Jaunākais izdevums

Tieši pēc gada Rīgā ir plānots atklāt grandiozo iepirkšanās un izklaides centru Akropole

Par iespējamo tirdzniecības centra (t/c) tapšanu Latvijā runā jau gadiem ilgi, faktiski kopš brīža, kad šajā tirgū nostiprinājās kaimiņvalsts Lietuvas mazumtirgotājs Maxima. Sākotnēji kā iespējamā tirdzniecības un atpūtas centra vieta uzlūkota Daugavgrīvas iela Pārdaugavā, vēlāk, ekonomikas izaugsmes gados, kalti plāni par otru līdzīgu kompleksu Maskavas ielā, bijušās Kuzņecova fabrikas vietā. Beidzot projekts iegūst «miesu» – būvniecības darbi straujiem soļiem «iet» uz priekšu. No iecerēm Pārdaugavā attīstītājs – UAB Akropolis Group – gan ir atteicies. Vēl ilgi pirms projekta būvdarbu sākšanas tirdzniecības centru industrijā spriests par tā ietekmi uz tirgu, tomēr joprojām tā īstenotāji nesteidz likt visas kārtis galdā, detaļas par tā saturu solot atklāt vēlāk. Intervijā DB UAB Akropolis Group valdes loceklis, SIA Akropole Rīga vadītājs Kaspars Beitiņš izteic pārliecību, ka komplekss piesaistīs ne tikai Ķengaraga, bet visas Latvijas iedzīvotājus, kā arī viesus.

Fragments no intervijas, kas publicēta 9. marta laikrakstā Dienas Bizness:

Kāpēc lemts par labu Ķengaragam, nevis Pārdaugavai?

Būtisks faktors ir tas, ka Ķengaragā mums ir vairāk nekā 15 hektāru liels zemes gabals, bet Daugavgrīvas ielā – vien astoņi hektāri zemes. Veicām transporta plūsmas kalkulāciju, izpēti, un nonācām pie secinājuma – kā pirmais tirdzniecības centra projekts ir jāīsteno šis. Turklāt pirms ekonomiskās krīzes situācija bija atšķirīga, bija cits domāšanas veids, pieeja attiecīgā nekustamā īpašuma attīstībai.

Kāpēc nolemts pārdot otru zemes gabalu, kur bija iecerēts uzbūvēt t/c Akropole? Vai no šī fakta var secināt, ka šī būs vienīgā Akropole Rīgā?

Pirmkārt, zemes gabalu pārdevām kompānijai, kura Lietuvā ļoti veiksmīgi ir attīstījusi biroju centrus. Tās plānos ir darīt to pašu arī Rīgā (SIA DG31 kopā ar tai piederošo zemes gabalu no Akropoles grupas iegādājusies kompānija M.M.M. Projektai – DB). Otrkārt, šobrīd īstenojam ļoti vērienīgu, apjomīgu projektu, pagaidām paliksim pie tā. Pabeigsim šo objektu, un tad varēsim skatīties tālāk. Jāsaprot, kā tirgus reaģēs uz šo projektu.

Un kā jums šķiet, kā tirgus reaģēs uz Akropoli?

Labiem spēlētājiem vieta tirgū vienmēr būs. Mūsu mērķis ir kļūt par labāko tirdzniecības centru, piedāvāt jaunu iepirkšanās un izklaides pieredzi. Mums būs liela ēdināšanas zona ar vairāk nekā 20 dažādiem restorāniem, būs dažādas izklaides iespējas visai ģimenei. Tirdzniecības centra koncepcija paredz ledus arēnu, kas faktiski atbilst visiem profesionālās arēnas raksturlielumiem. Te būs kinoteātris ar deviņām kinozālēm, boulings, citas atpūtas iespējas. Tajā pašā laikā būs daudzveidīgs veikalu klāsts. Es gan negribētu patlaban nosaukt konkrētus vārdus, bet būs jauni zīmoli, kuri Latvijā pašlaik nav pārstāvēti. Arī izklaides sadaļā būs jauni spēlētāji, kuru Latvijā vēl nav, piemēram, pie mums darbosies kompānija O’Learys no Zviedrijas. Kinoteātra operators būs jauns tirgus dalībnieks.

Vai centra enkurnomnieks būs Maxima?

Šādu jautājumu pat varēja neuzdot. Maxima ir grupas uzņēmums. Jā, te tiks veidota Latvijā lielākā Maxima.

Ja es aizbraucu, piemēram, uz Klaipēdu, apskatos, kas tur ir Akropole, vai varu nojaust, kas būs te, Rīgā?

Ziniet, mums tomēr būs daudz jaunu pārsteigumu. Būtiska lieta, kas jāizceļ, ir bijusī Kuzņecova fabrika – šo mantojumu esam ņēmuši vērā, strādājot pie projekta. Tiks rekonstruēts, veidots četru vēsturisko ēku komplekss, tāpat tiks saglabāti, atjaunoti skursteņi, kas arī norāda uz vietas vēsturi. Veidosim Kuzņecova fabrikas trauku ekspozīciju. Vēsturiskās lietas izcelt mums palīdz angļu kompānija Benoy, kura daudzu gadu pieredzi iemantojusi, strādājot tieši tirdzniecības centru jomā. Tā mums gatavo interjera risinājumu, palīdz ar elementu noslīpēšanu. Domāju, ka iekšā būs ļoti skaisti.

Visu interviju Milzis nāk lasiet 9. marta laikrakstā Dienas Bizness.

TEV VARĒTU INTERESĒT ARĪ:

FOTO: Lielveikala IKEA būvdarbi Latvijā

FOTO: Rīgas pierobežā strauji top IKEA

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepirkšanās centrā Akropole pēc tā atvēršanas 2019. gadā līdzās modes un dzīvesstila preču veikaliem, kafejnīcām un restorānāniem, būs pieejams Apollo kinoteātris ar 9 auditorijām, tostarp pirmo Imax kinozāli Latvijā.

