Tehnoloģijas

Lenovo pārspējis HP un kļuvis par lielāko datoru ražotāju

Gunta Kursiša,11.10.2012

Jaunākais izdevums

Ķīnas datoru ražotājs Lenovo šā gada trešajā ceturksnī piegādājis 13,8 miljonus datoru, apsteidzot līdzšinējo pasaules līderi Hewlett-Packard (HP) un kļūstot par lielāko datoru ražotāju, norāda pētījumu firma Gartner.

HP šā gada trešajā ceturksnī piegādājis 13,5 milj. datoru. Attiecīgi HP pieder 15,5% kopējā tirgus daļas, bet Lenovo – 15,7% tirgus daļas. Salīdzinot ar iepriekšējā gada trešo ceturksni, HP piegāžu apjomi ir sarukuši par 16,4% - iepriekšējā gada analoģiskā laika posmā HP piegādāja 16,21 milj. datoru, iegūstot 17% tirgus daļas. Lenovo, gluži pretēji, savu tirgus daļu gada laikā ir palielinājis– salīdzinot ar 2011. gada trešo ceturksni, Lenovo piegāžu apjomi auguši par 9,8%. Pērn Ķīnas uzņēmuma tirgus daļa bija 13,1%, liecina Garter dati.

Trešajā ceturksnī kompānija Dell piegādāja 9,2 milj. datoru, kas ir par 13,7% mazāk nekā pirms gada. Dell tirgus daļa ir 10,5%. Ceturtajā vietā ierindojas Acer Group ar 8,6 milj. vienību piegādi un 9,9% tirgus daļu, piektajā vietā atrodas Asus, kas trešajā ceturksnī veica 6,3 milj. piegāžu, aizņemot 7,3% kopējā tirgus.

Pārējiem ražotājiem pieder 41,1% tirgus daļas. Kopumā visi pasaules ražotāji trešajā ceturksnī veikuši 87,5 milj. vienību piegāžu, kas ir par 8,3% mazāk nekā pērnā gada analoģiskā laika posmā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaudīgs un stabili strādājošs dators ir nepieciešams ikvienam uzņēmējam, neatkarīgi no izvēlētās biznesa nozares. Portatīvie datori nodrošina iespēju strādāt jebkurā vietā un laikā, gan tiešsaistē, gan bezsaistē, tāpēc datora izvēle ir svarīgs jautājums, ko nevar atlikt uz vēlāku laiku.

Reti kurš uzņēmējs var atļauties greznību meklēt īsto datoru mēnešiem ilgi, tāpēc vērts pievērst uzmanību interneta veikalu piedāvājumam. Kāds portatīvais dators ir pieprasītākais Latvijas pircēju vidū? Kur meklēt labu datoru biznesa mērķiem par adekvātu cenu? Turpini lasīt un uzzini!

##Lenovo portatīvie datori – klusi, stabili, jaudīgi

Viens no vadošajiem datoru ražotājiem pasaulē, Lenovo, piedāvā plašu biznesa datoru segmentu. Interneta veikalā 1a.lv pirktāko portatīvo datoru topā ietilpst pieci Lenovo modeļi:

1. Lenovo V130-15 Full HD SSD Kaby Lake i5

● Windows 10 operētājsistēma;

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Lenovo atver pirmo ražotni ASV; vairs nebūs «made in China»

Gunta Kursiša,03.10.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ķīnas datoru ražotājs Lenovo paziņojis par plāniem atvērt pirmo datoru ražotni ASV, kurā tiks ražoti Think zīmola klēpjdatori, personālie datori un planšetdatori, raksta computerworld.com.

Jaunā ražotne ASV tiks atvērta Ziemeļkarolīnas štatā. Lenovo jau ir rūpnīcas Meksikā, Brazīlijā un Ķīnā.

Db.lv jau vēstīja, ka Lenovo Group šogad cer ieņemt Hewlett-Packard Co. (HP) vietu kā pasaules lielākais datoru ražotājs pēc tirdzniecības apjomiem un kļūt par pirmo Ķīnas kompāniju, kas tehnoloģiju jomā ieņem kādu pirmo vietu pasaulē. Patlaban analītiķi vēl nespēj paredzēt, vai Lenovo pārdošanas apjomiem šogad izdosies pārspēt HP, jo abas kompānijas pašlaik atrodas «plecu pie pleca».

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Lenovo grasās kļūt par pirmo tehnoloģiju līderi no Ķīnas

Jānis Rancāns,16.07.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Datoru ražotājs Lenovo Group jau šogad gatavojas ieņemt Hewlett-Packard Co. (HP) vietu kā pasaules lielākais datoru ražotājs pēc tirdzniecības apjomiem, tādējādi kļūstot par pirmo Ķīnas kompāniju, kas tehnoloģiju jomā ieņem kādu pirmo vietu pasaulē, vēsta Reuters.

