Latvijas Mobilais Telefons (LMT) ir ieviesis jaunu identitāti – nomainot uzņēmuma logo. Jaunā logo izstrāde izmaksāja mazāk par 100 tūkst. Ls, savukārt, ja skaita kopā kampaņas un citus pasākumus, tad izmaksas ir mērāmas vairākos simtos tūkst. Ls, Db pastāstīja LMT viceprezidents mārketinga un biznesa attīstības jautājumos, valdes loceklis Ingmārs Pūķis.
Investīcijas ir līdzvērtīgas kā katru gadu, kas tiek investētas zīmola attīstībā, piebilda I. Pūķis.
LMT norāda, ka operators saskata plašas attīstības iespējas interneta satura pakalpojumu tirgū, tāpēc papildu esošajiem biznesa virzieniem turpmāk darbosies arī kā medijs un informācijas tehnoloģiju (IT) uzņēmums.
Attiecīgās izmaksas sevī ietver arī jaunu LMT biznesa virzienu attīstību, tajā skaitā satura pakalpojumus un IT. Vizuālās identitātes maiņa ir tikai redzamākais LMT jaunā attīstības posma elements, kas realizēts esošā ikgadējā uzņēmuma mārketinga budžeta ietvaros, norādīja I. Pūķis.
Telekomunikāciju nozare visā pasaulē pašlaik piedzīvo būtiskas pārmaiņas. Sākotnēji tika radīts sakaru tīkls sarunām, tad, tehnoloģijām attīstoties, tas kļuva par tīklu visdažādākajām ierīcēm. Jau pašlaik tas kļuvis par tīklu visa veida saturam, kas nozīmīgs cilvēkam. Tāpēc tieši tagad ir īstais laiks biznesa paplašināšanai, un zīmola attīstība ir nozīmīga investīcija tālākā uzņēmuma izaugsmē. LMT mērķis ir izveidot saziņas vidi Latvijā, kur ceļš no domām līdz darbiem kļūst arvien īsāks, atzīmē LMT prezidents Juris Binde.