«Apollo būs pirmais kinoteātris Latvijā, kas pilnībā aprīkots ar lāzerprojektoriem, kuri nodrošina jaunu attēla kvalitātes līmeni, un jaunām, mūsdienīgām skaņas tehnoloģijām pilnvērtīgai kinomākslas baudīšanai,» saka Kaspars Beitiņš, Akropole Rīga vadītājs un Akropolis Group valdes loceklis .

Apollo kinoteātrī būs plašas sēdvietas, kā arī, nepametot sēdvietu, būs iespējams pasūtīt maltīti vai dzērienus no kino restorāna.

«Apollo ir tirgus līderis Igaunijā ar vislielāko kinoteātru skaitu, mūsdienīgām tehnoloģijām un kinozālēm. Šobrīd mūsu pārziņā ir 7 kinoteātri ar 28 kinozālēm, un Akropole ar 9 auditorijām un pirmo Imax kinozāli Latvijā būs mūsu līdz šim lielākais un modernākais kinoteātris Baltijā,» stāsta Kadri Ärm, Apollo Kino OÜ vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nekustamā īpašuma pārvaldītāja un konsultatīvo pakalpojumu sniedzēja SIA "Akropole Rīga" ģenerāldirektora un valdes locekļa amatā iecelts Kaspars Beitiņš, kurš iepriekš bija atbildīgs par iepirkšanās centra "Akropole Rīga" projektēšanu, būvniecību un atklāšanu laika posmā no 2012. līdz 2019.gadam, informē uzņēmuma pārstāvji.

Pēdējos piecus gadus K.Beitiņš vadīja nekustamo īpašumu attīstības uzņēmumu SIA "Galio Development", kuru viņš turpinās vadīt arī turpmāk.

K.Beitiņš valdē strādās bijušā valdes locekļa Andra Urnika vietā, kā arī valdē strādā "Akropolis Group" izpilddirektors un valdes priekšsēdētājs Nerijus Maknevičs.

N.Maknevičs norāda, ka ieviešot izmaiņas "Akropole Rīga" vadības struktūrā, mērķis ir spēcināt uzņēmuma vietējo vadības komandu, piebilstot, ka pieredze, ko Beitiņš guvis, strādājot pie iepirkšanās centra būvniecības un īstenojot citus plaša mēroga projektus, būs būtiska pievienotā vērtība kompānijas Latvijas komandai.

Viņš akcentē, ka šīs pārmaiņas stiprinās komandas stratēģisko redzējumu un zināšanas par tirgus specifiku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums “Akropolis Group”, kura īpašumā un pārvaldībā ir divi tirdzniecības centri Rīgā – “Alfa” un “Akropole”, ir nolēmis paplašināt sava zīmola “Akropole” izmantošanu.

Šī gada pavasarī tirdzniecības centrs "Alfa" mainīs nosaukumu uz "Akropole Alfa", savukārt "Akropole" kļūs par "Akropole Rīga".

Akropolis Group saņem beznosacījumu atļauju Alfas iegādei 

Akropolis Group, kas pārvalda iepirkšanās un izklaides centrus Akropolis Viļņā, Klaipēdā un...

"Gaidāmā vienota zīmola ieviešana abiem tirdzniecības centriem apliecina, ka “Akropolis Group” uzskata Latviju par nozīmīgu tirgu un mēs esam pārliecināti par tā nākotnes potenciālu. Neskatoties uz pandēmijas radītiem izaicinājumiem, mēs ticam tirgus izaugsmei un esam izvirzījuši ambiciozu mērķi, lai Akropole kļūtu par izteiktu tirgus līderi. Strādājot ar vienotu zīmolu, mūsdienīgu pieeju un uz klientu orientētām vērtībām, mēs īstenosim savu labo praksi un uzkrātās zināšanas, inovācijas un visaugstākos darbības standartus," saka “Akropolis Group” izpilddirektors Manfredas Dargužis.

Rimi Latvia nav notikušas pārrunas ar jaunajiem Alfas īpašniekiem 

Mazumtirgotājam SIA "Rimi Latvia" nav bijušas pārrunas ar tirdzniecības centra "Alfa" jaunajiem...

Nosaukumu maiņa un vienotā zīmola ieviešana neietekmēs abu centru ikdienas darbību – tirdzniecības centru darba laiks, veikalu un pakalpojumu klāsts, apkalpošanas un epidemioloģiskās drošības standarti paliks nemainīgi. Vienlaikus nosaukuma maiņa ieviesīs izmaiņas “Alfa” zīmola vizuālajā identitātē un komunikācijas materiālos, kā arī paredz jaunās vienotās mājaslapas izstrādi. Tāpat tiks paplašināta pašreizējā "Akropole" dāvanu karšu programma – dāvanu kartes varēs iegādāties un izmantot abos iepirkšanās centros. Šo iespēju plānots ieviest līdz ar iepirkšanās centru nosaukumu maiņu.

"Tas ir nozīmīgs solis – darbojoties zem vienota zīmola, tiks stiprināta abu iepirkšanās centru konkurētspēja, kas palīdzēs ātrāk un efektīvāk ieviest inovatīvākus un klientiem pievilcīgākus piedāvājumus. Par “Akropole Alfa” mērķi esam noteikuši turpmāko izaugsmi un sevi redzam kā vēl ērtāku un mūsdienīgāku iepirkšanās un izklaides vietu,” uzsver tirdzniecības centra “Alfa” vadītāja Zane Kaktiņa.

TOP 10 nekustamā īpašuma investīciju darījumi Latvijā  

Investīcijas desmit lielākajos nekustamā īpašuma darījumos Latvijā 2021. gadā sasniedza 576 miljonus...

Jau pavasara sākumā “Alfa” un “Akropole” vārdi tiks mainīti uz “Akropole Alfa” un “Akropole Rīga”. Jaunā izkārtne “Akropole Alfa” drīzumā rotās tirdzniecības centra fasādi, tāpat jaunie tirdzniecības centru nosaukumi tiks izmantoti sociālajos tīklos un citos komunikācijas materiālos.

