Jaunākais izdevums

Pielāgojoties mainīgajām mazumtirdzniecības jomas tendencēm, 2019. gada nogalē Baltijas uzņēmums "Baltika Group", kas Latvijā pārstāv modes zīmolus "Monton" un "Mosaic", kā arī premium segmenta zīmolus "Ivo Nikkolo" un "Baltman", uzsācis uzņēmuma pārstrukturizāciju un izmaiņas esošā koncepta attīstībā.

Tā rezultātā turpmāk zem viena tirdzniecības zīmola tiks apvienoti veikali "Monton" un "Mosaic". Līdz ar to nedaudz samazināsies veikalu skaits Latvijā, bet tirdzniecības platību "Baltika Group" centīsies saglabāt esošajā apjomā, biznesa portālam db.lv paskaidroja uzņēmumā. Darbinieku skaits paliks esošais, jo šobrīd tiek strādāts ar nenokomplektētu darbinieku sastāvu. Visi esošie darbinieki tiks integrēti jaunajā biznesa modelī un apvienotajos veikalos.

Zīmolu apvienošanas izmaksas "Baltika Group" kā publiski tirgots uzņēmums neizpauž.

Kopš uzņēmuma dibināšanas pagājuši jau teju 20 gadi, un, kā uzsver "Baltika Group" vadītāja Latvijā Maruta Ērgle, Baltijas tirgū plānotās pārmaiņas ir tikai likumsakarīgs solis uzņēmuma tālākā attīstībā.

Par pamatu šobrīd īpaši mainīgajai situācijai mazumtirdzniecības jomā galvenokārt tiek uzskatīta spraigā konkurence tirdzniecības centru vidū. Pēdējā gada laikā Rīgā ir ienākuši jauni un ietekmīgi tirgus spēlētāji, kas arī esošajiem likuši veikt vērienīgus renovācijas un paplašināšanās darbus, cenšoties noturēt klientu loku un piesaistot jaunu auditoriju. Paredzams, ka konkurences cīņa liks par sevi manīt vēl vismaz pāris turpmākos gadus, kas nozīmē, ka to darbības stabilizēšanās prasīs zināmu laiku un arī jaunais tirgus un patērētāju auditorijas sadalījums tik drīz vēl nebūs skaidri nodalāms kā tas ir bijis līdz šim. Tādējādi arī piemērotāko sadarbības partneru izvēle uzņēmējiem šobrīd ir sevišķi atbildīgs lēmums, kas prasa ne tikai pielāgošanos, bet arī nekļūdīgu biznesa pieeju.

Visspēcīgāk šīs tirgus pārmaiņas un mazumtirdzniecības jomas turbulences sekas izjūt tirdzniecības centru nomnieki, kuriem tā rezultātā bijis jāpieņem ne viens vien stratēģisks lēmums par tālāko attīstību.

Arī Igaunijā dibinātais Baltijas modes uzņēmums "Baltika Group" lēmis par labu iekšējām pārmaiņām, lai tādējādi stiprinātu uzņēmuma efektivitāti un pozīcijas tirgū. Kā viens no primārajiem biznesa modeļa optimizācijas lēmumiem pieņemts zīmolu "Monton" un "Mosaic" apvienošana, kas nozīmē, ka turpmāk abu zīmolu kolekcijas patērētājiem būs pieejamas zem vienota "Monton vārda", saglabājot to abu līdzšinējo rokrakstu.

Turpretī iepriekš pārstāvētā zīmola "Bastion" piedāvātās svētku apģērbu līnijas un piegriezumi turpmāk tiks integrēti esošajās "Monton" kolekcijās.

"Uzņēmumā veiktās izmaiņas nozīmē, ka šobrīd "Monton" veikali klientiem piedāvās daudzveidīgāku apģērbu un aksesuāru klāstu, turklāt to sortiments tiks segmentēts dažādiem ķermeņa tipiem, gaumēm un dzīves situācijām, uzrunājot aizvien plašāku auditoriju," komentē M. Ērgle.

