Atpūta

Piektdienas intervija ar Douglas Latvia valdes priekšsēdētāju Ditu Dricku

Lelde Petrāne,23.01.2015

Jaunākais izdevums

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild SIA Douglas Latvia valdes priekšsēdētāja Dita Dricka. Douglas ir parfimērijas un kosmētikas mazumtirgotājs, kam pieder 1200 veikali 19 valstīs.

- Kāpēc Jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Darbs skaistumkopšanas nozarē nav bijusi mana mērķtiecīga izvēle, bet, pateicoties veiksmīgu nejaušību virknei, esmu nonākusi līdz skaistumkopšanas nozarei un mazumtirdzniecībai Esmu apmierināta, ka tā ir sanācis. Šī ir ļoti patīkama un sievišķīga nozare!

- Kas Jūs iepriecina un kas Jūs apbēdina, kad raugāties uz Jūsu pārstāvēto nozari un Latvijas valsti kopumā?

Šī ir nozare, kas nebeidz augt un attīstīties, ik gadu tiek veikti jauni pētījumi un skaistumkopšanas līdzekļi tiek pielāgoti mainīgajām klientu vajadzībām, tā reaģē uz jaunākajām tehnoloģijām un tās arvien vairāk ienāk mūsu ikdienā, tāpēc darboties tajā ir tik interesanti.

Reizēm apbēdina situācijas ar nekonkurētspējīgiem piedāvājumiem, sīkas negodprātības tirgū, kas ir izaicinājums mūsu uzņēmumam, kas grauj klientu uzticēšanos.

- Kas Jūs iepriecina un kas Jūs apbēdina, kad raugāties uz Jūsu pārstāvēto uzņēmumu?

Iepriecina, ka uzņēmums aug un attīstās un spējam atvērt jaunus veikalus, lai piedāvātu klientiem visu nepieciešamo skaistumkopšanā. Šogad arī saņēmām veicināšanas balvu Dienas Biznesa veidotajā uzņēmumu TOPā, kas ir patīkams novērtējums un sniedz gandarījumu tam, kas ir paveikts/sasniegts.

Liels prieks, ka mūsu veikalos piedāvātie servisi un izglītošanas projekti ir attaisnojušies un klienti novērtē padomus make-up veidošanā, konsultācijas par pareizu ādas kopšanu, kas palīdz stiprināt attiecības ar klientiem. Sievietes šādas mazās ikdienas lietas novērtē un sajūtas mīlētas, lutinātas un, kas svarīgi, daudz zinošākas. To mēs redzam pēc mirdzošām acīm, pēc izteiktajiem «paldies!» e-pastos. Sievietes ikdienā ir tik aizņemtas, ka aizmirst par sevi. Viņām vajag biežāk teikt komplimentus!

- Vai Jūs un Jūsu pārstāvēto uzņēmumu var atrast interneta sociālajos tīklos un sociālajos portālos? Kāpēc – jā vai nē?

Douglas ir atrodams darbojamies draugiem.lv un facebook.com, daudz ieguldām, lai attīstītu savu mājaslapu douglas.lv.

Komunikācija bez sociālajiem tīkliem vairs nav iedomājama. Izmantojam šos kanālus, lai operatīvi informētu par aktualitātēm, sniedzam padomus skaistumkopšanā vai arī vienkārši iedvesmojam!

- Vai darbinieku trūkumu izjūtat?

Darbinieku trūkums - kā jau mazumtirdzniecībā kopumā - ir jūtams. Saskaramies arī ar personāla mainību, bet strādājam pie darbinieku motivācijas un lojalitātes programmas, lai šo problēmu risinātu.

- Kas jāņem vērā cilvēkam, kurš vēlas strādāt Jūsu pārstāvētajā uzņēmumā?

Uzņēmumā Douglas Latvia augstu vērtējam pozitīvu attieksmi – pret darbu, pret dzīvi, pret lietām, it visu. Tā kā skaistumkopšanas joma nemitīgi attīstās un tajā ienāk inovācijas, jābūt atvērtam un gatavam apgūt jaunas zināšanas.

- Kādi ir uzņēmuma tuvākie un tālākie mērķi?

Plānojam nostiprināt savas pozīcijas e-komercijas jomā, pilnveidot e-veikala klāstu un sniegtās iespējas.

- Pastāstiet par savu ceļu uz pašreizējo amatu un to, kāds bija Jūsu pirmais darbs?

Mans pirmais darbs bija iekšējais auditors, finanšu menedžeris, arī uzņēmumā Douglas Latvia sāku darboties kā finanšu direktors, pamazām pārņemot atbildību, līdz esmu kļuvusi par valdes priekšsēdētāju. Savulaik studēju Vācijā, un tas ir ietekmējis manu karjeras izvēli. Valodas un iegūtās dzīves pieredzes dēļ vēlējos šo saikni saglabāt, tas nenoliedzami man arī deva zināmas priekšrocības, uzsākot darbu Douglas Latvia.

- Kā un kad radies Jūsu pārstāvētā uzņēmuma nosaukums un logo?

Douglas balstās uz ilggadējām tradīcijām un tā pamatā ir iedvesmojošs veiksmes stāsts. 19.gs sākumā skots Džons Šarps Duglass (J.S. Douglas) emigrēja uz Vāciju un viņu pavadīja sapnis: padarīt ikviena cilvēka dzīvi skaistāku. 1821. gadā viņš nodibināja savu parfimērijas un ziepju rūpnīcu Hamburgā, savukārt pirmais veikaliņš ar nosaukumu Douglas tika atvērts 1910.gadā pašā iecienītākajā Hamburgas iepirkšanās bulvārī. Viena cilvēka aizrautība un degsme ir saglabājusies visu šo gadu garumā un izplatījusies visā Eiropā.