Aizvadītā gada trešajā ceturksnī Lenovo kļuva par otro lielāko datoru ražotāju pasaulē, atpaliekot tikai no HP.

Šā gada otrajā ceturksnī Lenovo piederēja 14,9% no pasaules datortirgus, kas ir tikai par 0,6 procentpunktiem mazāk nekā HP (15,5%), liecina tirgus pētījumu kompānijas IDC aplēses.

Analītiķi norāda, ka ir tikai laika jautājums, kad Lenovo kļūs par pasaules galveno datoru ražotāju, un nebūšot nekāds brīnums, ja tas notiktu jau šogad.

Tomēr augošais planšetdatoru tirgus un krītošie personālo datoru pārdošanas apjomi varētu atstāt savu ietekmi uz Lenovo – analītiķi paredz, ka PC tirgus šogad augs tikai par trīs procentiem. Tāpat liels risks ir saistāms arī ar situāciju pasaules ekonomikā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lenovo IdeaPad Miix 700 ir īsts atradums visiem, kuri vēlas vienlaikus lietot gan ierasto klēpjdatoru, gan skārienjutīgu plāksni

Planšetdatoru tirgus jau pāris gadu atrodas brīvajā kritienā, un tā vien šķiet, ka skārienjutīgās plāksnes ieņems vietu blakus neskaitāmiem cilvēces daudzsološajiem izgudrojumiem, kuri nepiepildīja uz tiem liktās cerības, ja nu vienīgi ražotājiem kaut kādā veidā izdosies tās padarīt lietotājiem noderīgākas. Šobrīd meklējumi ved planšetdatoru un klēpjdatoru apvienošanas virzienā, paņemot labāko no abiem un savienojot to vienā ierīcē. Runa ir par tā dēvētajiem atdalāmajiem datoriem jeb ierīcēm, kurās ekrānu var atvienot no tastatūras. Viena no šīs kategorijas cerībām ir Lenovo IdeaPad Miix 700.

Lenovo ir starp jaunā viļņa hibrīddatoru celmlaužiem. Lai atceramies tā lunkano modeli Yoga, kas savulaik parādīja, ka vienā ierīcē var sadzīvot klēpjdators ar planšeti. Miix 700 ekspluatē citādu, senāku konceptu, taču ienesis dažas jaunas vēsmas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedierīces

Tehnoloģiju apskats: Lenovo klēpjdatora un planšetes krustojums Yoga Book

Jānis Vēvers,16.06.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lenovo inovatīvais klēpjdatora un planšetes krustojums Yoga Book uz papīra lapas uzrakstīto «ievelk» ekrānā

Kopš 360 grādos atlokāmo Yoga klēpjdatoru sērijas radīšanas pirms pieciem gadiem Ķīnas zīmols Lenovo pieradinājis patērētājus sagaidīt aizvien jaunus, neparastus un patiesi inovatīvus produktus. Pekinieši nelika vilties arī pērnā gada nogalē, prezentējot savdabīgu piezīmjgrāmatu Yoga Book. Ar atlokāmu, skārienjutīgu ekrānu un pat ļoti plānu korpusu nevienu vairs nepārsteigt, tāpēc Lenovo datoram novāca klaviatūru, aizstājot to ar skārienjutīgu virsmu un zīmētiem taustiņiem.

Dizains

Pavirši paraugoties, Yoga Book izskatās pēc glīta, dārga pierakstu blociņa ar cietiem vākiem. Iespaidu pastiprina savdabīgā, visā korpusa garumā novilktā, rokaspulksteņa metāla siksniņas tematikā ieturētā spīdīgā eņģe, kas raisa asociācijas ar iesiešanas spirāli. 10,1 collu displeja dēļ klēpjdators nav lielāks par skolas burtnīcu, un arī plānums ir apbrīnas vērts. Atvērtā veidā katra puse ir tikai 4 mm bieza, bet aizvērtā – plānāka par centimetru un sver tikai 690 gramus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedierīces

Lenovo paziņo par negaidītu labu peļņu

Baiba Zālīte, speciāli db.lv,03.02.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ķīnas datoru ražotājs Lenovo paziņojis par daudz labāku peļņas rādītāju nekā iepriekš cerēts. Labais darbības rezultāts skaidrojams ar to, ka uzņēmuma viedtālruņu pārdošanas apjoms vairāk nekā dubultojies, ziņo BBC.

