Jaunākais izdevums

Ivo Rundāns, bijušais mediju uzņēmuma MTG Latvijas Pārdošanas direktors, sāk vadīt mediju aģentūru IDEA Havas Media, kas ir daļa no IDEA GROUP.

I. Rundāns pārņem aģentūras vadītāja pienākumus, bet līdzšinējais vadītājs Kaspars Ulsts pilnībā koncentrēsies uz aģentūras stratēģisko procesu un analītisko spēju attīstību kā IDEA Havas Media Stratēģiskais direktors.

«Darbs MTG man sniedza labu ieskatu mediju vidē. Šeit ir lieliska komanda, īpaši Kaspars, kuru profesionāli iepazinu šo pēdējo trīs gadu laikā, kad strādāju MTG,» norāda IDEA Havas Media jaunais valdes priekšsēdētājs.

IDEA GROUP sastāv no 14 uzņēmumiem. Katrā no valstīm to pārstāv reklāmas aģentūra IDEA, mediju aģentūra IDEA Havas Media, sabiedrisko attiecību aģentūra IDEA PR, interneta mediju aģentūra IDEA Havas Digital un digitālo risinājumu uzņēmums IDEA Lab.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Lielākā investīcija Baltijas komunikācijas aģentūru vēsturē

Lelde Petrāne,19.12.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Idea Group īpašnieki ir pārdevuši uzņēmuma kontrolpaketi pasaules vadošajai komunikācijas grupai Havas. Šī ir lielākā investīcija Baltijas komunikācijas aģentūru vēsturē.

Mārketinga komunikācijas grupa Idea ir Havas partnere Baltijā kopš 2003. gada. Saskaņā ar parakstīto līgumu Havas pieder 51 procents no Idea, savukārt pārējo daļu īpašnieki joprojām ir esošie Baltijas partneri.

Darījuma summa netiek atklāta.

Idea Group partneris Marks Eikners norāda: «Mēs ticam, ka Havas mums dos papildu jaudu, attīstot produktus, pakalpojumus un - jo īpaši - tehnoloģijas. Digitālajā pasaulē mēs lieliem soļiem iesim uz priekšu.»

Alberto Kanteli, Havas Group prezidents un izpilddirektors Ziemeļvalstīs, Centrāleiropā, Austrumeiropā un Tuvajos Austrumos, informē: «Mēs uzticamies pašreizējiem vadītājiem un esošajai struktūrai un neplānojam to mainīt. Turklāt mēs sniegsim visu nepieciešamo atbalstu, lai veicinātu uzņēmuma turpmāko izaugsmi. Piemēram, Havas ir savas sociālās, mobilās un digitālās platformas, un mūsu mātes uzņēmumam Vivendi pieder tādi zīmoli kā Canal+ un Universal Music, kas nodrošinās mūsu Baltijas komandām pavisam jaunas iespējas.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Draugiem Group inovāciju inkubators Idea Bits izstrādājis viedo ielu apgaismošanas risinājumu, kas palīdzēs pašvaldībām ietaupīt līdzekļus un kļūt videi draudzīgākām.

Idea Lights ir Latvijā radīta un ražota apgaismojuma sistēma pilsētvidei. Tā ir ērti uzstādāma uz jebkura LED ielas gaismekļa un automātiski pielāgo ielas apgaismojumu atbilstoši satiksmes plūsmai un dienas gaismas spilgtumam.

Jau šobrīd Cēsīs tiek īstenots Idea Lights pilotprojekts, kur uzstādītas 50 Idea Lights iekārtas. Salīdzinot ar periodu pirms uzstādīšanas, sistēma palīdzējusi samazināt elektroenerģijas patēriņu par 46%.

“Cēsis atrodas Gaujas Nacionālā parka pašā sirdī, tāpēc uzskatām sevi par zaļi domājošu pašvaldību un tiecamies uz klimatneitralitāti. Esam gandarīti, ka Idea Lights izvēlējušies tieši Cēsis kā savu testēšanas poligonu, jo tas ir neliels, taču būtisks solis pašvaldības attīstībā,” komentē Atis Egliņš-Eglītis, Cēsu novada domes priekšsēdētāja vietnieks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 1. novembra komunikācijas grupas IDEA GROUP Latvijas nodaļas vadītāja amatā stājies Janeks Uibo, tā vēsta IDEA GROUP īpašnieks un vadošais partneris Marks Eikners.

