Lietuvas vadošā uzņēmuma apģērbu mazumtirdzniecības tirgū Apranga Group apgrozījums, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli (PVN), septembrī ir audzis līdz 41,6 miljoniem litu (8,4 miljoniem latu), kas ir par 9,6% vairāk, salīdzinot ar attiecīgo mēnesi pērn, raksta baltic-course.com.
Apranga Group mazumtirdzniecības apgrozījums, ieskaitot PVN, janvārī veidoja 301,9 miljonus litu jeb 61,84 miljonus latu, un tas ir par 11,3% vairāk nekā pērnā gada janvārī. Pēdējo deviņu mēnešu Apranga Group mazumtirdzniecības apgrozījums Latvijā veido 70,4 miljonus litu jeb 14,42 miljonus latu, un tas ir 9,5% pieaugums, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn.
Savukārt Igaunijā laikā no šī gada sākuma līdz septembra beigām Apranga Group apgrozījusi par 21,8% vairāk – 39,9 miljonus litu jeb 8,17 miljonus latu.
Patlaban Apranga Group pārvalda 120 veikalu lielu tīklu, kopumā aizņemot 64,2 tūkstošus kvadrātmetru lielu veikalu platību. Gada laikā Apranga veikalu platība samazinājusies par 0,9%.
Kopš 2010. gada vasaras Apranga Group ir ievērojami uzlabojusi veikalu tīkla attīstības stratēģiju, vēsta medijs. Šī gada devinos mēnešos Apranga Group ir atvērusi astoņs jaunus veikalus un rekonstruējusi četrus, savukārt aizvērusi divus apģērba tīkla veikalus. Investīciju apjoms sasniedzis 6,2 miljonus litu (1,27 miljonus latu).
Lielākā daļa Apranga Group akciju pieder lietuviešu koncernam MG Baltic.