Lenovo tīrā peļņa pagājušā gada pēdējos trijos mēnešos bija 253 miljoni ASV dolāru (vairāk nekā 220 miljoni eiro), analītiķu prognozēto 220 miljonu ASV dolāru vietā (apmēram 191 miljons eiro). Arī ienākumi palielinājušies par 31%, pārspējot ekspertu prognozes.

Pagājušajā gadā uzņēmums iegādājās mobilo ierīču ražotāju Motorola un datu apstrādes giganta IBM serveru biznesu.

Lenovo vadītājs Juankings Jangs sacīja, ka vairāku miljardu dolāru vērto pirkumu dēļ uzņēmums tobrīd atradās uz «starta līnijas jaunām sacīkstēm».

«Rezultāti rāda, ka mēs izvēlējāmies pareizo stratēģiju, mēs veicām pareizos pirkumus un mēs guvām panākumus globāli, tāpēc es esmu pārliecināts, ka mēs esam gatavi uzvarēt,» norādīja J. Jangs savā paziņojumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas elektronikas kompānija «Fujitsu» ceturtdien paziņoja, ka panākusi vienošanos, lai apvienotu grūtībās nonākušo personālo datoru ražošanas struktūrvienību ar Ķīnas datoru ražotāju «Lenovo».

«Fujitsu» norāda, ka uzņēmums nolēmis oficiāli parakstīt vienošanos ar «Lenovo» un valdības atbalstīto Japānas Attīstības banku par stratēģisku partnerību, lai izstrādātu un pārdotu personālos datorus.

«Lenovo» jaunajā uzņēmumā piederēs 51% akciju, bet Japānas Attīstības bankai - pieci procenti.

Šī vienošanās ļaus «Fujitsu» vairāk līdzekļu ieguldīt rentablajā informācijas tehnoloģiju pakalpojumu biznesā, vienlaikus turpinot īstenot restrukturizācijas programmu, kas paredzēs likvidēt 3200 darbvietas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas elektronikas kompānija «Fujitsu» ceturtdien paziņoja, ka panākusi vienošanos, lai apvienotu grūtībās nonākušo personālo datoru ražošanas struktūrvienību ar Ķīnas datoru ražotāju «Lenovo».

«Fujitsu» norāda, ka uzņēmums nolēmis oficiāli parakstīt vienošanos ar «Lenovo» un valdības atbalstīto Japānas Attīstības banku par stratēģisku partnerību, lai izstrādātu un pārdotu personālos datorus.

«Lenovo» jaunajā uzņēmumā piederēs 51% akciju, bet Japānas Attīstības bankai - pieci procenti.

Šī vienošanās ļaus «Fujitsu» vairāk līdzekļu ieguldīt rentablajā informācijas tehnoloģiju pakalpojumu biznesā, vienlaikus turpinot īstenot restrukturizācijas programmu, kas paredzēs likvidēt 3200 darbvietas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Elko vadītājs: Konflikts Ukrainā var viest korekcijas izaugsmes plānos

Sanita Igaune,01.04.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ja Krievijas un Ukrainas konflikts neeskalēsies, ELKO grupas rezultāti pirmajā pusgadā varētu būt pagājušā gada līmenī; pērn 10% pieaugums.

AS ELKO grupa ir viens no lielākajiem Latvijas uzņēmumiem, kas pārstāvēts deviņās valstīs – Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Rumānijā, Krievijā, Slovākijā, Slovēnijā, Ukrainā un Kazahstanā. AS ELKO grupa prezidents Egons Mednis intervijā DB neslēpj riskus Ukrainas tirgū, kā arī sniedz ieskatu uzņēmuma šā gada plānos un pērnā gada rādītājos.

Kāda situācija šobrīd ir Ukrainā? Kā tā ietekmē AS ELKO grupa biznesu?

Es nezinu, kāda situācija bija 1940. vai 1945. gadā, bet pieļauju, ka tendences bija ļoti līdzīgas. Protams, ir milzīgas problēmas un neskaidrības par reģiona attīstību. Šobrīd veiktas darbības, lai biznesu kontrolētu, tas attiecas gan uz kredītlīniju, gan apjomiem noliktavās. Daudz stingrāk tiek skatīti maksāšanas nosacījumi, ļoti rūpīgi tiek monitorētas vietējās valūtas svārstības. Lai gan tās tiešā veidā mūs neskar, bet vietējos uzņēmumus ietekmē, turklāt iespaido gala cenu pircējam, pirktspēju un visu pārējo. Ukrainā problēmas ir, un tiek darīts viss, lai riskus samazinātu. Diemžēl tirgū nevar atnākt un no tā aiziet vienā dienā, jo ir saistības, noliktavas, klienti. Iespēju robežās šie procesi tiek kontrolēti, veiktas korekcijas. To, kas notiek tirgū, visi ir sapratuši un atbilstoši tam izturas. Pārdošanas apjomi, protams, ir samazinājušies, bet lielas panikas šobrīd vēl nav un dzīve turpinās. Vislielākās neskaidrības ir saistības ar notikumu turpmāko attīstību. Valstī scenārijs ir tāds, ko redzam avīzēs, žurnālos, ziņās. Labākais scenārijs ir tāds, ka pašreizējā situācija paliks status quo stāvoklī. Sliktākais – problēma samilzīs un Austrumukraina, nedod dievs, visa pasaule iesaistīsies šajā procesā citādā formātā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Latvijā mobilo sakaru operatori sākuši piedāvāt Ķīnas Xiaomi viedtālruņus