Janeks Uibo ir viens no mediju aģentūras MediaCom dibinātājiem un 16 gadus bijis tās vadītājs. Līdzšinējā Uibo darbavieta bija Igaunijas laikraksts Postimees, kur viņš pildīja valdes priekšsēdētāja pienākumus, bet iepriekš strādāja par šī laikraksta mārketinga direktoru.

«Lēmuma pieņemšanā noteicošais arguments man bija izaicinājums, ko šī pozīcija sniedz vadītāja spējām, turklāt darbs citā valstī piešķir tam īpašu pievilcību. Man ir pieredze un es zinu, kā veidot organizāciju, kurā cilvēki var un grib realizēt savu potenciālu. Tas savukārt ceļ klientu un darbinieku apmierinātību, uzlabo finanšu rādītājus un veicina uzņēmuma zīmola atpazīstamības un vērtības celšanos. Mana galvenā misija ir nodrošināt, ka IDEA GROUP būtu uzņēmums, kurā vēlētos strādāt ikviens Latvijas talantīgākais cilvēks nozarē,» teica Janeks Uibo.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aģentūru tīklam IDEA Group ir pievienojušies trīs vadošie darbinieki.

Ieva Apsalone, kura iepriekš strādāja par mārketinga vadītāju tādos uzņēmumos kā Viasat, GE Money Bank un Rimi Baltic, šobrīd ir iecelta par radošās reklāmas aģentūras IDEA Rīga vadītāju.

Gints Zīverts IDEA Group pievienojies kā radošais direktors. Ilgus gadus pavadījis Āzijā, kur apguvis ne tikai vietējās valodas, bet arī ieguvis pieredzi menedžmentā un radošajā darbā.

«Latvijā atgriezos, lai atvērtu savu restorānu. Lai arī manā pārziņā bija veidot šā biznesa tēlu un reklāmas kampaņas, es sapratu, ka tas nav man un meklēju jaunas iespējas,» stāsta IDEA Rīga radošais direktors Gints Zīverts.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Idea Group Latvija birojā nav ne miņas no ierastā biroja askētisma; to iekārtojot, vaļa ļauta darbinieku prāta vētrai, kā rezultātā tapis spilgts un drosmīgs dizains

Ieejot Idea Group Latvija gandrīz 600 m2 plašajā birojā, kas iekārtots mansardā vienā no Rīgas vēsturiskajām ēkām K. Barona ielā, rodas sajūta, kā ierodoties plašā mājoklī, nevis darbavietā. «Bēgam no klasikas un biroju iekārtojam un nemitīgi papildinām paši, piemēram, vienā no sapulču telpām samērā nesen tika novietots spilgts un iespaidīgs galds, kuru apgleznojusi kāda darbiniece,» stāsta Idea Havas Media vadītājs Ivo Rundāns.

Visu rakstu Birojs kā rokenrols lasiet 30. novembra laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Havas Group: Baltijai ir liels potenciāls

Armanda Vilcāne,12.04.2019

Havas Group prezidents un izpilddirektors Ziemeļvalstīs, Centrāleiropā, Austrumeiropā un Tuvajos Austrumos Alberto Kanteli

Foto: Marek Metslaid

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nepieciešamības gadījumā Havas Group varētu iegādāties arī citus uzņēmumus Latvijā vai Baltijā, taču konkrēti darījumi pagaidām netiek plānoti.

To intervijā DB norāda Havas Group prezidents un izpilddirektors Ziemeļvalstīs, Centrāleiropā, Austrumeiropā un Tuvajos Austrumos Alberto Kanteli (Alberto Canteli). Jau ziņots, ka pērnā gada nogalē Havas Group iegādājās mārketinga komunikāciju aģentūras Idea Group kontrolpaketi, tādējādi veicot lielāko investīciju Baltijas komunikāciju aģentūru vēsturē. A. Kanteli šo darījumu uzskata par veiksmīgu, norādot, ka kopumā Baltijas tirgum ir liels potenciāls.

Fragments no intervijas

Kā kopumā vērtējat mediju aģentūru tirgu pasaulē – kā tas ir mainījies?

