Baltijas valstīs strādājošā Lietuvas apģērbu tirdzniecības tīkla Apranga Group mazumtirdzniecības apgrozījums pērn veidojis 529,6 miljonus litu (108,03 miljonus latu), kas ir par 23,4% vairāk nekā 2011.gadā, teikts uzņēmuma publiskotajā paziņojumā.
Tādējādi kompānijas apgrozījums sasniedzis visu laiku augstāko līmeni, un tas bijis par 4% lielāks salīdzinājumā ar 2008.gadā reģistrēto pirms krīzes līmeni.
Apranga apgrozījums 2012.gadā Lietuvā pieaudzis par 23,5%, Latvijā - par 25,1%, bet Igaunijā - par 19,6%.
Savukārt pērnā gada decembrī uzņēmuma apgrozījums veidoja 52,8 miljonus litu (10,7 miljonus latu), kas ir par 21,8% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā 2011.gadā, bet ceturtajā ceturksnī apgrozījums audzis par 17,5% - līdz 149,6 miljoniem litu (30,5 miljoniem latu).
2012.gadā Apranga atvēra 18 jaunus veikalus, rekonstruēja deviņus un slēdza piecus.
Patlaban kompānijai pieder 134 veikali, kuru kopējā platība veido 66 300 kvadrātmetrus, kas ir par 2,6% vairāk nekā 2011.gadā.
Apranga Group izplata Zara, Hugo Boss, Emporio Armani, Ermenegildo Zegna, Max Mara, Mango, Bershka, Promod, Pull and Bear, Mexx, Stradivarius, s.Oliver un citu zīmolu apģērbus.