- Atklājiet kādu faktu, kuru mūsu lasītāji, iespējams, vēl nezina par Jūsu pārstāvēto uzņēmumu.

Pati uzņēmuma vēsture lasītājiem varētu būt mazāk zināma līdz ar to arī Douglas privātās preču zīmes produkti mums nav modes lieta vai izdabāšana tendencēm, savu produktu ražošana ir uzņēmuma pastāvēšanas pamatā. Šobrīd šos un arī zināmus selektīvos, ekskluzīvos zīmolus piedāvājam iegādāties internetā, sadarbojamies ar oficiālajiem distributoriem.

- Kādas izmaiņas likumdošanā Jūs vēlētos redzēt?

Domājot arī par to, kā risināt darbaspēka trūkumu, domāju, būtu vērts aktualizēt jautājumu par tirdzniecības centru darba laiku brīvdienās un svētku dienās. Mēs redzam, ka viens no iemesliem, kāpēc ir grūtības piesaistīt darbiniekus, ir garas darba stundas, darbs brīvdienās un svētkos, kādēļ nevar pavadīt laiku ar ģimeni, problēma ar bērnu pieskatīšanu (jo bērnudārzi svētkos nestrādā, kā arī nestrādā tik ilgi, bieži tirdzniecības centros darba laiks ir līdz 21:00/22:00). Ja vēlamies būt sociāli atbildīga valsts un sabiedrība, tad par šiem jautājumiem ir jādomā. Tirdzniecībā tā būtu iespēja racionāli saplānot darba laikus un slodzi, tiktu nodrošināts pietiekams atpūtas laiks, cilvēki vairāk laika veltītu viens otram, ģimenei.

- Vai ir kas tāds, kas Jūs pēdējā laikā ir patiesi pārsteidzis – patīkami vai nepatīkami?

Es nebeidzu priecāties par to, kā aug un attīstās jaunā paaudze. Šobrīd kopā ar pirmklasnieku esmu atgriezusies skolas solā un tas, kā jaunie cilvēki aug un attīstās, ar kādu aizrautību iesaistās izzināšanas procesā un kādi spriedumi, secinājumi tiek izdarīti, tas ir pārsteidzoši.

- Kurš ir Jūsu mīļākais ēdiens un dzēriens?

Konkrētu ēdienu nenosaukšu. Tā kā mīlu doties atpūtā uz citām valstīm, labprāt izbaudu autentiskas virtuves, man patīk izgaršot katras valsts nacionālos ēdienus.

- Kura grāmata/filma/personība ir uz Jums atstājusi vislielāko ietekmi – profesionāli un personīgi?

Katrai situācijai ir sava īstā grāmata. Man patīk lasīt/grāmatas un es neizvēlos tikai vienu stilu vai žanru, tā var būt vēsturiska, biogrāfiska vai izzinoša, galvenais, ka tā sniedz atbildes uz jautājumiem, kas tajā brīdī aktualizējušies.

- Kur un kā vislabāk atpūsties pēc darba un smelties enerģiju?

Vislabākais enerģijas avots man ir aktīva atpūta un sportošana, vēlams dabā, kā arī jaunus iespaidus, idejas smeļos ceļojumos.

- Kā, Jūsuprāt, vislabāk iztērēt loterijā laimētus 10 tūkstošus eiro?

Kas viegli nācis to tikpat viegli vajag iztērēt – padalīties ar kādu, kam tie vairāk nepieciešami vai doties kādā tālā ceļojumā.

- Jūsu novēlējums db.lv lasītājiem.

Vairāk prieka! Tam, ko darām no sirds un ar prieku ir daudzkārt labāks efekts.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas un parfimērijas izplatītāja "Douglas" pārvaldītājs Latvijā un Lietuvā SIA "Douglas Baltic" izslēgts no Uzņēmumu reģistra, liecina "Firmas.lv" informācija.

Uzņēmums izslēgts no Komercreģistra 2024.gada 27.septembrī.

"Douglas Baltic" likvidācijas proces sākās šogad 31.jūlijā, ņemot vērā šogad 5.jūlijā dalībnieka pieņemto lēmumu.

LETA jau ziņoja, ka uzņēmums šogad jūnijā samazināja arī pamatkapitālu par gandrīz 9,089 miljoniem eiro, lai nodrošinātu ieguldījuma atdošanu kompānijas dalībniekam, kā arī samazinātu pamatkapitālu atbilstoši "Douglas Baltic" darbības vajadzībām. Kompānijas pamatkapitāls tika samazināts no 10 311 490 eiro līdz 1 222 834 eiro.

"Douglas Baltic" 2023.gada 26.septembrī pārdeva tai piederošās SIA "Douglas Latvia" un Lietuvā reģistrētā "Douglas LT" kapitāldaļas Nīderlandē reģistrētajai "Douglas" grupas kompānijai "Kirk Beautry Netherlands".

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Privātās preču zīmes turpina uzvaras gājienu

Lāsma Vaivare,05.11.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Privāto preču zīmju apjoms tirdzniecībā arvien pieaug un desmit gadu laikā Eiropā varētu aizņemt pat vairāk nekā 50% tirgus; arī Latvijā šis segments izplešas, trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Privāto preču zīmju jeb tā dēvēto private label tirgus daļa Rietumeiropā ir diezgan liela, jo īpaši Šveicē, Anglijā un Spānijā, kur jau šobrīd tā svārstās 40–45% apjomā.

