Loģiski esot runāt par bankas Citadele privatizāciju, ir iespējams diskutēt, ja ir labs piedāvājums par Lattelecom vai LMT valsts kapitāldaļu pārdošanu, intervijā Neatkarīgajai stāsta premjers Valdis Dombrovskis (Vienotība).
Viņš gan arī piebilst, ka, iespējams, vēl kāda uzņēmuma valsts daļu privatizācija, taču valdība negrasās virzīt to lielo uzņēmumu privatizācijas plānus, kuri ir neprivatizējamo uzņēmu sarakstā.
Savukārt, runājot par airBaltic, premjers norāda, ka situācija tur esot pietiekami sarežģīta, ņemot vērā akcionāru līgumu, kas ierobežo valsts kā akcionāra iespējas pilnvērtīgi piedalīties uzņēmuma pārvaldē.
Tomēr arī šajā gadījumā tiekot mēģināts risināt situāciju, lai konflikts, kas izveidojies starp airBaltic un lidostu, ļautu attīstīties gan vienam, gan otram. Savukārt, kad būs jauns padomes loceklis no valsts puses uzņēmuma padomē, V.Dombrovskis konkrētu laiku nevarēja nosaukt, Viņš norādīja, ka ir uzdevis satiksmes ministram Uldim Augulim ar šo jautājumu nekavēties.
Savukārt uz jautājumu par situāciju ar LatRosTrans naftas cauruļvadu un tajā esošo naftu, V.Dombrovskis skaidro, ka Venecuēlas naftas tranzīts būtu ļoti pozitīvs risinājums, un tas ir pārrunāts ar Baltkrievijas premjeru. Tomēr Ventspils uzņēmumi ir privāti, un tiem tad būtu jāvienojas par gatavību šim projektam. Valsts to var veicināt, bet nevar realizēt. Taču sarežģītā akcionāru struktūra Ventspilī ir izrādījusies par šķērsli nopietnu projektu īstenošanai.
«Pašlaik juristi vērtē situāciju par, iespējams, Latvijas valstij piederošu naftu vismaz 100 miljonu dolāru vērtībā. Protams, svarīgākais ir saprast, kam nafta pieder. Ja tā pieder LatRosTrans, tad valstij tur nav ko piebilst. Svarīgi tomēr tādā gadījumā arī saņemt apliecinājumu no LatRosTrans, ka naftas izsūknēšana nenovedīs pie naftas vada korozijas un iziešanas no lietošanas kārtības,» norāda premjers.