Reklāmas nozare sevi ir izsmēlusi, tāpēc jāatzīst, ka mēs pārstāvam biznesu, kas ir lielu pārmaiņu priekšā. Liela daļa mediju aģentūru savu darbību sāka kā reklāmas vietu nodrošinātāji un reklāmu izvietotāji, konsultējot un pārstāvot klientu intereses tiešajā reklāmā, taču, laikam ejot, situācija ir mainījusies – šobrīd aģentūras jau nodrošina pilnu servisu. Havas Group es strādāju jau 20 gadus, un jāatzīst, ka šo gadu laikā daudz kas ir mainījies. Manuprāt, pārmaiņas ir laba lieta, es piekrītu teicienam, ka pastāvēs tas, kurš mainīsies. Tieši pārmaiņas mūsu uzņēmumam ļāvušas kļūt par tirgus līderi, jo nereti citi tirgus spēlētāji vienkārši nespēj konkurēt ar mūsu piedāvājumu. Kamēr konkurenti iegādājās jaunas reklāmas aģentūras, palielinot tikai to skaitu, mēs esam rīkojušies gudrāk – esam apvienojušies ar pasaulē lielāko reklāmas, satura un tehnoloģiju aģentūru Vivendi, kas neapšaubāmi sniedzis mums jaunas iespējas tirgū.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Papildināta - Intervija ar Draugiem.lv izveidotājiem: No draudzēšanās portāla līdz vairākiem saistītiem uzņēmumiem

Anda Asere,25.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākotnēji draugiem.lv bija vien draudzēšanās portāls, desmit gadu laikā radušies dažādi saistīti projekti, kas pamazām attīstījušies par atsevišķiem uzņēmumiem. Intervijā DB draugiem.lv izveidotāji Lauris Liberts un Agris Tamanis stāsta par desmit gados piedzīvoto, Amerikas pieredzi, neveiksmēm biznesā, kas piederas pie lietas, un atklāj, ka no nulles sākt biznesu ir grūtāk, bet tad, kad ir citi projekti, katra nākamā sākums ir vieglāks.

Desmit gadi – tas ir daudz vai maz?

L.L. Interneta pasaulē tā ir mūžība. Šie desmit gadi bijuši ļoti piesātināti. Pašiem liekas, ka daudz esam iemācījušies un sapratuši. Atskatoties pagātnē, uzsākot to visu, izpratne bija ļoti niecīga. Droši vien, ka tiktāl esam nokļuvuši, jo apkārt ir gudri cilvēki un mums paveicās ar atsevišķiem pakalpojumiem.

Kurā brīdī jūs sākāt darīt kaut ko papildu?

L.L. Jau pēc pāris mēnešiem, kad mēs palaidām draugiem.lv, bija ambīcijas, ka vajag kaut ko piedāvāt ārzemēs saistībā ar portālu. Mēģinājām jau pēc kāda pusotra gada un tad tā pamatīgi apsvilinājāmies.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaundibinātais Draugiem Group uzņēmums Draugiem Capital noslēdzis pirmo investīciju darījumu, investējot 1,14 miljonus eiro kosmētikas uzņēmumā Prime Prometics, kļūstot par uzņēmuma mazākuma akcionāru.

Prime Prometics ir e-komercijas uzņēmums, kas tiešsaistē tirgo kosmētikas produktus sievietēm pēc 50. Jaunvārds prometics iezīmē jauno pro-age tendenci skaistumkopšanas nozarē – uzņēmums ir par skaistu novecošanu pretstatā līdz šim nozarē dominējušajai anti-aging ievirzei, ka novecošana ir jāaizkavē. Papildus produktu izplatīšanai Prime Prometics izglīto sabiedrību, organizē kopienu atbalstu un popularizē ideju, ka skaista novecošana ir vērtība.

Uzņēmuma Prime Prometics vadītājs Kaspars Eglītis, kurš pirms šī uzņēmuma izveides strādāja Draugiem Group un vēlāk izmēģināja spēkus dažādās e-komercijas nozarēs, stāsta, kā radās ideja: “Mans tētis ir onkologs un ikdienā daudz strādā, lai palīdzētu sievietēm cīņā ar krūts vēzi. Es zinu, ko sievietes ķermenim nodara ķīmījterapija, un tāpēc sapratu, ka ir vajadzīgi produkti, kas arī pēc vēža ārstēšanas ļauj turpināt sievietēm justies sievišķīgi.” Eglītis ir pārliecināts, ka Draugiem Group iesaiste pavērsīs plašas iespējas Prime Prometics attīstībai: “Šī investīcija ir daudz vairāk nekā tikai nauda – tās ir arī jaunas zināšanas no Latvijas pirmā “vienradža” izveidotājiem, iespēja apgūt jaunus tirgus un pārdošanas kanālus.”

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2017. gadā produktivitātes mērīšanas lietotnes DeskTime apgrozījums audzis par 18%, pārsniedzot 400 tūkstošu dolāru apgrozījumu; šī gada mērķis ir pārsniegt pusmiljonu dolāru

«DeskTime ir pamatīgi paaudzies. 2012. gadā bija viens pilnas slodzes darbinieks – es –, bet pārējos speciālistus «dalījām» ar citiem Draugiem Group darbiniekiem. Tagad esam jau četri darbinieki un ir vēl kādi 12 cilvēki, kuri pieslēdzas pēc vajadzības. Produkts ir gatavs, bet tajā pašā laikā sarežģīts, un tas jāpielāgo dažādām platformām, tam jādraudzējas ar Windows, Macbook, Linux datoriem, iPhone un Android telefoniem. Taču tas nav pilna laika darbs, līdz ar to šos darbiniekus iesaistām tik, cik vajadzīgs,» stāsta Artis Rozentāls, DeskTime (Fast Brands, LLC) vadītājs.

DeskTime sākotnēji tika reģistrēts Idea Bits, LLC Amerikā un attīstīts no Latvijas Draugiem Group uzņēmuma AS Idea Bits Latvia. 2016. gadā tika izveidots atsevišķs uzņēmums Amerikā – Fast Brands, LLC –, bet projekts joprojām tiek attīstīts un vadīts no AS IdeaBits Latvia. «DeskTime ir viens no pirmajiem Draugiem Group starptautiski veidotajiem un reģistrētajiem uzņēmumiem,» viņš teic.

Komentāri

Pievienot komentāru
Darba vide

FOTO: Draugiem Group uzņēmuma Mapon jaunais birojs Barselonā

Zane Atlāce - Bistere,12.02.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Izaugsmes tempi bija tik strauji, ka vajadzēja pāriet no kopstrādes vietas Barselonas ostā uz savu biroju.

Draugiem Group autoparku kontroles sistēmas uzņēmums Mapon pārcēlies uz jaunām biroja telpām Barselonā, Spānijā, informē Draugiem Group runasvīrs Jānis Palkavnieks.

«Barselonā mums jau kādu laiku darbojas Mapon un izaugsmes tempi bija tik strauji, ka vajadzēja pāriet no kopstrādes vietas Barselonas ostā uz savu biroju. Pagaidām tur strādā 5 cilvēki (tai skaitā vadītājs Kristaps Veidmanis no Latvijas) un esam atvēruši vairākas vakances,» atklāj J.Palkavnieks.

Viņš piebilst, ka atverot birojus ārvalstīs, uzņēmums paredz iespēju, ka tās ir attīstīabas «vēstniecības» visiem Draugiem group uzņēmumiem. Jaunā biroja telpas tiek īrētas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Par mobilo sakaru operatora Bite māteskompānijas jauno īpašnieku kļūs ASV investīciju fonds Providence Equity Partners

LETA,25.12.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operatora Bite Latvija māteskompānijai Bite Finance International BV jeb BITE Group jau drīzumā būs jauns īpašnieks - ASV privātā kapitāla investīciju fonds Providence Equity Partners (Providence).

Kā liecina paziņojums Bite Latvija mājaslapā, šodien pašreizējais BITE Group īpašnieks, Londonā bāzētais privātā kapitāla uzņēmums Mid Europa Partners (Mid Europa) uzsācis vienošanās procesu arī Providence par BITE Group pārņemšanu. Darījumu ir paredzēts pabeigt 2016.gada pirmajā ceturksnī.

Darījuma summa netiek atklāta.

BITE Group pieder mobilo sakaru operatori Latvijā - 2005.gadā dibinātā Bite Latvija - un Lietuvā - 1995.dibinātā Bite Lietuva.

Uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Freds Renčaks uzskata, ka īpašnieka maiņa palīdzēs stiprināt esošo ilgtermiņa stratēģiju. Ar Mid Europa atbalstu mēs esam attīstījuši BITE Group kā vienu no dinamiskākajiem, kvalitatīvākajiem un uz klientu orientētiem mobilo sakaru operatoriem Eiropā. Mēs esam pateicīgi Mid Europa par uzticību BITE Group ilgtermiņa stratēģijai un ar prieku raugāmies uz priekšu, lai vēl vairāk stiprinātu uzņēmumu Providence vadībā, paziņojumā norāda Renčaks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Prezi biroja galvenie vadmotīvi – ērtība darbiniekiem un vide, kas cilvēkus iedvesmo

Fotogrāfijas skatāmas raksta galerijā!

«Veidojot mūsu biroju Budapeštā, mums prātā bija divi principi. Pirmkārt, tā kā mēs pavadām vairāk sava nomoda laika darbā, nekā mājās, mēs vēlējāmies izveidot vietu, kur darbiniekiem ir prieks pavadīt savu laiku. Mums ir svarīgi, lai mūsu darbinieki jūtas labi, kamēr viņi ir darbā. Tāpēc mēs izveidojām mājīgu biroju,» saka Csaba Faix, Prezi starptautisko komunikāciju vadītājs. Lai sasniegtu šo mērķi, darbinieki varēja realizēt savas idejas un vajadzības, iekārtojoties savās telpās. Viņi varēja izvēlēties mēbeles un pievienot gala akordus.