Tās kļūst pārdomātākas, veido arvien lielāku konkurenci tradicionālajiem zīmoliem, un tiek prognozēts, ka privāto preču zīmju produkti 2025. gadā veidos aptuveni 50% tirgus, liecina starptautiskā gofrētā iepakojuma ražotāja un iepakošanas iekārtu un sistēmu piegādātāja Stora Enso Packing veiktā tirgus analīze Iepakojums mazumtirdzniecībā 2016. Pētījumā gan atsevišķi nav apskatīta katra Baltijas valsts, tomēr tuvāko pāris gadu laikā tiek prognozēts privāto preču zīmju tirgus daļas pieaugums. «Iemesls tam ir vienkāršs – patērētājs vienmēr gaida plašas izvēles iespējas, taču tajā pašā laikā saprātīgu cenu līmeni,» pauž Stora Enso pārdošanas direktore Baltijā Jurate Kugiene (Jūratė Kugienė).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairāki lielie tirdzniecības centri, kuriem pretstatā mazajiem veikaliem saskaņā ar valdības lēmumu joprojām ir liegts strādāt, no 15.aprīļa uzsāk ielu tirdzniecību.

Tā, piemēram, tirdzniecības centrs Domina uzsāk ielu tirdzniecības kampaņu “Brīvdabas iepirkšanās skvērs”, kurā piedalīsies vairāk nekā 10 veikali, ārpustelpu apstākļos piedāvājot ne vien iegādāties, bet arī pielaikot cilvēkiem ikdienā nepieciešamās preces. Sieviešu, vīriešu un bērnu apavus un apģērbus tirgos veikali Meta, Eiropas Apavi, Sportland, Muss, Danija un Sportsdirect.com. Aksesuārus un dāvanas piedāvās – Garmin, Handly un 7IN. Kosmētiku un parfimēriju būs iespējams iegādāties veikalā Douglas. Savukārt mājlietu veikals Jysk nodrošinās internetā pasūtīto preču izsniegšanu un sniegs konsultācijas par preču iegādi attālināti.

"Vēršam uzmanību, ka saskaņā ar valstī esošajiem noteikumiem, ielu tirdzniecība diemžēl nevarēs notikt 7 dienas nedēļā. Pašreiz tie paredz, ka to drīkstam darīt tikai pēc šāda grafika – 3 dienas strādā, 4 atpūšas," piebilst Domina pārstāve saka Iveta Zvaigzne-Ālere.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par klientu augstāk novērtētajiem internetveikaliem dažādās kategorijās šogad atzīti "Rdveikals.lv", "JanisRoze.lv", "lensor.eu", "Barbora.lv", "Douglas.lv", "Weekendshoes.lv", "220.lv" un "drogas.lv".

Šā gada oktobrī digitālā mārketinga aģentūrā "iMarketings.lv " sadarbībā ar "Kantar/TNS" veica pētījumu, lai noskaidrotu pircēju visaugstāk novērtētos Latvijas interneta veikalus. Kopumā pētījumā piedalījās vairāk nekā tūkstoš respondentu, kuri pēdējo sešu mēnešu laikā bija veikuši vismaz vienu pirkumu internetā. Pētījuma gaitā interneta veikali tika vērtēti pēc 23 atlases kritērijiem, piemēram, piegādes laika, drošības, reputācijas, preces atgriešanas iespējam, klientu apkalpošanas utt.

Interneta veikali tika vērtēti desmit kategorijās. Elektronikas kategorijā bija izvirzīti "1a.lv", "220.lv" un "Rdveikals.lv". Šī gada patērētāju iecienītākais internetveikals šajā kategorijā, tāpat kā pērn, ir "Rdveikals.lv".

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Ko dāvināt darbiniekiem? 8 universālas dāvanu idejas personāla motivēšanai un sveikšanai īpašos notikumos

Reklāmraksts,17.09.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ko dāvināt darbiniekiem? 8 universālas dāvanu idejas personāla motivēšanai un sveikšanai īpašos notikumosLatvijā lielākā daļa uzņēmumu izvēlas pasniegt dāvanas darbiniekiem svētkos un īpašos notikumos. Tā ir samērā populāra personāla motivēšanas metode organizācijās ar apstiprinātu darbinieku labbūtības programmu un augstu darbinieku apmierinātības līmeni kā vienu no uzņēmuma prioritātēm. Vienlaikus vērts sev pajautāt, vai saldumu paciņas un karstvīna komplekti Ziemassvētkos, siera cepumu un limonādes sainīši Jāņos, kārtējā termokrūze, kas personalizēta ar uzņēmuma logo, vislabāk spēj nodot darbiniekiem iecerēto vēstījumu?

Kā liecina korporatīvo dāvanu vides ekspertu pieredze – īsti nē. Enija Kibelko, uzņēmuma “Lieliska dāvana” B2B segmenta pārdošanas vadītāja, pārstāv vienu no Latvijā vadošajiem piedzīvojumu dāvanu zīmoliem ar 13 gadu pieredzi vietējā biznesa vidē. Viņa atzīst, ka tendences par to, kas patīk un nepatīk darbiniekiem, visskaidrāk iezīmējas sadarbības pieredzē ar privātā un sabiedriskā sektora organizācijām, kurās ir liels kolektīvs virs 100 darbiniekiem.

