Aizvadītajā gadā sūdzību skaits par pasta pakalpojumiem ir samazinājies – saņemtas ir vien 16 sūdzības, liecina Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) dati.
Par universālā pasta pakalpojuma sniedzēja - valsts akciju sabiedrības Latvijas Pasts sniegtajiem pakalpojumiem saņemtas 13 sūdzības, par citu pasta komersantu sniegtajiem pakalpojumiem - 2 sūdzības. Viena sūdzība saņemta par pasta sūtījumu saņemšanas pilnvarojumu.
Kā galvenie iemesli sūdzībām par pasta pakalpojumiem ir par iekšzemes un pārrobežu vēstuļu korespondences sūtījumu, galvenokārt sīkpaku, un pasta paku piegādi - iztrūkums vai bojāti sūtījumi, piegādes aizkavēšanās un nepareizas (nepilnīgas) adreses norādīšana, kā arī reģistrētu (ierakstītu) iekšzemes vēstuļu korespondences sūtījumu piegādi adresātam.
Vērtējot sūdzības, Regulators ir konstatējis, ka visas sūdzības ir nepamatotas.