Idea Group īpašnieki ir pārdevuši uzņēmuma kontrolpaketi pasaules vadošajai komunikācijas grupai Havas. Šī ir lielākā investīcija Baltijas komunikācijas aģentūru vēsturē.
Mārketinga komunikācijas grupa Idea ir Havas partnere Baltijā kopš 2003. gada. Saskaņā ar parakstīto līgumu Havas pieder 51 procents no Idea, savukārt pārējo daļu īpašnieki joprojām ir esošie Baltijas partneri.
Darījuma summa netiek atklāta.
Idea Group partneris Marks Eikners norāda: «Mēs ticam, ka Havas mums dos papildu jaudu, attīstot produktus, pakalpojumus un - jo īpaši - tehnoloģijas. Digitālajā pasaulē mēs lieliem soļiem iesim uz priekšu.»
Alberto Kanteli, Havas Group prezidents un izpilddirektors Ziemeļvalstīs, Centrāleiropā, Austrumeiropā un Tuvajos Austrumos, informē: «Mēs uzticamies pašreizējiem vadītājiem un esošajai struktūrai un neplānojam to mainīt. Turklāt mēs sniegsim visu nepieciešamo atbalstu, lai veicinātu uzņēmuma turpmāko izaugsmi. Piemēram, Havas ir savas sociālās, mobilās un digitālās platformas, un mūsu mātes uzņēmumam Vivendi pieder tādi zīmoli kā Canal+ un Universal Music, kas nodrošinās mūsu Baltijas komandām pavisam jaunas iespējas.»
«Arī Havas, tāpat kā Idea Group, nodrošinās integrētus pilna komunikācijas cikla pakalpojumus,» apstiprina Havas vadītājs Latvijā Ivo Rundāns.
Radošo aģentūru Idea Riga dēvēs par Havas, savukārt mediju aģentūru Idea Havas Media - par Havas Media.
Idea Group ir 19 mārketinga komunikācijas aģentūru grupa, kas darbojas Baltijas valstīs. Tajā strādā 250 darbinieku. 2018. gadā grupas apgrozījums Baltijā bija 46 miljoni eiro, Latvijā - 10 miljoni eiro.