LETA,14.07.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas mobilo sakaru operatori sākuši piedāvāt Ķīnas Xiaomi viedtālruņus, liecina mobilo sakaru operatoru sniegtā informācija.

Latvijas mobilais telefons (LMT) pircējiem piedāvā triju veidu Xiaomi viedtālruņus - Xiaomi Redmi 4A, Xiaomi Redmi 4X un Xiaomi Redmi Note 4 ar Android operētājsistēmu, kuru cena ir attiecīgi 149 eiro, 199 eiro un 279 eiro.

«Lai gan Xiaomi ir salīdzinoši jauns viedtālruņu ražotājs, kas tirgū sevi pieteicis tikai pirms septiņiem gadiem, pateicoties tā radītajām kvalitatīvajām ierīcēm, šajā laikā zīmols kļuvis par piekto lielāko viedtālruņu ražotāju pasaulē, ierindojoties blakus tādiem biznesa milžiem kā Apple, Samsung, Lenovo un LG. Xiaomi viedtālruņu veiktspēju, mūsdienīgo dizainu un demokrātisko cenu novērtējuši jau vairāk nekā miljards viedtālruņu lietotāju visā pasaulē, un to skaits arvien turpina augt. Paredzu, ka arī Latvijas pircējiem iepatiksies šie telefoni un, ja tas apstiprināsies, plānojam nākotnē paplašināt piedāvājuma klāstu arī ar jaunajiem modeļiem, ko ražotājs piedāvās,» norādīja LMT Tirdzniecības dienesta direktors Rinalds Kalniņš.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Vairāk nekā 70 pasaules uzņēmumu pārtraukuši sadarbību ar Krieviju

LETA--UNIAN,03.03.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairāk nekā 70 pasaules uzņēmumu ir pārtraukuši sadarbību ar Krieviju, protestējot pret tās plašo iebrukumu Ukrainā, paziņoja Ukrainas Nacionālās drošības un aizsardzības padomes Dezinformācijas apkarošanas centrs.

No Krievijas "aizgājuši un aiziet: "Apple", "Audi", "Chevrolet", "Cadillac", "Coca Cola", "Danone", "Dell", DHL, "Ericsson", "Ford", HP, "Harley Davidson", "General Motors", "Jaguar", "Lenovo", "LinkedIn", "Maersk" (ardievu, "Ali express" un ASOS), "Nike", "Scania", "Porsche", "Renault", "OnlyFans", AMD, "Adobe", BMW, "Dropbox" (pēc dažām dienām), "FedEx", "Intel", "Mercedes", "Nestle"," teikts paziņojumā.

Krieviju bloķējuši uzņēmumi "Apple Pay", "Amazon", "Cex Io", "Etsy", "Facebook" (slēgti Krievijas mediju konti), "Google Pay", "Google Maps", "Instagram" (Krievijas propagandas bloķēšana), "Paysera", "Samsung pay".

Krievijas dalību dažādos pasākumos atcēluši to rīkotāji "Cannes Festival", "Eurovision", "Formula 1", FIFA, MOK, "Mobile World Congress", NHL, bet uzņēmums "Adidas" atteicies strādāt ar Krievijas futbola izlasi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Pasaulē labāk apmaksātie sportisti

Gunta Kursiša,06.06.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Golfa meistars Taigers Vudss (Tiger Woods) šogad atguvis pasaules pelnošākā sportista titulu, ko pērn bija ieguvis pusvidējā svara bokseris Floids Meivezers (Floyd Mayweather), raksta forbes.com.

T. Vudsa kopējie ienākumi veido 78,1 miljonu ASV dolāru, ko viņš guvis no uzvarām spēlēs, sponsoru piešķirtajiem bonusiem, golfa laukumu projektēšanas darba un citur, piemēram, no Tiger Woods PGA Tour video spēļu franšīzes. Kopš šī video spēle nāca klajā 1998. gadā, ASV tirgū tā nesusi 754 miljonus ASV dolāru ienākumus, liecina pētījumu uzņēmuma NPD Group dati. Tāpat T. Vudss sadarbojas ar tādiem zīmoliem kā Nike, Rolex, Upper Deck, TLC Eye Centers, NetJets, Kowa un Fuse Science.