Plānots, ka vienota zīmola ieviešanas process pilnībā noslēgsies šī gada pavasarī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paplašinot zīmola “Akropole” izmantošanu, no 10. marta tirdzniecības centrs “Alfa” ir oficiāli mainījis nosaukumu, kļūstot par “Akropole Alfa”. Savukārt iepirkšanās un izklaides centrs “Akropole” turpmāk būs “Akropole Rīga”.

“Vienotā zīmola ieviešanas process ir veiksmīgi noslēdzies. Mūsu vīzija par iepirkšanās centru nākotni un vēl lielākām attīstības iespējām ir nemainīga, un mēs turpināsim strādāt pie dažādiem projektiem, lai mūsu apmeklētājiem piedāvātu vēl daudzveidīgāku iepirkšanās un izklaides pieredzi,” saka Manfredas Dargužis, “Akropolis Group” izpilddirektors.

Alfu pārdēvēs par Akropole Alfa 

Uzņēmums “Akropolis Group”, kura īpašumā un pārvaldībā ir divi tirdzniecības centri Rīgā...

“Darbs pie vienotās “Akropole” zīmola ieviešanas ilga vairākus mēnešus, izstrādājot vienotu dāvanu karšu sistēmu, attīstot jaunu mājaslapu, un integrējot “Akropole” zīmola elementus iepirkšanās centrā “Akropole Alfa”. Lai gan šo pavasari un ilgi lolotās pārmaiņas mēs esam sagaidījuši ar pavisam citu noskaņojumu nekā iepriekš iedomājāmies, ticam, ka rīdziniekus un Rīgas viesus šīs pārmaiņas patīkami iepriecinās,” saka Zane Kaktiņa, iepirkšanās centra “Akropole Alfa” vadītāja.

TOP 10 nekustamā īpašuma investīciju darījumi Latvijā  

Investīcijas desmit lielākajos nekustamā īpašuma darījumos Latvijā 2021. gadā sasniedza 576 miljonus...

Apmeklētāji un garāmgājēji jau var pamanīt “Akropole Alfa” jaunā nosaukuma izkārtnes uz iepirkšanās centra fasādes. Vizuālas izmaiņas, kas veiktas saskaņā ar “Akropole ” zīmola vadlīnijām, ir redzamas arī iepirkšanās centra interjerā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Akropole iegulda 7 miljonus transporta infrastruktūras izveidē un apkārtnes uzlabošanā

Laura Mazbērziņa,16.08.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kamēr starp Maskavas un Salaspils ielu līdzās Dienvidu tiltam turpinās tirdzniecības un izklaides centra «Akropole» būvniecība, intensīvs darbs notiek arī pie infrastruktūras izveides un uzlabošanas tuvākajā apkaimē, lai nodrošinātu ērtāku satiksmes plūsmu un drošāku pārvietošanos gājējiem.

«Akropole» attīstītāji apkārtnes uzlabošanā iegulda kopumā 7 miljonus eiro, un uz doto brīdī paveiktas jau divas trešdaļas infrastruktūras uzlabošanas darbu.

«Mūsu mērķis ir izveidot tirdzniecības centru, kas apmeklētājiem radītu jauna līmeņa iepirkšanās un izklaides pieredzi, tāpēc lielu uzmanību pievēršam ne tikai «Akropoles» ēkai, bet arī apkārtnei. Viegla piekļūšana un apmeklētāju ērtības ir mūsu galvenā prioritāte, tāpēc pēc būvniecības darbu pabeigšanas pilsēta iegūs ievērojami uzlabotu satiksmes infrastruktūru daudz sakārtotākai transporta plūsmai,» stāsta Kaspars Beitiņš, «Akropole Rīga» vadītājs un «Akropolis Group» valdes loceklis.

Drošākai un ērtākai manevru veikšanai, braucot pa Maskavas ielu virzienā no centra, pārcelts un pārbūvēts apgriešanās loks. Šajā ielā tiks izbūvētas jaunas tramvaju un autobusu pieturas, kurās būs iespējams izvietot arī biļešu iegādes automātus. Tāpat pār Maskavas ielu tiek būvēta atsevišķa estakāde, kas atvieglos kopējo transporta plūsmu un dos iespēju ērti piekļūt «Akropolei», braucot pa Krasta ielu virzienā no centra.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

FOTO: Daudzfunkcionālais tirdzniecības centrs Akropole atzīmē spāru svētkus

Laura Mazbērziņa,03.05.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien, 3. maijā, atzīmēti topošā daudzfunkcionālā iepirkšanās un izklaides centra «Akropole» spāru svētki. Ievērojot tradīcijas, svinīgā ceremonijā uz ēkas jumta siju konstrukcijas piestiprināts ozollapu vainags, tādējādi iezīmējot apjomīgāko ēkas būvdarbu paveikšanu.

«Akropole» Maskavas ielā 257b, būs viens no lielākajiem iepirkšanās un izklaides centriem Baltijā, un tā kopējā platība būs apmēram 98 000 m2.Kopējās investīcijas projekta realizācijā sasniedz 200 miljonus eiro – tas ir līdz šim apjomīgākais investīciju darījums Latvijā tirdzniecības centra izveidē.

«Akropole» spāru svētkos paziņots arī jaunums visiem kino cienītājiem – līdz ar «Akropole» atklāšanu, durvis vērs Latvijā pirmais IMAX kinoteātris, kas būs daļa no Apollo Cinema.

