Šogad pirmajā pusgadā a/s Lido apgrozījums audzis par 10 %, liecina operatīvie dati.
Iespējams, jau gada beigās tiks atklāts jauns Lido bistro Rīgā, taču, iekams nav parakstītas konkrētas vienošanās, uzņēmuma vadība detalizētus plānus neatklāj.
Uzņēmums 2012. gadu pabeidzis ar 241.9 tūkstošu latu peļņu un veicis izmaksu optimizāciju. «Esam spējuši atgūties no Ārpustiesas tiesiskās aizsardzības procesa un paveikuši neiespējamo,» stāsta a/s Lido valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa. Viņa 2012. gadu uzskata par lūzuma punktu uzņēmuma pēdējo gadu nedienās. Pērn Lido izdevies noturēties sabiedriskās ēdināšanas līderpozīcijās un palielināt kopējo apgrozījumu par 5,4 %, sasniedzot 18.99 miljonus Ls, taču atsevišķi ēdināšanas biznesā apgrozījuma kāpums pērn bija 7%. «Pēc iepriekšējā grūtā posma Lido šobrīd ir atmodas laiks,» saka uzņēmuma pārstāve.
Šobrīd kompānija par vienu no mērķiem deklarējusi pievēršanos ekoloģiskai pārtikai, jo šāda tendence vērojama visā pasaulē. Tiesa, joprojām pirktākie Lido produkti ir salmiņos cepti kartupeļi un kotlete. R. Auziņa uzsver, ka tradicionālos ēdienus nav paredzēts mainīt, taču ēdienkarte tiek papildināta ar vietējiem augļiem un dārzeņiem atkarībā no sezonas. Ar lauksaimniekiem jau rudenī notiek vienošanās par konkrētu izejvielu piegādi, taču ne vienmēr līgumi tiek izpildīti. Piemēram, nesen Lido veselu mēnesi nevarējis pagatavot kartupeļu biezeni, jo bija beigušies konkrētas šķirnes kartupeļi.