"Baltika Group" biznesa vīzija šobrīd primāri ir koncentrēta uz Baltijas reģionu un uz klientiem vērsta darbības modeļa pilnveidošanu. Tāpat lielu lomu uzņēmuma vīzijā ieņem e-komercija, kas arī Latvijā kļūst aizvien izplatītāka un uzrāda nemitīgu pieauguma tendenci.

Šis aspekts tiek būtiski ņemts vērā "Baltika Group" tālākā attīstībā un nospraustajos ilgtermiņa mērķos, savukārt mazumtirdzniecības tirgos galvenais fokuss tiks vērsts uz servisa kvalitāti. Atbilstoši augošajam pieprasījumam un dzīvesveida tendencēm uzņēmums nākotnē aizvien vairāk plāno koncentrēties arī uz ilgtspējības konceptu, īpašu uzmanību vēršot atbildīgai modes kolekciju ražošanai, kas ierobežotā daudzuma dēļ nav nosaucama par masveida produkciju.

"Baltika Group" ir starptautisks Baltijas modes zīmolu uzņēmums, kas dibināts Igaunijā 1928. gadā. Kopš 2002. gada tā pārziņā ir četri zīmoli: "Monton", "Mosaic", "Baltman" un "Ivo Nikkolo".

"Pircēju skaits izlīdzinās starp zīmoliem un vidēji esam spējuši saglabāt līdzšinējo pircēju skaitu. 2018. gadā pārdošanas apjomi bija stabili iepriekšējo gadu līmenī, 2019. gada rezultātus vēl nevaram komentēt, kamēr mātes uzņēmums nav iesniedzis atskaiti biržā," vaicāta par darbības rādītājiem, db.lv sacīja M. Ērgle. Visstabilākos rezultātus uzrāda apvienoto zīmolu "Monton" un "Mosaic" veikali. Tādēļ arī pieņemts lēmums zīmolus apvienot, lai uzrunātu plašāku mērķauditoriju un labāk spētu apmierināt pircēju vajadzības sortimenta un izvēles ziņā nekā atsevišķie zīmolu veikali.

Šobrīd "Baltika Group" paspārnē deviņās valstīs darbojas jau 128 mazumtirdzniecības veikali, kuru platība aizņem 24 000 kvadrātmetrus. Kopējais uzņēmuma darbinieku skaits pārsniedz 1000, un tā apgrozījums 2018. gadā Latvijas tirgū pārsniedza 10 milj. eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS “Baltika Group” ir pieņēmusi stratēģisku lēmumu turpmākajā apģērbu izstrādes un ražošanas darbā koncentrēties tikai uz vienu apģērbu zīmolu – Ivo Nikkolo, kas piedāvā apģērbus tikai sievietēm.

Līdz šim "Baltika Group" veikali darbojās ar zīmoliem "Monton", "Mosaic", "Ivo Nikkolo", "Baltman" un "Bastion".

Zīmola Ivo Nikkolo galvenā dizainera amatā ir stājusies dizainere ar starptautisku darba pieredzi – Margota Vāderpasa. Viņa pastāstīja, ka uzņēmuma mērķis ir padarīt “Ivo Nikkolo” par starptautisku zīmolu, piedāvājot to sākotnēji Baltijas un vēlāk arī Viduseiropas un Austrumeiropas tirgos.

Apģērbu dizainēšanas procesā un kopumā savā darbībā Baltika pievērsīs lielāku uzmanību modes industrijas sāpīgākajiem punktiem, piemēram, ilgtspējas nodrošināšanai. Gan galvenā dizainere, gan AS “Baltika Group” CEO Flavio Perini norāda, ka Baltika neatbalsta ātrās modes biznesa modeli, kas bieži vien ir saistīts ar preču pārprodukciju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

A/S "Baltika" ir parakstījusi līgumu par zīmola "Monton" preču zīmju pārdošanu Eiropā uzņēmumam Shenzhen Maiteng International Apparel Co., Ltd, kas šobrīd nodarbojas ar "Monton Sports" sporta apģērbu pārdošanu.

