Baltijas lielākais apģērbu tirgotājs Apranga šogad plāno divreiz lielākas investīcijas veikalu tīkla attīstībā, tostarp atverot jaunus apavu veikalus
Lielākais izaicinājums Apranga grupai patlaban ir noturēt līderpozīcijas Lietuvas, Latvijas tirgū, un kļūt par pirmā numura spēlētāju arī Igaunijā, neslēpj Rimants Pervenecks (Rimantas Perveneckas), Apranga grupas ģenerāldirektors.
Ārvalstnieki atzinīgi vērtē to, kā Baltijas valstis ir pārdzīvojuši krīzi, novērtē pašreizējos pozitīvos attīstības rādītājus. Par reģionu tieši tāpēc šobrīd vērojams otrs intereses vilnis, saka R. Pervenecks.
«Pašlaik ir pastiprināta interese no dienvidu reģioniem – Itālijas, Spānijas, kur šobrīd vietējā tirgū kompānijām ir grūti audzēt apjomus, tāpēc attīstības iespējas tiek meklētas ārpusē. Pēdējā laikā par Baltiju ir interesējušies tirgus spēlētāji no Anglijas, kuri pirms krīzes ļoti skeptiski raudzījās uz šo reģionu. Tagad tie meklē vietējos partnerus.
Mūsu tirgus gan noteikti nav tukšs – nozīmīgākie tirgus dalībnieki jau te ir pārstāvēti, tūlīt pievienosies arī H&M. Tāpēc būtiskas pārmaiņas, revolūcijas mēs neprognozējam,» viņš raksturo.
Arī Apranga paredzējusi dažus jaunumus. Piemēram, tikko kā kompānija atklājusi Massimo Dutti veikalu tirdzniecības centrā Spice. Tā ir parakstījusi franšīzes līgumu ar britu kompāniju Burberry par veikalu atvēršanu Baltijas valstīs, Rīgā un Tallinā tie varētu tikt atklāti šā gada otrajā pusē. Uzņēmums gribētu jau šoruden uz Rīgu atvest kanādiešu apavu veikalu/zīmolu Aldo. Lietuvā šos veikalu Apranga grupa atver jau martā.
Apranga grupā ietilps 17 kompānijas, tai ir 122 veikali Baltijā.
Plašāk DB