SIA Take a look īpašnieks Krišjānis Zumbergs optikas nozari izzinājis līdz kaulam, nu atvēris arī savu briļļu veikalu.
Optikas veikals Take a look Rīgā durvis vēris pavisam nesen. Atšķirībā no vairuma ķēžu veikalu, tur ir brīvāka atmosfēra un nav tik ikdienišķs un konservatīvs briļļu klāsts. «Pirmais «ģenerālmēģinājums» bija pirms trīs gadiem, kad Talsos atvērām pirmo optikas veikalu. Rīgas veikals ir loģisks mūsu ģimenes uzņēmuma turpinājums, turklāt šis veikals veidots ar citādu redzējumu un pieredzes bagāžu,» stāsta SIA Take a look īpašnieks Krišjānis Zumbergs.
Viņš ar šo biznesa sfēru saistīts jau no bērna kājas, kad briļļu pārdošanas gudrības mācījās no savas mammas. Pēc tam Krišjānis nozares darba specifiku izzinājis no visām pusēm – bijis gan optometrists, gan veikala vadītājs, gan Luxobaltic vairumtirdzniecības pārstāvis Baltijas valstīs.
Strādājot vairumtirdzniecībā, viņš apjautis, cik ļoti daudz interesantu un dizaina ziņā daudzveidīgu briļļu nenonāk līdz gala patērētājam. Tas bijis viens no pamudinājumiem izveidot savu briļļu veikalu. «Piecos gados izbraukāju lielāko daļu Baltijas valstu optikas veikalu, kuriem piedāvāju «svaigāko» produkciju. Pie pircēja nonāca tas, ko izvēlējās šo veikalu vadītāji, – viņi brilles izvēlējās pēc savas gaumes, kas bieži vien bija gana konservatīva, turklāt galvenais kritērijs bija nevis daudzveidīgas krāsas un formas, bet gan tādas brilles, kuras vieglāk būtu pārdot,» spriež Krišjānis.
Pie krāsainiem modeļiem esot vairāk jāstrādā, lai cilvēkiem par tām pastāstītu un pārliecinātu pielaikot, turklāt optikas veikalam ir ne tikai jāpārdod brilles, bet arī jārada patīkamas emocijas un pārliecība, ka pārdevējs ir zinošs un, pats svarīgākais, ieinteresēts. Lielajos optikas ķēžu veikalos bieži pārdevējam neesot laika «auklēties» ar katru pircēju.