“Darbinieku dāvanām, īpaši uz Ziemassvētkiem, uzņēmumos nereti ir ļoti ierobežots budžets. Piemēram, ko gan kvalitatīvu un taustāmu mēs varam uzdāvināt kolēģim par 5, 10 vai 15 eiro, kas turklāt vēl iepriecinātu dažādu paaudžu cilvēkus ar atšķirīgu gaumi? Par dāvanu sagādāšanu atbildīgie vadītāji tad nereti izmisumā ķer galvu, jo sarūpēt kaut ko paliekošu, kas turklāt darbiniekam raisītu pozitīvas sajūtas par piederību uzņēmumam, ar tik maziem līdzekļiem šķiet teju neiespējami. Lai gan mēs uzņēmumā “Lieliska dāvana” jau uzreiz varam palīdzēt ar ātrām un foršām idejām. Cita lieta un arī lielāks budžets pieejams, kad dāvana jāmeklē mazākam darbinieku skaitam – apaļās dzīves un darba jubilejās, labākajiem darbiniekiem, veiksmīgi noslēdzot projektus,” skaidro biznesa dāvanu eksperte E. Kibelko. Šajā rakstā viņa dalās ar korporatīvajā vidē iecienītākajām darbinieku dāvanām, kas visbiežāk iepriecina “Lieliska dāvana” biznesa klientu kolektīvus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad kosmētikas ražotājs Stenders plāno vismaz 25% pieaugumu pret iepriekšējo gadu un sasniegt vismaz 8 miljonu eiro apgrozījumu

«Šogad esam mainījuši fiskālo gadu uz 1. aprīlis – 31. marts, tomēr jau tagad redzam, ka pieaugums ir ievērojams tieši pateicoties veiksmīgai esošo partneru darbībai, jauniem tirgiem un produktu portfeļa straujajai izaugsmei,» saka Baiba Čipa-Ziemele, SIA Stenders starptautiskā mārketinga vadītāja.

Šis gads uzņēmuma iekšējā attīstībā un kopējā izaugsmē ir bijis nozīmīgs. Kopš šī gada janvāra Stenders valdes priekšsēdētājs un uzņēmuma vadītājs ir Žiljēns Laports, kurš ir strādājis vadošos amatos L’Oreal grupas uzņēmumos, kā arī tādos starptautiskos kosmētikas uzņēmumos kā L’Occitane, Crabtree & Evelyn u.c. «Līdz ar vadības maiņu, uzņēmums turpina fokusēties uz globālu attīstību, paplašinot produktu portfeli un turpinot savas darbības paplašināšanu ārvalstu tirgos. Gada sākumā uzņēmums ir panācis vienošanos ar vadošo Baltijas riska kapitāla fondu pārvaldnieku BaltCap par papildus viena miljona eiro ieguldījuma veikšanu. Līdz ar to šajā gadā ieguldījām ražošanas attīstībā, esam attīstījuši rekordlielu skaitu produktu, tai skaitā pilnīgi jaunas kategorijas – aromātu līnijas un kosmētikas produktu līniju vīriešiem,» stāsta B. Čipa-Ziemele.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Stājas spēkā spriedums, ar kuru atzīta AS Drogas dominējošā stāvokļa ļaunprātīga izmantošana mazumtirdzniecībā

Žanete Hāka,15.06.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Augstākās tiesas (AT) Administratīvo lietu departaments pirmdien atstāja negrozītu Administratīvās apgabaltiesas spriedumu, ar kuru noraidīts AS Drogas pieteikums par Konkurences padomes lēmuma atcelšanu, konstatējot AS Drogas darbībās dominējošā stāvokļa ļaunprātīgu izmantošanu mazumtirdzniecībā, liecina AT lēmums.

Tāpat atstāts negrozīts spriedums daļā, ar kuru atcelta AS Drogas uzliktā soda nauda, nosakot Konkurences padomei pienākumu atceltā soda vietā ne vēlāk kā divu mēnešu laikā no sprieduma spēkā stāšanās izdot jaunu administratīvo aktu par AS Drogas sodīšanu, ievērojot tiesas norādītos faktiskos un tiesiskos apsvērumus.

Pieteicēja AS Drogas 2005.gada augustā noslēdza ar SIA Euro Cosmetics piegādes līgumu. Saskaņā ar minēto līgumu SIA Euro Cosmetics piegādāja AS Drogas tālākai mazumtirdzniecībai Drogas veikalos sejas un ķermeņa kopšanas līdzekļus, dekoratīvo kosmētiku un smaržas. Ar Konkurences padomes 2012.gada 14.decembra lēmumu pieteicējas darbībās konstatēts Konkurences likuma noteikto aizliegumu pārkāpums (dominējošā stāvokļa ļaunprātīga izmantošana mazumtirdzniecībā) un noteikts pienākums pieteicējai neietvert līgumos ar piegādātājiem un līdz 2013.gada 1.aprīlim no jau noslēgtajiem līgumiem ar piegādātājiem izslēgt netaisnīgus un nepamatotus līguma noteikumus attiecībā uz preču atdošanu atpakaļ, atlaižu piemērošanu, līguma noteikumus, kas paredz netaisnīgus un nepamatotus maksājumus par preču piegādi jaunatveramai mazumtirdzniecības vietai un kas paredz netaisnīgas un nepamatotas sankcijas par darījumu noteikumu pārkāpumu un noteikts naudas sods 26,9 tūkstošu eiro apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvojoties gada gaidītākajiem svētkiem, lielākais interneta veikals Latvijā 220.lv, turpinot cīņu par labu cenu, pircējiem turpmāk piedāvās labākās cenas garantiju. Tā kā Ziemassvētkos ikvienam no mums aktuāls ir dāvanu jautājums – līdz ar to ieviešot labākās cenas garantiju šajā preču segmentā, interneta veikals 220.lv nodrošina to, ka šo preču cena būs labāka nekā lielākajiem 70 veikaliem Latvijā.

Labākās cenas garantiju mēs nodrošināsim ne tikai starp e-veikaliem, bet arī starp mazumtirdzniecības veikalu ķēdēm, piemēram, Maxima, K-senukai, Douglas u.c. Ja pircējs atradīs identisku preci lētāk – 220.lv kompensēs cenas starpību.

