.

«Pigu» apgrozījums pagājušajā finanšu gadā bijis 101,676 miljoni eiro jeb par 17,1% lielāks nekā 2017./2018. finanšu gadā.

Šajā finanšu gadā «Pigu» plāno apgrozījuma pieaugumu par 10% un atgriešanos pie peļņas.

«Pigu» peļņa pirms procentiem, nodokļiem, nolietojuma un amortizācijas (EBITDA) pagājušajā finanšu gadā bijusi 260 000 eiro pretēji negatīvajai EBITDA mīnus 1,972 miljoni eiro 2017./2018. finanšu gadā.

Kompānijai «Pigu» Lietuvā ir internetveikals «Pigu.lt», tās meitasuzņēmums Latvijā «Pigu Latvia» pārvalda internetveikalu «220.lv», bet meitasauzņēmums Igaunijā «DLB Trading» pārvalda internetveikalu «Kaup24.ee».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas apavu tirgotājs "NS King" (SIA "NITTIS") pievienojies Baltijas e-komercijas uzņēmuma "Pigu Grupa" izveidotajai "marketplace" platformai.

Šobrīd uzņēmuma preces ir pieejamas visos trīs "Pigu Grupai" piederošajos veikalos, tajā skaitā 220.lv.

"NS King" darbojas visā Baltijā ar 50 apavu veikalu lielu ķēdi un interneta veikalu, pārstāvot tādus zīmolus kā "Rieker", "Mustang", "Bugatti" un vēl citus.

"Pievienošanās "Pigu Grupas" tirdzniecības platformai, galvenokārt, bija solis tuvāk mūsu klientiem. Mēs vēlamies būt tur, kur ir ērti veikt pirkumus tiešsaistē. "Pigu Grupas" maksājumi un piegādes nosacījumi pilnīgi noteikti šīs ērtības nodrošina, jo tā ir vide, pie kuras ir pieraduši vairums pircēju Baltijā. Pievienojoties "Pigu Grupai", mēs ne tikai sasniedzam klientus viņiem izdevīgā un ērtā veidā, bet arī paplašinām savu klientu bāzi," norāda "NS King" e-komercijas vadītājs Andrejs Maksimiks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

FOTO: DB viesojas Baltijā lielākajā e-komercijas uzņēmumā

Anda Asere,27.03.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2017. finanšu gadā Baltijas lielākais e-komercijas spēlētājs Pigu Group plāno apgrozīt 85 miljonus eiro, bet turpmākajiem gadiem mērķi ir vēl ambiciozāki – 2021. gadā uzņēmuma mērķis ir sasniegt 200 miljonus eiro, otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

«Esam lielākais interneta tirgotājs Baltijā; katru gadu augam straujāk, mūsu izaugsme absolūtos skaitļos ir lielāka nekā mūsu konkurentiem, un ar katru gadu atraujamies arvien pamanāmāk. Tas mums palīdz piesaistīt vairāk pircēju un pirkt vairāk produktu par labākām cenām. Mūsu galvenais mērķis ir augt un palielināt tirgus daļu,» neslēpj Daiņus Ļuļis (Dainius Liulys), Pigu UAB valdes priekšsēdētājs.

Pigu Group ietilpst internetveikali pigu.lt Lietuvā, 220.lv Latvijā un kaup24.ee Igaunijā. Pēdējos gados uzņēmuma apgrozījums visās trijās Baltijas valstīs ir audzis divas reizes – no 40 miljoniem 2014. gadā līdz 85 miljoniem 2017. finanšu gadā, kas beigsies marta beigās. 2018. gadā Pigu Group mērķē uz 105 miljonu eiro apgrozījumu, savukārt 2021. gada plāns ir apgrozīt 200 miljonus eiro. Straujā izaugsme ļāvusi Pigu Group ierindoties Deloitte straujāk augošo kompāniju saraksta Technology Fast 50 sadaļā Big 5, ieņemot 3. vietu. «Šajā sarakstā apkopotas diezgan lielas kompānijas, kuras vairs neaug tik strauji kā jaunāki uzņēmumi. Šajā sarakstā esam pirmā kompānija no Baltijas reģiona. Lai gan strādājam sešu miljonu iedzīvotāju tirgū, šajā konkursā konkurējam ar tādu valstu tirgu kā Polija un Rumānija, kur ir 40 un 20 miljoni iedzīvotāju. Tāpat jau otro reizi esam iekļuvuši 2017 Inc. 5000 Eiropas straujāk augošo kompāniju sarakstā,» uzskaita D. Ļuļis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Internetveikala 220.lv attīstībā investēs trīs miljonus eiro

LETA,11.01.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Internetveikala 220.lv biznesa attīstībā šogad investēs trīs miljonus eiro, aģentūrai LETA stāsta 220.lv pārvaldītājas SIA Pigu Latvia mārketinga direktore Laila Snidzāne.