Otrs mērķis bija radīt vidi, kas iedvesmo cilvēkus. Tāpēc telpās ieviests daudz prieka. «Prezi panākumi ir saistīti ar tā graujošo pieeju prezentācijām. Mēs vēlējāmies saglabāt šo radošo pieeju dzīvu, jo zinām, ka vide, kurā pavadām laiku, ietekmē mūsu domāšanu. Mēs birojā pievienojām tik daudz radošuma, cik vien varējām, lai palīdzētu cilvēkiem ar radošām idejām,» viņš stāsta.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Global Idea Pitch nākamajā kārtā iekļūst deviņas idejas

Anda Asere,10.06.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar to autoriem konkursa organizatori finanšu tehnoloģiju uzņēmums "Twino Group" un riska kapitāla fonds "Expansion Capital" šobrīd turpina strādāt pie biznesa plāniem.

Kopumā "Twino Group" un "Expansion Capital" organizētajā biznesa ideju konkursā "Global Idea Pitch" tika saņemtas 58 idejas.

"Esmu ļoti patīkami pārsteigts par daudzām idejām, kas turklāt aptver tik dažādu industriju loku, sākot no veselības, izglītības un beidzot ar biznesa idejām robotikas jomā. Kopumā visu ideju finansēšanai būtu nepieciešami vismaz 4,5 miljoni eiro. Ņemot vērā ideju plašo daudzveidību, bija ļoti grūti izvēlēties labākas idejas nākamajai kārtai. Lieliskie rezultāti skaidri apliecina, ka Latvijā ir labs uzņēmējdarbības potenciāls, kuram nereti nepieciešams vien neliels stimuls, lai tās ieietu nākamajā attīstības fāzē," norāda Armands Broks, "Twino Grupa" dibinātājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Darba vide

DB viesojas: Accenture birojā VEF ēkā Brīvības ielā

Anda Asere,25.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Labsajūta, darbinieku iesaiste un produktivitāte ir nesaraujami jēdzieni

Tā uzskata Inga Zvaigzne, globālā informācijas tehnoloģiju uzņēmuma Accenture darba vides vadītāja Latvijā. Viņas skatījumā, katrā birojā, lai cilvēki varētu labi strādāt, ir svarīgi trīs stūrakmeņi – lai darbinieki var labi sadarboties, lai var fokusēti strādāt un lai cilvēki fiziski labi jūtas. Accenture birojā darba vietu plānojums veidots tā, lai veicinātu dabisku izkustēšanos – katra stāva centrā ir gaitenis, kam uz sāniem izvietotas darba telpas. «Katrs esam dzirdējuši, ka vismaz reizi stundā jāizkustas un jāatpūtina acis. Nevaru apgalvot, ka visi to dara, bet, veidojot mūsu biroja iekārtojumu, esam centušies to veicināt,» teic I. Zvaigzne.

Komentāri

Pievienot komentāru
Darba vide

FOTO: DB viesojas Evolution Gaming birojā

Anda Asere,28.06.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Katram stāvam IT un spēļu prezentētāju ārpakalpojumu sniedzēja Evolution Gaming birojā ir savs vadmotīvs – debesis, kalni, okeāns, metāls, mežs un citi

Evolution Gaming 2015. gadā par 12,4 miljoniem eiro iegādājās 9 stāvu biroju centru 14 tūkstošu m2 platībā Rīgā, kur šobrīd notiek vērienīgi remontdarbi. Pērn rekonstrukcijā ieguldīti 1,8 miljoni eiro, bet šogad plānots investēt vēl trīs miljonus eiro.

Visu rakstu Svarīgākā ir atmosfēra lasiet 28. jūnija laikrakstā Dienas Bizness.

TEV VARĒTU INTERESĒT ARĪ:

FOTO: DB viesojas Compensa birojā

DB viesojas TestDevLab birojā

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Advokātu biroja Cobalt jaunajā mājvietā tika atrasts kompromiss starp klasisko un moderno interjeru, kā arī ņemti vērā vēsturiskās ēkas izaicinājumi

Fotogrāfijas skatāmas raksta galerijā!

Pēc divu advokātu biroju Cobalt un Borenius apvienošanās vienā uzņēmumā radās nepieciešamība pēc lielāka biroja. Apvienošanās darījums notika 2015. gadā, bet zem viena jumta abi uzņēmumi sāka strādāt pirms gada, kad sāka apdzīvot teju 1000 m2 plašas telpas Berga Bazāra divos rekonstruētos korpusos. «Neskatoties uz to, ka ārpus Rīgas centra ir pieejami dažādi lieliski biroju centru projekti, mūsu profesija pieprasa atrasties pilsētas centrā, jo liela daļa organizāciju un iestāžu, ar kurām sadarbojamies, atrodas netālu,» stāsta Cobalt partneris, zvērināts advokāts Gatis Flinters.

Visu rakstu Pieņem vēsturiskās ēkas noteikumus lasiet 26. jūlija laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Draugiem Group 2016. gada apgrozījums sasniedzis 35,7 miljonus eiro; gadu iepriekš apgrozījums bija 22,8 miljoni eiro

Grupas peļņa pērn bija 3,5 miljoni eiro. «Visiem grupas uzņēmumiem iet labāk, nekā iepriekšējā gadā,» saka Jānis Palkavnieks, Draugiem Group runasvīrs.

Draugiem Group ietilpst uzņēmumi Printful, Draugiem, Vendon, Mapon, Text2reach, Idea Bits, Greynut, Istabai. Visiem ir pieauguši pārdošanas rādītāji, lielākoties – drukas ārpakalpojumu uzņēmumam Printful, kas ir grupas lielākā kompānija. DB jau rakstīja, ka uzņēmumam ir divas ražotnes ASV un nesen atvērta Printful ražotne Latvijā, kuras izveidē kopumā tiks investēts vairāk nekā viens miljons eiro. Pagaidām Latvijas ražotnē strādā desmit darbinieku, bet plānots, ka ilgtermiņā tiks nodrošinātas darbavietas 150 cilvēkiem, lai apkalpotu galvenokārt klientus Eiropā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saskaitot visu Draugiem Group kompāniju 2015. gada apgrozījumu, tas sasniedzis 22,9 miljonus eiro, bet grupas uzņēmumi kopumā pērn nopelnījuši 2,4 miljonus eiro

Grupā ietilpst SIA Draugiem, a/s Idea Bits Latvia, SIA Vendon, SIA Mapon, SIA Istabai, SIA T2R (text2reach), SIA Displio un ASV uzņēmums Printful LLC.

Gadu iepriekš – 2014. gadā – Draugiem Group apgrozīja 16,2 miljonus eiro un nopelnīja 1,7 miljonus eiro. Lauvas tiesu apgrozījuma un peļņas pieaugumā veido ASV esošais uzņēmums Printful, kas 2015. gadā apgrozīja gandrīz 9 miljonus ASV dolāru, bet arī pārējie uzņēmumi strādājuši veiksmīgi. «Rezultāti ir labi, apgrozījuma pieaugums ir teju visiem uzņēmumiem. Finansiāli vislielāko apgrozījumu veido Printful ar deviņu miljonu ASV dolāru apgrozījumu un šis uzņēmums visstraujāk aug, bet labi rezultāti ir arī Mapon un Istabai, jo pērn piesaistīti jauni klienti un ieviesti jauni risinājumi,» stāsta Jānis Palkavnieks, Draugiem Group runasvīrs. SIA Mapon apgrozījums 2015. gadā bija 2,3 miljoni eiro, kas pieaudzis par 25%, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, bet SIA Istabai apgrozījums bija 231,3 tūkstoši eiro un tā izaugsme bijusi 362%, salīdzinot ar iepriekšējo gadu. SIA Draugiem, kura paspārnē strādā draugiem.lv un perkamkopa.lv, 2015. gadā apgrozījis 5 miljonus eiro un nopelnījis 391,8 tūkstošus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2018. gadā turpināsies cīņa ar pirātisko saturu digitālajā un TV vidē, kas atņem auditorijas uzmanību un attiecīgi reklāmas naudu

«2018. gadā tirgus dabiskais pieaugums saglabāsies dažu procentu robežās – pārsvarā pateicoties digitālo tēriņu pieaugumam, taču, ņemot vērā vairākus būtiskus notikumus – Saeimas vēlēšanas, IKEA un dažu citu potenciālu reklāmdevēju ienākšanu, kopējais pieaugums varētu sasniegt pat 5%,» prognozē IDEA Havas Media stratēģiskais direktors Kaspars Ulsts.

