Šogad pirmajos trīs mēnešos mobilo sakaru operators Latvijas Mobilais Telefons (LMT) strādājis ar 31,5 milj. Ls apgrozījumu, kas bija par 4,4% vairāk nekā pērn pirmajā ceturksnī. Uzņēmuma EBITDA rādītājs bija 8,6 milj. Ls, kas investīciju dēļ bija par 9,3 procentu punktiem zemāks, sasniedzot 27,3%.
LMT norāda, ka kopējais operatora klientu skaits gada griezumā pieauga par 12 tūkst., veidojot 1,066 milj. Savukārt, salīdzinot ar šā gada sākumu, operatora klientu skaits ir samazinājies par aptuveni 3 tūkst. lietotājiem. 2013.gada sākumā LMT bija 1 069 527 klientu.
LMT ceturkšņa investīcijas veidoja 4,9 milj. Ls, kas bija gandrīz tikpat daudz kā, piemēram, Bite gada investīcijas – 4,99 milj. Ls pērn un tikai par piekto daļu mazākas nekā Tele2 gada investīcijas – 2012. gadā 6,17 milj. Ls apmērā. LMT 2012. gadā tīkla attīstībā investēja 18,4 milj. Ls.
Viedtālruņu un dažādu interaktīvo ierīču skaita pieaugums veicina pieprasījumu pēc Latvijas iedzīvotājiem piemērota satura un IT pakalpojumiem. Tie ir papildus biznesa virzieni, ko šogad attīstīsim, norāda LMT prezidents Juris Binde.
Gada laikā gandrīz dubultojies vidējais LMT klientu interneta patēriņš telefonā, par 25% audzis mobilā interneta datorā lietotāju skaits un par 29% pieaudzis kopējais aktīvo datu pakalpojumu klientu skaits.
DB jau rakstīja, ka 2013. gada pirmajā ceturksnī Tele2 strādāja ar 19,4 milj. Ls apgrozījumu, kas bija par 3,2% vairāk nekā pagājušā gada attiecīgajā ceturksnī. Savukārt Tele2 peļņa no pamatdarbības jeb EBITDA bija 6,5 milj. Ls, samazinoties par 6,6%, salīdzinājumā ar to pašu ceturksni 2012. gadā. Tele2 EBITDA rentabilitātes rādītājs pirmajā ceturksnī bija 33,4%.
Tele2 norāda, ka, salīdzinot ar pērnā gada pirmo ceturksni, Tele2 klientu skaits šī gada pirmajos trīs mēnešos pieaudzis par 30 tūkst. Savukārt, salīdzinot ar pērnā gada nogali, kad Tele2 pulcēja 1,043 milj. klientu, pirmajā ceturksnī operatora klientu skaits ir samazinājies par 3 tūkst., jo šā gada 31.martā operatoram bija 1,04 milj. klientu.