IKEA ir ne tikai plaši pazīstams mājokļa iekārtojuma risinājumu uzņēmums, bet ietver arī vienu no pasaulē lielākajām restorānu ķēdēm. Zviedrijas uzņēmums pircējiem reizē piedāvā gan iepirkšanās pieredzi veikalā, gan Zviedru restorāna un Zviedru bistro apmeklējumu.
Paplašinot darbību ēdināšanas jomā, uzņēmums Latvijā ievieš jaunumu – svaigi ceptas picas.
Uzņēmums, ievērojot vietējo iedzīvotāju vēlmes un vajadzības, paplašinot ēdienkarti un iekļaujot tajā arī picas, ieguldījis ap 90 tūkstošiem eiro. Atkarībā no pircēju atsauksmēm picu IKEA ēdienkartē paredzēts iekļaut arī Igaunijā un Lietuvā.
“Ēdināšana ir svarīga IKEA darbības daļa, kas uzlabo pircēju pieredzi un palielina apmeklētāju plūsmu. Veikalos, kuru platība mērāma desmitos tūkstošu kvadrātmetru, vēlamies visai ģimenei nodrošināt ērtības, piedāvājot iespēju nobaudīt brokastis, pusdienas vai vakariņas Zviedru restorānā vai ātri un ērti iegādāties karstas vai aukstas uzkodas Zviedru bistro. Un no piektdienas, 6. oktobra, IKEA veikalā piedāvāsim arī svaigi ceptas picas,” stāsta IKEA ēdināšanas nodaļas vadītājs Oļegs Soročins.
“Lai varētu pircējiem piedāvāt picu, esam ieguldījuši līdzekļus mīklas gatavošanas ierīcēs un izstrādājuši receptes, kas atbilst Latvijas iedzīvotāju gaumei,” stāsta IKEA ēdināšanas nodaļas vadītājs. Viņš atklāj arī, ka IKEA apsver iespēju piedāvāt pircējiem komplektus picas gatavošanai mājās – svaigu picas mīklu un pildījumu.
Lai attīstītu darbību ēdināšanas jomā, IKEA Latvija pēdējā laikā paplašina pārtikas piedāvājumu, piemēram, ieviešot iknedēļas izmaiņas Zviedru restorāna ēdienkartē, izstrādājot vietējo saldumu sortimentu, sadarbojoties ar sabiedrībā pazīstamiem šefpavāriem, kā arī darbojas pārtikas ilgtspējas jomā, piemēram, ar mākslīgā intelekta rīku starpniecību cenšoties mazināt pārtikas izšķērdēšanu.