Jau tuvākajā Latvijas modes un dizaina preču konceptveikals Paviljons plāno attīstīt tirdzniecību Vācijā, jo pop-up veikala Po Berlin mērķis par tirgus izpēti un alternatīvu piedāvāšanu Berlīnē jau pieejamajām dizaina precēm ir sasniegts
Jūlijā Berlīnē darbojās īstermiņa jeb pop-up veikals Po Berlin, kas ir pirmais konceptveikals ārpus Latvijas robežām, kas fokusējas tieši uz latviešu dizaineru darbiem. Veikals šajā formātā darbojās no jūlija līdz augusta vidum. Tas atradās tūristu iecienītajā Mittes rajonā – Torstrasse 161. Veikala komanda ar izvēlēto vietu un veikala darbību ir apmierināta.
«Izvēlētais rajons ir attaisnojis uz sevis liktās cerības. Saistībā ar apkārtesošajiem kaimiņiem – interesantiem konceptveikaliem, mākslas galerijām un tūristu iecienītām stilīgām kafejnīcām un bāriem – cilvēku plūsma šajā rajonā ir laba, turklāt šeit cilvēki nesteidzīgi pavada laiku, kas iepirkšanās vidi padara pievilcīgu,» stāsta Elīza Ceske-Feldmane, konceptveikala Paviljons līdzīpašniece.
Po Berlin projekta autors un veikala vadītājs Rūdolfs A. Packēvičs stāsta, ka strādāt Berlīnē bija aizraujoši un izaicinoši. Viņa skatījumā klienti Berlīnē ir prasīgi pret savu ārieni un zīmoliem, kurus nēsā, tāpēc komanda ir gandarīta, ka spēja ieinteresēt klientu ar savu produktu piedāvājumu. «Tajā pašā laikā, potenciālo klientu loks šeit ir dauzšķautņains – sākot ar dažādām ādas krāsām un nacionalitātēm, beidzot ar figūras tipiem. Klientu vēlmes ir tikpat dažādas. Kā Berlīnes klientu iecienītākie zīmoli iezīmējās Fyodor Golan, Mareunrols, OneWolf, atzinību guva Latvijas Mākslas akadēmijas Modes nodaļas absolventu – Sigita Sniegs, Sanda Feldberga, Dita Enikova – darbi,» viņš stāsta.