Tā, piemēram, T. Vuds un Nike sadarbība apavu zīmolam gadā izmaksā aptuveni 20 miljonus ASV dolāru, un pastāv iespējamība, ka līgums starp golfa spēlētāju un Nike tiks parakstīs vēl uz vienu gadu, raksta Forbes. Pirmo reizi T. Vudss sadarbojās ar Nike 1996. gadā, kad tika parakstīts 40 milj. ASV dolāru vērts līgums ar piecu gadu termiņu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Krītošais rublis iedragā ārvalstu kompāniju ieņēmumus Krievijā

Žanete Hāka,07.10.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rubļa vērtības samazināšanās pamatīgi pasliktina ieņēmumus Krievijā tādiem Rietumeiropas gigantiem kā PSA Peugeot Citroen, Henkel AG un Carlsberg, raksta Bloomberg.

Tādējādi šo uzņēmumu darbība valstī ir zem jautājuma zīmes arī Krievijas stagnējošās ekonomikas dēļ.

Rubļa kurss patlaban pret eiro un dolāru turas pie rekordzemas atzīmes, Tādējādi kompānijām, kuru biznesā lielu daļu veido šis tirgus, valūtas vērtības samazināšanās sadārdzina izejvielu un detaļu importu uz vietējām rūpnīcām, palielina cenas pircējiem un samazina peļņu.

«Rubļa vājināšanās ir problēma,» atzinis Peugeot vadītājs Karloss Tavares. Rubļa vērtība patlaban turas pie 40 rubļu par dolāru atzīmes, kas ir vājākais līmenis vēsturē, jo konflikts Ukrainā liek investoriem pamest ieguldījumus Krievijā. Inflācija patlaban aug straujākajā tempā pēdējo trīs gadu laikā, jo importa ierobežojumi no Eiropas Savienības un ASV, ko Krievija piemērojusi kā atbildi šo valstu sankcijām, liek augt patēriņa cenām valstī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nākamo trīs gadu laikā ātrās ēdināšanas ķēdes McDonald's attīstībā Latvijā investēs ap pieciem miljoniem eiro, intervijā aģentūrai LETA stāsta daudznozaru uzņēmumu grupas Hili Ventures, kuras meitasuzņēmums Premier Capital Baltijas valstīs, Grieķijā un Maltā pārvalda ātrās ēdināšanas ķēdi McDonald's, vadītājs Melo Hili.

Viņš norāda, ka viena no būtiskākajām lietām šogad bija jaunā McDonald's atvēršana Kārļa Ulmaņa gatvē, Rīgā.

«Tāpat šogad Latvijā turpinām ķēdes sagatavošanu pašapkalpošanās kiosku ieviešanai. Patlaban šādi kioski atrodas divās no McDonald's ķēdes vietām Latvijā,» atzīmē Hili.

Viņš piebilst, ka šobrīd šis kiosku projekts ir testa režīmā. Taču nākamā gada laikā plānots tos ieviest visās McDonald's vietās Latvijā.

Kā ziņots, McDonald's attīstībā Baltijas reģionā šogad plānots ieguldīt aptuveni 4,6 miljonus eiro.

Hili skaidroja, ka Igaunijā šogad nekādas ievērojamas izmaiņas McDonald's ķēdē nav plānotas, bet Lietuvā šogad ir atvērta viena jauna vieta, kā arī plānots atvērt vēl divas. Tikmēr Latvijā šogad ir atvērta viena jauna McDonald's ēstuve, kas darbojas Kārļa Ulmaņa gatvē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Microsoft atjaunoto Windows 10 versiju Fall Creators Update plāno publiskot 17.oktobrī, liecina uzņēmuma sniegtā informācija.

Kā raksta ārvalstu mediji, programmatūras gigants testē šo Windows 10 versiju gandrīz visu šo gadu, un tajā būs vairāki jauninājumi un izmaiņas. Lielākais jaunums ir Windows Mixed Reality – Microsoft platforma virtuālās realitātes ierīcēm, ko ražojuši Acer, Asus, Dell, HP un Lenovo.