Laika gaitā Latvijas klienti bieži saskarās ar cenu pieaugumu, dažās preču grupās šis pieaugums ir ļoti labi jūtams. Jau no paša sākuma interneta veikals 220.lv akcentēja, ka iepirkties internetā ir izdevīgāk, nekā parastajos veikalos un tieši pirms Ziemassvētkiem ar labākās cenas garantijas palīdzību klientiem ir iespēja iegādāties tūsktošiem preču par labāko cenu tirgū.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nekustamā īpašuma apsaimniekotājam SIA Ditton nams otrdien, 22.janvārī, atcelts 2018.gada 31.maijā piemērotais nodrošinājums, tādējādi uzņēmumam šobrīd vairs nav aktuāls neviens nodrošinājums, ziņo Lursoft Klientu portfelis.

Aizliegumu komercķīlas reģistrācijai, pārreģistrācijai, pārjaunošanai un grozīšanai uzņēmumam piemēroja Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu parādu piedziņas pārvalde - 2018.gada maijā uzņēmumam bija izveidojies nodokļu parāds gandrīz 74 tūkstošu eiro apmērā. Uz šī gada 7.janvārī SIA Ditton nams nodokļu parāds bija sarucis līdz 11 tūkstošiem eiro.

SIA Ditton nams pieder tirdzniecības un izklaides centrs Daugavpilī; starp uzņēmuma nomniekiem ir mazumtirgotāji SIA Maxima Latvija, AS Drogas, SIA Sportland, SIA Douglas Latvia un citi. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 260 000 eiro un tā vienīgais īpašnieks ir Vladislavs Drīksne.

2017.gadā SIA Ditton nams apgrozījums bija 5,199 miljoni eiro un tā peļņa pēc nodokļiem bija 811 tūkstoši eiro. Tas nodarbināja 96 darbiniekus un tā kopējie maksājumi valsts kopbudžetā 2017.gadā sasniedza 1,418 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Parfimērijas un kosmētikas tirgotājs Douglas Latvia, kura valdes priekšsēdētāja ir Dita Dricka, finanšu gadā, kas ir laikā no 2017. gada 1. oktobra līdz 2018. gada 30. septembrim, strādāja ar 19,865 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 46,1% vairāk nekā gadu iepriekš, bet peļņa palielinājās par 57,5% un bija 1,605 miljoni eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nekustamā īpašuma apsaimniekotājs SIA «Ditton nams» reģistrējis jaunu komercķīlu, ar kuru ieķīlājis visu mantu, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Komercķīla nodrošina prasījumus 20,756 miljonu eiro vērtībā, kas izriet no kredīta līguma, un tās ņēmēji ir AS «Luminor Bank» un SIA «UniCredit Leasing».

«Lursoft» izziņa liecina, ka SIA «Ditton Nams» šobrīd ir aktuālas divas komercķīlas.

Uzņēmums varēja reģistrēt jaunu komercķīlu, jo šogad 20.aprīlī atcelti divi tam iepriekš 2015. un 2017.gadā Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu parādu piedziņas piemērotie nodrošinājumi - aizliegums pamatkapitāla samazināšanai un aizliegums komercķīlas reģistrācijai, pārreģistrācijai, pārjaunošanai un grozīšanai.

SIA «Ditton nams» pieder tirdzniecības un izklaides centrs Daugavpilī; starp uzņēmuma nomniekiem ir mazumtirgotāji SIA «Maxima Latvija», AS «Drogas», SIA «Sportland», SIA «Douglas Latvia» un citi. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 260 000 eiro un tā vienīgais īpašnieks ir Vladislavs Drīksne.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Fonds "East Capital Real Estate Fund IV" no nekustamā īpašuma attīstītāja "Hepsor" meitasuzņēmuma "Hepsor Latvia" iegādājies komerciālo ēku "StokOfiss U30", informē fonda pārstāvji.

Pēc "East Capital Real Estate" vēstītā, darījuma vērtība ir 5,2 miljoni eiro, taču no šīs summas jāatskaita uzņēmuma parādsaistības, tostarp banku aizdevumi un īpašnieku aizdevumi.

Ēka atrodas Ulbrokas ielā, Rīgā, un tās kopējā iznomājamā platība ir 3642 kvadrātmetri.

"East Capital Real Estate" izpilddirektors Madiss Raidma skaidro, ka multifunkcionālo biroju-noliktavu telpu jeb "stock-offices" īpašumi pārstāv jaunu un strauji augošu segmentu.

"Hepsor" pabeidza "StokOfiss U30" būvniecību 2022.gada vasarā. Kopumā šajā kompleksā, kurā ietilps arī "StokOfiss U34", "Hepsor" investēja apmēram 17 miljonus eiro.

"StokOfiss U30" ir multifunkcionāla komerciālā ēka, kas piedāvā "trīs vienā" risinājumu, nodrošinot uzņēmumiem gan tirdzniecības, gan biroja un noliktavu telpas vienuviet. "StokOfiss U30" ēka ir pilnībā iznomāta vairākiem nomniekiem, no kuriem lielākais ir starptautiskais kosmētikas mazumtirgotājs "Douglas".

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

Vietējie investori par 4,5 miljoniem eiro no Ektornet iegādājas tirdzniecības namu Kurzeme

Žanete Hāka,03.11.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vietējo investoru apvienība SIA Lielās ielas centrs no nekustamo īpašumu uzņēmuma Ektornet iegādājās tirdzniecības namu Kurzeme, kas ir viens no lielākajiem lielveikaliem Liepājā.

Kopējā darījuma summa ir 4,5 miljoni eiro, informē Ektornet pārstāvji.