Kā liecina Firmas.lv informācija, Pigu Latvia reģistrēja komercķīlu trīs miljonu eiro vērtībā šī gada 5.janvārī.

Līdzekļi tiks izmantoti uzņēmuma preču krājumu finansēšanai, un tas ir saistīts ar straujo uzņēmuma attīstību 2015.gadā, kad 220.lv pieaugums pret 2014.gadu veidojis vairāk nekā 50%, kā arī ar gaidāmo attīstību šogad.

«Šogad plānojam ievērojami paplašināt savu preču klāstu, tādam nolūkam piesaistot jaunus Eiropas un pasaules līmeņa piegādātājus, kas ļaus mūsu klientiem iegādāties plašāku kvalitatīvu produktu klāstu par konkurētspējīgām cenām,» norāda Snidzāne.

Tāpat daļa līdzekļu tiks izmantota 220.lv infrastruktūras un klientu apkalpošanas uzlabošanai, ko uzņēmums iecerējis īstenot, piedāvājot vairāk preču uz vietas veikalos un noliktavās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Interneta veikali pirmie jūt patērētāju noskaņojuma uzlabošanos

Dace Skreija,14.09.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

E-komersanti pirmie, uzlabojoties patērētāju noskaņojumam, saoduši naudu iedzīvotāju maciņos.

Galvenais iemesls pieaugošajiem apjomiem e-komercijā ir patērētāju noskaņojuma uzlabošanās, kā dēļ pircēju maciņi tiek vērti vaļā mazliet vieglprātīgāk. Protams, vairs nedominē trekno gadu neizvēlība pirkumos, tomēr daudzi nozares pārstāvji, argumentējot apgrozījuma pieaugumu, min tieši pozitīvo noskaņojumu. Tāpat jāatzīst, ka tirgū ir ļoti maz «tīru» interneta veikalu, bieži vien, lai diversificētu darbību un attiecīgi samazinātu riskus, tiek attīstītas papildinošas jomas, piemēram, vairumtirdzniecība, kas rada arī lielāku apgrozījumu.

TOP līderis Mobilukss 2010. gadā sasniedzis 2,9 milj. Ls apgrozījumu, kas ir gandrīz par trešdaļu vairāk nekā 2009. gadā, lai arī uzņēmuma vadītājs Mareks Zuika pagājušā gada vidū izaugsmes prognozēs bija nedaudz pieticīgāks, tās vērtējot 10-15% robežās. Savukārt SIA Mobilukss peļņa bijusi vien 7,0 tūkst. Ls apmērā. Līderim cieši uz pēdām min 220.lv, tā apgrozījums gandrīz dubultojies un pērn bijis 2,8 milj. Ls, tomēr nopelnīt nav izdevies, salīdzinājumā ar 2009. gadu pērn zaudējumi palielinājušies un sasnieguši 26,6 tūkst. Ls. Turklāt š. g. vidū Lietuvas kompānija Pigu, kas kontrolē interneta veikalu pigu.lt, iegādājusies 220.lv un plāno tajā investēt ap 200 tūkst. Ls, aģentūrai BNS pastāstījis Pigu.lt ģenerāldirektors Daiņus Ļulis. 220.lv Latvijā turpmāk darbosies kā Pigu meitasuzņēmums, saglabājot līdzšinējo nosaukumu. Darījumu finansēja Pigu akcionāri, tomēr summa netiek nosaukta. Domājams, ka pēc 220.lv iegādes Pigu.lt kļūs par vienu no lielākajiem interneta veikaliem visā Baltijā. 2010. gadā pigu.lt apgrozījums bija 4,9 milj. Ls. Savukārt šogad abu uzņēmumu apgrozījums plānots aptuveni 11 milj. Ls.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par e-komercijas grupas Baltijā un Somijā "Pigu Hobbyhall Group" (PHH Group), kas pārvalda arī Latvijā strādājošo internetveikalu "220.lv", grupas izpilddirektoru kļuvis Darjušs Včislo, informē kompānijā.

