Uz padomju laika konservu ceha bāzes dibinātais uzņēmums strauju izaugsmi piedzīvojis tieši pēdējos trīs gados, kad tajā ieguldītas vērienīgas investīcijas - ap trīs miljoniem eiro un izveidota moderna ražotne. Uzņēmuma valdes loceklis Andris Brikšķis to dēvē par trešo elpu, sakot, ka investīcijas un attīstība plānota mērķtiecīgi.
Pērn uzņēmums strādājis ar 1,7 miljonu Ls apgrozījumu, bet šogad to plānots kāpināt līdz 2,5 miljoniem. Plāni Mildai KM ir ambiciozi - sasniegt 50% pieaugumu pret iepriekšējo gadu gan eksportā, gan vietējā tirgū. A. Brikšķis teic, ka plāni ir ne tikai ambiciozi, bet izpildāmi - to parādot darbība šā gada pirmajā pusgadā - Mildas un GardiGan apgrozījuma pieaugums Latvijas tirgū pirmajā pusgadā ir 47%, savukārt eksporta pieaugums salīdzinot ar pagājušā gada pirmo pusgadu, pat sasniedzis 65%. «Skaidrs, ka neviens neļaus tāpat vien šo tirgus daļu iekarot, bet tos uzlabojumus, ko esam veikuši, pircējs, cerams, novērtēs,» klāsta uzņēmuma valdes loceklis. Tieši šopavasar pēc tirgus izpētes izveidota jauna produktu līnija, ar ko uzņēmumam saistās izaugsmes plāni.
Milda KM galvenās eksporta valstis ir Lietuva, Igaunija, Lielbritānija un Vācija, bet eksporta ģeogrāfiju plānots paplašināt, jau šogad plānojot realizāciju Krievijā, Azerbaidžānā un citās valstīs. Produkcija tiek eksportēta ar zīmolu Milda, kas daudziem esot saprotams, un plāni saistīti tieši ar šī zīmola attīstību. Eksports pēdējā gada laikā pieaudzis divas reizes un veido aptuveni trešdaļu no apgrozījuma. Pēdējo gadu laikā ieviestās stāvpakas Latvijā ienāk pamazām, bet lielāku popularitāti tās guvušas tieši kaimiņvalstīs. Private label jomā lielākais klients ir Rimi, taču ir vēl vairāki nelieli klienti, kas labprāt pasūta preču ražošanu stāvpakās. Tāpat jau noslēgti nodomu protokoli ar citiem Baltijas ražotājiem, kas vēlas sadarboties ar Milda KM, un tas dos papildu ienākumus.