Skaidrojot nekustamā īpašuma iegādi, SIA Lielās ielas centrs īpašnieki uzsver, ka uzņēmums ir izvirzījis mērķi nostiprināt tirdzniecības nama Kurzeme pozīcijas, veidojot to par vadošo lielveikalu Liepājā. Jaunie īpašnieki plāno piesaistīt vairākus plaši pazīstamus un starptautiskus veikalu zīmolus, kā arī veikt tirdzniecības nama modernizāciju. Paredzams, ka kopējās investīcijas tirdzniecības nama attīstībā būs ap 500 tūkstošiem eiro.

Tirdzniecības nams Kurzeme atrodas pilsētas centrā, pie Rožu laukuma. Tā apkārtnē ir pašvaldības iestādes, universitāte un komercrakstura ēkas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2017. gadā kosmētikas ražotāji vēl vairāk pievērsīsies dabīgas kosmētikas ražošanai ar dažādiem papildefektiem, piemēram, aizsardzību pret elektromagnētisko lauku iedarbību

Tā uzsver DB aptaujātie kosmētikas ražotāji. Tāpat 2017. gadā gaidāma jaunu zīmolu ienākšana un nostiprināšanās tirgū.

AS Spodrība direktors Raimonds Krampāns norāda, ka 2017. gadā arvien nozīmīgāku vietu ieņems kosmētikas līdzekļi, kuru sastāvā ir dabīgas izcelsmes izejvielas. Patērētāji lielāku uzmanību pievērsīs ne tikai produkta sastāva kvalitātei, bet arī to ētiskai iegūšanai, produkta ražošanas procesam un izcelsmes valstij. «Kaut arī pēdējos gados Latvijā ir strauji pieaudzis dabīgās kosmētikas zīmolu skaits, tomēr šajā segmentā aizvien ir brīva niša, tāpēc mēs šobrīd strādājam pie jaunas dabīgās kosmētikas līnijas, ko plānojam ieviest 2017. gada nogalē. Jaunā līnija būs orientēta galvenokārt uz eksportu, taču nepaliks novārtā arī vietējais tirgus,» atklāj R. Krampāns.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc sabremzēšanās eksporta tirgos, kosmētikas ražotājs Stenders turpina augt Latvijā

«Pašlaik primāri fokusējamies uz Baltijas reģionu – Latvijas pārdošanas apjomi iepriecina un Baltijā turpinām izaugsmi vidēji par 12% pret iepriekšējo gadu. Latvijā veiksmīgi turpinām sadarbību ar universālveikalu Stockmann, Douglas veikalu tīklu un lielveikaliem Sky,» saka Baiba Čipa-Ziemele, Stenders starptautiskās pārdošanas un mārketinga vadītāja. Latvijas pārdošanas apjomi veido vairāk nekā 40% no kopējā apgrozījuma.

Pēdējā gada laikā ir notikusi Stenders eksporta attīstības sabremzēšanās. Līdz ar to galvenais uzsvars aizgājušā gadā bija uz darbības procesu un partneru optimizāciju, efektivitātes uzlabošanu un zīmola koncepcijas stratēģijas stiprināšanu ārpus Latvijas. Paralēli tam, uzņēmums turpina strādāt pie jaunu produktu izstrādes. Šobrīd uzņēmuma portfelī ir 280 produkti. Kompānijai ir 210 franšīzes veikali un vairāk nekā 80 tirdzniecības vietas 25 pasaules valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Nosaukti Latvijā labākie interneta veikali astoņās kategorijās

Laura Mazbērziņa,25.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aizvadīta Latvijā labāko interneta veikalu apbalvošanas ceremonija The Latvian Ecommerce Award 2018, informē digitālās mārketinga aģentūras iMarketings.lv pārstāvji.

Kopumā balvas tika piešķirtas astoņās kategorijās: apģērbi un apavi, elektrotehnika, auto rezerves daļas, skaistumkopšana, smaržas, pārtika un saimniecības preces, preces bērniem, biļešu tirdzniecība.

Visaugstāko pircēju novērtējumu un balvas kā labākie interneta veikali Latvijā saņēma: apģērbi un apavi – Membershop.lv, elektrotehnika – RD Electronics (rdveikals.lv), auto rezerves daļas – Trodo.lv, skaistumkopšana – Douglas.lv, smaržas – 220.lv, pārtika un saimniecības preces – Barbora.lv, preces bērniem – Babystore.lv, biļešu tirdzniecība – Bilesuserviss.lv.

Sergejs Volvenkins, iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs norāda, ka starp TOP5 veikaliem gandrīz katrā kategorijā bija ļoti sīva konkurence. «Tas norāda uz to, ka interneta veikaliem ir nemitīgi jāattīstās, lai noturētu līdera statusu. Regulāri ir jāpilnveido iepirkšanas pieredze, ieviešot jaunus un mūsdienīgus risinājumus mājaslapā, tādus kā papildināta realitāte, satura pielāgošana, izmantojot mašīnmācīšanās tehnoloģiju, ērts checkout, ātrākā piegāde, operatīvs lietotāju atbalsts tiešsaites režīmā utt. Ceram, ka pircēju augstais novērtējums un balvas saņemšana par labāko interneta veikalu būs nozares spēlētājiem vēl viens papildu stimuls attīstīties vēl augstākā līmenī,» rezumē S. Volvenkins.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reaģējot uz produkcijas strauji augošo noietu pasaulē un arvien jaunu eksporta tirgu apgūšanu, Latvijas kosmētikas ražotājs Stenders uzstādījis divas jaunas pildīšanas un pakošanas līnijas, kas nodrošinās līdz pat 40% lielāku ražošanas jaudu un ektīvāku procesu, informē uzņēmumā.