««Akropole» piedāvās iepirkšanās un izklaides pieredzi ar vairāk nekā 220 dažādiem veikaliem – no mums jau labi zināmajiem Zara un River Island, kas būs lielākie šo zīmolu veikali Latvijā, līdz starptautiski augstu novērtētiem jaunpienācējiem, kā, piemēram, Van Graaf. Tāpat apmeklētājiem būs pieejamas jaunas izklaides iespējas – piemēram, O’Leary’s,» piebilst Saule Zabuļonīte uzņēmuma «Akropolis Group» vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais iepirkšanās un izklaides centrs «Akropole» durvis apmeklētājiem vērs 4. aprīlī. Teju 170 nomnieku vidū būs gan modes un dzīvesstila preču veikali, gan dažādu pakalpojumu sniedzēji, restorāni un kafejnīcas. Tirdzniecības centrā atradīsies «Maxima XXX» veikals. Būs pieejama stāvvieta 2300 automašīnām.

Kā norāda «Akropole Rīga» vadītājs un «Akropolis Group» valdes loceklis Kaspars Beitiņš, jaunākās tendences arhitektūrā un interjerā apvienotas ar bijušās Kuzņecova porcelāna un fajansa fabrikas vēsturisko mantojumu.

«Akropolē» tiks atvērts Baltijā pirmais multizīmolu veikals «Van Graaf», Latvijā pirmais modes preču veikals «Oysho», apavu veikals «Deichmann», kā arī pirmais sporta preču veikals «USC». Tirdzniecības centrā būs plašākie zīmolu «Zara» un «Reserved» veikali Latvijā, kā arī pirmais zīmola «River Island» veikals, kas piedāvās kolekciju arī vīriešiem.

Tirdzniecības centrā būs apmēram 30 restorāni un kafejnīcas, piemēram, Latvijā pirmie restorānu ķēdes «Grill London» un «Paslēptās receptes» restorāni.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas Akropoles attīstošo uzņēmumu Akropole Rīga un Akropole Būve vadītājs Kaspars Beitiņš kļuvis par jauno UAB Akropolis Group valdes locekli, teikts paziņojumā medijiem.

Viņš stāsies iepriekšējā valdes locekļa Kristijonas Storpirštis vietā.

«Pieredze, ko viņš ir guvis īstenojot plaša mēroga projektus, būs ļoti noderīga mūsu tirdzniecības un izklaides centru turpmākai attīstībai. Mēs jau tagad vēlamies, lai Kaspars Beitiņš, kā mūsu Latvijas uzņēmumu vadītājs, tiek iesaistīts Akropolis Group stratēģiskajā vadībā,» norāda Saulė Zabulionytė, UAB Akropolis Group valdes priekšsēdētāja.

Akropolis Group ir holdinga uzņēmums, kas pārvalda nekustāmā īpašuma attīstības projektus Lietuvā, Latvijā, Igaunijā, Ukrainā un Bulgārijā. Lietuvā uzņēmums pārvalda Akropolis tirdzniecības centrus Viļņā, Klaipēdā un Šauļos. Uzņēmums pašlaik attīsta 98 tūkstošus kvadrātmetru lielo tirdzniecības centru Akropole Latvijas galvaspilsētā Rīgā, un pagājušā gada nogalē paziņoja par plāniem 2021. gadā atvērt 70 tūkstošus kvadrātmetru lielo tirdzniecības un izklaides centru Vingis park Viļņā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskā modes multizīmolu veikalu ķēde VAN GRAAF nākamā gada sākumā plāno atvērt veikalu topošajā daudzfunkcionālajā iepirkšanās un izklaides centrā Akropole Rīgā.

VAN GRAAF ir ģimenes uzņēmums, un šobrīd tam ir filiāles Polija, Austrijā, Šveicē, Ungārijā un Čehijā.

«Esam pagodināti, ka VAN GRAAF no visām Baltijas valstīm par savu jauno mājvietu un uzņēmējdarbības attīstības platformu ir izvēlējušies tieši Rīgu un daudzfunkcionālo iepirkšanās un izklaides centru Akropole, » saka Akropole Rīga direktors un Akropolis Group valdes loceklis Kaspars Beitiņš.

VAN GRAAF Rīgas veikalā varēs atrast līdz pat 200 vadošos modes zīmolus, tostarp, Adidas, Boss, Guess, Calvin Klein, Tommy Hilfiger u.c.

Jau vēstīts, ka tirdzniecības centra Akropole atklāšana gaidāma nākamā gada sākumā, tā kopējā platība būs apmēram 98 000 m2, no kuriem apmēram 9000 m2 tiks atvēlēti augstas klases birojiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Infrastruktūras izveidē pie topošās Akropoles investēs papildu 7 miljonus eiro

Zane Atlāce - Bistere,05.01.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai uzlabotu satiksmes plūsmu Akropoles apkārtnē, papildus tiešajām būvniecības izmaksām, attīstītāji plāno pilsētas apkārtējās infrastruktūras uzlabošanā investēt aptuveni 7 miljonus eiro, informē uzņēmumā.

Šobrīd notiek intensīvs darbs pie infrastruktūras izveides topošā daudzfunkcionālā centra Akropole apkaimē, lai nodrošinātu ērtāku satiksmes plūsmu.

Tāpēc Maskavas ielas sākumposmā līdz 3.februārim ieviesti satiksmes ierobežojumi. Šajā laika posmā tiks izbūvēta estakāde un iebrauktuve.

«Tik apjomīgs un nozīmīgs būvniecības process paredz arī īslaicīgas neērtības, tomēr šādu infrastruktūras darbu mērķis ir izveidot daudz ērtāku transporta plūsmu un kvalitatīvāku pilsētvidi nākotnē. Tādēļ aicinām iedzīvotājus būt saprotošiem saistībā ar šobrīd notiekošajiem satiksmes organizācijas pasākumiem Akropoles būvlaukuma apkaimē. Esam rūpīgi gatavojušies, tos iepriekš analizējot, plānojot un saskaņojot ar Rīgas Domes Satiksmes departamentu, tādejādi cenšoties radīt pēc iespējas mazāk neērtību autovadītājiem un apkārtnes iedzīvotājiem, kurus šie satiksmes organizācijas pasākumi varētu ietekmēt,» uzsver Akropole Rīga vadītājs Kaspars Beitiņš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par iepirkšanās un izklaides centra “AKROPOLE Alfa” jauno vadītāju iecelta Sanita Krīgere, kurai ir 20 gadu pieredze mazumtirdzniecībā un nekustamo īpašumu pārvaldībā.

