Interneta veikals 220.lv šogad investējis ap 90 tūkstošiem eiro, uzņēmuma apgrozījumu 9 mēnešos kāpinot par 40%. Šogad vidēji mēnesī apkalpoti 20,5 tūkstoši klientu pasūtījumu, apkalpoto pasūtījumu skaitam pieaugot par 70% salīdzinājumā ar 2013.gadu, liecina tirgotāja sniegtā informācija.
«Noliktavas sistēmas modernizācijā šogad investēts ap 75 tūkstošiem eiro, savukārt klientu apkalpošanas uzlabošanā – ap 15 tūkstošiem eiro. Uzskatām, ka iepirkšanās internetā var konkurēt un būt pārāka par tradicionālo iepirkšanos tirdzniecības centrā. Tā ir iespēja izvairīties no burzmas un stresa,» stāstīja 220.lv valdes loceklis Laimons Baziļus (Laimonas Bazilius).
220.lv papildu līdzšinējai noliktavai sācis izmantot arī jaunu lielgabarīta noliktavu Rīgā, kā arī paplašinājis veikala telpas Rīgā, Ģertrūdes ielā.
Tuvojoties Ziemassvētkiem, palielināsim klientu apkalpošanā strādājošo skaitu par 25%, līdz 34 speciālistiem, atklāj L. Baziļus.
«Pigu Grupa darbojas visās trijās Baltijas valstīs. Šogad visur fiksējām pieaugumu, tādēļ nācās mainīt uzņēmuma struktūru. Reorganizējām darbu sadali noliktavās, tādējādi līdz minimumam tika samazināta preču atlases kļūdu iespējamība, palielinājās darba ražīgums. Šobrīd no Lietuvas noliktavām preces centralizēti tiek piegādātas uz noliktavām Latvijā un Igaunijā,» stāsta 220.lv valdes priekšsēdētājs un Pigu Grupas ģenerāldirektors Daiņus Ļulis (Dainius Liulys).
Pērn 220.lv apgrozījums sasniedza 14,59 milj. eiro (ar PVN) – par 65,5% vairāk nekā 2012. gadā, savukārt Pigu Grupai, kurā līdztekus 220.lv iekļaujas arī interneta veikali Pigu.lt Lietuvā un Kaup24.ee Igaunijā, 2013.gadā apgrozījums bija 38,2 milj. eiro.