Jebkura biznesa veiksmes pamatā primāri ir skaidri izstrādāta stratēģija - uzņēmējam ir jāzina, kur un kāpēc viņš grib nonākt, uzskata Prīts Lepaseps (Priit Lepasepp), Sunly vadītājs un dibinātājs.
Lai ilgtermiņā gūtu panākumus, nepietiek tikai ar mērķiem, vajadzētu arī saprast, ko nepieciešams darīt, lai šos mērķus sasniegtu, teic P.Lepaseps. Atjaunojamo energoresursu sektorā nospraust mērķus nav sarežģīti, jo visām Eiropas valstīm šajā jomā ir izstrādātas stratēģijas. Mums šai visai informācijai ir nemitīgi jāseko līdzi un jāspēj pielāgoties ārējiem apstākļiem, jo pēdējie gadi mums visiem ir diezgan skaidri parādījuši - krīzes var būt ļoti dažādas un neparedzamas, atzīst Sunly vadītājs un dibinātājs, piebilstot, ka biznesā ir jācenšas izmantot visas pieejamās iespējas.
Atrod aicinājumu
Uzaugu ģimenē, kur vecāki smagi strādāja, tāpēc arī es savu pirmo naudu nopelnīju jau salīdzinoši agrā vecumā, atminas P.Lepaseps. “Mani vecāki bija inženieri un viņiem piederēja celtniecības firma, kurā apmēram 12 gadu vecumā sāku strādāt arī es. Sākumā vasarās palīdzēju būvniecībā, vēlāk iesaistījos arī ofisa darbā, bet pēc tam dažādus papildus ienākumu avotus atradu arī paša spēkiem. Principā es visu laiku esmu meklējis veidus, kā nopelnīt naudu, jo mani vecāki man bija iemācījuši, ka tas ir svarīgi - strādāt un pelnīt pašam. Es neatminos, ka bērnībā man bija kāda sapņu profesija, kuru vēlējos apgūt, kad izaugšu liels, taču mani ļoti interesēja daba un cilvēki. Principā es vēlējos darīt to, kas mani aizrauj, tāpēc varētu teikt, ka mans bērnības sapnis šobrīd ir piepildījies,” teic P.Lepaseps, kurš, pēc vidusskolas beigšanas, ieguva bakalaura un vēlāk arī maģistra grādu tiesību zinātnēs.
Visu rakstu lasiet žurnāla Dienas Bizness 21.maija numurā!
Abonēt ir ērtāk: e-kiosks.lv.