Viņš grupas vadību pārņem no Florina Filotes.

Včislo min, ka kompānija viņa vadībā turpinās investēt uzņēmuma attīstībā.

Kompānijā norāda, ka Včislo strādājis vadošos amatos uzņēmumos "Metro Group/Makro Cash and Carry" un "Office Centre", iepriekš bijis arī "Tesco Poland" operatīvais direktors, kā arī bijis mazumtirdzniecības ķēdes izpilddirektors "EuroCash" grupā un "PROFI Rom Food Romania" valdes vecākais konsultants.

Jau vēstīts, ka "220.lv" pārstāvošais uzņēmums SIA "Pigu Latvia" finanšu gadā, kas ilga no 2021.gada 1.aprīļa līdz 2022.gada 31.martam, strādāja ar 40,742 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 19% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa samazinājās par 24,7% un bija 817 307 eiro. Kompānijas pagājušā finanšu gada rezultāti pagaidām nav publiskoti.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

220.lv Marketplace maijā paplašinās darbību Somijā

Db.lv,18.04.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"PHH Group", kas Latvijā pārvalda tirdzniecības centru internetā "220.lv", Lietuvā "Pigu.lt", savukārt Igaunijā "Kaup24.ee" un "Hansapost.ee", no maija paplašinās savu darbību un atvērs tīkla "Marketplace" platformu Somijā, informē kompānijā.

Somijā "Marketplace" būs pazīstams ar zīmolu "HobbyHall.fi"."PHH Group" un "220.lv" izpilddirektors Florins Filote norāda, ka lēmums saskan ar kompānijas stratēģisko mērķi investēt "Marketplace" attīstībā.

Pēc viņa teiktā, pārdevējiem ērtības nodrošinās tas, ka, neskatoties uz "Marketplace" dažādajiem nosaukumiem katrā no valstīm, tirgotājiem būs nepieciešams tikai viens konts tirdzniecībai visos četros tirgos ar vairāk nekā 11 miljoniem iedzīvotāju. Filote paredz, ka līdz 2027.gadam Somijas tirgū būs aptuveni četri miljoni tiešsaistes pircēju.

"220.lv Marketplace" pārdošanas vadītājs Kārlis Ozols min, ka viens no uzņēmuma galvenajiem mērķiem ir nodrošināt stabilu "Marketplace" darbību jau no pirmajām minūtēm pēc tā darbības sākšanas Somijā, vienlaikus nodrošinot platformas attīstību. Pārdevēji jaunajam tirgum tiks pievienoti pakāpeniski.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrs internetā 220.lv nācis klajā ar vērienīgu piedāvājumu pircējiem – bezmaksas piegādēm uz pakomātiem visā Latvijā. Līdz šim 220.lv Marketplace izdevies pulcēt ap 4000 Baltijas valstu un Somijas uzņēmēju, un tas vēl nav viss. 220.lv Marketplace pārdošanas vadītājs Kārlis Ozols uzskata, ka Latvijas uzņēmēji kopā var turēties pretī globālo tirdzniecības milžu iespējām.

Ko uzņēmums pēdējo piecu gadu laikā, kopš attīstījis Marketplace, paveicis, šobrīd attīsta un darīs nākotnē, to stāsta 220.lv Marketplace pārdošanas vadītājs Kārlis Ozols.

Pandēmijas periods no 2020.gada līdz 2022.gadam bija īpašs posms visā tiešsaistes pārdošanā, mainot iedzīvotāju paradumus, sekmējot strauju pieprasījuma pieaugumu, radot izaicinājumus piegādes ķēdēm. Kā pēc pandēmijas laika mainījies 220.lv darbs, un kādas atziņas un secinājumus uzņēmums guva šajā pandēmijas laikā?