Jauno līniju iegādē uzņēmums investējis ap 300 000 eiro.

2020. gads Stenders ir bijis veiksmīgs un iezīmējis pozitīvas attīstības tendences, tostarp eksporta apjoma palielinājumu, galvenokārt pateicoties jaunajiem produktiem un jaunajai zīmola identitātei. Turpinot attīstību, Stenders aprīlī ir uzstādījis jaunas produktu pildīšanas un pakošanas līnijas.

Uzņēmuma spēja ātri pielāgoties sarežģītajai Covid-19 situācijai un atbilstoši reaģēt uz pārmaiņām ļāvusi iepriekšējo gadu pabeigt ar peļņu un šo gadu uzsākt ar jauniem izaugsmes plāniem, galvenokārt fokusējoties uz biznesa attīstību jaunos tirgos, ražošanas procesu efektivizēšanu un jaunu, unikālu produktu izstrādi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Pēc 50 gadiem atrasta avarējusi Čīles futbola komandas lidmašīna

LETA--AFP,09.02.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Alpīnisti Čīles Andos atraduši pirms vairāk nekā pusgadsimta pazudušas lidmašīnas atliekas, kurā atradās Čīles futbola zvaigznes.

1961.gada 3.aprīlī avārijā cieta LAN Chile Douglas DC-3 lidmašīna, bet tagad tās atliekas alpīnisti atraduši Maulē, aptuveni 300 kilometrus uz dienvidiem no Santjago.

«Lidmašīna atrodas kalnos, vairāk nekā 3200 metru augstumā. Diezgan liela daļa fizelāžas joprojām atrodas tur, daudzi fragmenti ir izkaisīti apkārtnē, tostarp cilvēku kauli. Tagad stāsts par šo notikumu tiks pārrakstīts, jo sākotnēji tika uzskatīts, ka lidmašīna varētu atrasties citur,» paskaidrojis viens no alpīnistiem Leonardo Alvornoss.

Kad tā avarēja, lidmašīnā atradās 34 cilvēki, un visi tika atzīti par mirušiem. To skaitā bija astoņi Green Cross futbola komandas spēlētāji, komandas treneris Arnaldo Vaskess, kā arī citi komandas personāla cilvēki un draugi, kuri atgriezās no futbola mača Osorno.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Latvijas kosmētikas ražotājs Kinetics Nail Systems maina stratēģiju

Anda Asere,08.06.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas kosmētikas ražotājs SIA Kinetics Nail Systems pērn apgrozīja 3,3 miljonus eiro, kas ir mazāk nekā gadu iepriekš; tas saistīts ar stratēģijas maiņu – sava zīmola apgrozījums ir audzis par 35%

«Ar rezultātu esam apmierināti, jo tieši Kinetics zīmolam bija 35% pieaugums. Tas saistīts ar to, ka mainām stratēģiju – samazinām privāto preču zīmju biznesu un attīstām savu zīmolu,» saka Andžejs Stenclavs, SIA Kinetics Nail Systems vadītājs. Uzņēmuma 2015. gada apgrozījums bija 4,9 miljoni eiro un tā samazinājums 2016. gadā saistīts ar jau minēto stratēģijas maiņu. Uzņēmuma šī gada mērķis ir sasniegt četru miljonu apgrozījumu, no kā 80% veidos savs zīmols un 20% privātās preču zīmes. Kinetics strādā ar partneriem Peru, Čīlē, Marokā, Grieķijā un Ukrainā, lai sertificētu produktu un uzsāktu sadarbību šajās valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas ražotājs SIA "Stenders" pagājušajā gadā strādāja ar 9,735 miljonu eiro apgrozījumu un 1,501 miljona eiro peļņu, liecina "Firmas.lv" informācija.

Ņemot vērā, ka uzņēmums 2019.gadā mainīja finanšu gadu, to pieskaņojot kalendārajam gadam, rādītājus nevar salīdzināt ar iepriekšējo finanšu gadu.

Uzņēmuma gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka, neraugoties uz Covid-19 ietekmi, peļņas rādītāji skaidrojami ar labiem "Stenders" produkcijas realizācijas rezultātiem Ķīnas tirgū, jaunu tirgu apgūšanu un būtisku e-komercijas apmēru pieaugumu.

Pēc kompānijas vadības vēstītā, pērn būtiski audzis eksporta apmērs, galvenokārt pateicoties jaunajiem produktiem, jaunajai zīmola vizuālajai identitātei un veikalu interjera dizainam. Uzņēmuma lielākais eksporta tirgus joprojām ir Āzija, bet "Stenders" kļuva pieejams arī Surinamā un caur vairumtirdzniecību - arī veikalu tīklā "Douglas" Spānijā. Tāpat parakstīts līgums par franšīzi Jordānijā, kur 2021.gada februārī atvērts jauns veikals.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

FOTO, VIDEO: 72 miljonus eiro vērtie Origo būvdarbi tuvojas finišam

Monta Glumane,22.05.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvojoties tirdzniecības centra Origo piebūves celtniecības darbu noslēgumam, Linstow Center Management atklāj, kādi nomnieki atradīsies topošajā sešstāvu iepirkšanās un biroju centrā.

Video skatāms raksta beigās!

Db.lv jau vēstīja, ka jauno piebūvi apmeklētājiem paredzēts atklāt nākamā gada pavasarī. Ēkas pirmajos trīs stāvos plānots izvietot tirdzniecības, ēdināšanas un pakalpojumu sniedzēju telpas, bet ēkas augšējos trīs stāvos A klases birojus - Origo One.

