Arhitektūras konstrukcija, kas vizuāli atgādina lidojošo šķīvīti Rīgas lidostā nākotnē varētu tikt nojaukta.
To DB un LETLAW rīkotajās uzņēmēju brokastīs sacīja lidostas Rīga valdes priekšsēdētājs Arnis Luhse. «Godīgi sakot, šī konstrukcija mums- lidostas darbiniekiem- sagādā galvas sāpes, jo tai regulāri tek jums, turklāt tā traucē mums izbūvēt automātisko bagāžas komplektācijas vietu,» tā A. Luhse. Viņš gan norāda, ka arhitekti pret «lidojošā šķīvīša» nojaukšanu iebilstot, sakot, ka tā ir unikāla celtne un tāpēc jāsaglabā. «Tāpēc apsveram iespēju, šajā objektā ierīkot, piemēram, restorānu,» skaidro A. Luhse. Tā saucamais «lidojošais šķīvītis» pašlaik atrodas pie izlidošanas sektora A.
Tā kā problēmu dēļ ar nacionālo aviokompāniju airBaltic valdība pašlaik ir atlikusi jautājumu par jauna lidostas termināļa būvniecību vai esošā termināļa paplašināšanu, šīs un citas idejas pašlaik ir tikai diskusiju līmenī.
DB jau rakstīja, ka pēc pašreizējiem lidostas plāniem ir rosināts rekonstruēt un paplašināt esošo lidostas termināli, ieskaitot daudzstāvu autostāvvietas būvi lidostas priekšpusē. Plānots, ka pirmās 15 minūtes šajā stāvvietā varētu būt bezmaksas, bet tieši pie lidostas durvīm varēs apstāties tikai taksometri. Tādā veidā lidosta plāno cīnīties ar tā saucamajiem «riņķotājiem», kas taupības nolūkos nebrauc iekšā stāvvietā, bet, gaidot savus pasažierus, met pat līdz 60 lokiem vienā reizē gar lidostas durvīm.
Termināļa paplašināšana varētu izmaksāt ap 68 milj. eiro, bet skaidra finansējuma avota šiem ieguldījumiem nav.
Kā DB jau rakstīja, pašreizējais lidostas terminālis ir paredzēts 3 milj. pasažieru apkalpošanai, ja lidosta saglabā esošo pasažieru apjomu, kas ir sasniedzis 5 milj, vai pat to palielina, bez plašākām telpām iztikt nav iespējams.