Jauktā realitāte ir termins, ko Microsoft izmanto, lai raksturotu programmatūru, kas ietver realitāti – izvieto tekstus, grafikus uz reāliem objektiem un virtuālo realitāti, kas simulē reālo pasauli. Microsoft plānoja vēl citus jaunumus, taču lielākā daļa no tiem atlikta uz nākamo gadu, kad plānots nākamā atjaunotā versija. Šis programmatūras atjaunojums ir jau ceturtais.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

ACC Distribution maina zīmolu, ar mērķi palielināt kvalificētu pakalpojumu sniegšanu tirgū

Sadarbības materiāls,05.10.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kā daļu no savām ambīcijām uzņēmējdarbības stratēģijā, ACC Distribution, elektronikas vairumtirgotājs, kas pieder ACME Grupė, ir atjaunojis savu zīmola logo un vizuālo identitāti. Izmaiņu mērķis ir stiprināt sinerģiju ar globālajiem zīmoliem, sekot inovatīviem virzieniem un paplašināt vārtus globālo zīmolu ienākšanai Baltijas tirgos.

ACC Distribution, kā viens no lielākajiem tehnoloģiju izplatītājiem Baltijā, jau vairākus gadus ir līderis perspektīvāko elektronikas iekārtu zīmolu ieviešanā tirgū. Uzņēmums cenšas nodrošināt īsāko ceļu tehnoloģiju zīmolu ieviešanai jomās, sākot no reģionālā tirgus, kanālu lietpratību un mārketinga pakalpojumiem, līdz nevainojamai loģistikas ķēdei un finanšu risinājumiem.

“Vairāk nekā 20 gadus intensīvi strādājot ar starptautiskajiem partneriem un Baltijas klientiem, esam uzkrājuši lielu pieredzi. Tāpēc mēs varam droši saukt uzņēmumu par vārtiem uz globālo zīmolu reģionālo tirgu. Mēs centīsimies to paveikt ar vēl lielāku sinerģiju, lai Baltijas patērētājiem varētu piedāvāt ne tikai jaunākās tehnoloģijas, bet arī jaunākās globālās tendences. Arī mūsu pārstāvētie zīmoli piedāvā jaunas iespējas un vērtīgu ieskatu vietējā tirgū,” komentēja ACC Distribution izpilddirektors Žymantas Baušys.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairāk nekā puse no Ķīnā populārākajiem korporatīvajiem zīmoliem ir starptautisku kompāniju nosaukumi – pat Ķīnas lielākais interneta meklētājs Baidu ir «izstumts» no pirmā desmitnieka, kā vienīgo Ķīnas pārstāvi desmit populārāko vidū atstājot uzņēmumu Uni-President.

Zīmīgi, ka pat pirmo simts Āzijas un Klusā okeāna reģiona populārāko zīmolu vidū nav neviens Ķīnas zīmols, ieskaitot pasaulē zināmo datoru ražotāju Lenovo.

Zīmolu topu veidoja Campaign Magazine UK.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Taivānas kompānijas HTC jaunākais viedtālrunis HTC Desire 500 tirdzniecībā Baltijā parādīsies augusta beigās un būs pieejams cenu amplitūdā no 175 līdz 190 latiem, informē HTC pārstāvniecība Latvijā.

HTC Desire 500 ir vidējās klases viedtālrunis ar 1,2 GHz četrkodolu Qualcomm Snapdragon 200 procesoru, 4,3 collu skārienjūtīgu ekrānu, 1GB RAM, 4GB lielu iebūvēto atmiņu, Bluetooth 4.0 un 8MP aizmugurējo kameru. Viedtālrunis aprīkots arī ar HTC BlinkFeed un Video Highlights iespējām, kuras ļauj fotogrāfijas pārveidot 30 sekunžu garā video.

Ierīce būs pieejama lietošanai gan ar vienu, gan arī ar divām SIM kartēm. HTC Desire 500 tirdzniecībā nonāks lakoti melnā un baltā krāsā ar ziliem elementim.

Šā gada otro ceturksni HTC noslēdza ar 40 miljonu ASV dolāru lielu peļņu, kas bijis samazinājums 22% apmērā, salīdzinot ar gada pirmo ceturksni. Vienlaikus kompānija prognozē, ka nākamajā ceturksnī, kas noslēdzas septembrī, samazināsies tās apgrozījums. Kompānija saskaras ar spēcīgu spiedienu no viedtālruņu tirgū dominējošo spēlētāju – Apple un Samsung puses un zaudē pozīcijas tirgū, lai gan izstrādājusi labi novērtētus viedtālruņus. Tā, piemēram, viedtālrunis HTC One saņēma labākās ierīces apbalvojumu Computex 2013 izstādē jūnijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šobrīd investoriem ir modē kompaktākas kompānijas , ceturtdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Bieži vien investoru vidū populārs ir uzskats – jo lielāka un ar vairāk biznesa novirzieniem ir kāda kompānija, jo vairāk viņi ir pasargāti no straujākām attiecīgā uzņēmuma akcijas vērtības izmaiņām. Proti, ilgstoši pastāvējis pieņēmums, ka «lielāks ir arī labāks», jo kompāniju bizness šādos gadījumos ir pietiekami diversificēts un nedienas kādam uzņēmējdarbības virzienam kompensē kādas citas nodaļas ieņēmumu palielināšanās.