Pandēmijas laika lielākais izaicinājums bija preču piegādes līdz gala pircējam. Īsā laika periodā strauji palielinājās pieprasījums un radās situācijas, kad prece ir noliktavā, tā ir pasūtīta, bet kurjers, kas varētu to piegādāt, ir rezervēts jau divas nedēļas uz priekšu. Tā bija sarežģīta situācija, ka ir prece, ir pircējs, bet nav, kas piegādā. Tobrīd mēs pieņēmām lēmumu skaitliski palielināt savu fizisko veikalu tīklu un preču saņemšanas punktus, kas bija vienīgais veids, kā veicināt, lai pircējiem ir iespēja preces saņemt viņiem ērtā laikā. Toreiz veikaliem bija liegumi, tāpēc, ievērojot visus drošības un higiēnas nosacījumus, garantējām preču saņemšanu klātienē, ko pircēji ļoti novērtēja konkrētajos apstākļos. Vienlaikus loģistikas uzņēmumi investēja savā attīstībā, tāpēc, beidzoties pandēmijai, loģistikas uzņēmumi bija veikuši tehnoloģisku lēcienu. Praktiski tas nozīmēja, ka paciņas patērētājs var saņemt krietni ātrāk un saņemšanas punktu skaits ir būtiski pieaudzis. Pakomātu skaits Latvijā pandēmijas laikā būtiski palielinājās, un mēs nonācām pie secinājuma, ka preču saņemšanas punktu nepieciešamība ir jāpārvērtē, jo pakomātu piegāžu izmaksas bija kļuvušas krietni izdevīgākas. Turklāt pēc pandēmijas bija bažas, ka interneta darījumu vai pirkumu skaits saruks, bet varu teikt, ka šīs bažas nav piepildījušās un pircēji turpina iepirkties internetā. Taču kopumā e-komercijā situācija ir kļuvusi saspringtāka un attīstības temps mērenāks. Mēs atšķiramies ar to, ka esam tirdzniecības platforma, kas apvieno daudzu uzņēmēju darbību, tādēļ ir mazliet vieglāk, bet vienam uzņēmējam - izaicinoši. Kopējais secinājums no pandēmijas laika ir nemitīgi uzraudzīt pircēju paradumu maiņu, kādas ir globālās tendences, un jācenšas aktīvi pielāgoties. Tie uzņēmumi, kuri to spēs, izdzīvos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Interneta veikals 220.lv uzsāk ekspansiju

Jānis Rancāns,26.03.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interneta veikala 220.lv īpašnieks Lietuvas uzņēmums Pigu veikala attīstībā un modernizācijā ieguldījis vairāk nekā 100 tūkstošus latu.

Uzņēmums norāda, ka «galvenā uzmanība pievērsta veikala darbības pilnveidei, datu drošības uzlabošanai un apkalpošanas kvalitātei, lai padarītu to pēc iespējas draudzīgāku pircējiem». Piedāvāto preču sortiments ticis papildināts ar sporta preču, parfimērijas, mēbeļu un interjera sadaļām, kā arī ar autoprecēm un precēm bērniem.

Tāpat internetveikalā ieviesta arī pasūtījumu pārvaldes sistēma, kas, izmantojot SMS ziņas un e-pasta vēstules, informēs klientus par pasūtījuma izpildi, piegādes laiku un iespējām saņemt pirkumu klientu apkalpošanas centrā Rīgā.

SIA Pigu valdes priekšsēdētājs Daiņus Ļuļis norādīja, ka šī ir tikai pirmā daļa no kopā paredzētajām investīcijām. Viņš arī pastāstīja, ka uzņēmums vēlas kļūt par tirgus līderi Latvijas un Lietuvas tirgū un elektroniskajā tirdzniecībā abās valstīs šogad plānots investēt vairāk nekā 400 tūkstošus latu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Investēs vairāk nekā 20 miljonus eiro Pigu Hobby Hall Group

Db.lv,04.04.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Internetveikala "220.lv" īpašnieka, Baltijas tirgus e-komercijas uzņēmuma "Pigu Hobby Hall Group" ("PHH Group") akcionāri - privātā kapitāla investors "Mid Europa Partners" investēs vairāk nekā 20 miljonus eiro e-komercijas un platformas "Marketplace" attīstībā, informē "220.lv" pārstāvji.

Būtiskas investīcijas ļaus jau izstrādātajai un pielāgotajai e-komercijas sistēmai ilgtspējīgi augt, uzlabot produkta kvalitāti, sortimentu un pakalpojumus, vienlaikus nostiprinot savas pozīcijas, norāda "PHH Group" valdes priekšsēdētājs Daniels Ropers.

"PHH Group" un "220.lv" izpilddirektors Daiņus Ļuļis stāsta, ka "Covid-19 ierobežojumi deva milzīgu impulsu tirdzniecības kanālu pārejai no bezsaistes uz tiešsaisti, un gandrīz vienas nakts laikā vajadzēja trīskāršot maksimālo jaudu.

