Uzlaikojot jaunākā radinieka Opel Adam masku, piektās paaudzes Opel Corsa lielākās izmaiņas tomēr ir paslēpis salonā un tā aprīkojumā
Jāpiekrīt tiem Corsa lietotājiem, kas jaunākā modeļa ārējo izskatu drīzāk nodēvējuši par iepriekšējā dizaina koncepta pagarinājumu. Izmaiņas ir, taču tās nav tik redzamas, kā varētu vēlēties. Toties salonā valda pavisam cita atmosfēra un sajūtas. Pilnīgi jauns vadības panelis, ko vajadzības gadījumā var aplaimot ar dažnedažādām aktīvās un pasīvās drošības iekārtām, tostarp multimediju sistēmu ar 7 collu skārienjutīgo ekrānu. Tas viss, protams, ir skaisti, taču pieredze liecina, ka vismaz pie mums tik lepni nopakoti mazauto nemaz nav nepieciešami.
Kāpēc tas būtu jāpērk
Ekonomiskās klases automobiļi jau izsenis ir Opel jājamzirdziņš, jo neba velti vairāk nekā 30 gadu Corsa pastāvēšanas laikā tas ir tiražēts vairāk nekā 10 miljonu vienībās, attiecīgi pieskaitāms pie svarīgākajiem Eiropas dižpārdokļiem. Pie mums gan jauni mazās klases auto privātajiem pircējiem nav modes lieta, toties otrreizējā tirgū mazie Corsa modeļi itin labi iet pie dūšas. Visticamāk, pie pašreizējās nodokļu politikas Latvijā, kas neveicina mazu un ekonomisku auto pirkšanu, arī jaunā Corsa turpinās papildināt autoīres kompāniju autoparkus vai labprāt pieteiksies izvadāt karstas picas. Atsevišķas ekstras ir paredzētas jau bāzes modeļa izpildījumā, tādēļ 9999 eiro, kas tiek prasīts par trīsdurvju, vai 10 299 eiro par piecdurvju bāzes modeli ir uzskatāma par ļoti konkurētspējīgu cenu.
Varētu vēlēties
Arī mazās klases auto salona trokšņu izolācija noteikti varētu būt labāka. Pārlieku garā purngala dēļ ar jauno Corsa modeli ir jābūt uzmanīgiem, iebraucot vai izbraucot no daudzstāvu autostāvvietām vai pilsētā parkojoties perpendikulāri brauktuves malai.
Visu rakstu Ar mazā brāļa skatienu lasiet 10. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness.