Visveiksmīgākais jaunais produkts pagājušajā gadā Latvijā bija Merrild Classic maltā kafija, Kleenex Premium Ultra Soft tualetes papīrs, kā arī piens Mana saime, informē kompānijas The Nielsen Company pārstāvji.
Lietuvā par 2012.gada veiksmīgāko produktu atzīts alus Carlsberg Utenos Radler Lemon 2%, bet Igaunijā - baltmaize Leiburi mitmevilja Röst.
Pārstrādātās gaļas kategorijā Latvijā par pērn vislabāko atzīta Rīgas miesnieka ražotā auksti kūpinātā desa Svētku dūmdesa, vieglā alkohola kategorijā - alus Cēsu Džons Pina Colada kokteilis, bet stiprā alkohola kategorijā - dzirkstošais vīns Rīgas Dīva.
Saldumu kategorijā par labāko atzīts šokolādes batoniņš "Laima Lācītis ķepainītis", bet maizes izstrādājumu grupā - "Fazer gardā tostermaize".
Uzkodu grupā par labākajiem atzīti "NP Foods" cepumi "Selga" ar banānu garšu, bet saldētās pārtikas grupā - "Salas zivis Zivju pirkstiņi".
Par labākajiem jaunajiem produktiem 2012.gadā atzīti arī Nestle Lion sausās brokastis, Danone Milupa auzu biezputra ar pienu 6+, L’Oreal Maybelline Volum’ Express Collosal Smoky Eyes skropstu tuša, Henkel Bref Power Active tualetes bloks ar svaigu ziedu aromātu, kā arī Henkel Persil Expert Duo Caps veļas mazgāšanas līdzeklis. Dzīvnieku barības kategorijā par labāko atzīts Mars Whiskas Delice ar grilētu cāļa un liellopa gaļu želejā.
Lai noteiktu 2012.gada veiksmīgākos produktus, pētījums veikts divos posmos un abu posmu izpētes rezultāti apkopoti indeksā, kas noteica kopējos rezultātus par trim veiksmīgākajiem produktiem 18 produktu grupās.