Ēdināšanas kompānijas AS Lido vasaras terases jeb pop-up bistro virtuves un bistro zonas paplašināšanā un terases seguma uzlabošanā Jūrmalā šogad investēti vairāk nekā 10 000 eiro, stāsta Lido valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa.
Viņa norāda, ka šogad uzlabots terases dizains, papildināta ēdienkarte, pārdomāts izkārtojums un apkalpošana, ieviestas jaunas atrakcijas bērniem, dzīvā mūzika ik sestdienu un sporta pārraižu translācijas.
Auziņa atzīmē, ka, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, Lido vasaras terasē ir paplašināta bistro zona un izveidota īpaša skatuve sestdienu dzīvās mūzikas vakariem. Lido Jūrmalas vasaras terases kopējā platība ir 800 kvadrātmetri, vienlaicīgi tajā var apkalpot 400 klientus.
Līdz ar šogad paplašināto piedāvājumu Lido vadība plāno, ka apgrozījums pret iepriekšējā gada rezultātiem Jūrmalā varētu pieaugt par 30%.
Lido valdes priekšsēdētāja Auziņa arī skaidro, ka biznesa rezultāti Jūrmalā ir atkarīgi no laikapstākļiem. Tāpēc, piemēram, jūnijā vasaras terases klienti veidoja 3% no kopējā Lido apmeklētāju skaita. «Taču līdz ar vasaras iestāšanos Latvijā plānojam, ka jūlijā un augustā klientu skaits Jūrmalā pieaugs līdz 5% no kopējā Lido apmeklētāju skaita.»
Auziņa atklāj, ka Lido vasaras terases apgrozījums jūnijā veidoja gandrīz 4% no kopējā Lido bistro apgrozījuma, taču turpmākajos mēnešos plānots, ka tas pieaugs vismaz līdz 5%.
Lido vasaras terase Jūrmalā, kas šogad atklāta 29.maijā, ir atvērta otro reizi, un tā darbosies visu vasaru.
Kā liecina Firmas.lv informācija, Lido 2012.gadā strādāja ar 27,01 miljona eiro apgrozījumu, kas ir 5% palielinājums salīdzinājumā ar 25,61 miljona eiro apgrozījumu 2011.gadā. Lido peļņa samazinājusies vairāk nekā trīsarpus reizes - no 1,3 miljoniem eiro 2011.gadā līdz 344 310 eiro 2012.gadā.
Patlaban Lido tīklu veido deviņi bistro Latvijā, kā arī viens Lido bistro Tallinā, gaļas un kulinārijas ražošanas bāze, alus darītava, konditoreja un veikals Rīgā.
Uzņēmums dibināts 1991.gadā. Tā pamatkapitāls ir 14,11 miljoni eiro (9,92 miljoni latu).