“Mēs uzskatām, ka iepirkšanās centra vadītājam ir jābūt drosmīgam pieņemt izaicinājumus, ar plašu redzesloku un jāspēj mainīties līdzi laikam, lai apmierinātu pircēju vēlmes un vajadzības, kā arī palīdzētu noturēt centra konkurētspēju. Iepirkšanās centrs “AKROPOLE Alfa” ir daudzpusīgs un uz attīstību vērsts objekts, kas prasa lielu profesionālo ieguldījumu. Tieši tādēļ esam patiesi priecīgi mūsu komandā uzņemt Sanitu – viņai ir bagātīga pieredze un pārliecinošs redzējums par nozares attīstību. Novēlam jaunajai vadītājai izdošanos un ar nepacietību gribam redzēt, kas “AKROPOLE Alfa” sagaida nākotnē,” pauž “Akropolis Group” īpašumu pārvaldības vadītāja Rasa Kundušiene.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar daudzfunkcionālā iepirkšanās un izklaides centra Akropole atklāšanu Rīga ieguvusi ne vien modernāko iepirkšanās un izklaides centru, bet arī jaunu biroju ēku, kļūstot par lielāko Biznesa centru Latvijā, kas savienots ar iepirkšanās centru.

Biznesa centrā nepilnu 10 000 kvadrātmetru platībā deviņos stāvos nomai pieejamas plašas un gaišas B+ klases biroju telpas. Lai gan daļa biroja telpu jau ir iznomātas dažādiem uzņēmumiem, Akropoles Biznesa centrā vēl ir pieejamas iznomājamās platības ēkas trīs stāvos. Atvērtais telpu plānojums un pacelto grīdu sistēma ļauj ērti pielāgot biroja plānojumu un apdari katra nomnieka vajadzībām. Viena stāva iznomājamā platība ir vidēji 1160 m2, ko iespējams sadalīt divās daļās, un nomāt telpas sākot no 500 m2. Savukārt lielāku biroju izvietošanai vairākos stāvos vienlaikus pieejamas telpas līdz pat 2320 m2 platībā.

Biznesa centrs tāpat kā iepirkšanās un izklaides centrs Akropole jau ēkas projektēšanas stadijā ieguvis prestižo BREEAM sertifikātu, kas apliecina projekta atbilstību augstākiem energoefektivitātes un ilgtspējības standartiem, nodrošinot ne tikai videi un nomniekiem draudzīgākos risinājumus, bet arī zemākas komunālo pakalpojumu izmaksas. Biznesa centrs ir projektēts un uzbūvēts tā, lai dabiskais apgaismojums caur stiklotajām fasādēm iekļūtu jebkurā telpas vietā. Patīkamu mikroklimatu gan vasaras mēnešos, gan ziemā ēkā nodrošina centrālā augstas efektivitātes ūdens dzesēšanas sistēma. Turklāt ikvienā birojā ir atverami logi, kas ļauj dabiski vēdināt telpas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Boulinga un biljarda zāles, dažādu sporta veidu simulatori, interaktīva alpīnisma siena, plaša telpa bērniem ar virtuālo akvāriju un interaktīvo smilšu kasti, ekrāni sporta faniem, kā arī ēdināšanas zona – to visu 1958 m2 plašā zonā topošajā tirdzniecības centrā Akropole plāno ieviest uzņēmums O’Learys.

O’Learys ir Bostonā dibināta ķēde ar vairāk nekā 130 franšīzes bāriem un restorāniem, no kuriem 31 ir boulinga celiņi, savukārt 11 no tiem ir izklaides centri, kas atrodas Zviedrijā, Dānijā, Norvēģijā, Somijā, Beļģijā, Ungārijā, Turcijā, AAE, Singapūrā, Vjetnamā un Ķīnā.

Jau vēstīts, ka Akropole, kas šobrīd tiek būvēta Rīgā, Maskavas ielā 257b, būs viens no lielākajiem un modernākajiem iepirkšanās centriem Baltijā. Daudzfunkcionālais tirdzniecības centrs, kura kopējā platība būs aptuveni 98 000 m2, piedāvās visplašāko veikalu klāstu - vairāk nekā 220 modes un dzīvesstila veikalu, plašu kafejnīcu un restorānu klāstu, vissezonas slidotavu, kinoteātri, modernu fitnesa zāli, iekštelpu un ārtelpu bērnu spēļlaukumus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī ziemas sezona būs izaicinājumu pilna, pauda tirdzniecības centra "Akropole Alfa" vadītāja Zane Kaktiņa.

Viņa norādīja, ka patlaban kompānijā notiek fokusēšanās uz iespēju amortizēt izmaksu pieaugumu, kā arī atbildīgu un pārdomātu energoresursu izmantošanu, pēc iespējas mazinot patēriņu abos "Akropole" iepirkšanās centros Rīgā. Tostarp veiktas izmaiņas grupas tirdzniecības centru darba laikos, to saīsinot.

"Lūgumu par darba laika saīsināšanu vēl pirms lēmuma pieņemšanas saņēmām arī no vairākiem mūsu nomniekiem, kuri kā vienu no prioritātēm izvirza izmaksu optimizēšanu," piebilda tirdzniecības centra vadītāja.