Tiesa gan, pašlaik aina mainījusies un investori pieprasa, lai uzņēmumi savus lēnāk augošos biznesa novirzienus izolē vai pat pilnībā nodala. Valdot šādam fonam, The Wall Street Journal (WSJ) ziņo, ka pasaules korporatīvo grandu apņemšanās no savas pamatdarbības atšķelt citus biznesa novirzienus un sadalīt kompāniju ir vēsturiski gandrīz visaugstākajā līmenī. Dealogic apkopotie dati liecina, ka šogad kopumā pasaulē kompānijas pārdevušas vai pilnībā nošķīrušas citus sava biznesa novirzienus kopumā 1,6 triljonu ASV dolāru apmērā, kas ir visvairāk kopš 2007. gada, kad šajā ziņā tika uzstādīts rekords.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

IDC: Personālo datoru tirdzniecības apjoms sarucis par 10,6%

LETA,13.01.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērnā gada ceturtajā ceturksnī pasaulē piegādāti 71,9 miljoni personālo datoru, kas ir par 10,6% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā 2014.gadā, liecina tirgus izpētes kompānijas International Data Corp. (IDC) apkopotie dati.

IDC vēsta, ka personālo datoru tirdzniecības apjoma kritums galvenokārt skaidrojams ar sīvo konkurenci, ko rada viedtelefoni un planšetdatori, kā arī ar to, ka cilvēki šobrīd nogaida ilgāku laika periodu, lai iegādātos jaunas ierīces.

Uzņēmums gan prognozē, ka šogad personālo datoru pārdošanas apjoms palielināsies, ņemot vērā uzņēmumu pāreju uz datoriem, kas aprīkoti ar jaunākās paaudzes operētājsistēmu Windows 10.

IDC norāda, ka arī patērētājiem vajadzētu būt motivētiem iegādāties jaunākus personālos datorus drošības un veiktspējas uzlabojumu dēļ.

IDC dati arī liecina, ka Ķīnas uzņēmums Lenovo iepriekšējā ceturksnī saglabājis savu statusu kā pasaulē lielākais datoru tirgotājs, tam piegādājot gandrīz 15,4 miljonus personālo datoru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Eksperti: Personālo datoru tirdzniecībai kritums sesto ceturksni pēc kārtas

LETA,12.04.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Personālo datoru tirdzniecība šā gada sākumā piedzīvojusi kritumu sesto ceturksni pēc kārtas, samazinoties līdz zemākajam līmenim kopš 2007.gada, pirmdien paziņoja tirgus izpētes kompānija Gartner.

Gartner apkopotie dati liecina, ka pirmajā ceturksnī pasaulē piegādāti 64,7 miljoni personālo datoru, kas ir par 9,6% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn.

Tikmēr tirgus izpētes kompānijas International Data Corp. (IDC) publiskotie dati norāda pat uz vēl straujāku kritumu, personālo datoru pārdošanas apjomam pirmajā ceturksnī sarūkot par 11,5% - līdz 60,6 miljoniem vienību.

Analītiķi skaidro, ka mājsaimniecības vairs neiegādājās personālos datorus, kā tās mēdza to darīt senāk, izvēloties izmantot viedtelefonus interneta piekļuvei.

Tāpat personālo datoru tirdzniecību negatīvi ietekmējis ASV dolāra vērtības pieaugums, kas atsevišķos tirgos padarījis dārgāku to iegādi, un politiskā nestabilitāte vairākos reģionos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

“ACC Distribution” atjaunošanas stratēģija ir ļāvusi uzņēmumam pārvarēt tirgus izaicinājumus

Sadarbības materiāls,13.06.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“ACC Distribution”, viens no lielākajiem elektronikas vairumtirgotājiem Baltijas valstīs, 2022. gadā ieguva konsolidētos ieņēmumus 280 miljonu eiro apmērā un tīro peļņu 3,1 miljona eiro apmērā. Tas nozīmē attiecīgi 6% un 53% samazinājumu, salīdzinot ar 2021. gadu.