«Lielākais notikums, kas pāršalca reklāmas nozari 2107. gada nogalē, bija konkurences padomes lēmums par All Media Baltics (AMB jeb bijušo MTG un LNT) TV kanālu cenu politikas regulēšanu. Lai gan vēl nav pilnīgas skaidrības par visām niansēm, daudziem reklāmdevējiem nākamgad būs jārēķinās ar cenu izmaiņām, kas savukārt varētu novest pie mediju salikuma pārstrukturēšanas par labu citiem TV kanāliem vai pat citiem mediju veidiem,» teic K. Ulsts.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS "Draugiem Group" ietilpstošais drukas produktu ražotājs AS "Printful Latvia" šonedēļ reģistrējis jaunu uzņēmumu - SIA "Printful Bits", liecina "Firmas.lv" informācija.

Jaundibinātās kompānijas pamatkapitāls ir 2800 eiro, un tās vienīgais īpašnieks ir "Printful Latvia". Vienlaikus kompānijas patiesie labuma guvēji ir Agris Tamanis, Lauris Liberts un Inga Liberte.

Uzņēmuma juridiskā adrese ir Ojāra Vācieša iela 6B, bet vienīgais valdes loceklis ir "Printful" līdzdibinātājs un izpilddirektors Dāvis Siksnāns.

Kompānija reģistrēta trešdien, 30.jūnijā, bet lēmums par "Printful Bits" dibināšanu pieņemts 25.maijā.

Siksnāns pagājušā gada novembrī sociālajā tīklā "Facebook" bija norādījis, ka pirms vairākiem gadiem "Printful" sākās kā daļa no "Draugiem Group" ideju inkubatora "Idea Bits". "Kopš tā laika esam apdrukājuši vairāk kā 23 miljonus produktu un pie mums strādā vairāk kā 1400 kolēģu Latvijā, Spānijā, ASV, Meksikā un jau dažus mēnešus arī Kanādā," rakstīja Siksnāns.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šobrīd tiek vākti paraksti, lai nepieļautu Liepājas Mākslas, mūzikas un dizaina vidusskolas piebūves būvniecību Alejas ielā 18/20, Liepājā.

Projekta pretinieki norāda uz negodīgu konkursa kārtību, nepietiekamiem finanšu resursiem un neētisku ēkas vizuālo izskatu.

Projektā paredzēts, ka jaunā ēka ietvers mācību klases un darbnīcas, pedagogu darba telpas, daudzfunkcionālu izstāžu zāli, sadzīves telpas un tehniskās telpas.

Sākotnēji būvniecības izmaksas plānotas 1 500 000 eiro, tomēr precīzas izmaksas varēs noteikt pēc būvniecības iepirkuma pretendentu piedāvājumu iesniegšanas šā gada 14.martā. Projekta aprakstos kā projektētājs norādīta SIA «Baltex Group», pasūtītāja - VAS «Valsts nekustamie īpašumi», bet pasūtītāja pilnvarotā persona - Liepājas Mākslas, mūzikas un dizaina vidusskola.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad, iespējams, izdosies apkopot datus par Latvijas reklāmas tirgus apmēriem līdz šim nemērītajos globālajos interneta portālos

Tas izriet no DB nozares ekspertu aptaujas.

Šogad kopējā reklāmas nozares izaugsme varētu būt 5 procentu apmērā, un lielākas izmaiņas būs starp mediju veidiem, proti, digitālā un mobilā vide turpinās izaugsmes gājienu, nedaudz samazinot TV, preses un radio īpatsvaru, tomēr dramatisku izmaiņu vēl nebūs, spriež IDEA Havas Media valdes loceklis Ivo Rundāns.

Liela daļa no interneta reklāmas investīciju apjoma nebūt neparādās tirgus atskaitēs, jo ārvalstu medijos izvietotā reklāma līdz šim netiek publiski uzskaitīta. Lielākās platformas ir Google un Youtube, Facebook un Instagram, Twitter, Waze un turpmāk arī LinkedIn, lēš I. Rundāns. Viņaprāt, nozīmīgākais notikums varētu būt Latvijas Reklāmas Asociācijas (LRA) centieni apkopot pilnīgāku informāciju par Latvijas reklāmas tirgu, iekļaujot tajā informāciju arī par līdz šim nemērītajiem globālajiem interneta portāliem, kuri pieminēti iepriekš. «Projekta izdošanās gan ir atkarīga no tirgus dalībnieku gatavības dalīties ar informāciju, lai kopīgi jau precīzāk noteiktu kopējo reklāmas tirgus apmēru,» viņš teic.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Ceļojums: Vjetnamā var pat nogaršot pukstošu čūskas sirdi

Linda Zalāne,11.08.2014

Hanojas lellīšu teātra aktieri iznākuši paklanīties ar savām lellēm, stāvot uz skatuves līdz viduklim ūdenī...