Taujāta par turpmākiem taupīšanas pasākumiem, Kaktiņa minēja, ka izskatītas tiek dažādas iespējas, piemēram, jau patlaban abos iepirkšanās centros optimizēta āra apgaismojuma intensitāte, kā arī naktīs tirdzniecības centra telpās tiek regulēta temperatūra. Tāpat plānots pielāgot apkures iekārtu darbību, ņemot vērā temperatūras svārstības, gan iepirkšanās centru veikalu darba laiku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepirkšanās un izklaides centra “AKROPOLE Rīga” vadītāja amatā stājies Kaspars Popens, kurš uzņēmuma komandā strādā jau kopš 2018. gada, informē uzņēmums.

Pēdējo piecu gadu laikā K. Popens pildījis ar tehnisko nodrošinājumu saistītus pienākumus, līdztekus gūstot pieredzi iepirkšanās centra pārvaldībā.

“Mums ir svarīgi, ka jaunais “AKROPOLE Rīga” vadītājs ne vien pārzina iepirkšanās centra darbību no A līdz Z, bet ir uz attīstību orientēts un atvērts jaunām idejām, ko pieprasa arī pati nozare. Kaspars ir pierādījis, ka radošas idejas ir iespējams apvienot ar augstiem rezultātiem, tāpēc, ņemot vērā viņa līdzšinējo darba pieredzi uzņēmumā, kā arī personiskās īpašības – atsaucību, mērķtiecību un emocionālo inteleģenci –, viņš tika iecelts par “AKROPOLE Rīga” vadītāju. Priecājamies sveikt viņu ar šo jauno karjeras pakāpienu,” komentē “Akropolis Group” īpašumu pārvaldības vadītāja Rasa Kundušiene.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šā gada 28. oktobra iepirkšanās un izklaides centru «Akropole» vadīs Zane Kaktiņa.

Z. Kaktiņas uzdevums būs turpināt veicināt «Akropoles» atpazīstamību gan vietējā, gan Baltijas tirgū un nostiprināt iepirkšanās un izklaides centra pozīcijas Baltijā.

«Tas ir lielākais izaicinājums manā karjerā, tāpēc motivācija paveikt labāko ir divkārša. Ideju attiecībā uz iepirkšanās un izklaides centra «Akropole» attīstību ir daudz, tomēr jau šobrīd varu teikt, ka mans darbs lielākoties būs koncentrēts uz klientiem, to vajadzību un vēlmju apmierināšanu, kā arī veiksmīgu sadarbību ar partneriem un nomniekiem. Uzskatu, ka iepirkšanās centra «Akropole» lielākais trumpis ir daudzveidīgais un atšķirīgais veikalu zīmolu klāsts, izklaides iespēju piedāvājums, kā arī biroju ēka, kas ir lielākais Biznesa centrs Latvijā, kas savienots ar iepirkšanās centru,» norāda Z. Kaktiņa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

FOTO: 200 miljonu projekts strauji iegūst aprises

Zane Atlāce - Bistere,16.03.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Komplekss piesaistīs ne tikai Ķengaraga, bet visas Latvijas iedzīvotājus, kā arī viesus.

Tieši pēc gada Rīgā ir plānots atklāt grandiozo iepirkšanās un izklaides centru Akropole, kura būvniecība Maskavas ielā, bijušās Kuzņecova fabrikas vietā noris strauji un vērienīgi.

UAB Akropolis Group valdes loceklis, SIA Akropole Rīga vadītājs Kaspars Beitiņš 9.martā intervijā DB izteica pārliecību, ka komplekss piesaistīs ne tikai Ķengaraga, bet visas Latvijas iedzīvotājus, kā arī viesus.

Jau vēstīts, ka topošā tirdzniecības centra kopējā platība sasniegs apmēram 98 tūkstošus kvadrātmetru. No tiem 90 tūkstoši kvadrātmetru paredzēti tirdzniecībai, bet ap 10 tūkstoši – biroju telpām. Akropoles apmeklētājiem būs pieejams arī kinoteātris, tostarp IMAX kino, slidotava, īpaša izklaides zona un restorāni.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2022. gads ir pirmais pilnais gads, kad “Akropolis Group” finanšu rezultātos iekļauti iepirkšanās centra “AKROPOLE Alfa” finanšu rezultāti, informē uzņēmums.

Tas, kā arī pandēmijas ierobežojumu atcelšana 2022. gada sākumā pozitīvi ietekmēja grupas konsolidētos finanšu rezultātus 2022. gadā. Piecu grupas pārvaldīto iepirkšanās un izklaides centru nomnieku apgrozījums pērn sasniedza 1,11 miljardus eiro, kas ir par 67 % vairāk nekā 2021. gadā. Savukārt grupas nomas ienākumi bija 75,1 miljons eiro, bet tās peļņa pirms procentiem, nodokļiem, nolietojuma un amortizācijas atskaitījumiem (EBITDA) – 71,9 miljoni eiro, kas ir attiecīgi par 31 % un 26 % vairāk, salīdzinot ar 2021. gadu.

“2022. gada sākumā tika atcelti Covid-19 ierobežojumi, kas pozitīvi ietekmēja apmeklētāju plūsmu un nomnieku apgrozījumu iepirkšanās centros, kas pagājušajā gadā pieauga salīdzinājumā ar 2021. gadu. Iepirkšanās centrus “Akropolis”, ieskaitot 2021. gada nogalē iegādāto iepirkšanās centru “AKROPOLE Alfa”, kas pagājušā gada laikā tika pilnībā integrēts grupas struktūrā, pagājušajā gadā apmeklēja vairāk nekā 41 miljons apmeklētāju. Lai gan pirmspandēmijas apmeklētības līmenis vēl netika sasniegts, tomēr grupas nomnieku gada apgrozījums, neieskaitot inflācijas efektu, atgriezās pirmspandēmijas līmenī. “Akropolis” iepirkšanās centru pievilcību gan partneriem, gan apmeklētājiem apliecina aizņemto platību rādītājs, kas pagājušajā gadā saglabājās ļoti augsts – 98 %. Arī “Akropolis Group” finanšu rādītāji pērn uzlabojās – uzņēmums saglabā spēcīgas pozīcijas Baltijas tirgū, lai gan enerģijas cenu radītie izaicinājumi samazināja grupas rentabilitāti, kas nav sasniegusi pirmspandēmijas līmeni,” komentē Manfredas Dargužis, “Akropolis Group” izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

FOTO: Lielākais darījums Latvijas nekustamo īpašumu nozarē pārsniedz 100 miljonus eiro

Zane Atlāce - Bistere,08.12.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SEB banka piešķīrusi ilgtermiņa aizdevumu 106.5 miljonu eiro apmērā daudzfunkcionālā tirdzniecības centra Akropole būvniecībai Rīgā, Maskavas ielā 257b, informē bankā.