“Pagājušajā gadā viss tehnoloģisko iekārtu tirgus saskārās ar problēmām, ko izraisīja pārmērīgs preču piedāvājums un pieprasījuma samazināšanās, toties auga transportēšanas, noliktavu, algu un citas izmaksas. Enerģētikas krīze, rekordaugstā inflācija un vispārējā tirgus nenoteiktība koriģēja patērētāju reālos ienākumus un iepirkumu prioritātes. Neraugoties uz diezgan svārstīgo tirgus un ekonomisko situāciju, “ACC Distribution” saglabāja ilgtspējīgu peļņu, un mēs konsekventi turpinājām atjaunot savu produktu klāstu un modernizēt biznesa procesus. Plānojam, ka atjaunošanas stratēģijas īstenošana ļaus uzņēmumam augt arī tikpat izaicinošajā 2023. gadā,” norāda “ACC Distribution” izpilddirektors Žīmants Baušis (Žymantas Baušys).

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Sašķobījušās Apple iPad pozīcijas Ķīnā

Jānis Šķupelis,21.08.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada otrajā ceturksnī samazinājusies Apple planšetdatoru tirgus daļa Ķīnā, liecina tehnoloģiju izpētes kompānijas IDC dati, ziņo Bloomberg.

Apple tirgus daļa Ķīnas planšetdatoru tirgū otrajā ceturksnī bijusi 28% apmērā, bet attiecīgajā periodā pērn tie bijuši 49%. Savukārt Samsung tirgus daļa Ķīnas planšetdatoru tirgū pieaugusi līdz 11%, bet vietējā Ķīnas ražotāja Lenovo tirgus daļa bijusi 8% apmērā. Nozīmīgu Ķīnas tirgus daļu aizņem daudzi mazāki planšetdatoru vietējie ražotāji, kuru produkcija ir lētāka un to tirgus daļa ir 1% apmērā vai mazāka, ziņo Bloomberg.

Bloomberg tāpat raksta, ka šiem mazajiem Ķīnas ražotājiem daudzos gadījumos ir pieeja tām pašām tehnoloģiju komponentēm, no kurām tiek ražota slavenāku zīmolu produkcija. Tas ļauj šīm kompānijām saražot līdzīgas tehnoloģijas, bet bieži – krietni vien lētāk.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģiju kompānija Apple Inc zaudē savu viedpulksteņu tirgus daļu konkurentam Samsung Electronics, liecina IDC dati.

Tomēr, kā raksta MarketWatch, jaunā Apple Watch 2 laišana tirgū varētu piesaistīt virkni jaunu pircēju.

Šā gada otrajā ceturksnī Apple Watch piegādes apjomi saruka par 55%, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo periodu – no 3,6 miljoniem līdz 1,6 miljoniem, tādējādi samazinot Apple tirgus daļu šajā segmentā no 72% līdz 47%.

Tiesa gan, jāatzīmē, ka pērnā gada otrajā ceturksnī Apple Watch debitēja tirgū, tādēļ šos datus ir grūti salīdzināt, skaidro Endpoint Technologies dibinātājs Rodžers Kejs.

Neskatoties uz kritumu, Apple aizvien ir tirgus līderis viedpulksteņu segmentā. Otrajā ceturksnī Samsung, Lenovo Group, LG Electronics un Garmin kopā pārdeva mazāk viedpulksteņu nekā Apple.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas Komisija (EK) piektdien piemēroja ASV mikroshēmu ražotājam "Intel Corp." samazinātu naudassodu 376 miljonu eiro apmērā par dominējošā tirgus stāvokļa ļaunprātīgu izmantošanu, jo iepriekšējo sodu krietni lielākā apmērā Eiropas Savienības (ES) Vispārējā tiesa pērn anulēja.

EK norādīja, ka "Intel" īstenojis vairākus pret konkurenci vērstus pasākumus, lai izslēgtu konkurentus no tirgus.

Komisija skaidro, ka atjauno iepriekš piemērotu naudassodu vien daļēji.

Kā ziņots, ES Vispārējā tiesa pērnā gada sākumā anulēja 1,06 miljardu eiro sodu, kuru EK pirms 12 gadiem noteica "Intel".

ES otras augstākās instances tiesa tolaik secināja, ka EK nav spējusi pienācīgi pierādīt konkurences noteikumus pārkāpjošu praksi.

EK kompānijai šo naudassodu piemēroja 2009.gadā, norādot, ka "Intel" klientiem piedāvājusi atlaides, lai tie izmantotu "Intel" ražotos "x86" procesorus, nevis konkurenta "Advanced Micro Devices" (AMD) piedāvājumus.

Komisija "Intel" lietu izmeklēja jau kopš 2000.gada, kad tika saņemtas sūdzības no kompānijas galvenā konkurenta - ASV mikroshēmu ražotāja AMD. Tolaik "Intel" tirgus daļa "x86" procesoriem veidoja 70%, un tos izmantoja vairums lielāko personālo datoru ražotāju, tostarp "Dell", "Lenovo", HP un NEC, kuriem tika piedāvātas atlaides.

Komentāri

Pievienot komentāru