Foto: no personīgā arhīva

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iesaka Kaspars Ulsts, Idea Havas Media stratēģiskais direktors un bloga adventures.lv autors.

Pirms diviem gadiem kopā ar draugiem devāmies uz Vjetnamu. Mūsu mērķis bija 16 dienās redzēt un izbaudīt pēc iespējas vairāk no šīs valsts daudzveidības, jo Vjetnamas apgabali dabas ziņā cits no cita ievērojami atšķiras. Vjetnama ir izstiepusies gar Dienvidķīnas jūru vairāk nekā 1000 km garumā. Ziemeļos ir bambusiem noauguši kalni un Holongas līcis, kurā iespējams dzīvē redzēt unikālos dabas veidojumus – milzīgos kaļķakmens stabus, kurus bieži attēlo tūrisma ceļvežos, savukārt dienvidos ir Indoķīnas ievērojamākās upes Mekongas delta.

Kad turp braukt?

Rudens tiek uzskatīts par zelta sezonu ceļošanai uz Āziju, tostarp Vjetnamu, kur laika apstākļus ietekmē musona un lietus sezonas. Vasarā tur ir karsts un katru dienu līst, savukārt rudenī ir patīkami laika apstākļi. Mēs uz Vjetnamu devāmies novembrī, kad gaisa temperatūra bija ap 30 grādiem. Patīkams un silts laiks bija arī naktīs, izņemot kalnus, kur, guļot metāla angārā, izsalām līdz kaulam, bet no rīta bambusa stublājus klāja sarma.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Sākam biznesu: apdrukas uzņēmums Printful programmēšanu bāzē Rīgā; ražošanu - Losandželosā

Anda Asere,21.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Draugiem.lv biznesa inkubatorā Idea Bits radītais drukas ārpakalpojumu sniedzējs Printful nodrošina drukas produktu ražošanu un izsūtīšanu pasūtītāja klientiem .

Printful organizācijām, uzņēmumiem, jebkurai privātpersonai piedāvā apdrukāt plakātus, kanvas, T-kreklus, džemperus, cepures, auduma maisiņus un krūzes. Pasūtītājam nav jādomā par ražošanu un piegādi, skaidro Jūlija Giforda, Printful globālā mārketinga vadītāja. Uzņēmums sniedz drukas pakalpojumu, bet neražo pats savu saturu. Piemēram, cits draugiem.lv projekts StartupVitamins šobrīd ir Printful klients.

J. Giforda skaidro: uzņēmuma vai privātpersonas mājaslapā var piedāvāt kādus produktus, ko šīs lapas apmeklētājs var pasūtīt, Printful to apdrukā, iepako ar klienta logo un aizsūta. «Tādā veidā cilvēkam nemaz nav jārūpējas par kreklu ražošanu, drukāšanu, vienkārši jāizdomā dizains un jāpārdod,» stāsta Jūlija Giforda, Printful globālā mārketinga vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Draugiem Group uzņēmums Printful spēris vairākus būtiskus soļus - uzņēmuma nosaukums no Idea Bits LLC. mainīts uz Printful Inc., uzņēmums pārreģistrēts Delavēras štatā un iegādāta interneta adrese (domēns) printful.com līdzšinējās theprintful.com vietā.

«Izmaiņu mērķis ir parūpēties par Printful zīmola attīstību. Uzņēmējdarbības formas maiņa un pārreģistrēšana Delavērā atvieglos potenciālo investoru piesaisti Printful, pateicoties īpašniekiem labvēlīgajai štata likumdošanai,» izmaiņas komentē Printful vadītājs Dāvis Siksnāns.

Šobrīd turpinās darbi pārejai uz jauno interneta domēnu printful.com, veicot izmaiņas sistēmās un informējot klientus.

«Kādam tas var šķist sīkums, bet interneta biznesā ir ārkārtīgi svarīgi, lai tavs zīmols ir vienkārši atrodams. Ja reiz mūsu kompānijas nosaukums ir Printful, tad tādai ir jābūt arī interneta adresei. Līdzīgas investīcijas savulaik veikuši tādi uzņēmumi kā Facebook, Apple un citi lieli nozares spēlētāji,» lēmumu par jaunā domēna iegādi skaidro D. Siksnāns, piebilstot, ka Printful™ zīmols jau no kompānijas pirmsākumiem ir reģistrēta preču zīme.

Komentāri

Pievienot komentāru