"Baltika" turpinās darbu pie sava jaunā biznesa modeļa ieviešanas, koncentrējoties tikai uz sieviešu apģērbu zīmola "Ivo Nikkolo" izstrādi un mārketingu. Zīmola "Ivo Nikkolo" 2021.gada pavasara/vasaras pārejas kolekcija jau ir atklāta, tāpat arī jaunais zīmola aksesuāru koncepts, un atjaunotais e-veikals. 2021.gada rudenī tiks prezentēta pirmā pilnā apģērbu kolekcija.

Līdz 2023.gadam licence par igauņu dizaina apģērbu pārdošanu zem zīmola "Monton" nosaukuma piederēs A/S "Baltika". Šo pārejas periodu "Baltika" izmantos, lai prezentētu šī gada Olimpisko kolekciju un tirgotu "Monton" zīmola preču atlikumus.

"Baltika Group" valdes priekšsēdētājs Flavio Perini komentē, ka zīmola "Monton" pārdošana ir svarīgs pagrieziena punkts uzņēmuma biznesa stratēģijā. "Īstenot mūsu biznesa stratēģiju nozīmē stabilizēt mūsu finansiālo situāciju un likt galveno uzsvaru tikai uz "Ivo Nikkolo" zīmola attīstību. Visi ienākumi no "Monton" pārdošanas tiks izmantoti, lai segtu bankas aizdevumu, kas tur preču zīmes ķīlu," komentē F.Perini.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas apģērbu tirdzniecības uzņēmums «Baltika» likvidē tam piederošo šūšanas uzņēmumu «Baltika Tailor» un atlaidīs vairāk nekā 300 darbinieku, kas strādāja tā ražotnēs.

Šajās ražotnēs, kas atrodas Tallinā un Kohtla-Jervē, tika izgatavoti trešdaļa no visiem apģērbiem, kas tika pārdoti «Baltika» veikalos.

«Baltika Tailor» darbību pārtraucis 1.novembrī un tiek likvidēts.

Par plāniem pārtraukt apģērbu šūšanu Igaunijā nerentabilitātes dēļ «Baltika» paziņoja martā, kad informēja par kompānijas restrukturizācijas pasākumiem.

«Baltika» veikali atrodas Igaunijā, Latvijā un Lietuvā.

Jau ziņots, ka «Baltika» pērn strādājusi ar 3,1 miljona eiro zaudējumiem salīdzinājumā ar 58 000 eiro peļņu 2017.gadā, savukārt grupas apgrozījums pērn sarucis par 6% līdz 44,7 miljoniem eiro.

«Baltika» akcijas kotē Tallinas biržas oficiālajā sarakstā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmumiem biznesa modeļi katram ir savi, un ne visi laikā, kad dēļ Covid-19 ieviestajiem ierobežojumiem daudzas tirdzniecības vietas ir slēgtas, var nodrošināt tirdzniecību internetā.

Tā uzskata Igaunijas modes mazumtirdzniecības uzņēmuma "Baltika Group" grupā ietilpstošais SIA "Baltika Latvija" valdes loceklis Jevgēņijs Kozlovs.

Viņš sacīja, ka "Baltika Latvija" kopumā ir 16 veikali Rīgā un Valmierā, kuri darbojas ar zīmoliem "Monton", "Mosaic", "Ivo Nikkolo" un Baltman", tomēr ierobežojumu dēļ tie visi pašreiz ir slēgti vismaz līdz 7.februārim.

"Populārs valdības komentārs šajā laikā ir tāds, ka internetā var nopirkt visu, lai tirgo internetā, bet biznesa modeļi uzņēmumiem tomēr katram ir savi. Ja mēs runājam par "Baltika Latvija", kur mūsu SIA maksā nodokļus un nekad nav bijuši nekādi parādi, tad mums nav sava interneta veikala. Mēs esam meitas kompānija, bet interneta veikals pieder mātes uzņēmumam, kas tirgo pa tiešo no Igaunijas," sacīja Kozlovs, skaidrojot, ka tādējādi visi ieņēmumi arī par no Latvijas iegādātajām precēm galu galā nonāk Igaunijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Vadības maiņa Baltika Group Latvijā

Zane Atlāce - Bistere,23.01.2020

No 2020. gada 22. janvāra līdzšinējo uzņēmuma vadītājas amatu atstāj Maruta Ērgle.