Tas ir šī gada apjomīgākais darījums Latvijā nekustamo īpašumu nozarē un viens no lielākajiem Latvijā noslēgtajiem finansēšanas darījumiem.

Jauno tirdzniecības centru plānots atvērt 2019. gadā, un tā kopējā platība sasniegs apmēram 98 tūkstošus kvadrātmetru. No tiem 90 tūkstoši kvadrātmetru paredzēti tirdzniecībai, bet 10 tūkstoši – biroju telpām. Akropoles apmeklētājiem būs pieejams arī kinoteātris, tostarp IMAX kino, slidotava, īpaša izklaides zona un restorāni.

«Atšķirībā no citiem tirdzniecības centriem Rīgā, Akropolē vienuviet atradīsies gan plašs iepirkšanās un izklaides iespēju piedāvājums, gan modernas biroju telpas,» stāsta uzņēmuma Akropolis Group vadītāja Saule Zabuļonīte (Saule Zabulionyte).

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Ko dāvināt darbiniekiem? 8 universālas dāvanu idejas personāla motivēšanai un sveikšanai īpašos notikumos

Reklāmraksts,17.09.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ko dāvināt darbiniekiem? 8 universālas dāvanu idejas personāla motivēšanai un sveikšanai īpašos notikumosLatvijā lielākā daļa uzņēmumu izvēlas pasniegt dāvanas darbiniekiem svētkos un īpašos notikumos. Tā ir samērā populāra personāla motivēšanas metode organizācijās ar apstiprinātu darbinieku labbūtības programmu un augstu darbinieku apmierinātības līmeni kā vienu no uzņēmuma prioritātēm. Vienlaikus vērts sev pajautāt, vai saldumu paciņas un karstvīna komplekti Ziemassvētkos, siera cepumu un limonādes sainīši Jāņos, kārtējā termokrūze, kas personalizēta ar uzņēmuma logo, vislabāk spēj nodot darbiniekiem iecerēto vēstījumu?

Kā liecina korporatīvo dāvanu vides ekspertu pieredze – īsti nē. Enija Kibelko, uzņēmuma “Lieliska dāvana” B2B segmenta pārdošanas vadītāja, pārstāv vienu no Latvijā vadošajiem piedzīvojumu dāvanu zīmoliem ar 13 gadu pieredzi vietējā biznesa vidē. Viņa atzīst, ka tendences par to, kas patīk un nepatīk darbiniekiem, visskaidrāk iezīmējas sadarbības pieredzē ar privātā un sabiedriskā sektora organizācijām, kurās ir liels kolektīvs virs 100 darbiniekiem.

“Darbinieku dāvanām, īpaši uz Ziemassvētkiem, uzņēmumos nereti ir ļoti ierobežots budžets. Piemēram, ko gan kvalitatīvu un taustāmu mēs varam uzdāvināt kolēģim par 5, 10 vai 15 eiro, kas turklāt vēl iepriecinātu dažādu paaudžu cilvēkus ar atšķirīgu gaumi? Par dāvanu sagādāšanu atbildīgie vadītāji tad nereti izmisumā ķer galvu, jo sarūpēt kaut ko paliekošu, kas turklāt darbiniekam raisītu pozitīvas sajūtas par piederību uzņēmumam, ar tik maziem līdzekļiem šķiet teju neiespējami. Lai gan mēs uzņēmumā “Lieliska dāvana” jau uzreiz varam palīdzēt ar ātrām un foršām idejām. Cita lieta un arī lielāks budžets pieejams, kad dāvana jāmeklē mazākam darbinieku skaitam – apaļās dzīves un darba jubilejās, labākajiem darbiniekiem, veiksmīgi noslēdzot projektus,” skaidro biznesa dāvanu eksperte E. Kibelko. Šajā rakstā viņa dalās ar korporatīvajā vidē iecienītākajām darbinieku dāvanām, kas visbiežāk iepriecina “Lieliska dāvana” biznesa klientu kolektīvus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepirkšanās un izklaides centra "Akropole" rīkotās lielo atlaižu dienas "Ņemam!", kas piesaista tūkstošiem pircēju, šajā pavasarī netiks organizētas, informē tirdzniecības centrs. Lēmums pieņemts, lai novērstu liela cilvēku skaita pulcēšanos.

"Lai gan ārkārtas situācijas laikā noteiktie ierobežojumi tiek mīkstināti, šobrīd vissvarīgākais ir nezaudēt modrību un turpināt rūpēties par savu un līdzcilvēku veselību un drošību. Mūsu darbinieku un apmeklētāju drošība ir absolūta prioritāte, tieši tādēļ šajā pavasarī "Ņemam!" lielo atlaižu dienas netiks organizētas.

Šobrīd novērojam pakāpenisku apmeklētāju skaita palielināšanos, un arī veikali un restorāni, kas bija uz laiku pārtraukuši darbu, pakāpeniski atsāk savu darbību. Tomēr jāatceras, ka drošība ir pirmajā vietā, tādēļ mēs turpinām sekot līdzi visu nepieciešamo pasākumu īstenošanai," pauž Zane Kaktiņa, iepirkšanās un izklaides centra "Akropole" vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Tirdzniecības centra Akropole vadītājs atstāj amatu un darbu turpinās būvniecības nozarē

Monta Glumane,14.06.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Savu darbu «Akropoles» vadītāja amatā noslēdzis līdzšinējais iepirkšanās un izklaides centra vadītājs Kaspars Beitiņš.

