Biznesa veiksmes atslēga pamatā slēpjas spējā ātri pielāgoties mainīgajiem tirgus apstākļiem un prasmē jebkurā situācijā rast atbilstošus risinājumus, domā Liāna Pudule-Indāne, NovaTours vadītāja Latvijā.
Lai izveidotu veiksmīgu biznesu, uzņēmējam ir jāspēj atrast savu ceļu un produktu nemitīgi augošajā konkurencē, kā arī maksimāli kvalitatīvi strādāt ar sadarbības partneriem, spriež L.Pudule-Indāne. Roka vienmēr jātur uz pulsa, jo izaicinājumu nekad netrūkst. Tūrismā tie var ik katru dienu nokrist no gaisa – ugunsgrēks Grieķijā, rota vīruss kādā Turcijas viesnīcā – pilnīgi jebkas momentā var ietekmēt klientu uzvedību un tirgus pieprasījumu, teic NovaTours vadītāja Latvijā.
Iepazīst pasauli
Bērnībā man nebija konkrētas sapņu profesijas, jo skolā man patika un padevās teju viss - gan humanitārie, gan eksaktie mācību priekšmeti, stāsta L.Pudule-Indāne. “Biju viena no klases teicamniecēm, tāpēc pedagogi man paredzēja skolotājas karjeru. Mani pašu savukārt ļoti aizrāva cipari - labi veicās arī fizikas olimpiādēs, tāpēc arī atzīmes bija ļoti labas. Vidusskolas pēdējā klasē, tikai pateicoties labajām sekmēm un bez konkursa, mani uzņēma ekonomikas pedagoga bakalaura programmā, kur, pēc vidusskolas absolvēšanas, arī iestājos. Tas bija brīdis, kad ekonomiskā izglītība Latvijas augstskolās bija bērnu autiņos, mācību līdzekļi bija adaptēti no Amerikas Savienotajām valstīm un pavisam neatbilda tā brīžai Latvijas un Eiropas situācijai. Neraugoties uz to, studijas bija gana interesantas, un jāsaka, ka šīs profesijas apgūšana noteikti man ir palīdzējusi attīstīt daudz un dažādas prasmes. Piemēram, spēju strukturēti un saprotami paust savu viedokli, kā arī nebaidīties uzstāties auditorijas priekšā,” secina L.Pudāne-Indāne, kura, paralēli studijām, sāka arī stādāt.