Viņš norāda, ka līdzekļi tiek investēti, lai atbalstītu arvien pieaugošo jauno pārdevēju skaitu uzņēmuma "Marketplace" tirgū, jo pārdevēji pielāgojas mainīgajai uzņēmējdarbības videi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

E-komercijas tirgus dalībnieks Baltijas valstīs "Pigu Grupa", kurā iekļaujas arī Latvijā strādājošais interneta veikals 220.lv, turpinot pērn uzsākto miljona eiro vērto loģistikas efektivizācijas projektu, ievieš jaunu pakalpojumu, kas paredz preces saņemšanu vienu stundu pēc tās pasūtīšanas.

"Pērn klātienes "Pigu Grupas" veikalos tika novērots augošs pieprasījums noteiktām preču kategorijām, kas motivēja domāt par piegādes optimizāciju un efektivitātes uzlabošanu. Sekojot klientu vajadzībām, nolēmām ieviest jaunu pakalpojumu - preču iegādi no jebkuras vietas, nodrošinot to saņemšanu pēc 60 minūtēm zīmola klātienes veikalos," informē 220.lv tiešsaistes tirdzniecības platformas marketplace vadītājs Raimondas Žilēnas.

Viņš piebilst, ka jaunais pakalpojums nodrošina preces saņemšanu pēc stundas, ja interneta veikalā prece uzrāda vairāk nekā vienu vienību un klients ir saņēmis pirkuma apstiprinājumu. Tāpat arī pirms došanās pēc preces jāņem vērā veikalu darba laiks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

220.lv pārvaldītāja Marketplace apgrozījums pērn pieaudzis par 66%

Db.lv,19.03.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interneta tirdzniecības platformas "PHH Group Marketplace", kurā ietilpst arī internetveikals "220.lv", apgrozījums pagājušajā gadā bija 105 miljoni eiro, kas ir par aptuveni 66% vairāk nekā 2022.gadā, informē kompānijas pārstāvji.

Kopumā 2023.gadā "PHH Group Marketplace" veikti trīs miljoni pasūtījumu, kas, salīdzinot ar 2022.gadu, ir kāpums par vairāk nekā 67%.

220.lv Marketplace Pārdošanas vadītājs Kārlis Ozols uzsver, ka kopumā e-komercijas izaugsmes temps gan Latvijā, gan globāli pērn ir bijis mērens. Savukārt marketplace, kas pēc savas pieejas un uzbūves ir tirdzniecības tīkls internetā, preces vienuviet tirgojot dažādiem tirgotājiem, ir šobrīd rezultatīvākais e-komercijas risinājums, raugoties gan no pricēju, gan arī uzņēmēju perspektīvas.

“Pērn, turpinot biznesa izaugsmes stratēģiju un attīstot Marketplace konceptu, brīdī, kad kopējais e-komercijas nozares sniegums sāka kristies, tieši marketplace jeb tirdzniecības platformas koncepts noturēja uzņēmuma tirgus līdera pozīcijas. Piecu gadu laikā, kopš darbojas 220.lv Marketplace, platforma ir pielāgojusi savu darbību mainīgajiem tirgus apstākļiem, ko veicināja gan Covid-19 pandēmija, gan Krievijas uzsāktā kara Ukrainā radītās sekas, tajā skaitā ekonomiskā lejupslīde. 2023.gada jūnijā Marketplace paplašināja savu darbību, atverot arī tirgu Somijā, kas vienlaikus palielināja sortimenta kvalitāti un investīcijas noliktavu infrastruktūrā. Somijas tirgu vērtējam kā vienu no perspektīvākajiem e-komercijai, jo dati rāda, ka 77% Somijas patērētāju pēdējo 28 dienu laikā ir veikuši pirkumus tiešsaistē, starp TOP3 preču kategorijām ierindojoties dārzkopības un sporta, kā arī aktīvās atpūtas precēm,” turpina K. Ozols.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Apvieno Pigu Group un Hobby Hall

Db.lv,17.06.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Privātā kapitāla investors “Mid Europa Partners” (Mid Europa) ir noslēdzis “Pigu Group” un “Hobby Hall Group OÜ” (“HHG”) akciju iegādes procesu, izveidojot vienu grupu, tai kļūstot par vadošo tiešsaistes tirdzniecības centru Lietuvā, Latvijā, Igaunijā un Somijā.