Līdz brīdim, kad konkursa kārtībā tiks izvēlēts jauns «Akropoles» vadītājs Latvijā, iepirkšanās un izklaides centra vadītāja pienākumus pildīs «Akropolis Group» valdes priekšsēdētājs Vitautas Labeckas. Kaspars Beitiņš savu karjeru ārpus «Akropoles» turpinās būvniecības uzņēmumā M.M.M. projekti DEVELOPMENT, attīstot citus būvniecības projektus.

«Esmu vadījis visus «Akropoles» attīstības posmus – sākot no projektēšanas un būvniecības, līdz pat iepirkšanās centra atvēršanai. «Akropole» man vienmēr būs ļoti nozīmīgs projekts, tomēr savu turpmāko karjeru redzu nozarē, no kuras nāku, un tā ir būvniecība,» norādīja Kaspars Beitiņš.

«Šajā nedēļā tika parakstīts pēdējais ar «Akropoles» būvniecību saistītais pieņemšanas-nodošanas akts ar mūsu ģenerāluzņēmēju Merks, kas oficiāli iezīmē būvniecības perioda beigas. Tāpēc ir likumsakarīgi, ka Kaspars tieši šobrīd pieņem jaunus izaicinājumus un turpinās dot savu pieredzi jaunu būvobjektu attīstībā,» norādīja «Akropolis Group» valdes priekšsēdētājs Vitautas Labeckas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā, Maskavas ielā šodien tiek atklāts jaunais iepirkšanās un izklaides centrs Akropole, kurā būs pārstāvēti 170 nomnieki.

Jaunā iepirkšanās centra ēkas platība ir 98 000 kvadrātmetru, bet teritorijas kopējā platība – teju 16 hektāri. SIA Akropole Rīga vadītājs, UAB Akropolis Group valdes loceklis Kaspars Beitiņš norāda, ka kopējās investīcijas projekta realizācijā, ieskaitot transporta infrastruktūras izveidi un apkārtnes uzlabošanu, sasniedz nepilnus 180 miljonus eiro.

Daudzfunkcionālā iepirkšanās centra Akropole būvniecības darbi tika uzsākti 2017. gada maijā. Objekta pasūtītājs ir SIA M257, būvdarbus veica SIA Merks, autoruzraudzību – Sarma & Norde Arhitekti, bet būvuzraudzību – Būvuzraugi.lv.

Infrastruktūrā uzņēmums ieguldījis septiņus miljonus eiro. Izbūvēta estakāde, tramvaja apgriešanās loks, pilnībā pārbūvēta Salaspils iela – šai reiz klusībā slīgstošajai ieliņai nu ir divas joslas katrā virzienā. Renovēta Slāvu iela, iekārtotas sabiedriskā transporta pieturas u.c.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas pilsētas būvvalde 6. martā ekspluatācijā pieņēmusi jaunā iepirkšanās un izklaides centra «Akropole» ēku Rīgā, Maskavas ielā.

Jaunā iepirkšanās centra ēkas platība ir 98 000 kvadrātmetru, bet teritorijas kopējā platība – teju 16 hektāri. «Akropole Rīga» vadītājs un «Akropolis Group» valdes loceklis Kaspars Beitiņš norāda, ka kopējās investīcijas projekta realizācijā, ieskaitot transporta infrastruktūras izveidi un apkārtnes uzlabošanu, sasniedz nepilnus 180 miljonus eiro.

Daudzfunkcionālā iepirkšanās centra «Akropole» būvniecības darbi tika uzsākti 2017. gada maijā. Objekta pasūtītājs ir SIA «M257», būvdarbus veica SIA «Merks», autoruzraudzību – «Sarma & Norde Arhitekti», bet būvuzraudzību – «Būvuzraugi.lv».

Ēkas dizains atspoguļo modernā un vēsturiskā apvienojumu, jo iepirkšanās un izklaides centra teritorijā kādreiz atradās bijusī Kuzņecova porcelāna fabrika. Jaunajā iepirkšanās un izklaides centrā atradīsies arī «Apollo» kinoteātris ar deviņām skatītāju zālēm (tostarp pirmo IMAX kinozāli Latvijā), liela vissezonas slidotava, sporta zāle, «O’Learys» izklaides zona ar boulingu, biljardu un dažāda veida sporta spēļu simulatoriem, kā arī plašs restorānu un kafejnīcu klāsts vienuviet daudzveidīgu maltīšu baudīšanai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 1. aprīļa stāsies spēkā vairākas izmaiņas jaunā iepirkšanās un izklaides centra Akropole apkārtējā infrastruktūrā, informē tirdzniecības centra pārstāve Līga Andžāne.

Šīs izmaiņas attiecas gan uz autobraucējiem, gan sabiedriskā transporta lietotājiem.

No 1. aprīļa sāks darboties jaunuzbūvētais viadukts Krasta ielā, kas savieno Krasta ielu ar iepirkšanās centra autostāvvietu, iebrauktuve Akropoles teritorijā no Maskavas ielas, kā arī izbraukšana no tās uz Maskavas ielu un šeit uzstādītie luksofori. Tāpat autobraucēju rīcībā tiks nodotas papildu joslas, lai nogriezos no Maskavas ielas uz Slāvu ielu, un papildu joslas uz apgriešanos Slāvu ielā. Darboties sāks arī uz Slāvu un Salaspils ielām uzstādītie luksofori. Savukārt sabiedriskā transporta pasažieru ērtībai no 1. aprīļa būs pieejamas jaunizveidotās sabiedriskā transporta pieturas Kuzņecovs Salaspils ielā, kurās turpmāk pieturēs 18. maršruta autobuss, 15. maršruta trolejbuss, kā arī 204. un 316. maršruta mikroautobusi.

Komentāri

Pievienot komentāru