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Notikušas izmaiņas modes mazumtirdzniecības uzņēmuma "Baltika Group" meitasuzņēmuma "Baltika Latvija" vadības komandā un no 2020. gada 22. janvāra līdzšinējo uzņēmuma vadītājas amatu atstāj Maruta Ērgle, informē uzņēmumā.

."Pēc teju 20 aktīviem darba gadiem "Baltika Group" esmu pieņēmusi lēmumu doties pretī jauniem izaicinājumiem un veltīt laiku savam privātajam biznesam. Novēlu uzņēmumam panākumus arī turpmāk, pierādot sevi konkurences pilnajā modes tirgū," komentē Maruta Ērgle. Kopš uzņēmuma dibināšanas Maruta Ērgle pārraudzījusi 22 veikalus ar vairāk nekā 100 darbiniekiem.

"Baltika Group" atzinīgi vērtē M.Ērgles sniegumu, veiksmīgi vadot uzņēmumu ekonomiskās krīzes laikā, kā arī globālajiem konkurentiem ienākot Latvijas tirgū.

Kā atklāj "Baltika Group" izpilddirektore Mae Leyrer, pašlaik Latvijas uzņēmumu pārvaldīs tā finanšu direktore Māra Strode tandēmā ar mazumtirdzniecības un pārdošanas vadītāju Jevgēniju Kozlovu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igauņu modes zīmols Ivo Nikkolo atklājis Baltijā pirmo jaunā mazumtirdzniecības koncepta veikalu tirdzniecības centrā Spice. Interjera dizains radīts, lai atbilstu pēc-pandēmijas iepirkšanās vajadzībām.

Projekta realizācija tika plānota vairāk nekā pusotru gadu. "Mums jākļūst pievilcīgiem ne vien ar preču klāstu, bet arī ar iepirkšanās pieredzi. Jaunā veikala koncepts ietver ilgtspējīgu vizuālo noformējumu, personālu un klienta pieredzi veikalā, apvienojot to ar mūsu digitālajiem kanāliem,” saka Baltika Group mazumtirdzniecības un attīstības vadītājs Mareks Kornõševs.

Veidojot jauna koncepta veikalus, uzņēmums būtiski palielinājis investīcijas, lai veikali atbilstu jaunajai pēc-pandēmijas iepirkšanās pieredzei. Veikals Spicē ir pilotprojekts, jo ir sakritis ar paša veikala rekonstrukciju. Nākamais šāda tipa veikals būs Tallinā, bet aprīlī – Riga Plaza tirdzniecības centrā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas apģērbu tirdzniecības grupa "Baltika" zaudējumi otrajā pusgadā pieauguši līdz vienam miljonam eiro salīdzinājumā ar 37 000 aprīlī-jūnijā pērn, liecina kompānijas paziņojums biržai.

"Baltika" apgrozījums otrajā ceturksnī gada salīdzinājumā sarucis par 28% līdz 2,3 miljoniem eiro.

Kompānijā skaidroja, ka tās apgrozījumu negatīvi ietekmējusi Krievijas kara Ukrainā radītā neskaidrība.

Grupa turpina slēgt nerentablos veikalus. Šā gada pirmajā pusē slēgti seši nerentabli veikali. Nerentablo veikalu slēgšanu plānots pabeigt šogad, bet zaudētos ienākumus varētu kompensēt ar trim jauniem "Ivo Nikkolo" zīmola koncepta veikaliem, kurus atvērs šogad.

Tiešsaistes tirdzniecības apgrozījums aprīlī-jūnijā sasniedza 171 000 eiro, kas ir par 56% mazāk nekā šajā laika posmā pērn, tomēr rezultāti nav salīdzināmi, jo pērn grupai bija divi interneta veikali "Monton" un "Ivo Nikkolo", turklāt "Monton" platformā, kas tika slēgta pērn septembrī, 2021.gada otrajā ceturksnī bija arī "Baltman" un "Monton" zīmolu izpārdošana pirms to slēgšanas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskais dzērienu ražotājs "Carlsberg", kas ir ceturtais lielākais alusdarītājs pasaulē, trešdien paziņoja, ka aptur ražošanu un pārdošanu Krievijā tās iebrukuma Ukrainā dēļ.