Apvienotā grupa ir kļuvusi par lielāko e-komercijas spēlētāju Baltijā.

Grupa ir apvienojusi vairākus miljonus reģistrētu klientu četrās valstīs – Pigu.lt Lietuvā, Kaup24.ee un Hansapost.ee Igaunijā, 220.lv un Xnet.lv Latvijā un Hobbyhall.fi Somijā.

3 tūkstoši Baltijas valstu pārdevēji pārdod vairāk nekā 1.5 miljonu preces jaunā uzņēmuma lielākajā e-platformas daļā – “Pigu Group”, pircējiem platformu apmeklējot vairāk nekā 100 miljonus reižu gadā. Pēc apvienošanās ar lielāko, “Hobby Hall OU” pārvaldīto interneta veikalu, kopīgajā e-platformā tirgoto preču skaits palielināsies par vairāk nekā 2 miljoniem, savukārt apmeklētāju skaits sasniegs gandrīz 145 miljonus gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par klientu augstāk novērtētajiem internetveikaliem dažādās kategorijās šogad atzīti "Rdveikals.lv", "JanisRoze.lv", "lensor.eu", "Barbora.lv", "Douglas.lv", "Weekendshoes.lv", "220.lv" un "drogas.lv".

Šā gada oktobrī digitālā mārketinga aģentūrā "iMarketings.lv " sadarbībā ar "Kantar/TNS" veica pētījumu, lai noskaidrotu pircēju visaugstāk novērtētos Latvijas interneta veikalus. Kopumā pētījumā piedalījās vairāk nekā tūkstoš respondentu, kuri pēdējo sešu mēnešu laikā bija veikuši vismaz vienu pirkumu internetā. Pētījuma gaitā interneta veikali tika vērtēti pēc 23 atlases kritērijiem, piemēram, piegādes laika, drošības, reputācijas, preces atgriešanas iespējam, klientu apkalpošanas utt.

Interneta veikali tika vērtēti desmit kategorijās. Elektronikas kategorijā bija izvirzīti "1a.lv", "220.lv" un "Rdveikals.lv". Šī gada patērētāju iecienītākais internetveikals šajā kategorijā, tāpat kā pērn, ir "Rdveikals.lv".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar Melnās piektdienas iepirkšanās drudzi, Baltijas valstīs "Pigu Grupas" tiešsaistes veikalos divu nedēļu laikā pārdošanas apjomi pieauguši gandrīz par piektdaļu, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo laika periodu, liecina interneta veikala "220.lv", kas ietilpst šajā grupā, sniegtā informācija.

Interneta veikala apkopotie dati liecina, ka pircēji Baltijā pārdošanas laikā izvēlas arvien dārgākas preces. Vidējais pircēja iepirkumu grozs pārsniedzis 60 eiro, pircējiem izvēloties vismaz divas preces.

Vērtējot pārdošanas apjomus, no visām trim Baltijas valstīm, kurās darbojas "Pigu Grupa", Latvijā novērots visstraujākais pieaugums, lai gan kopumā lielākie pārdošanas apjomi ir Lietuvā.

Vērtējot pirktākās preces, visu trīs valstu vidū ir redzamas atšķirības. Latvijā viena no pirktākajām precēm ir dūmu detektori, kuru pieprasījums ir ievērojami audzis saistībā ar izmaiņām Ugunsdzēsības noteikumos, kuri paredz, ka no 2020. gada 1. janvāra katrā mājoklī jābūt dūmu detektoram.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interneta veikala «220.lv» īpašnieka SIA «Pigu Latvia» valdi atstājusi valdes locekle Laila Snidzāne, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Izmaiņas komercreģistrā ierakstītas 3.janvārī. Laila Snidzāne tika iecelta par SIA «Pigu Latvia» valdes locekli 2016.gadā.

SIA «Pigu Latvia» valdē bez izmaiņām turpina darboties valdes priekšsēdētājs Dainius Liulys un valdes locekļi Emilis Gustainis, Tomas Mačernis un Raimondas Žilenas.