Paredzēts, ka ēkas pirmajā stāvā atradīsies pirmās nepieciešamības preces. Tajā tiks izvietoti tādi veikali kā Drogas, Euronics, Douglas, Jāņa Rozes grāmatnīca, Mēness Aptieka, Pasaules Optika, kā arī tehnoloģiju un mobilo sakaru operatori – LMT, Bite, Tele 2, Lattelekom, Samsung, kā arī kafejnīcas un ātrās ēdināšanas pakalpojumi – Blender, Lage Gastranome, Costa Coffee u.c. Tāpat pirmajā stāvā atradīsies lielākais Rimi pilsētas centrā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas ražotājs SIA "Stenders" pagājušajā gadā strādāja ar 12,652 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 29,9% vairāk nekā 2020.gadā, un guva 2,303 miljonu eiro peļņu, kas ir pieaugums par 53,4%, liecina "Firmas.lv" informācija.

Uzņēmuma gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka, neraugoties uz Covid-19 ietekmi, peļņas pieaugums sasniegts pateicoties labiem "Stenders" produkcijas realizācijas rezultātiem Ķīnas tirgū, jaunu tirgu apgūšanu un par 80% kāpinātiem e-komercijas apmēriem.

Pēc kompānijas vadības vēstītā, pērn būtiski audzis eksporta apmērs, tostarp uzņēmuma lielākais eksporta tirgus joprojām ir Āzija.

Pērn pārskatīts sadarbības līgums ar "Douglas" - jaunā vienošanās ļāva paplašināt "Stenders" produkcijas pieejamību Polijas, Nīderlandes un Rumānijas tirgos. Tāpat pērn noslēgts līgums ar trešo lielāko aptieku tīklu Rumānijā, parakstīti jauni franšīzes līgumi un atvērti veikali Jordānijā, Irākā, Katarā un Nīderlandē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ir jāsadala riski starp druku un digitālo saturu, kā arī izdzīvošanai nepieciešami komercprojekti, norāda vienas no lielākajām Latvijas mediju izdevniecībām – Rīgas Viļņi – īpašniece Aija Šmidre

SIA Izdevniecība Rīgas Viļņi Aijas Šmidres vadībā no viena izdevuma izaugusi līdz kompānijai ar četrdesmit nosaukumiem drukāto mediju industrijā un digitālajā pasaulē. Tieši abu ciešā sazobe neļauj novīst nedz viena, nedz otra panākumu pļavai. Tās zaļo gluži tāpat kā uzņēmējas smalki iekoptais piemājas dārzs – viņas iedvesmas avots. Visās jomās gan ir arī sava cietā garoziņa un kļūdas, kam jātiek pāri. A. Šmidre ir kā kaķis, kas krīt uz kājām. Neatkarīgs raksturs, optimisms, neatlaidība un mērķtiecība ir viņas nosauktie trumpji veiksmīgai uzņēmējdarbībai. No Dienas Biznesa puses gribas pievienot vēl arī pacietību. «Es zinu, ka gan jau. Protams!» To saimniece saka par savu vistēriju, kas vēl ne reizi nav ziedējusi. Viņa pacietīgi gaida un nav atmetusi domu par to jau piekto gadu. Arī savu biznesu viņa dēvē par lēnu, garu, riskantiem soļiem bagātu ceļu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas kosmētikas ražotājs STENDERS finanšu gadu plāno noslēgt ar 30% apgrozījuma pieaugumu un jaunu uzņēmuma vadītāju.

Uzņēmums līdzšinējā vadītāja Žiljēna Laporta (Julien Laporte) vadībā esot spējis pacelt apgrozījumu līdz ~8,2 milj.* eiro, nodrošinot lielāko uzņēmuma izaugsmi pēdējo 5 gadu laikā. Aizvadītā gada laikā noslēgti jauni sadarbības līgumi, atvērts pirmais uzņēmuma veikals Singapūrā un ievērojami attīstīts produktu sortiments. Līgumsaistības ar Ž. Laportu beidzas šā gada 31. martā, kad vadītāja amatu pārņems ilggadējā STENDERS Russia vadītāja Aleksandra Novinska. Ž. Laports turpinās konsultēt uzņēmumu dažādos globālās attīstības jautājumos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Papildināta - Indonēzijā iegāzusies jūrā pasažieru lidmašīna ar 189 cilvēkiem

LETA--AFP/DPA/AP/CANBERRA TIMES,29.10.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Indonēzijā pirmdien iegāzusies jūrā iekšzemes reisa pasažieru lidmašīna, un nav ziņu, ka kāds no aviolainerī esošajiem 189 cilvēkiem būtu izdzīvojis, pavēstījušas amatpersonas.

Zemo cenu aviokompānijas «Lion Air» lidmašīna «Boeing 737 MAX 8» ar 181 pasažieri un astoņiem apkalpes locekļiem bijusi ceļā no galvaspilsētas Džakartas Sukarno-Hatas lidostas uz Pangkalpinangu Bangkas salā, kad 13 minūtes pēc pacelšanās iegāzusies Javas jūrā Rietumjavas provinces piekrastē, informējis Indonēzijas glābšanas dienests.

Īsi pirms lidmašīna zaudējusi sakarus ar kontroltorni un nogāzusies, tās pilots lūdzis atļauju atgriezties Džakartas lidostā, paziņojot, ka lainerim radusies tehniska problēma.

«Lion Air» paziņojusi, ka avarējusī lidmašīna bijusi jauna, un aviokompānija to saņēmusi šogad augustā

«Mūsu pilots strādāja atbilstoši procedūrai, un, kad viņš pamanīja problēmu, viņš lūdza atļauju atgriezties bāzē, bet mēs zinām, kā tas beidzās,» sacījis «Lion Air» vadītājs Evards Siraits.

Komentāri

Pievienot komentāru