"Mēs esam ar ukraiņu tautu un cilvēkiem visā pasaulē, uz visstingrāko nosodot Krievijas iebrukumu," teikts grupas "Carlsberg" paziņojumā.

"Carlsberg" atzina, ka tāpēc nevar Krievijā veikt "uzņēmējdarbību kā parasti".

"Carlsberg" pagājušajā nedēļā paziņoja, ka aptur jaunas investīcijas Krievijā un eksportu uz Krieviju.

"Kopš [šī paziņojuma] mēs esam apturējuši gan "Carlsberg Group", gan "Baltika Breweries" reklāmas Krievijā, un mēs apturēsim mūsu galvenā zīmola "Carlsberg" ražošanu un pārdošanu Krievijas tirgū," trešdien pavēstīja "Carlsberg".

"Carlsberg" kopš 2008.gada ir Krievijas alusdarītavas "Baltika Breweries" vairākuma īpašnieks. Šajā alusdarītavā nodarbināti 8400 cilvēku, kas ir vairāk nekā piektdaļa no grupas "Carlsberg" nodarbinātajiem visā pasaulē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Investors

Ar pandēmiju cīnās arī Baltijas akcijas

Jānis Šķupelis,07.05.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pandēmija un ar tās ierobežošanu saistītie pasākumi lielu ietekmi atstājuši arī uz Baltijas akciju dinamiku. Tiesa gan, līdzīgi kā tas ir citur, arī šī reģiona vietējās biržās pēdējās nedēļas drīzāk dominē cerības par to, ka agrākā izpārdošana, iespējams, bijusi pārspīlēta.

Pasaules akciju tirgiem šā gada pavasara sākumā krītot panikā, kopējā Baltijas OMX Baltic Benchmark akciju indeksa vērtība līdz marta vidum noplanēja par 30% zemāk. Kopš tā brīža tā ir palēkusies jau par 18%. Ja salīdzina ar janvāra sākumā vērojamo līmeni, tad tā gan joprojām ir vairāk nekā par 10% zemāka.

Rīgas biržas akciju OMX Riga indeksa vērtība šīs nedēļas vidū atradās vien nepilnus divus procentus zem sava šā gada sākuma līmeņa. Līdzīgs kritums šādā periodā bijis vērojams arī Lietuvas uzņēmumu akcijām. Straujāk – aptuveni par 11% - cena sarukusi Igaunijas biržā publiski tirgoto uzņēmumu akcijām. No trim Baltijas valstīm tieši Igaunijā pirmajā tika novērots saslimšanas gadījums ar Covid-19. Šobrīd šajā valsī saslimušo skaits ar šo vīrusu ir lielāks un ir pārsniedzis 1700 barjeru. Pieejamā informācija liecina, ka šīs nedēļa vidū Lietuvā tie bija aptuveni 1400 gadījumi un Latvijā – 900 gadījumi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2017.gada 3.oktobrī uzsāktie paplašināšanas darbi t/c Alfa strauji tuvojas beigām un jau 5.septembrī tiks atklāta jaunā piebūve.

«Pēc divu gadu intensīvas būvniecības t/c Alfa ir gatava atgūt lielākā Latvijas tirdzniecības centra titulu. Tādēļ ar gandarījumu varu pavēstīt, ka jaunā Alfa durvis vērs jau šī gada 5. septembrī,» skaidro Linstow Center Management valdes priekšsēdētājs Frode Gronvolds. «Esam tiešām pateicīgi gan mūsu apmeklētājiem, gan nomniekiem un sadarbības partneriem par pacietību. Tomēr varu apgalvot – tas ir bijis tā vērts, jo tagad piedāvāsim ne tikai plašāko modes preču zīmolu klāstu vienuviet, bet spēsim nodrošināt mūsu apmeklētājiem arī plašu restorānu zonu, sporta zāli un arī unikālu bērnu izklaižu zonu.»

