Biznesa veiksmes pamatā primāri ir pārdomāta produkta vai pakalpojuma vērtība, spēcīga komanda un laba reputācija, atzīmē Jānis Pencis, Publicis Groupe Latvia izpilddirektors.
Visur, bet jo sevišķi mazā valstī kā Latvijā, ir svarīgi, ka tevi pazīst gan kā labas vērtības nodrošinātāju, gan kā labu darba devēju, domā J.Pencis, nenoliedzot, ka atbilstoša kontaktu loka un labas reputācijas veidošanai biznesa veiksmes stāstā ir liela loma. Ikdienas steigā tas ir īsts izaicinājums – atrast resursus konsekventam darbam pie sava un uzņēmuma reputācijas veidošanas. Tas ietekmē cilvēku uzticību tam, ko zīmoli piedāvā, kā arī atvieglo darbinieku piesaisti uzņēmumā, spriež Publicis Groupe Latvia izpilddirektors, piebilstot, ka, lai ilgtermiņā gūtu panākumus, uzņēmumam ir jāinvestē arī savā komandā. Laba komanda ir motivēta, gatava sadarboties, apgūt visu jauno, konkurēt un uzvarēt, atgādina J.Pencis. Lai tas notiktu, komandai ir jātic uzņēmuma mērķim un stratēģijai, kā arī jājūtas uzklausītai un novērtētai gan materiālā, gan nemateriālā veidā, atzīmē Publicis Groupe Latvia izpilddirektors.
Gatavs izaicinājumiem
Bērnībā man nebija vienas konkrētas profesijas, par kuru sapņoju, taču manā dzīvē klātesošas bija vairākas nodarbes, ko iedomājos kā daļu no savas gaidāmās pieaugušo dzīves, teic J.Pencis. “Kopā ar draugiem patika spēlēt veikalos un radīt dažādas lietas, ko tur pārdot. Atceros, ka bijām pašrocīgi iekārtojuši improvizētus rūpnīcu konveijerus, kur katrs atbildējām par kādu konkrētu ražošanas posmu. Es, tolaik vēl neapzināti, bieži ieņēmu tādu kā direktora vai vismaz menedžera amatu, jo jau bērnībā es spēju iedegties par savām idejām un nebiju arī uz mutes kritis, tāpēc pavilku sev līdzi arī citus,” stāsta J.Pencis, kura pirmā īstā darbavieta savukārt bija SIA Lattelecom (pašlaik SIA Tet).
Visu rakstu lasiet 29.augusta žurnālā Dienas Bizness!
ABONĒJIET, lasiet elektroniski vai meklējiet preses tirdzniecības vietās!
Abonē arī digitāli!