SIA «Pigu Latvia» reģistrēts 2005.gadā, un tā vienīgais īpašnieks ir Lietuvas uzņēmums «Pigu UAB». 2017.gadā SIA «Pigu Latvia» apgrozījums bija 29,734 miljoni eiro un uzņēmums strādāja ar zaudējumiem, kas sasniedza 1,359 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Interneta veikals 220.lv investējis ap 90 tūkstošiem eiro

Lelde Petrāne,04.12.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interneta veikals 220.lv šogad investējis ap 90 tūkstošiem eiro, uzņēmuma apgrozījumu 9 mēnešos kāpinot par 40%. Šogad vidēji mēnesī apkalpoti 20,5 tūkstoši klientu pasūtījumu, apkalpoto pasūtījumu skaitam pieaugot par 70% salīdzinājumā ar 2013.gadu, liecina tirgotāja sniegtā informācija.

«Noliktavas sistēmas modernizācijā šogad investēts ap 75 tūkstošiem eiro, savukārt klientu apkalpošanas uzlabošanā – ap 15 tūkstošiem eiro. Uzskatām, ka iepirkšanās internetā var konkurēt un būt pārāka par tradicionālo iepirkšanos tirdzniecības centrā. Tā ir iespēja izvairīties no burzmas un stresa,» stāstīja 220.lv valdes loceklis Laimons Baziļus (Laimonas Bazilius).

220.lv papildu līdzšinējai noliktavai sācis izmantot arī jaunu lielgabarīta noliktavu Rīgā, kā arī paplašinājis veikala telpas Rīgā, Ģertrūdes ielā.

Tuvojoties Ziemassvētkiem, palielināsim klientu apkalpošanā strādājošo skaitu par 25%, līdz 34 speciālistiem, atklāj L. Baziļus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

E-komercijas veiksmes stāsts – kā īsā laikā tirgot savas preces visā Baltijā?

Sadarbības materiāls,13.09.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējā gada laikā e-komercija ir kļuvusi par vienu no šā brīža aktuālākajām nozarēm, domājot gan par klientu ērtībām, gan uzņēmējdarbību. Šo tendenci apliecina Baltijas e-komercijas līderis „PHH Group”, kurā iekļaujas arī 220.lv, nodrošinot Marketplace platformu tirdzniecībai jau vairāk nekā 3500 pārdevējiem. Pievienošanās jau esošai e-komercijas platformai uzņēmējiem sniedz iespējas, kas citkārt nebūtu iespējamas. Ar Marketplace ātrāk tiek gūta atpazīstamība pircēju vidū, paātrināta izaugsme Latvijā, kā arī īsākā laikā tiek paplašināts darbības lauks, ieejot Lietuvas un Igaunijas tirgos, bet drīzumā – Somijā. Par to ir pārliecinājusies arī Svetlana Jauce, uzņēmuma “Refan Kosmētika” direktore, kuras vadītā uzņēmuma pieredze atgādina, ka e-komercija šobrīd ir pieejama ikvienam uzņēmumam.

No fiziskā veikala aizvēršanas uz tirdzniecību internetā – kā tas notika?

S. Jauce norāda, ka uzņēmums “Refan Kosmētika” Marketplace pievienojies jau kopš platformas izveides un tas bijis viens no pirmajiem, kas izmēģinājis tirdzniecību 220.lv. Turpina S. Jauce: “Viens no galvenajiem iemesliem, kādēļ nolēmām uzsākt tirdzniecību 220.lv, bija iespēja paplašināties Lietuvā un Igaunijā, un, kā vēlāk izrādījās, pavisam drīz šāda iespēja būs arī Somijā. Kamēr norit tirgus apvienošanās process un Marketplace drīzumā pavērs ceļu uz Somiju, mēs jau paralēli apgūstam šo tirgu un tā patērētāju, lai brīdī, kad uzsāksies tirdzniecībā, mēs būtu gatavi! Šo tirgu apvienošanās sniegs nebijušas iespējas kā vietējiem pircējiem, tā mums – tirgotājiem, piedāvājot plašāku un vēl daudzveidīgāku sortimentu. Jau tagad redzam cik liela daļa iedzīvotāju ir pilnībā pārgājusi uz pirkumu veikšanu tiešsaistē un, domāju, ka šī tendence neapstāsies.” Vienlaikus viņa atklāj, ka šovasar tika pieņemts lēmums par “Refan Kosmētika” fiziskā veikala slēgšanu un pilnīgu pāriešanu uz e-komercijas tirdzniecību.

Komentāri

Pievienot komentāru