Jau ziņots, ka projekta kopējās investīcijas sasniedza 55 miljonus eiro un tā ietvaros tirdzniecības centrs paplašināts par 30 000 m2. Līdz ar to nomnieku skaits no pašreizējiem 170 tiks palielināts līdz 250. Šobrīd iznomātas 95% tirdzniecības platību.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

FOTO: Alfa kļūst par Latvijas lielāko tirdzniecības centru; darbi vēl nav galā

Monta Glumane,05.09.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrs Alfa pēc divu gadu būvniecības darbiem ver jaunās piebūves durvis apmeklētājiem. Līdz ar paplašināšanas darbu noslēgumu Alfa atkal kļūst par Latvijas lielāko tirdzniecības centru, palielinot iznomājamo tirdzniecības platību līdz 71 000 m².

Projekta kopējās investīcijas veido 55 miljonus eiro. Šobrīd norisinās darbs arī pie esošā tirdzniecības centa interjera renovācijas plāna.

T/c Alfa paplašināšanas darbi tika uzsākti 2017. gada septembrī. To ietvaros uzbūvētas divas jaunas ēkas – daudzstāvu autostāvvieta un trīsstāvu tirdzniecības ēka, kā arī labiekārtota teritorija, iestādot 177 kokus un veidojot Brīvības ielai piegulošo autostāvvietu kā parku. Paplašināšanas ietvaros nomnieku skaits no iepriekšējiem 170 palielināts līdz 210. Savukārt jaunās autostāvvietas ēka un teritorijas labiekārtošana šobrīd apmeklētājiem ļauj nodrošināt autostāvvietas 1750 automašīnām, kā arī velonovietnes.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas apģērbu tirdzniecības grupa "Baltika" pagājušajā gadā strādājusi ar 5,9 miljonu eiro zaudējumiem, kas ir par 15,2% vairāk nekā 2018.gadā, liecina uzņēmuma pārskats.

"Baltika" apgrozījums pagājušajā gadā samazinājies par 11% līdz 39,6 miljoniem eiro.

Uzņēmuma peļņa pirms procentu, nodokļu, nolietojuma un amortizācijas atskaitījumiem (EBITDA) pērn bija 3,8 miljoni eiro salīdzinājumā ar 1,6 miljonu eiro zaudējumiem 2018.gadā.

Pagājušā gada beigās "Baltika" bija 82 veikali jeb par 35 mazāk nekā 2018.gada beigās. Tostarp Igaunijā pagājušā gada beigās bija 33 veikali jeb par astoņiem mazāk nekā gadu iepriekš, Lietuvā - 29 veikali jeb par vienu mazāk nekā gadu iepriekš, Latvijā - 19 veikali jeb par trim mazāk nekā gadu iepriekš, bet Somijā - viens veikals jeb tikpat, cik gadu iepriekš. Pagājušā gadā slēgti 10 veikali Ukrainā, deviņi - Krievijā, divi - Baltkrievijā, viens - Spānijā un viens - Serbijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

FOTO: Atvērts viens no vērienīgākajiem investīciju projektiem

Lelde Petrāne,14.05.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunajā "Origo" ēkā, kas atrodas Rīgā, Satekles ielā 2b, apmeklētājiem atvērta tirdzniecības centra "Origo" paplašinātās daļas pirmā kārta, kā arī biznesa centrs "Origo One".

Projekts esošā t/c "Origo" platību palielinās vairāk nekā divas reizes, jaunās ēkas pirmajos trīs stāvos izvietojot tirdzniecības un pakalpojumu sniedzēju telpas, savukārt ēkas augšējos trīs stāvos – A klases birojus. Projektā kopumā plānots investēt 75 miljonus eiro. T/c "Origo" A ēkas rekonstrukciju plānots pilnībā noslēgt līdz 2020. gada rudenim.

Projekta ietvaros t/c "Origo" kopējā platība pieaugusi no 35.5 līdz 81.8 tūkstošiem kvadrātmetru. 35.7 tūkstoši kvadrātmetru tiks atvēlēti tirdzniecības telpām, savukārt 11.1 tūkstotis kvadrātmetru aizņems ar jaunākās paaudzes tehnoloģijām aprīkoti A klases biroji un darījumu telpas – biznesa centrs "Origo One".

Komentāri

Pievienot komentāru